The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerkampioen van Nederland!
Undecided

idd mooie sfeerimpressie van hoe het er vorige keer ook aan toeging bij mij. De sfeer was vorig jaar gewoon veel relaxter, iedereen kwam er om vrij serieus te pokeren. Nu is het een stuk minder, veel gasten met een hoop blabla.
Reply
:Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Chiel, hoe was het gisteren? Niet in de punten geloof ik he?! Volgens mij stond je nog ff bij mij aan de tafel te kijken klopt dat?!

Heb gisteren gewonnen :8: Nu na 3 toernooien aan kop bij van Buren Icon_twisted
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Chiel, hoe was het gisteren? Niet in de punten geloof ik he?! Volgens mij stond je nog ff bij mij aan de tafel te kijken klopt dat?!

Heb gisteren gewonnen :8: Nu na 3 toernooien aan kop bij van Buren Icon_twisted

Dat lijkt me sterk, want ik was er gisteren niet. :wink:

Te brak van Qlimax, dus maar even overgeslagen. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Maar eerste geworden, ja. Lekker hoor! =D> Dat tikt lekker aan. Hoe was de beztting bij de finaletafel trouwens; weer andere gezichten of niet?
Reply
Yep, waren weer veel andere gezichten, weinig mensen die meerdere keren veel punten hebben gehaald zover ik kan zien...

Hmm dan heb ik toch de verkeerde voor me :wink:
Reply
Rotterdam zit er dit jaar niet in als het zo doorgaat. Ik ging 20.10 van huis en 20.55 ben ik weer thuis Wink
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
met een enkele reistijd van 20 minuten? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ga misschien nog een paar keer voor de lol kaarten op zaterdag. Aangezien ik nu al 3x verstek heb laten gaan, maak ik geen kans meer op Rotterdam :cry:

Interseert me ook geen hol eigenlijk... leuk om 1x te hebben meegemaakt om tegen een zootje halve zolen, wannabees, dronken wijven en een handvol serieuze kaarters te spelen. Maar in het gunstigste geval moet je je twee dagen uitsloven voor maar 1 "prijs" en da's natuurlijk niet EV+ :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
buurs Wrote:met een enkele reistijd van 20 minuten? :8:

Trap af, steeg door en kroeg in :Big Grin
Maar dan nog was het erg kort.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
En weer een nieuw record! Beginnen om 20.20 uur en er om 20.35 uur uit liggen. Eerst 1400 van de 4000 verliezen met een bluf (vreemde call trouwens van donk A met 66 bij 3 overcards). Vervolgens heb ik QJ en call ik 225 voor een pot met 2 andere gasten. Board 58J waarvan 2 ruiten. Check check en ik bet 500. Beide callen! Vervolgens valt er een 2 (geen ruiten) en wederom check check. Ik gooi de rest erin (1600) en wordt gecallt door K7 ruiten Undecided Valt geen ruiten, maar wel een K :roll: Hij had dan natuurlijk ook wel de odds om te callen :-" :crazy: Dead
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Don't bluff donks!!!!!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hier afgelopen zondag niet gespeeld ivm weekendje Parijs, maar na 5 toernooien nog wel bovenaan in het klassement!
Valt me echt op dat het weinig voor komt dat dezelfde mensen veel punten pakken... Sta na 5 toernooien met 'n 1ste en 'n 3de plaats dus bovenaan... Denk nog 2x goed in de punten en dan zou een plekje in Rotterdam misschien al wel veilig zijn... :8:
Reply
Iemand hier die nog serieus meedoet?

Ik sta na 9 toernooien nog steeds bovenaan bij de van Buren en ben al zeker van de 2de plaats dus mag me 28 januari (wederom) in Rotterdam melden!
Reply
Nice one BT. =D> In het begin kon ik 2 keer niet en aangezien ik ook niet hoog genoeg ben geëindigd op andere avonden, laat ik de laatste 2 schieten. Dit keer geen Rotterdam voor mij.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Tegen de regels in werd er vandaag gespeeld met 5 euro inleg voor liefhebbers, dus ik deed weer een keertje mee. Won een paar keer met poep en verloor een grote hand met poep. Door deze hand mocht ik weer eens op tijd naar huis:

Blind 75/150
Positie 1 limpt
Positie 2 limpt
Ik raise met AKs naar 600
Harrie de Uberdonk raist naar 1350, rest foldt
Lennie raist naar 2750 (aardig onder gemiddeld)
Harrie de Uberdonk callt

Showdown:
Harrie de Uberdonk 67o
Lennie: AKs
board xx67x

Undecided Undecided Undecided
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Tegen de regels in werd er vandaag gespeeld met 5 euro inleg voor liefhebbers, dus ik deed weer een keertje mee. Won een paar keer met poep en verloor een grote hand met poep. Door deze hand mocht ik weer eens op tijd naar huis:

Blind 75/150
Positie 1 limpt
Positie 2 limpt
Ik raise met AKs naar 600
Harrie de Uberdonk raist naar 1350, rest foldt
Lennie raist naar 2750 (aardig onder gemiddeld)
Harrie de Uberdonk callt

Showdown:
Harrie de Uberdonk 67o
Lennie: AKs
board xx67x

Undecided Undecided Undecided

Was je in Nijmegen? :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Iemand hier die nog serieus meedoet?

Ik sta na 9 toernooien nog steeds bovenaan bij de van Buren en ben al zeker van de 2de plaats dus mag me 28 januari (wederom) in Rotterdam melden!

Netjes, BT. Succes in Rotterdam.

Ik heb uiteindelijk maar eenmaal meegedaan in Van Buren (6e). De zondag bleek achteraf toch niet echt ideaal. Volgend jaar wellicht beter (?)
Reply
Zo, dat was een snelle Icon_evil Daar zit je dan 10 toernooien voor te spelen, 4 echte handen en 2 uur verder lig je er alweer uit ](*,)

Eerst verloor ik veel chips door met JJ van AA te verliezen... Board T of lager, geen flush of straat mogelijkheden t/m de turn, daar hand weg gelegd vanwege zijn flinke re-raise... Toont AA dus goede laydown, maar kost me veel...
Daarna KQ verlies ik veel tegen AQ met Q op board... Toen nog 2 paar eraf tegen flush op river, aap zat maar te callen tot aan de river en toen ineens All-in... Lang nagedacht maar wederom (goed) weggelegd...
Toen nog 2k over (beginstack 6k) en krijg AKs op de button... Button -1 raist naar 600 bij blinds 100/200, ik ga all-in, SB gaat daaroverheen met 5k all-in en button-1 callt hem... SB JJ en de ander AA... Op turn viel wel 2de klaveren maar geen hulp op de river, en naar huis! Icon_evil
Reply
Hier kun je vrij weinig aan doen zo te lezen. lelijk man.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Amsterdammer Jero Brokaar Pokerkampioen van Nederland 2009

Zaterdag 31 januari werd in Rotterdam de finale van de Pokerkampioen van Nederland gespeeld. Amsterdammer Jero Brokaar wist uiteindelijk na een strijd van 13 uur de winst naar zich toe te trekken. De regiofinales van de Pokerkampioen van Nederland zullen op 19, 20, 26 en 27 februari worden uitgezonden op RTL7. De finale volgt op 20 maart.

Tien weken lang streden 16.000 mensen in 250 lokale toernooien en 150.000 mensen via PokerStars.net om een plek in een van de twee regiofinales. Dit maakt de Pokerkampioen van Nederland tot het grootste freeroll van ons land.

Van de 865 regiofinalisten haalden uiteindelijk 72 mensen de finale in het Rotterdamse Outland op zaterdag 31 januari. Na bijna 10 uur pokeren konden de laatste 9 deelnemers plaats nemen aan de finaletafel.

De Amsterdammer Jero Brokaar, die als chipleader de laatste ronde inging, wist het hoofd koel te houden en de eindoverwinning binnen te slepen. De opzet van de Pokerkampioen van Nederland, met zijn talloze lokale kwalificatierondes, regiofinales en eindronde in Rotterdam, rechtvaardigt de titel Nederlands Kampioen Poker.

Het spande er even om of Brokaar zijn chiplead kon vasthouden en de overwinning binnen kon slepen. De Amsterdammer speelde bijzonder tight, maar raakte zichtbaar gespannen door zijn flamboyante buurman Sidney Bartels uit het Limburgse Brunssum. Bartels speelde agressief, wist de andere spelers enigszins te intimideren en nam al snel de chiplead over.

Na twee uur aan de finaletafel herpakt Brokaar zich en neemt het initiatief weer over. Hij weet met een paar goeie handen de eindoverwinning binnen een uur naar zich toe te trekken. Om 1 uur 's nachts ontvangt hij de felbegeerde belt uit handen van Marcel Luske en Pieter de Korver (Pokerkampioen van Nederland 2008).

De regiofinales van de Pokerkampioen van Nederland zullen op 19, 20, 26 en 27 februari worden uitgezonden op RTL7. De finale volgt op 20 maart.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
die ken ik dus Smile, jaar lang economie gestudeerd met die gozer. Zaten altijd hele dagen in het cafe te toepen, toen was poker nog niet zo populair Wink.

Leuk dat hij het geworden is. Hele sympathieke gozer en ik weet zeker dat hij poker ook serieus neemt. Hopelijk sleept hij er een leuk contractje uit
Reply


Forum Jump: