The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
Ik heb even een update gedaan van de tot nu toe gespeelde partijen voor een beter overzicht van de stand. Gabashvili heeft nu al 7 punten, 2 voor q, onthoud dat Buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Ad!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bij een aantal mensen klopt het aantal punten niet met de optelling van de punten van de spelers.
Dat komt door Roitman. Aan hem zijn 3 punten toegekend, maar deze zijn niet meegeteld in het totaal.
Reply
Bij mij klopt het wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Razendsnel hersteld hoor, Ad Wim.
Of ga je nu zeggen dat ik moest vernieuwen F5? Dat had ik gedaan, maar nu na deze post heeft het pas effect.
Reply
Ik heb niks gedaan. Ik heb alleen op de verwerkingsknop gedrukt, maar ik neem aan dat Buurs dat ook al gedaan had. Maar wellicht dus niet, dat zou het wel verklaren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Is Tim Army een pseudoniem voor Jacco Eltingh?
Reply
andre Wrote:Is Tim Army een pseudoniem voor Jacco Eltingh?

Haha waarom dat? (Ik ken hem toevallig)
Reply
Jacco deed vroeger mee met TM. Hij nam altijd een klein team met toernooifavorieten, de 'kleintjes' met zekere punten nam hij niet.
Reply
andre Wrote:Jacco deed vroeger mee met TM. Hij nam altijd een klein team met toernooifavorieten, de 'kleintjes' met zekere punten nam hij niet.

Ahh ok, maar het is hem niet.
Reply
Mooi was dat ja. De eerste weken ging ie nog wel goed omdat de grote spelers het vaak goed deden op de AO en in de vroege TMSs, maar daarna ging het heel snel bergafwaart :Big Grin

Die Tim Army gaat niet echt lekker trouwens deze week :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Is ook zijn eerste jaar dat hij meespeelt.... Vind het al knap hoe hij de eerste weken doorgekomen is
Reply
Ja, is ook zo, het was ook niet lullig bedoeld, maar hij gaat wel slecht... Wellicht dat Blake, Almagro en Berdych hem nog kunnen helpen.

Maar mooi dat er weer een nieuweling in ons midden is en in het begin nam ik ook altijd alleen maar de grote jongens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ja, is ook zo, het was ook niet lullig bedoeld, maar hij gaat wel echt slecht... Mooi dat er weer een nieuweling in ons midden is en in het begin nam ik ook altijd alleen maar de grote jongens.

Tsja klopt, maar we hebben allemaal wel eens zo'n week waarin niets lukt/goed uitpakt natuurlijk. Smile Maar idd, ik vind het ook leuk dat er weer een nieuwe speler is.
Reply
Kraai Wrote:Ja pfff echt lastig weer...wat moet ik bijv met Murray? Redelijk makkelijk loting maar heeft volgens mij nog nooit 2 weken achter elkaar iets gepresteerd en is maar de vraag of die niet weer een of andere kleine blessure heeft waardoor die niet komt opdagen...je weet het nooit met die clown :-k

I rest my case :8:
Reply
Ad Wim Wrote:Ik had iets van 1000 over en kon net geen Mahut en nog iemand nemen, dus wilde 2 mensen van 500. Eerste was Roitman (helaas moet ie tegen Minar, die ik ook heb Sad ) en voor de tweede ben ik voor Haase gegaan en wel om 4 redenen:

1. Hij speelt thuis en kan best stunten tegen Murray
2. Murray is nooit zo goed in twee weken achter alkeaar presteren
3. Murray is misschien niet helemaal fit en geeft op of komt helemaal niet
4. Als hij doorgaat, staat hij tegen Berrer en dus goede kans op 12 punten
Me too Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Er valt absoluut nog niet te zeggen wie de weekwinst gaat pakken. Het lijkt erop dat Centre Court een goede kans heeft, maar straks kan alles weer anders zijn.
Reply
ik zal nog even weer updaten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
bijgewerkt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb maar weer even een update gedaan :-"
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gloryhunter \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat zeg jij :eeeek:

Vanavond Roitman winnen van Pipo en Haase van Berrer en ik kan aan een medaille gaan denken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat zeg jij :eeeek:

Vanavond Roitman winnen van Pipo en Haase van Berrer en ik kan aan een medaille gaan denken...

Het is niet eens je eigen week om te updaten. Als Berdych had gewonnen, had je het niet gedaan.

Dat weet je zelf ook :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tuurlijk wel, ik update de hele week al, en zo goed ging het in het begin niet.
Ik weet hoe het moet en ben veel online, geen probleem.

Maar nu is het natuurlijk wel leuk om te doen \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zodra ik mijn eerste "corvee" week gehad heb zal ik ook overdag gaan updaten, aangezien ik dan ook weet hoe het moet en ik vrijwel de gehele dag online ben. Smile
Reply
Ik zie nu pas dat Haase gewoon maar 5x gekozen is!! Dat is dus echt een grote troef nu. Zeker gezien zijn loting. Kom op Robin!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Tuurlijk wel, ik update de hele week al, en zo goed ging het in het begin niet.
Ik weet hoe het moet en ben veel online, geen probleem.

Maar nu is het natuurlijk wel leuk om te doen \Big Grin/

update dan dat toernooi in de usa ook ff. roddick is echt al wel een rondje door hoor. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: