The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerkampioen van Nederland!
hier wordt het "de Gracht" tree dus neem jij die ook maar, iesh gezwellie
Reply
10 is ook gewoon erg veel, en waar ik ingeschreven heb wordt er elke zondag gespeeld, vraag me af hoe vaak ik daar bij zal zijn...
Reply
Wanneer beginnen deze voorrondes? Zijn er inschrijfkosten??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mac Wrote:hier wordt het "de Gracht" tree dus neem jij die ook maar, iesh gezwellie

Die andere tampat is dichterbij huus, maar de Gracht is vast gezelliger :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
geen inschrijfkosten eks...en ze zullen denk ik ergens rond oktober beginnen? volgens mij is er nog geen officiele begindatum. Je moet ook even op de site kijken op welke dag er wordt gespeeld, dat verschilt per cafe namelijk.

Quote:
Quote:Hier wordt het "de Gracht" tree dus neem jij die ook maar, iesh gezwellie
Die andere tampat is dichterbij huus, maar de Gracht is vast gezelliger

daarom :8: , wel beetje opschieten er zijn daar al 65 vd 80 ingeschreven namelijk.
Reply
Ekslem Wrote:Wanneer beginnen deze voorrondes? Zijn er inschrijfkosten??

Geloof vanaf 25 oktober, afhankelijk van op welke dagen 'jou' kroeg speelt... Kost ammel helemoal niks...
Reply
Mss dat ik me wel inschrijf en dan kijk hoe het gaat. Zit een deelnemende kroeg hier op de hoek bij mijn werk :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mac Wrote:hier wordt het "de Gracht" tree dus neem jij die ook maar, iesh gezwellie
Dat is het oude poolcafe van Tree, eigenaar is een vriend van mijn baas. Afgelopen vrijdag nog de hele avond gezeten. Prima tent wel, een aantal collega's van mij gaan daar ook spelen. Het is alleen op zaterdagmiddag, dat is natuurlijk onwijs kut :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoppetee... :-"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
hmm ja voor mij was dat juist de reden dat ik in dat cafe ga spelen. Die avonden doordeweeks zijn killing voor mij persoonlijk. Hele dag werken dan gelijk door pokeren 12 uur thuiskomen en dan s ochtends vroeg weer het wekkertje. Maar goed voor studenten is dat vast een stuk relaxter ja.
Reply
Shit, dat wordt dus pokeren in de El Sombrero, boogie of van buren in Nijmegen. Zal me van de week eens inschrijven; het loopt toch niet storm.
Reply
Bij die 3 loopt het idd niet storm, heb daar trouwens ook weinig van promotie ervoor gezien ofzo...
Veel van degene die deel 1 meededen staan nu ook weer ingeschreven bij 't Billardpaleis... Deed je deel 1 daar ook al mee dan?
Reply
Waar kan je zien waar het georganiseerd wordt...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Even op die enorme knop met "Kies hier je locatie" klikken
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mac Wrote:hmm ja voor mij was dat juist de reden dat ik in dat cafe ga spelen. Die avonden doordeweeks zijn killing voor mij persoonlijk. Hele dag werken dan gelijk door pokeren 12 uur thuiskomen en dan s ochtends vroeg weer het wekkertje. Maar goed voor studenten is dat vast een stuk relaxter ja.
Ik ben ook geen student meer inmiddels, maar zaterdag is gewoon standaard altijd voetballen. Dan kan ik dus geen enkele keer (tenzij het afgelast is). Doordeweeks is het toch relaxter. Vorig jaar was het toch echt niet telkens tot heel laat en het is voor mij 5 minuten fietsen Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Treesong Wrote:Even op die enorme knop met "Kies hier je locatie" klikken

Geen Lelystad... ga niet meedoen denk ik Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Wie woont er dan ook in Lelystad? Dead
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wie woont er dan ook in Lelystad? Dead

Martin Gaus, Aron Winter, Boy Waterman, Erwin Kroll en Co Stompé for starters
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:
Mac Wrote:hmm ja voor mij was dat juist de reden dat ik in dat cafe ga spelen. Die avonden doordeweeks zijn killing voor mij persoonlijk. Hele dag werken dan gelijk door pokeren 12 uur thuiskomen en dan s ochtends vroeg weer het wekkertje. Maar goed voor studenten is dat vast een stuk relaxter ja.
Ik ben ook geen student meer inmiddels, maar zaterdag is gewoon standaard altijd voetballen. Dan kan ik dus geen enkele keer (tenzij het afgelast is). Doordeweeks is het toch relaxter. Vorig jaar was het toch echt niet telkens tot heel laat en het is voor mij 5 minuten fietsen Wink

Waar zou dat aan liggen? :wink:
Reply
Omdat Ad dingen deed als all-in gaan met QQ terwijl er al twee supertighte broekpoeperts hadden gereesd en geriereesd :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Bij die 3 loopt het idd niet storm, heb daar trouwens ook weinig van promotie ervoor gezien ofzo...
Veel van degene die deel 1 meededen staan nu ook weer ingeschreven bij 't Billardpaleis... Deed je deel 1 daar ook al mee dan?

Inderdaad, ze lopen er allerminst mee te koop. Maar goed, toch maar even ingeschreven voor van buren. :wink:

Nee, hoorde vorig jaar pas achteraf van het bestaan van dit toernooi, dus toen was het al schromelijk te laat.
Reply
Heren, ik zou alvorens in te schrijven wel even goed nadenken over deze regel uit de Algemene Voorwaarden:

Quote:De Speler gaat met het insturen van het Inschrijfformulier en het accepteren en van toepassing verklaren van de Algemene Voorwaarden akkoord met de verstrekking van zijn gegevens aan derden voor commerciële doeleinden.

:|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stond dat er vorig seizoen dan niet in, of is dat niet opgevallen?
Reply
Ik moet zeggen dat ik er toen niet zo naar gekeken heb, maar dit is wel echt slecht. Dat ze dus ook je telefoonnummer gaan gebruiken Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik moet zeggen dat ik er toen niet zo naar gekeken heb, maar dit is wel echt slecht. Dat ze dus ook je telefoonnummer gaan gebruiken Confused

Je hoeft je alleen maar zorgen te maken als je de final table haalt in Rotterdam. Dus maak je geen zorgen, Ad :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
data en tijden zijn inmiddels bekend voor mijn cafe:

01. 01-11-2008 19.00
02. 08-11-2008 19.00
03. 15-11-2008 19.00
04. 22-11-2008 19.00
05. 29-11-2008 19.00
06. 13-12-2008 19.00
07. 20-12-2008 19.00
08. 27-12-2008 19.00
09. 03-01-2009 19.00
10. 10-01-2009 19.00

Vind het wel ok, had misschien liever s middags gehad maar goed meestal ben je wel voor 12 uur klaar dus nog alle tijd om iets te gaan doen.
Reply
Ga je morgen nog, Mac? :-k

Ik ben zo grieperig als de neten, maar in die toestand had ik vorig jaar wel m'n enige overwinning geboekt Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
hahaha idd, ja ik was wel van plan om te gaan in ieder geval! hoorde dat gitter zich op de reservelijst heeft laten plaatsen dus die komt misschien ook nog
Reply
reservelijst gaat pas in de derde ronde tellen, dan wordt ik er verwacht en kan ik op een plek van iemand die de eerste 2 x niet is geweest
The great old Ludwig von...
Reply
snel afgelopen vandaag...zat aan een lastige tafel met direct naast me en tegenover me twee goeie LAG's. Ik kreeg wel aardige handjes op zich maar wist niet lekker te hitten.

KT moest ik wegleggen nadat mn c-bet geraised werd op een AJ7 flop.
AJ moest ik preflop wegleggen na een 3 bet
AQ hitte ik mn A maar had ik splitpot tegen AQ

hierdoor had ik al snel nog maar de helft van mn stack (2k van de 4k) met blinds 75/150. Niet heel dramatisch dus. Ik besloot echter tegen de LAG speler links van me een play te maken met K9 op een TJ3 flop. Hij callde me met 34 maar ik hitte een K op de turn waardoor ik weer een leuke stack had.

Laatste hand voor de pauze...gozer had al aangekondigd dat hij vroeg weg moest en dat hij dus ging rammen, hij besloot dan ook blind allin te gaan in de bb. UTG limpt vervolgens en ik zie AK, die limp is heel verdacht maar ik denk fok it ik moet toch bij beste 5 komen voor leuke punten dus ik ga allin. UTG callt ook, draait T7 om en zegt dat ie ook weg moet. de BB heeft JQ. Uiteraard maakt T7 een straat op de turn en JQ een hogere straat op de river.

Heb nog 500 punten over waarmee ik blind allin ga. Gozer draait A9 om, ik kijk en zie ook A9...geen rare dingen.
Hand erna weer blind allin en ik heb K6...zit tegen A6 maar weet een leuke K te floppen.
Toch weer een enigszins redelijke stack met 1400 nu ofzo en zie hand erna gelijk AJs. Perfect als iemand raist naar 600 en ik gooi het allin natuurlijk.
Hij draait KK om...flop AJ6...Turn K, river geen A en het is afgelopen.

Het mist toch een beetje de relaxte sfeer van de eerste keer. Er zitten nu ook gewoon gasten met Ipod en capuchon op enzo en dan denk ik echt gasten waar zijn jullie mee bezig man. t is een fokking freeroll. Ook wat gasten die denken dat ze heel interessant zijn. Ik ga het nog een paar keer proberen maar als ik dan niet flink scoor ga ik het echt niet afmaken.
Reply


Forum Jump: