The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
#91
Ik ben benieuwd wanneer Buurs gaat beginnen met een inhaalslag, tot zover ben ik 17pnt uitgelopen in 2 weken :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#92
Haggie Wrote:Ik ben benieuwd wanneer Buurs gaat beginnen met een inhaalslag, tot zover ben ik 17pnt uitgelopen in 2 weken :wink:

deze week :wink: [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#93
Haggie Wrote:Ik ben benieuwd wanneer Buurs gaat beginnen met een inhaalslag, tot zover ben ik 17pnt uitgelopen in 2 weken :wink:

ik ben deze week de wedstrijdleiding en ik heb besloten dat ik mijn team vrijdag mag maken :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Ik ben benieuwd wanneer Buurs gaat beginnen met een inhaalslag, tot zover ben ik 17pnt uitgelopen in 2 weken :wink:

ik ben deze week de wedstrijdleiding en ik heb besloten dat ik mijn team vrijdag mag maken :8:

Hehe, ik hou je in de gaten :wink: ! Is er trouwens een lijst gemaakt van mensen die dit op zich nemen? Ik heb daar nl niets van meegekregen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#95
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Ik ben benieuwd wanneer Buurs gaat beginnen met een inhaalslag, tot zover ben ik 17pnt uitgelopen in 2 weken :wink:

ik ben deze week de wedstrijdleiding en ik heb besloten dat ik mijn team vrijdag mag maken :8:

Hehe, ik hou je in de gaten :wink: ! Is er trouwens een lijst gemaakt van mensen die dit op zich nemen? Ik heb daar nl niets van meegekregen?

staat ergens op forum
weet niet precies waar.

kool kan je wel eentje mailen denk ik
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
Ik ook niet echt Haggie Smile
Reply
#97
Iedereen heeft in de eerste week een sheet gekregen, onder een van de tabs staat het schema dacht ik.
Reply
#98
Kooltje 14-jan Australian Open
Omyaca 28-jan Vina del Mar
Ad wim 11-feb Marseille, Delray, CostaDoSauipe
Buurs 18-feb Rotterdam, San Jose, Buenos Aires
CC 25-feb Memphis, Acapulco, Zagreb
Stille 3-mrt Dubai, Las Vegas
Overdune 13-mrt Indian Wells
Haggie 27-mrt Miami
Mindlight 14-apr Estoril, Valencia, Houston
Cruijff 21-apr Monte Carlo
Tim Army 28-apr Barcelona, Munchen
Andre 5-mei Rome
Scholten 12-mei Hamburg
Kraai 19-mei Poertschach, Casablanca
Aadje 26-mei Roland Garros
Woerdie 9-jun Queens, Sopot, Halle
Chiel-Montagne 16-jun Ordina Open, Nottingham
Mitch 24-jun Wimbledon
Arco 7-jul Stuttgart, Gstaad, Newport, Bastad


-----gevonden-----
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#99
Ik moet zometeen al weg, maar ik heb iig RRH en Minar in het schema toegevoegd. NB, dat is dus nog niet hun zekere plaats, alleen maar daar neergezet zodat je hen kunt kiezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
=D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Iedereen neemt natuurlijk de in bloedvorm verkerende Minar :wink:
Reply
Ik neem helemaal niemand deze week..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
jij moet gewoon nu een krat bier leegzuipen en dan je team maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ga nu ook naar verjaardag toe... komt goed! :-" Mahut en Seppi staan er al in..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
eerste verwerking is geweest :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
N. Lapentti Buenos Aires
P. Starace Buenos Aires
M. Zabaleta Buenos Aires
N. Almagro Buenos Aires
J. Vanek Buenos Aires
F. Volandri Buenos Aires
S. Roitman Buenos Aires
L. Horna Buenos Aires
J. Tipsarevic Rotterdam
N. Mahut Rotterdam
T. Gabashvili Rotterdam
I. Karlovic Rotterdam
A. Murray Rotterdam
M. Berrer Rotterdam
M. Fish San Jose
S. Querrey San Jose
B. Becker San Jose
B. Reynolds San Jose
K. Vliegen San Jose
Reply
Kooltje heeft geen team :eeeek:
Reply
Pfff, lastig hoor.
Hopelijk met Monaco en Blake de toernooiwinnaars en met Karlovic, Kohlschreiber en Murray 2 halve finalisten. Voor de rest wat kleintjes/zekerheidjes erbij.

R. Ramirez Hidalgo Buenos Aires
O. Hernandez Buenos Aires
I. Minar Buenos Aires
J. Monaco Buenos Aires
J. Tipsarevic Rotterdam
T. Gabashvili Rotterdam
I. Karlovic Rotterdam
P. Kohlschreiber Rotterdam
A. Murray Rotterdam
M. Berrer Rotterdam
M. Llodra Rotterdam
J. Melzer San Jose
B. Reynolds San Jose
K. Vliegen San Jose
J. Blake San Jose
Reply
N. Lapentti Buenos Aires
S. Ventura Buenos Aires
R. Ramirez Hidalgo Buenos Aires
O. Hernandez Buenos Aires
J. Vanek Buenos Aires
J. Acasuso Buenos Aires
S. Roitman Buenos Aires
L. Horna Buenos Aires
R. Soderling Rotterdam
J. Tipsarevic Rotterdam
T. Gabashvili Rotterdam
I. Karlovic Rotterdam
M. Berrer Rotterdam
M. Llodra Rotterdam
M. Fish San Jose
S. Querrey San Jose
J. Isner San Jose
J. Melzer San Jose
H. Lee San Jose
B. Reynolds San Jose
P. Capdeville San Jose
K. Vliegen San Jose
S. Darcis San Jose
Reply
Scholten! Wrote:Kooltje heeft geen team :eeeek:

Hij is ook al dagen niet op het forum geweest volgens mij.
Reply
Ik zie weinig Murray.
Dan moet hij het maar een keer voor mij doen.

Kooltje geen team gemaakt.

Lijkt andermaal een spannend weekje te worden.

Hopen dat het een keer mijn kant opvalt Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het was echt heel erg lastig. Vlak voor de deadline had ik nog Kohlschreiber, Ljubicic en Murray erin. Uiteindelijk toch eruit gegooid. Heb een gok genomen met Robredo, denk dat iedereen Mahut gaat kiezen dus hoop hier een groot verschil mee te maken. Robredo al lange tijd niks van gehoord, maar je moet toch wat.

P. Starace Buenos Aires
N. Almagro Buenos Aires
J. Vanek Buenos Aires
I. Minar Buenos Aires
J. Monaco Buenos Aires
J. Tipsarevic Rotterdam
T. Robredo Rotterdam
T. Gabashvili Rotterdam
I. Karlovic Rotterdam
M. Berrer Rotterdam
B. Becker San Jose
H. Lee San Jose
B. Reynolds San Jose
K. Vliegen San Jose
J. Blake San Jose
Reply
kooltje is op wintersport
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooi klote voor Kool...

Isner aardig vaak gekozen :wink: Murray en Kohlschreiber moeten niet te ver komen, anders word ik gek.
Reply
N. Lapentti Buenos Aires
P. Starace Buenos Aires
R. Ramirez Hidalgo Buenos Aires
M. Zabaleta Buenos Aires
N. Almagro Buenos Aires
J. Vanek Buenos Aires
I. Minar Buenos Aires
F. Volandri Buenos Aires
L. Horna Buenos Aires
R. Soderling Rotterdam
J. Tipsarevic Rotterdam
T. Gabashvili Rotterdam
R. Haase Rotterdam
M. Berrer Rotterdam
M. Llodra Rotterdam
M. Fish San Jose
S. Querrey San Jose
J. Isner San Jose
B. Becker San Jose
J. Melzer San Jose
H. Lee San Jose
B. Reynolds San Jose
K. Vliegen San Jose
S. Warburg San Jose

Ga voor een gemiddelde score in deze onvoorspelbare week. had lang kohli, karlovic en stepanek. die mogen er snel uit. ook monaco wilde ik wel maar durfde hem met zijn loting niet aan. die moet ook maar niet te ver komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
CC, laffe herder, jouw halve team ligt er na morgen al uit :wink:
Reply
Toch nog 10 keer Almagro. Verassend.
En maar 3 keer Blake, heb ik iets gemist? :o
Reply
omyaca Wrote:Toch nog 10 keer Almagro. Verassend.
En maar 3 keer Blake, heb ik iets gemist? :o

tja, blake speelde superslecht afgelopen zondag.
Het is hier indoor en supersnel.
roddick heb ik daarom nog wel over getwijfeld
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ze hebben allebei lekker gepresteerd vorige week, ik vertrouw nog op hen allebei. Blake heeft wel heel erg makkelijk geloot, was zekerheidje voor mij
Reply
Precies, die loting van Blake. Hij haalt toch op zijn sloffen de finale zou ik zeggen. Hij speelde niet best in de finale maar daarvoor was hij toch heel sterk.
Reply


Forum Jump: