The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerkampioen van Nederland!
#61
Hoezo krijg jij die mail en ik niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Blacklist
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#63
Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Ik bedoelde junk folder :oops:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#65
O :razz:

Nee, daar zit ie ook niet in, en ik kreeg eerder wel gewoon mails van ze...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Belde net, en het is dus wel om gewoon 19 uur!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Ad Wim Wrote:Belde net, en het is dus wel om gewoon 19 uur!

Lullig zeg van Mac, proberen jou een uur te laat te laten komen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#68
:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#69
En ik ben alweer thuis :|

Zat aan een hyperagressieve tafel en kreeg alleen maar handen als 83o en Q2o. Elke hand werd wel preflop geraist en regelmatig ge-reraist. Kon dus weinig doen aangezien de drie meest agressieve gasten direct rechts van me zaten. 1x een potje opgepakt met prut door op de CO te raisen en de tweede hand die ik speelde raiste ik vanuit button met 55 en kreeg een call van de BB en de flop was AKQ, dus die kon ik ook weer opgeven.
Twee handen gespeeld dus in 45 minuten en toen kreeg ik [Kd] [Jd] in de CO , 1 limper voor me en raise naar 350 (blinds 50/100). SB, BB en limper callen. Flop [3d] [4d] [7s]. Iedereen checkt naar me toe en ik bet 700. Iedereen foldt behalve de SB, die callt. Oppassen dus. Turn [2d]. Perfecte turn en ga er hier vanuit dat ik hem heb. Hij gaat echter direct all in voor 2200 en ik had nog 2000 over. Ik denk even, omdat ie wellicht [Ad] x heeft, maar het leek me toch een logische call. Hij draait [6d] [6s] om. Ik ben allang blij dat hij geen [Ad] heeft een reken mezelf al rijk. Maar jullie raden het al: river [5d], een 1-outer :cry:

Ach ja, gelukkig was het een freeroll :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
:lol: das lullig
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#71
Waar was je trouwens Tree? Wagamama verkeerd gevallen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Ad Wim Wrote:Waar was je trouwens Tree? Wagamama verkeerd gevallen?

Wagamama beviel prima, dus we kwamen pas om 19:15 binnen. Rustig begonnen, slechts één vent aan tafel waar ik bang voor was [gay] :wink:

Die vent maakte bij 200/400 er opeens 1200 van UTG en ik reraisde direct met AKs naar 3.000. Het soepie fold en hij denken. En callt. Flop 742 ragged. Hij checkt en ik bet onmiddellijk 3.000. Zeker 3 minuten in de tank en ik gok dattie JJ of QQ heeft... elke andere banaan aan tafel had gecallt, maar aangezien hij beter was dan de rest legde-ie netjes z'n (wrs) betere hand weg. Meteen daarop hoor ik em mompelen tegen z'n maat die achter em staat dattie me op KK of AA zette, dus daar kwam ik goed weg. Toen was het gewoon wachten tot de apen elkaar afmaakten met all-ins QTs vs K9s etc. Al met al met weinig moeite de FT gehaald, waar de blinds intussen 1000/2000 waren en het gewoon lomp rammen werd. Uiteindelijk 6e geworden om dat m'n Axs hand stuk ging tegen een pp... :-({|=
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#73
netjes tree! hard eind op weg naar de regiofinale op deze manier!
Reply
#74
Maar welke tafel zat je dan? Ik heb nog rondgekeken, maar je niet gezien :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Wrs lag je er toen al uit :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#76
Dat zou kunnen, maar toen was het toernooi al wel 45 minuten bezig en was het al 20 uur. Dan was je wel erg te laat...
Het toernooi begon pas rond 1920 uur, dus je was sowieso niet te laat als je er om 1915 uur was :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Hmmm... nu ja, men was net begonnen toen we binnenkwamen. Ik zat aan een tafel in het midden ergens...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#78
Oke, dan ben je blijkbaar erg veranderd sinds die forummeeting, want ik heb een paar keer goed om me heen gekeken en zoveel mensen waren er niet.

Ik vond er trouwens niet zo heel veel aan, maar misschien kwam dat doordat ik aan een hele stille tafel zat met één onwijs irritant mannetje die alleen maar tof zat te doen over wie hij allemaal niet kende en constant zat te zeiken over allerlei regeltjes Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
haha dat klinkt als nicky Big Grin

en tree heeft zn haar geknipt Wink
Reply
#80
Zou kunnen, hij had een bril iig. Hij zat ook geen moment stil en zat de hele tijd te zuchten om ieders beslissing en rare geluidjes te maken. Het leek wel of ie 300 espresso achterover had getikt alvorens aan tafel te gaan zitten, heel irritant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
ow hehe dan was t niet nicky.

maar dat soort gasten zijn heerlijk man, vooral omdat ze er bijna altijd met een of andere suckout uitgaan en dan gaan schreeuwen hoe kun je dat in godsnaam callen/mee allin gaan!
Reply
#82
Was ook supermooi toen hij er voor 3/4 van z'n stack eraan ging toen hij op de nut flush draw zat en ook een paar gehit had, maar toen er een onwijs loose gast de hele tijd met zijn bets meeging op een straight draw, die uiteindelijk natuurlijk wel viel :razz:
En maar roepen tegen die gast, die alleen maar lachte. Ik gaf die gast toch ook wel even een glimlach. En die drol daarna maar zeggen dat hij toch geen zin had en zo snel mogelijk weg wilde, om vervolgens met zijn short stack alles achter elkaar te folden en toen hij zelf raiste zelfs neerlegde bij een reraise :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Dat ventje was wrs degene die ging dealen aan de FT. Ontzettende wijsneus idd... met 7 man (blinds 4000/8000) over ging er iemand all-in met 25.000. Instant flatcall van iemand met 40.000. En de BB had op dat moment 50.000 en zat te peinzen. En callde met 75os. Ging uiteraard het schip in tegen een medium pp, maar die bril zat direct te brullen dat het pot odds wise een moetje was om met zulke poep te callen etc. etc. Dan denk ik, tja... :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#84
wtf...hij moet 25k callen op een pot van 50k en dan moet ie pot odds wise callen?? dat is niet eens chipEV+ laat staan $EV+
Reply
#85
Bij mij aan tafel zat ie ook in een hand HU met A5 tegen 33. Flop valt 234. Hij bet flink, die 33 flatcallt. Turn 3, beiden checken. River blank, die bril checkt en die gast met quads bet flink. Hij callt met argwaan en laat zijn straat zien. Helemaal verontwaardigd dat die gast bette op de river. "Ik dacht dat we de hand uit zouden checken!" :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Tree, zat Omar nog aan de FT? Een goed gekleede Marokkaan die heel veel chips had met mijn naam erop?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Ad Wim Wrote:Bij mij aan tafel zat ie ook in een hand HU met A5 tegen 33. Flop valt 234. Hij bet flink, die 33 flatcallt. Turn 3, beiden checken. River blank, die bril checkt en die gast met quads bet flink. Hij callt met argwaan en laat zijn straat zien. Helemaal verontwaardigd dat die gast bette op de river. "Ik dacht dat we de hand uit zouden checken!" :|

Undecided Undecided Undecided ik hoop zo dat ik met m aan tafel zit volgende week!
Reply
#88
Ad Wim Wrote:Tree, zat Omar nog aan de FT? Een goed gekleede Marokkaan die heel veel chips had met mijn naam erop?

Denk et wel... aardige vent. Hij begon short stacked en knalde alles d'r in met een willekeurig plaatje. Won toen twee x met mazzel. Maar hij bleef andermans all-ins ook callen met Kx etc. :-k

Ik dacht eerst dattie zat was, maar hij dronk alleen maar thee :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#89
Mac Wrote:wtf...hij moet 25k callen op een pot van 50k en dan moet ie pot odds wise callen?? dat is niet eens chipEV+ laat staan $EV+

17k callen om minimaal 62k (25+25+8+4+ antes??) te callen maar maakt nog niet uit aangezien die 17k heel veel waard is op dat moment en niet in verhouding staat tot een normale chipEV.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#90
Netjes Tree, 2 keer in de punten! Goed op weg richting Rotterdam (want daar is volgens mij de regiofinale)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: