The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerkampioen van Nederland!
jammer mac,
maar probeer dan in ieder geval over 2 x, dan doen we er nog 1 samen. Hoe ging t met Tree?
The great old Ludwig von...
Reply
Tree zat ziek thuis :|

Volgende week doe ik mee... nog even m'n capuchon naar de wasboer brengen :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Als je 'n avond niet kan deelnemen, moet je je dan nog ergens afmelden?
Reply
Chiel-Montagne Wrote:Als je 'n avond niet kan deelnemen, moet je je dan nog ergens afmelden?

Nee hoor, ik was er de eerste keer ook niet maar kan gewoon dinsdag meedoen. Net als Mac kijk ik het de eerste 3 keer aan. Eindig ik niet in de punten, hou ik het ook vroeg voor gezien denk ik.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Chiel-Montagne Wrote:Als je 'n avond niet kan deelnemen, moet je je dan nog ergens afmelden?

Was je er gisteren bij Chiel, in de van Buren? Ik iig wel, 16de geworden, geen extra punten dus... Was wel leuk spelen en duurt iig niet zo lang dan vorig jaar, blind levels zijn korter! Heeft ook weer zo z'n nadelen, zit al gauw met flinke blinds, als je je stack niet uitgebreid hebt is het al gauw fold of pushen...
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:
Chiel-Montagne Wrote:Als je 'n avond niet kan deelnemen, moet je je dan nog ergens afmelden?

Was je er gisteren bij Chiel, in de van Buren? Ik iig wel, 16de geworden, geen extra punten dus... Was wel leuk spelen en duurt iig niet zo lang dan vorig jaar, blind levels zijn korter! Heeft ook weer zo z'n nadelen, zit al gauw met flinke blinds, als je je stack niet uitgebreid hebt is het al gauw fold of pushen...

Nee, zondag kon ik helaas niet, vandaar mijn vraag. Paar vrienden deden wel mee (eentje zonder dat ie zelf aanwezig was, zie ik).

Zestiende, dus, jammer. Zat er gewoonweg niet meer in, of gewoon pech gehad? En hoe was het verder: beetje gezellig pokeren?
Reply
Int begin paar mooie handen gehad, mooi gedubbeld met AA tegen KK... Paar ronden later liep ik met QQ tegen KK aan, dus was de dubbel weer weg... Verder wel leuk gespeeld, toen ik dus bij de laatste 16 zat waren de blinds 1k/2k, ik had nog 11k over... Ik zat op de BB met AJ, raiser naar 4k en 1 caller, zat te twijfelen om het erin te gooide maar besloot tot 4k te callen en bij een A of J op de flop het erin te knallen... Flop 6A9, knal het meteen erin, krijg een caller en die daarachter gaat eroverheen, toen wist ik al voldoende... Caller had AK en die daarachter 66... Turn nog een J maar dat mocht er niet toe doen...
Wel leuk om te spelen daar, helaas maar 56 man aanwezig terwijl er 86 ingeschreven staan (incl de 7 man van de Boogie)... Wel redelijk georganiseerd, alleen de 'table-tops' zijn wat minder, in seizoen I bij Billardpaleis hadden ze mooie pokertafels... Zondag er wel bij?
Reply
Die AJ mag natuurlijk nooit een call zijn :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Die AJ mag natuurlijk nooit een call zijn :8:

Nope, dat was idd mijn eigen fout! En zuur is dat als ik um PF erin had geknalt, die met AK er nog wel overheen was gegaan en 66 um weg had gelegd... Door de J op de turn had ik um dan nog gewonnen ook :wink:
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Int begin paar mooie handen gehad, mooi gedubbeld met AA tegen KK... Paar ronden later liep ik met QQ tegen KK aan, dus was de dubbel weer weg... Verder wel leuk gespeeld, toen ik dus bij de laatste 16 zat waren de blinds 1k/2k, ik had nog 11k over... Ik zat op de BB met AJ, raiser naar 4k en 1 caller, zat te twijfelen om het erin te gooide maar besloot tot 4k te callen en bij een A of J op de flop het erin te knallen... Flop 6A9, knal het meteen erin, krijg een caller en die daarachter gaat eroverheen, toen wist ik al voldoende... Caller had AK en die daarachter 66... Turn nog een J maar dat mocht er niet toe doen...
Wel leuk om te spelen daar, helaas maar 56 man aanwezig terwijl er 86 ingeschreven staan (incl de 7 man van de Boogie)... Wel redelijk georganiseerd, alleen de 'table-tops' zijn wat minder, in seizoen I bij Billardpaleis hadden ze mooie pokertafels... Zondag er wel bij?

Zonde, zeg. Volgende keer wellicht wat meer geluk. Wel goed om te horen dat het in ieder geval leuk is om te spelen. Ben benieuwd hoe het zondag gaat, bij mijn eerste toernooi.
Reply
Hopen dat er een andere barvrouw staat, dan kan ik wellicht mijn aandacht wat meer bij de tafel houden =P~ :Big Grin
Reply
haha ik weet al welke del jij bedoeld... gooi er een paar bier in en het is een 80/20 :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Undecided

Ik weet vrij zeker dat we het over dezelfde hebben :razz:
Reply
Nou ben ik toch erg benieuwd welke barvrouw jullie bedoelen. :Big Grin
Reply
Bierteam zal je er wel op wijzen denk ik :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
yow tree ga jij nog vanavond? anders sla ik ook een avondje over denk ik
Reply
Mac Wrote:yow tree ga jij nog vanavond? anders sla ik ook een avondje over denk ik

Nope... vanavond moet ik naar een gala [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Chiel-Montagne Wrote:Nou ben ik toch erg benieuwd welke barvrouw jullie bedoelen. :Big Grin

Gisteravond stonden er twee, moge duidelijk zijn over welke er hier gesproken wordt :wink:

Was je er bij? Gisteravond wel leuk gespeeld, zaten een paar 'aparte' figuren de hele avond bij me aan tafel maar daar juist mooi gebruik van kunnen maken, uiteindelijk 3de geworden... FT is haast bingo, blinds gaan vanaf dan echt om de tien minuten omhoog... Toen we met 4 man zaten waren de blinds 6k/12k, terwijl er totaal 208k aan fishes in het spel zaten... Dat had weinig meer met poker te maken, een fatsoenlijke raise kon niet meer gezet worden.... Had nog wel redelijke kans bij de laatste 3, ik zat op de BB, degene zonder blind fold, SB gaan all-in (heeft meer dan ik) ik zie 88 en call... Hij toont Q2, goeie kans dacht ik zo... Flop KJ9, toen zag ik de bui al hangen, turn een T en afgelopen... Maarja toch wat leuke punten gepakt...
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:
Chiel-Montagne Wrote:Nou ben ik toch erg benieuwd welke barvrouw jullie bedoelen. :Big Grin

Gisteravond stonden er twee, moge duidelijk zijn over welke er hier gesproken wordt :wink:

Was je er bij? Gisteravond wel leuk gespeeld, zaten een paar 'aparte' figuren de hele avond bij me aan tafel maar daar juist mooi gebruik van kunnen maken, uiteindelijk 3de geworden... FT is haast bingo, blinds gaan vanaf dan echt om de tien minuten omhoog... Toen we met 4 man zaten waren de blinds 6k/12k, terwijl er totaal 208k aan fishes in het spel zaten... Dat had weinig meer met poker te maken, een fatsoenlijke raise kon niet meer gezet worden.... Had nog wel redelijke kans bij de laatste 3, ik zat op de BB, degene zonder blind fold, SB gaan all-in (heeft meer dan ik) ik zie 88 en call... Hij toont Q2, goeie kans dacht ik zo... Flop KJ9, toen zag ik de bui al hangen, turn een T en afgelopen... Maarja toch wat leuke punten gepakt...

Dan is het inderdaad niet zo moeilijk om te raden over wie jullie het hadden. :wink:

Gisteren was ik er ook bij, ja. Waar ik er normaal gesproken al vrij vroeg uit had moeten liggen, toch nog tot de finaletafel gekomen. Aan het begin van de avond een aantal maal vrij vreemd gespeeld (lees: slecht), waardoor ik al snel met weinig fiches kwam te zitten, daardoor op gegeven moment maar 'n keer all-in gegaan. Had K10, terwijl mijn tegenstander AA had. Vallen er daarna zowel een 10 als een K. Vervolgens steeds maar gewoon wat hoog blijven inzetten, waardoor ik langzaamaan het aantal fiches weer omhoog kunnen krikken. Daarna nogmaals 'gemazzeld' met 1010 vs AA, omdat er gelijk op de flop al een 10 op tafel kwam. Aan de finaletafel had ik de minste fiches, maar toch nog zesde geworden (meen ik). Maat van me is uiteindelijk nog eerste geworden en staat, volgens mij, nu ook bovenaan de totaalstand van Van Buren.

Maar het was op zich wel gezellig. Sfeer is op zich wel ok, alleen die blinds worden op gegeven moment wel erg vervelend.
Reply
Was jij degene aan de FT die eruit ging met J6 tegen Q8 en 44??
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Was jij degene aan de FT die eruit ging met J6 tegen Q8 en 44??

Hij lijkt me toch makkelijk herkenbaar :razz:

[Image: ChielMontagne(857).jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Was jij degene aan de FT die eruit ging met J6 tegen Q8 en 44??

Klopt. Zat naast de enige dame in het gezelschap (samen met haar de enige die nooit van tafel zijn moeten wisselen) en naast goede maat van me (die, volgens mij, ook eerder bij jou aan tafel zat dan; met aantal 'aparte' figuren van mijn vroegere voetbalclub :wink: ). Was aan de finaletafel ook enkel aan het wachten op goede kaarten, maar omdat die niet kwamen, moest ik er door die hoge blinds uiteindelijk aan geloven.
Reply
Chiel-Montagne Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Was jij degene aan de FT die eruit ging met J6 tegen Q8 en 44??

Klopt. Zat naast de enige dame in het gezelschap (samen met haar de enige die nooit van tafel zijn moeten wisselen) en naast goede maat van me (die, volgens mij, ook eerder bij jou aan tafel zat dan; met aantal 'aparte' figuren van mijn vroegere voetbalclub :wink: ). Was aan de finaletafel ook enkel aan het wachten op goede kaarten, maar omdat die niet kwamen, moest ik er door die hoge blinds uiteindelijk aan geloven.

Dan is die maat van je Kevin... Daar zat ik vorige week ook al een tijd mee aan tafel, speelt zeker aardig en had ik paar leuke potten mee... Hij speelde me er uiteindelijk uit met die Q2 tegen mijn 88 en werd later dus nog winnaar... Vorige keer was hij 8ste meen ik dus zal hij idd bovenaan staan, de winnaar van de vorige keer lag er voor de punten uit... A.s. zondag wordt er niet gespeeld, die week daarop maar weer voor de punten dan!
Reply
Inderdaad, ja. Had de hele avond ook al 'n aardige stapel fiches voor 'm liggen. Ben benieuwd hoe ie het er de volgende toernooien vanaf brengt. Over twee weken ben ik ook weer van de partij, wellicht wat brak van qlimax, maar we zien wel wat het wordt. :wink:

Heb wel ontzettend gelachen om die figuren die aan tafel zitten die zich afsluiten van de rest; bijvoorbeeld met oordopjes in, etcetera. Undecided
Reply
Morgen maar eens een poging wagen... Gitter en Mac ook van de partij?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
ligt er een beetje aan hoe het met mn ikea trip gaat vanmiddag. Mocht ik snel klaar zijn met al die kutschroefjes kom ik wel ff kijken.

Ga er dus maar vanuit van niet....Wink
Reply
Mac Wrote:mn ikea trip

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
:Big Grin
hoe was t gegaan?
Reply
Mac Wrote::Big Grin
hoe was t gegaan?

Ehhh, tja, hoe leg ik dit netjes uit zonder te vervallen in Harry Bierdop-speak met heel veel ziektes erin en zo :razz:

Okee... in de eerste plaats was de sfeer daar zoiets als: het is zaterdagavond, we gaan hierna nog stappen, tis een freeroll, la di da... zeg dat 15% daar dus is om serieus te kaarten. Van die 15% heeft misschien 5% een idee waar ze mee bezig zijn. Krijgen we aan mijn tafel de volgende rolbezetting:

Pool chickie: local van de poolhal. Speelt ubertight. Had in level 1 binnen 4 handen pocket azen te pakken waarmee ze dubbelde naar 8000 punten. Verliest daarna een suckout tegen Piet Paardebek (zie onder). Speelt daarna geen hand meer.
Joris Driepinter: Ook ubertight. Goeie speler die na 5 minuten het bananengehalte aan tafel doorhad en besloot te wachten op goeie hand.
Ali Bombarie: Losse banaan, callt flinke raises met K9 offsuit en zo.
Hong Kong Nitty: Chinees die goed speelt, maar met moeite callt met 2nd best hand. Op een board 23489 zat ie 10 minuten in de tank met A5 tegen Ali, want 'stel je voor dattie 56 heeft'. Dat werk.
PP Jopie: Ook los, die vindt dat any PP in elke positie gewoonweg een monsterhand is...
Willempie en Tinus: Bluften zich helemaal de ziekte en waren na 2 levels klaar.
Piet Paardebek: de vervanger van WIllempie. Kondigde zichzelf aan met de volgende tekst: Ïk speul onwais aggressief, dus pas maar op!"

En natuurlijk: Treesong! Jullie held :wink:

We bevinden ons in level 3. Piet Paardebek heeft de afgelopen 8 handen allemaal gereest en is 6 van de 8 keer op de flop all-in gegaan. Heeft zo twee keer een dikke pot gepakt met een suck-out (J7 tegen A10 pakte ie na zijn all in en een call op flop T23 en een J op de river etc.) Ik heb 3500 van de 4000 over en denk: Met Any PP of A-high pak ik je aan met je achterlijke paardebek! :8:

Krijgen we de volgende hand.

Start spel: level 3. Blinds 75/150.

Piet Paardebek is zitplaats 0 met 11500
HongKong Nitty is zitplaats 1 met 8500
Poolchickie is zitplaats 2 met 3400
Joris Driepinter is zitplaats 3 met 2600
Ali Bombarie is zitplaats 4 met 2000
Treesong is zitplaats 5 met 3500
PP Jopie is zitplaats 6 met 4500

De dealer is zitplaats 4 .

Treesong plaatst een blind van 75
PP jopie plaatst een blind van 150.

(Treesong krijgt 7d 7c.)

Pre-flop:

Piet Paardebek raises to 500.
Hong Kong Nitty calls 500.
Poolchickie folds.
Joris Driepinter folds.
Ali Bombarie folds.
Treesong goes all-in voor 3500. \Big Grin/
PP Jopie insta-snap calls voor 3500 :eeeek:
Piet Paardebek insta-turbo-snap-calls voor 3500 :roll:
Hong Kong Nitty zit 15 minuten in de tank en callt 3500 met veel gezucht. Dead

(Op dit punt ben ik al aan het rondkijken waar m'n jas hangt :wafSmile

De flop is
Kh 5c 3s.

PP Jopie checkt
Piet Paardebek gaat all-in met 8.000
Hong Kong Nitty folds, na 5 minuten tank uiteraard
PP jopie gaat all-in.

Onthulling:

Treesong toont 7d 7c
PP Jopie toont 6h 6d
Piet Paardebek toont Qc 4s

De turn is Ad ---"(Hong Kong Nitty vloekt op niet te mis te verstane wijze, zodat het woord kankerdonk van Joris Driepinter wordt overstemd)
De river is 2s.

Piet Paardebek wint de pot van 16.000 met een straat A2345.
PP jopie staart lijkbleek naar de tafel terwijl Treesong homerisch lachend het pand verlaat :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Haha mooi verhaal.... =D> :lol:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: