The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerkampioen van Nederland!
#31
haha... je denkt toch niet serieus dak mee ga doen aan 5 van die donkaments :Big Grin ! Ik heb m'n tijd wel beter te besteden als ik dalijk (vanaf maandag) van 8.00 tot 17.00 bezig ben met afstuderen :cry: :cry: .

Wel lachen op zich dat het biljardpaleis tegenover mijn stamkroeg is (niet onze eigen kroeg en ook niet de pokerkroeg maar de kroeg van een goeie vriend van mij). Echter.. biljardpaleis is dan ook wel letterlijk de BALLENpokerkroeg van Nijmegen. 1 x binnen gelopen met een toernooitje, mensen zaten aan gewone tafels. Geen pokertafel te bekennen, diegene die de dealerbutton had dealde op de meeste tafels etc etc. Echt om heel naar van de worden Sad
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#32
harry_bierdop Wrote:biljardpaleis
Of ze spelen daar om heel veel geld, of ze kunnen niet spellen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Ik ga 3 maart wel even kijken en als het niks is, weten we dat ook weer. Alleen als ik die avond in de top 3 eindig, ga ik door :waf:


Wel een teringend fietsen naar de VU Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#34
Heb me ook ingeschreven bij mijn buren in Purmerend. Er wordt maandelijks een toernooi georganiseerd en wist dus al dat dit eraan zat te komen. In eerste instantie begreep ik dat je nog 'uitgeloot' moet worden door de gelegenheid zelf, maar als ik dit zo lees dan is het gewoon vol=vol en wie het eerst komt......
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#35
hier wat antwoorden op vragen:

Quote:Op Pokerinfo zijn een hoop vragen gerezen over dit toernooi:

- Waarom geen locale toernooien in Groningen en Den Haag

- Moet je 5 keer meespelen in de voorronde

- Hoe plaats ik mij voor de regionale finale

- Waarom staan de 5 data per plaats niet vermeld want die blijken per plaats anders te zijn

- Waarom 5 voorronde dagen en maar 1 dag als regiofinale, de verhoudingen lijken zoek

- Wat als ik 1 van de 5 keer niet kan of vaker

- Waarom geen e-mail adres of telnr op de site

- kan ik me ook nog afmelden



Ik kreeg de volgende antwoorden:


- We hebben de horecagelegenheden ingeloot, dus het kan zijn dat grote plaatsen er niet tussen staan.
- Je moet je kwalificeren voor de regiofinales, dit doe je door mee te doen met de 5 voorrondes.
- Dit omdat de website nog niet 100% actief is, dit zal later wel zichtbaar zijn.
- Van elke kroeg gaan 8 personen door, en die spelen in de regiofinale, en omdat je je kwalificeert via punten systeem zijn er dus 5 voorrondes waar iedereen aan mee doet, dus de 80 personen spelen 5 toernooien en daarmee behalen ze een aantal punten en de top 8 gaat door naar de regiofinale.
- Als je niet op komt dagen krijg je 0 punten en wanneer je aanwezig bent krijg je 3 punten, de winnaar krijgt 30 punten.
- De website is nog niet 100% actief vandaar geen emailadres of telnr. De horecagelegenheden hebben een emailadres en telefoonnummer.
- Je kan je nog afmelden, mail naar <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:info@pkvn.nl">info@pkvn.nl</a><!-- e -->

Reply
#36
Oke, je hoeft dus niet per se met de 5 toernooien mee te doen. Maar het gaat wel over het totaal aantal punten over die 5 toernooien en je krijgt zelfs punten als je op komt dagen. Wordt lastig dus als je er een keer niet bent...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Treesong Wrote:
Mac Wrote:maken ze niet bekend, weet ook niet of er uberhaubt wat te winnen valt eigenlijk Big Grin je kan iig pokerkampioen van nederland worden. Ik weet dat ze dit systeem in Duitsland ook hebben gedaan en toen is die gast die dat gewonnen heeft aardig bekend geworden.

edit: en het is geen truc van de pliesie, dit is namelijk gewoon toegestaan omdat je geen entree betaald

Mwoah, op maandag heb ik toch nooit een zak te doen, dus waai de hel not

Dan keek je toch naar die nichtenprogramma's met het vrouwtje onder het genot van een portje en een kaasje!

Ik bedoelde een tijd terug trouwens Burmester port. Uitstekende port voor een leuk prijsje!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Dat was Holland's next top model en da's wat anders :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#39
zijn er nog mensen die komen vanavond? Ik denk t wel alhoewel ik nog wel even moet informeren naar de tijd dat t begint.
Reply
#40
Ik ga er naar toe met wat pokermannen uit het café...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#41
Ga vanavond uit eten, dus gaat sowieso niet lukken. Maar als het leuk is, ga ik volgende week wel denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
ik heb net even gebeld, half 7 aanvang 7 uur begin.
Reply
#43
Mooie boel, ik zit nu al half te pitten :roll:

Hopen dat de espresso daar een beetje straf is :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#44
Bij ons begint het morgen. Ik hoop dat de blinds een beetje snel omhoog gaan, aangezien ik geen zin heb om doordeweeks tot 02.30 uur te pokeren.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#45
zo en het zit er weer op voor me.

Begon leuk. Na 5/6 handjes besloot ik te raisen met 35o. Normaal niet echt mijn style maar wilde mezelf eens een wat looser image aanmeten zeker aangezien ik het idee had dat de tafel vrij tight was. Ik krijg echter 2 callers...flop A24 :eeeek:. Ik besluit te c-betten en andere gozer called. Turn een J, hij checked, ik bet, hij raised, ik call. River een 7 geloof ik iig een blank hij bet, ik raise allin hij called...zwaar sick hij bleek AJ te hebben. Maar goed gelijk een leuke stack dus met bijna 10k (5k start blinds 25/50). Niet lang daarna krijg ik AT in ep en ik raise naar 300 (blinds 50/100). Ik krijg 3! callers (grap al dat ik weinig respect meer krijg na mn raise met 35) en de flop is AT9...zou dit dan mijn avond worden?. Ik c-bet vrij groot en krijg 1 caller. Turn is een A :eeeek: tha nuts! Hij checkt, helaas bet ik hier iets te groot waardoor hij fold. Had misschien beter behind kunnen checken achteraf.
Paar handen later krijg ik KJs in MP, treesong (die direct rechts van me zat trouwens what are the odds!) raised naar 500 (blinds 75/150) ik call en nog 2 man callen waaronder gast rechts van me die een tight aap was. Flop is AJJ...ik hit weer trips! Ik bet en gast links van me flatcalled..dat zat me niet helemaal lekker maar AK/AQ kon hier best. Andere 2 folden. Turn is een Q, check check. River is nog een Q, hier was ik helemaal niet blij mee maar hij ook niet zag ik. Ik bet dus 2000 uit wat voor hem zo goed als allin betekent en na lang denken callt hij met AJ...Daar ging mn mooie stack.
Toen een heeeeele tijd niks bijzonders gehad, wel een paar leuke steals maar verder niks bijzonders. Alleen dat Nicky "Nickname" Roeg nog een paar handjes bij ons aan tafel kwam zitten tot hij uitgeschakeld werd. Gelijk beetje interessant lopen doen over regels enzo maar goed duurde niet lang dus voor m Wink
Tree was in de tussentijd aardig short geraakt en moest regelmatig pushen. Ik vind 88 op de button en tree gaat weer eens allin, ik besluit eroverheen te gaan en de blinds folden. Tree opent K3 en een 3 op de flop en turn maken mijn stack weer een beetje kleiner. Echt short raak ik echter wanneer de chipleader raised, ik reraise met 56 en hij eroverheen allin knalt. Ik rekenen maar kreeg net niet de odds om te callen als hij AK/AQ oid had gehad dus gefold. Hij bleek KK te hebben.
Paar rondjes later krijg ik 82s in de SB. Er wordt naar me toe gefold in de BB ik gooi het erin en onze tightass aap loopt tegen AK aan en het feestje is over. Tree zat er nog in toen ik wegging maar heel ruim zat ie niet en heel wakker was ie ook niet Wink.

Op zich leuk opgezet! Blinds gaan elke 20 minuten omhoog en een redelijk schema. 25/50, 50/100, 75/150, 100/200, 150/300, 200/400, 300/600. Dus redelijk snel maar ook niet zo snel dat het een echte crapshoot wordt. Het verplaatsen ging helaas alleen wel erg langzaam waardoor je af en toe met 4 of 5 man aan tafel zat.
Reply
#46
Klinkt leuk, volgende week ook maar eens kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Hehe, ik ben zowaar nog 12e geworden... maar met die blindstructuren klopt ook het een en ander niet helemaal... volgens mij moest die tent dicht of zo, want opeens was het na 400/800 --> 800/1600 terwijl het daarvoor best gradually omhoogging. Die 20 minuten gingen ook steeds korter duren leek het wel, maar dat kon ook omdat ik om de 5 minuten even indutte :waf:

Ik had m'n stack na Mac's vertrek weer iets opgekrikt naar 20.000 of zo, maar meer omdat ik op Mac z'n stoel een ontzettende banaan kreeg te zitten die het gewoon presteerde om bij blinds 800/1600 en een stack van 8.000 in MP te limpen om vervolgens na een raise te folden etc. Maar met zo'n melkkoe naast je was het dus gratis blinds vreten als hij in de BB zat en iedereen naar mij toe foldde. Was ook wel nodig want ik heb nog nooit zo vaak 84os achtermekaar gezien Dead

Bij 1000/2000 en een stack van 17.000 was dus het moment aangekomen om een move te gaan maken, en na een raise UTG besloot ik het er maar in te gooien met 77 in de hoop dat deze loose vogel high cards had. Helaas was het 88 en het was exit Sad

Maar leuke sfeer, leuke locatie, leuke mensen. Niveau is 20% lui die het snappen, 20% die het een beetje snapt en 60% bananen (vooral uit Buitenveldert leek het wel).
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#48
En nu heb je punten verdiend ofzo?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#49
yep beste 18 krijgen meer punten...voor aanwezigheid krijg je ook 3 punten
Reply
#50
Bij jullie stond dat het 18.30 uur begon en het begon uiteindelijk om 19.00 uur? Dan kan ik ook wel wat later aan komen kakken.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#51
18.30 verzamelen 19 uur beginnen. Je moet je namelijk nog wel aanmelden enzo. En het kan best zijn dat t in jouw cafe eerder of later begint he daarvoor moet je even contact opnemen met die gasten.
Reply
#52
Hoeveel man waren er eigenlijk (ongeveer)?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
50-60 ongeveer
Reply
#54
Das weinig, bij ons minstens 70. Kreeg geen malle moer, dus kan lekker op tijd het nestje in. Gevolg is wel dat ik nu volgende week moet knallen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#55
Ik wil dus vanavond ook wel mee gaan doen. Ik heb me al ingeschreven voor vorige week, maar toen kon ik niet. Moet ik me dan nu opnieuw inschrijven, of sta ik al geregistreerd? Weet iemand dat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
je staat geregistreerd voor alle weken
Reply
#57
Oke, ben jij er ook vanavond? En Tree?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
nope ik moet werken helaas.

Zie trouwens net dat ik vorige week gewoon 14e ben geworden en dus 'ITM'...als die aap dat nou even aangekondigd had, had ik misschien toch anders gespeeld. Ik kreeg het idee dat we nog met 25 man over waren op dat moment.
Reply
#59
Ik ben er bij... ga eerst even wat eten bij wagamama denk ik, want op één bitterbal red ik het niet
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#60
ik krijg net een mailtje dat t om 20u begint??? dus niet om 19u dit keer.
Reply


Forum Jump: