The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerkampioen van Nederland!
Zou die gast nu wat sponsirs krijgen om toernooitjes te gaan spelen?
The great old Ludwig von...
Reply
hij zegt zelf van niet...
Reply
hmm, volgens mij als je dat een beetje commercieel aanpakt, moet je dat wel kunnen regelen
The great old Ludwig von...
Reply
nog wat foto'tjes...niet hele goeie maar goed

[Image: dsc0224hz5.jpg]
[Image: dsc0226bd3.jpg]
[Image: dsc0258az8.jpg]
volgens mij zit treesong hier links?
[Image: dsc0149gk5.jpg]
de dealster...
[Image: dsc0551iz2.jpg]
Reply
Dat ben ik dus! :8:

Wie is die beach bum die naast dat tillenbeest zit? The Dude plays poker! Notworthy
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik weet wel dat de bubble-boy van vrijdag aan de andere kant van haar (hun) zit.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
hahaha ja een meesterlijke gast was dat. In het begin leek ie erg fishy maar naarmate de dag vorderde begon ik toch meer respect voor m te krijgen. Op een of andere manier toch agressief op de juiste momenten al kan dat toeval zijn geweest.

op een gegeven moment ging ie ook uit zn dak aan de tv tafel nadat ie een showdown had gewonnen (hoorde dat ie 2 outer hitte) en hij schijnt zelfs zn middelvinger hebben opgestoken, ben benieuwd of dat op tv komt.
Reply
Je bedoelt niet The Dude? Want die hitte wel zijn 2 outer (7) op de river volgens mij.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
ja ik bedoelde wel the dude

ps. over the dude gesproken...er was net iemand aan de tv tafel bij ept die een ochtendjas aanhad Big Grin
Reply
Kwam gisteren toevallig terecht bij de aflevering over Midden-Nederland en vond er weinig aan. Vooral omdat het niveau echt dramatisch was en er veel aandacht was voor de verschillende kroegen...

Zo'n gast aan de tv-tafel zat met 99 en raist tegen een gast met KK die reraist en we krijgen een flop van J82 rainbow. KK bet, 99 mini-raist ( #-o ) en KK gaat all-in. 99 callt en verliest.
KK: "dat je callt met 99 zeg!"
99: "tja, ik had niet gedacht dat je KK had, ik zette je op AJ" ](*,)

Wanneer is onze regio?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
is het ook ergens online te zien?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
hehe vergeten te kijken helaas, maar ja zo was t niveau in al die regiofinales ad...echt verschrikkelijk. Het niveau in ons cafe was echt vele malen hoger.
Reply
Volgens mij is onze regiofinale vanavond.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
nee volgende week. vanavond zijn de laatste 60 ofzo van de donderdag als t goed is.
Reply
Ben gisteren heel ff voorbij geschoten in beeld, kheb verder niet aan de TV-tafel gezeten dus dan zie je vrij weinig van jezelf... Vanavond schijnen een aantal mensen die via Nijmegen gekwalificeerd zijn veel in beeld te komen (2 bij de laatste 20 en beide aan TV-tafel) en verwacht ik dat ze ook beelden laten zien van de toernooien in Nijmegen... Benieuwd of ze nog iets van mijn interview laten zien :8:
Reply
Lamme Lennie en MAC BN'ers?

Ik heb net ff de eerste 5 minuten van de uitzending van gisteren gekeken en beide kwamen in beeld.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
yep idd een aardig aantal keer in beeld, LL zag ik net ook voorbijkomen idd!
Reply
Oliver´s ook nog langs geweest?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik heb het niet helemaal gezien, toen ik uitgeschakeld was ben ik gaan slapen Wink maar tot dan toe nog geen filmpje nee alleen de naam werd genoemd als bar waar ik me gekwalificeerd had.
Reply
Op de site van PKVN kan je de uitzendingen terugkijken.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Gisteren iemand toevallig nog de laatste aflevering en dus de finale nog gezien? Niveau was niet bijster hoog aan die FT maar de blinds waren ook wel erg hoog dat je op een gegeven moment wel moest...
Ben zelf nog best ff in beeld geweest, toen de nr. 8, Michael Toonen Dekkers, uitgeschakeld werd gingen ze hem interviewen en beelden laten zien van de kroeg in Nijmegen waar hij zich dus via gekwalificeerd had (als nr. 8 met 1 puntje meer dan de nr. 9) en waar ik dus ook gespeeld had... Toen lieten ze nog wat beelden (en geluid) zien/horen van mijn interview, want tijdens dat inteview zat ik ook bij hem aan tafel... :8:
Reply
Quote:Beste mensen,

De Pokerkampioen van Nederland is niet onopgemerkt gebleven, Holland Poker erkent de goede prestatie van Pieter de Korver, winnaar van de Poker Kampioen van Nederland, en heeft derhalve besloten een sponsorpakket aan te bieden Pieter speelt de ECOOP en krijgt een ticket voor de Master Classics of Poker 2008 in Amsterdam.

Pieter de Korver is een 25-jarige student en woont in Leeuwarden, hij kent het spel al 10 jaar en speelt nu 2,5 jaar online poker. Op holland Poker kan je Pieter vinden onder de nickname: 'ioulot'.

Wat is de ECOOP: De ECOOP staat voor de European Championships of Online Poker. Deze unieke serie start op vrijdag 23 mei en duurt maar liefst 10 dagen en heeft een gegarandeerde prijzenpot van maar liefst $3,600,000 . De ECOOP kent bovendien een ranglijst. De top 100 speelt in een $50.000 freeroll. De winnaar van dit toernooi wordt uitgeroepen tot de most valuable player ECOOP 2008. Voor meer informatie over hoe ook jij kunt meedoen aan dit toernooi ga naar: <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.hollandpoker.nl">www.hollandpoker.nl</a><!-- w -->

Met vriendelijke groet,

De redactie van PKVNwww.pkvn.nl

lol so far voor de sponsorship deal van pokerstars waar alle geruchten over gingen.

ik vermoed trouwens een setup Wink wel heel toevallig dat iemand die ze in de kroeg gefilmd hebben ook wint Wink
Reply
Toch nog een leuk prijsje voor een gratis toernooi... Had alleen wel verwacht dat ze niet alleen de winnaar zouden belonen...
Reply
De nummer 2 (jongen die ik ken) verwachtte ook nog wel iets. Zal het hem vragen als ik hem weer zie.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Pieter de Korver bewijst nogmaals waarom hij 'De Pokerkampioen van Nederland' is. Holland Poker heeft vorige week Pieter de Korver als winnaar van hetPokerkampioenschap van Nederland een sponsordeal aangeboden waarmee hij alleECOOP events kan spelen. Pieter heeft deze uitverkiezing meteen waar gemaakt door reeds in het 3eevent, NL holdem $500.000, een 2e plek in de wacht te slepen. Dit is goed voor 53.695.00 dollar.

Doet ie toch goed!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Hartelijk bedankt voor je aanmelding voor het tweede seizoen van de 'Pokerkampioen van Nederland'. Met meer dan 20.000 spelers in ruim 250 locaties en ruim 500.000 spelers online is de PKVN verreweg het grootste pokertoernooi van Europa! Word jij de Pokerkampioen van 2009? Bevestig je aanmelding snel en poker je, net als Pieter de Korver, de winnaar van vorig seizoen, een weg naar de top! Aanmelding bevestigen:Vanaf maandag 8 september kun jij je deelname op <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.pkvn.nl">www.pkvn.nl</a><!-- w --> bevestigen. Kies een locatie uit bij jou in de buurt en meld je snel aan, want vol is vol. Om mee te kunnen doen heeft iedere speler een Pokerstars.net account nodig. Deze kun je aanmaken tijdens het bevestigen van je deelname. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Heb je al een account op Pokerstars, dan kan je deze gebruiken. Start toernooi Pokerkampioen van Nederland:Het tweede seizoen van de PKVN gaat van start op Zaterdag 25 oktober 2008. Alle speellocaties hebben 10 avonden gekozen binnen een periode van 3 maanden (25 oktober - 16 januari). De exacte speeldata zijn vanaf aanstaande maandag duidelijk zichtbaar op de website. Toernooistructuur:Vanuit iedere locatie zullen de nummers 1 en 2 van de ranglijst na 10 speelavonden doorgaan naar de regiofinales. Jouw beste 8 resultaten zullen hiervoor bepalend zijn.Probeer dus geen avond te missen om de kans op deze regiofinales zo groot mogelijk te maken! Komend PKVN seizoen zullen we ook de Jim Beam Knock Out competitie organiseren. Deze competitie is bedoeld voor de speler die na de 10 toernooien de meeste andere spelers in een All-In situatie uitschakelt. De spelers met de meeste JB's zullen doorgaan naar de regiofinales. Dus ook wanneer je laag genoteerd staat in het klassement maak je nog steeds kans om De Pokerkampioen van Nederland 2009 te worden. Wanneer je bij de eerste 3 speelavonden niet aanwezig bent, zal er een speler van de reservelijst jouw plek innemen! Wij wensen je ontzettend veel succes bij het nieuwe seizoen van de Pokerkampioen van Nederland! Voor vragen zijn wij bereikbaar op onderstaand mailadres. Met vriendelijke groet, De redactie PKVNMail: <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:info@pkvn.nl">info@pkvn.nl</a><!-- e -->

:eeeek:
Reply
yep had ik al gehoord, wil eerst weten op wat voor dagen die 10 speelrondes zijn voor ik me aanmeld.
Reply
En zijn er hier nog mensen die mee gaan doen? Ik sta wel weer ingeschreven, had nu de mogelijkheid tussen 4 kroegen te kiezen in Nijmegen! Maar heb weer voor 't Billardpaleis gekozen, waar ik mijn titel moet verdedigen... :wink: Deze kroeg zit na 1 dag opening vd inschrijving al gewoon vol!
Reply
In Amsterdam wordt het een of andere obscure tent in de diepste krochten van de Baarsjes... of me ouwe poolcafé naast Kriterion :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik heb me ingeschreven voor seizoen 2 in dezelfde kroeg als waar ik vorig jaar 2e werd. Ben er in ieder geval het eerste toernooi niet bij, maar ruimschoots de mogelijkheid om het goed te maken. Vind 10 toernooien eerlijk gezegd wel wat veel.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: