The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
omyaca Wrote:Precies, die loting van Blake. Hij haalt toch op zijn sloffen de finale zou ik zeggen. Hij speelde niet best in de finale maar daarvoor was hij toch heel sterk.

ik denk dat deze baan te snel voor hem is.
ginepri gaat hem pakken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het is idd niet de ideale baan voor hem, maar won vorige week wel heel makkelijk van Ginepri... Ik hoop maar dat je ongelijk hebt.
Reply
ik heb vliegen al eens in een super partij van hem zien winnen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik ook

zou wat zijn zeg, als ik direct 2000 aan spelers verlies Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik snap juist niet dat maar 2 mensen Berdych hebben gekozen (eentje met mij!).. Ljubicic mag dan wel een laffe challenger gewonnen hebben, maar heeft het nooit moeilijk gehad. ToJo is een speler die op zijn retour is, die zou je toch moeten kunnen breaken!
Berdych knalt minimaal 1x per set door de service van Ljubicic heen, die totaal niet in vorm is en Berdych dus niet zal breaken..

Tegen Karlovic zie ik hem ook gewoon winnen. Dat Ivo wint van Rochus met dikke cijfers kon iedereen voorspellen. Hier ga ik mijn slag al slaan deze week. Berdych finaleplaatsje.

Ik durfde het met Murray niet aan. Zeker niet met Davy ook nog in dat kwart. Ik heb daarom maar voor Berrer/Llodra/Haase gekozen. Berrer al door, Llodra zal de carriere van sluiter beeindigen :cry: , Haase zie ik nog wel van Murray winnen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Scholten! Wrote:Ze hebben allebei lekker gepresteerd vorige week, ik vertrouw nog op hen allebei. Blake heeft wel heel erg makkelijk geloot, was zekerheidje voor mij
Juist daarom heb ik beiden niet. Zelden zie je mensen twee weken achter elkaar de finale halen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik snap niet dat Mahut niet vaker gekozen is. Ik kwam niet uit met geld en ik zat bij iemand anders thuis dus kon ook niet een kwartier lang als om gaan gooien, maar anders had ik hem zeker genomen. En ik vind het ook onbegrijpelijk dat Melzer zo vaak is gekozen. Ook Almagro en Murray doen het vrijwel nooit twee weken achter elkaar. En ook gek dat Kohl zo weinig is gekozen, wat een ellende Sad

Melzer, Almagro en Querrey moeten er zsm uit. Helaas kunnen maar weinig mensen het verschil gaan maken. Lee, Roitman en Ventura wellicht. Het begint iig meteen al kut met Kohlschreiber :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had iets van 1000 over en kon net geen Mahut en nog iemand nemen, dus wilde 2 mensen van 500. Eerste was Roitman (helaas moet ie tegen Minar, die ik ook heb Sad ) en voor de tweede ben ik voor Haase gegaan en wel om 4 redenen:

1. Hij speelt thuis en kan best stunten tegen Murray
2. Murray is nooit zo goed in twee weken achter alkeaar presteren
3. Murray is misschien niet helemaal fit en geeft op of komt helemaal niet
4. Als hij doorgaat, staat hij tegen Berrer en dus goede kans op 12 punten
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
The last update of your team was at: 18-02-2008 22:00:55

staat dit er weer bij iedereen?
Reply
yep
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
hehe ok hele stomme fout :waf: volgende week moet ie t weer goed doen.
Reply
Hoe zit het nu met kooltje? 80% of 100%?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik stem voor 100%
Reply
Ik ga voor 80%, aangezien er nu geen complicaties waren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik zeg 90%, gewoon om te fokken
Reply
Ik vind idd 80%, maar dan vorige week ook.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vorige week was er een duidelijke reden, het hele weekend lag CT eruit. Nu wist Kooltje het van tevoren, hij heeft het zelfs nog aangegeven en voorspeld hier, en is er verder niks raars gebeurd. Lijkt me een duidelijk verschil.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom niet gewoon altijd 100%?

Of zie ik nou wat belangrijke zaken over het hoofd?
Reply
Ad Wim Wrote:Vorige week was er een duidelijke reden, het hele weekend lag CT eruit. Nu wist Kooltje het van tevoren, hij heeft het zelfs nog aangegeven en voorspeld hier, en is er verder niks raars gebeurd. Lijkt me een duidelijk verschil.

ja, maar iedereen heeft vorige week 5 uur de tijd gehad om een team te maken.
Overdune heeft tijdens zijn vakantie niet de moeite genomen een internetcafé op te zoeken, evenals kooltje deze week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Volgens mij was Overdune toen nog niet op vakantie, want hij postte toen nog wel op disndag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Chiel-Montagne Wrote:Waarom niet gewoon altijd 100%?

Of zie ik nou wat belangrijke zaken over het hoofd?
Dat kan op zich wel, maar dan 'benadeel' je wel iemand die misschien uren heeft nagedacht en toevallig de verkeerde keuzes heeft gemaakt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gewoon volgens afspraak 80%
Reply
Ad Wim Wrote:
Chiel-Montagne Wrote:Waarom niet gewoon altijd 100%?

Of zie ik nou wat belangrijke zaken over het hoofd?
Dat kan op zich wel, maar dan 'benadeel' je wel iemand die misschien uren heeft nagedacht en toevallig de verkeerde keuzes heeft gemaakt...

Daar heb je ook wel weer een punt. Of enkel de eerste keer dat iemand het vergeet 100% en daarna 80%, om maar iets te noemen?

Maar als de meerderheid 80% wilt, dan ben ik de laatste om moeilijk te gaan doen.
Reply
80 of 100 maakt me niet uit, als 't maar vaststaat. Geen team is, ongeacht de redenen, gewoon niet slim. Dus nu kiezen en dan de rest van het jaar toepassen. Vind persoonlijk 80% wel oke.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik stem ook voor 80%
Reply
Voer dan eens een argument op voor 80%.
Het argument dat iemand die de verkeerde keuzes maakt meer moet hebben vind ik niet sterk. Iedereen die wel keuzes maakt, heeft (een grote) kans om meer dan de nummer laatst te scoren, degene die vergeet niet. Dan ben je dus in het nadeel als je vergeet, je weet immers zekere dat je slechts de laagste score haalt.
Het argument voor 100% is dat het interessanter is voor degene die vergeet, hij blijft dan nog enigszins in het spoor en voor de anderen dat ze serieuzere tegenstand krijgen.
Reply
Hmm Andre, het gaat mij erom dat degene een team gemaakt heeft en daarmee laatste wordt, naar mijn mening toch meer punten moet krijgen dan degene die in het geheel geen team gemaakt heeft. Als je het vergeet hoor je imo laatste in de weekstand te staan en niet gedeeld laatste Smile
Reply
Dat laatste ben ik met je eens en dat vind ik dan meteen ook het enige argument vóór 100%. Maar ik vind het argument voor 80% zwaarder wegen. Als ik uren aan het denken ben over een team en alles valt verkeerd (ik neem bijvoorbeeld een paar dure spelers die niet komen opdagen of geblesseerd opgeven), dan is het niet fijn om te zien dat iemand die helemaal niks eraan heeft gedaan net zoveel punten krijgt...
Aadje heeft vorige week vast zijn best gedaan en over zijn keuzes nagedacht. Dat het verkeerd uitpakt is zuur voor hem, maar misschien nog wel zuurder als hij ziet dat iemand anders net zoveel punten haalt terwijl hij helemaal niets gedaan heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik was de donderdag vóór de deadline al op vakantie en heb het op zaterdag, zondag en maandag geprobeerd. Die paar uur voor de deadline was ik zelf niet beschikbaar (dat wist ik van tevoren, maar had er op gerekend dat ik tegen het eind van de middag gewoon een team had kunnen maken).

Verder ben ik het eens wat betreft 80%, om de reden die Mindlight en Ad Wim noemen.
Reply
80%! Vorige week was een duidelijke apart geval. Ik vind niet dat iemand beloont kan worden met punten van iemand die wel een team heeft gemaakt. 80% en niet meer en minder!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: