The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2005
De semi-Belg Kostas gaat gewoon zijn tweede overwinning in successie behalen.
Reply
Harry heeft deze week ook de "zoveel mogelijk kleintjes" strategie toegepast #-o

Erg leuk uitkiezen van spelers ook hehehe :roll:

Almagro 482 IN 3
Andreev 704 IN 3
Arthurs 513 IN 2
Ginepri 630 IN 1
Goldstein 551 IN 2
Grosjean 970 IN 1
Hernych 465 IN 2
Karlovic 525 IN 2
Mantilla 468 IN 3
Mayer 434 IN 3
Monaco 556 IN 3
Monfils 585 IN 3
Muller 630 IN 1
Nieminen 659 IN 3
Sabau 492 IN 3
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik was niet van plan Henman te kopen, maar eerder Srichaphan & Ginepri. Maar gisteren heb ik me toch een beetje laten gekmaken door menstennisforums.com.

"Henman had zo'n makkelijke loting en goede h2h's, blabla"

Kortom passen en meten, maar Henman. --> Lekker slapen

De volgende dag heeft Henman verloren..... :cry:


Het bekende lesje: blijf altijd bij je eerste gevoel.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
nu in de goede thread:

Elikian Wrote:
centre court Wrote:Jazeker doe ik nog mee Eli. Was alleen 2x afwezig op 't moment supreme.
Ik zie Gaudio nog wel doortrekken en z'n 4e finale op rij halen. :8:
Hij en Volandri moeten mijn troeven worden.

Mac, Centre Court, nog wel een aantal. Als jullie nog willen insturen mag dat nog wel van mij, maar dan wel zonder mensen die nog speelden gisteravond.
Dus geen Muller, Horna, Karlovic, Hernych en Zib. Als je perse Roddick wil mag dat nog wel van mij.

En Henman, tja. Ik heb hem ook overwogen, maar hij zat me te dicht bij Roddick voor die prijs.
Reply
Elikian Wrote:nu in de goede thread:

Elikian Wrote:
centre court Wrote:Jazeker doe ik nog mee Eli. Was alleen 2x afwezig op 't moment supreme.
Ik zie Gaudio nog wel doortrekken en z'n 4e finale op rij halen. :8:
Hij en Volandri moeten mijn troeven worden.

Mac, Centre Court, nog wel een aantal. Als jullie nog willen insturen mag dat nog wel van mij, maar dan wel zonder mensen die nog speelden gisteravond.
Dus geen Muller, Horna, Karlovic, Hernych en Zib. Als je perse Roddick wil mag dat nog wel van mij.

En Henman, tja. Ik heb hem ook overwogen, maar hij zat me te dicht bij Roddick voor die prijs.

Mag ik mijn Henman dan ook nog even inwisselen, want dat zeg je dus eigenlijk!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Precies, ik zou Mirnyi er wel uit willen halen. Dit lijkt me een te groot voordeel voor de late instuurders.
Sportshag
Reply
OK, daar heb je wel een argument. Waren ook veel Mirnyis en Bjorkmans.
Reply
OK, jammer maar helaas dus Smile
Reply
Het eerlijkste zou zijn dat:
1. het budget achteruit gaat met het budget was vannacht max verloren kon gaan.
2. niet de spelers mogen kiezen die vannacht gespeeld hebben.

0 = Lapentti G
1070 = Mirnyi (7)
1580 = Henman (3)
413 = Bjorkman
0 = (ll) De Chaunac

- 3063 Euries dus.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Gewoon verplicht Max en Tim kiezen en dan verder maar uitvogelen wat ze doen Smile
Reply
Akkoord, wat mij betreft. Alhoewel de Bjorkman kiezers ook -75 budget voor de kiezen hadden gekregen.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Ja, maar alledrie verplichten vind ik ook weer zoiets, dit zijn de duurste 2. Er waren er nog wel meer die speelden trouwens hoor, nog een aantal eerste rondes waren ook bezig. Sanguinetti bv.

Daarom zei ik: niet die mensen hierboven genoemd Muller, Horna, Karlovic, Hernych en Zib. Als je perse Roddick wil mag dat nog wel van mij.
En Tim en Max verplicht Smile
Reply
Kan ik Kiefer nog inruilen....???
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Kan ik Kiefer nog inruilen....???

Waarom zou je dat doen? Die komt in de halve finale, joh?
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
wat een zeikerds zijn jullie zeg...alsof die gasten die niet ingestuurd hebben kans maken op een hoge positie ofzo. bovendien heb ik max en tim ook niet bij tm...maar goed te laat is te laat natuurlijk.
Reply
Mac Wrote:wat een zeikerds zijn jullie zeg...

Zeikerds eindigen hoger, Mac. Leer er mee leven of leer zeiken.
Sportshag
Reply
ik heb gister geen tijd gehad om een team te maken, kijk ook uberhaupt nooit naar uitslagen voor ik een team maak. Sta ook gewoon 50e ofzow. Stuur mn team in, lees ik hier een hoop geouwehoer

wat een copmplete bullshit zeg, ben je bang dat je niet ken winnen ofzow :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Joost Wrote:
Mac Wrote:wat een zeikerds zijn jullie zeg...

Zeikerds eindigen hoger, Mac. Leer er mee leven of leer zeiken.

als je t tweede deel van mn post ook nog ff lees zie je dat ik er best mee kan leven. ik wilde het alleen even melden. Ben blij dat je zoveel zelfkennis hebt dat je je aangesproken voelt
Reply
Robert-vdl Wrote:
buurs Wrote:Kan ik Kiefer nog inruilen....???

Waarom zou je dat doen? Die komt in de halve finale, joh?

Heeft zich teruggetrokken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Laat de week dan maar gauw voorbij gaan dan..... Henman & Kiefer eruit.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Mac Wrote:als je t tweede deel van mn post ook nog ff lees zie je dat ik er best mee kan leven.

Het tweede deel van je post ga ik vanmiddag lezen.
Sportshag
Reply
Joost Wrote:
Mac Wrote:als je t tweede deel van mn post ook nog ff lees zie je dat ik er best mee kan leven.

Het tweede deel van je post ga ik vanmiddag lezen.

suc6!
Reply
bocaloca Wrote:ik heb gister geen tijd gehad om een team te maken, kijk ook uberhaupt nooit naar uitslagen voor ik een team maak. Sta ook gewoon 50e ofzow. Stuur mn team in, lees ik hier een hoop geouwehoer

wat een copmplete bullshit zeg, ben je bang dat je niet ken winnen ofzow :S

Lieve schat, als je toch niet kijkt naar uitslagen ofzow, waarom stuur je dan niet maandag al in?
Sportshag
Reply
Joost Wrote:
bocaloca Wrote:ik heb gister geen tijd gehad om een team te maken, kijk ook uberhaupt nooit naar uitslagen voor ik een team maak. Sta ook gewoon 50e ofzow. Stuur mn team in, lees ik hier een hoop geouwehoer

wat een copmplete bullshit zeg, ben je bang dat je niet ken winnen ofzow :S

Lieve schat, als je toch niet kijkt naar uitslagen ofzow, waarom stuur je dan niet maandag al in?

A: Ik ben je lieve schat niet
B: Omdat ik meestal pas woensdags de gelegenheid heb om er uberhaubt naar te kijken, of er dan pas aandenk, omdat iemand mij op msn eraan herrinnert
C: Doe niet zo ongelofelijk lomp
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik doe lomp om je te laten inzien dat het nogal vreemd is dat je je verbaast over het feit dat andere deelnemers gaan piepen als jij en anderen na een voor iedereen heldere deadline nog kunnen insturen ondanks dat de organisator dit heeft aangegeven.
Sportshag
Reply
bocaloca Wrote:
Joost Wrote:
bocaloca Wrote:ik heb gister geen tijd gehad om een team te maken, kijk ook uberhaupt nooit naar uitslagen voor ik een team maak. Sta ook gewoon 50e ofzow. Stuur mn team in, lees ik hier een hoop geouwehoer

wat een copmplete bullshit zeg, ben je bang dat je niet ken winnen ofzow :S

Lieve schat, als je toch niet kijkt naar uitslagen ofzow, waarom stuur je dan niet maandag al in?

A: Ik ben je lieve schat niet
B: Omdat ik meestal pas woensdags de gelegenheid heb om er uberhaubt naar te kijken, of er dan pas aandenk, omdat iemand mij op msn eraan herrinnert
C: Doe niet zo ongelofelijk lomp

Waarom doe je eigenlijk mee??
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
bocaloca Wrote:
Joost Wrote:
bocaloca Wrote:ik heb gister geen tijd gehad om een team te maken, kijk ook uberhaupt nooit naar uitslagen voor ik een team maak. Sta ook gewoon 50e ofzow. Stuur mn team in, lees ik hier een hoop geouwehoer

wat een copmplete bullshit zeg, ben je bang dat je niet ken winnen ofzow :S

Lieve schat, als je toch niet kijkt naar uitslagen ofzow, waarom stuur je dan niet maandag al in?

A: Ik ben je lieve schat niet
B: Omdat ik meestal pas woensdags de gelegenheid heb om er uberhaubt naar te kijken, of er dan pas aandenk, omdat iemand mij op msn eraan herrinnert
C: Doe niet zo ongelofelijk lomp

Waarom doe je eigenlijk mee??

voor de lol, hoef niet perse te winnen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik ga hier niet tussen inzitten. Ik vond alleen dat het wat opvallend veel mensen waren die er opeens niet bij waren. Dus ik wilde een reikende hand bieden. Ik begrijp helemaal dat de overigen dan gaan piepen, en terecht ook! Ik ben er zelf ook niet blij mee. Dus heb ik een compromis voorgesteld. Dat kun je zeiken noemen, maar normaal ben je 'gewoon te laat'. Dat geldt voor alle komende weken: bij toernooien in de USA: 0.15 is de deadline. Je hebt dus nu nog een kans gekregen, zo kun je het ook zien.
Reply
buurs Wrote:Waarom doe je eigenlijk mee??
Kijk, en dit is wel een botte opmerking.

Er kan er maar een winnen, en als iedereen die weet dattie niet gaat winnen na 2 weken de handdoek in de ring gooit hoef je nooit een spel te gaan spelen. Het draait om het feit dat er veel mensen met plezier meedoen.
Zijn er al te veel die afhaken vind ik, dus vandaar mijn handreiking.
Reply
Elikian Wrote:
buurs Wrote:Waarom doe je eigenlijk mee??
Kijk, en dit is wel een botte opmerking.

Nou, ik snap die opmerking eerlijk gezegd wel. Als je niet kijkt wie er nog in het toernooi zitten en er door anderen op moet worden gewezen dat je moet insturen, wat is de lol er dan van? Van mij mag het hoor, ben gewoon benieuwd hoe je het spel dan leuk kan vinden. Dat zal Buurs ook wel bedoelen ...
Sportshag
Reply


Forum Jump: