The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerkampioen van Nederland!
Helaas, wederom vroeg exit, maar nu was het een stuk leuker en ik heb een stuk lekkerder gespeeld.

Begon aan een prima tafel. Paar potjes opgepakt en wat kleintje verloren. Helaas verloor ik een flinke pot met JJ toen ik raiste vanaf de button en gecalld werd door de SB. Flop AT3 en ik c-bette maar werd flink geraist. Gast was tight en ik moest folden en hij laat KK zien. Redelijk crippled dus maar ik kwam redelijk terug en ik had de tafel inmiddels ook redelijk door. Maar juist op dat moment werden we verplaatst naar een andere tafel. En, je raadt het al, bij Tree en Mac aan tafel. Dat was wel mooi, maar ik kreeg vervolgens echt geen reet meer en ik begon ook te kloten. Wellicht raakte ik door het kritisch oog van Tree in verwarring.
1x KJ die ik raiste en uiteindelijk verloor. Verder alles ongeveer moeten folden, alleen maar 83, J2, T5 etc.
Enige stomme was wel dat ik iets eerder had moeten pushen. Maar de tafel was vrij tight en er werd vaak geraist als ik een beetje een hand kreeg (J8, Q9). Ik ging er wel vanuit dat ik iets beters kreeg om mee te pushen, maar achteraf had ik op een van die handen moeten gaan, want toen had ik nog iets van 3000. En 1x een T2 die ik kreeg op de HJ en nog niemand in de pot. Ik weet achteraf dat ik die had moeten pushen, maar ik durfde het niet aan met J2 en dat is stom. Uiteindelijk toen iedereen naar me toe foldde met 53o gepusht maar de BB bleek AK te hebben. Tja, die had ik verdiend. Jammer dat ik zo liep te kloten aan het eind, want het ging daarvoor wel lekker. Maar iig een stuk leuker dan vorige week.

Tree en Mac zaten er nog in. Mac flinke stack, Tree redelijk short. Ik ben benieuwd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
you have been ass kicked by Mac :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ik 3e en tree 1e :8: zal straks een mooi verslag schrijven Smile
Reply
=D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Lekker hoor! Die Tree toch; had allang moeten pushen volgens de boekjes toen ik nog bij jullie aan tafel zat, maar zo zie je maar weer hoe het kan lopen. Netjes hoor, op naar de regiofinale =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Zeker snel verdubbeld aan die andere tafel? Doe eens een kort verslagje. Zal wel weer een latertje geworden zijn :|

Nog andere gasten van onze tafel aan de FT? Die irritante ouwehoer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Begon lekker, Tree zat dit keer links van me wat ik toch iets relaxter vind persoonlijk op een of andere manier. Nicky Roeg begon ook aan onze tafel maar die donkte zichzelf vrij snel het spel uit. Hij gooide wat chips weg en had uiteindelijk nog 3k over toen ik QQ kreeg in de BB. Nicky raised in EP naar 350 en iedereen fold naar me toe, ik reraise hem (naar 1250 dacht ik) en dan begint het toneelspel. Hij zegt ik denk dat ik allin moet gaan en grijpt naar zn chips. Live donk als ik ben denk ik dat hij allin is en vraag om een chipcount. hoho zegt ie ik ben nog niet allin he, dus ik ga weer rustig achterover zitten. Ga je callen als ik allin ga? ik zeg: ik denk dat ik ga callen ja. Hoe zeker ben je? Ongeveer net zo zeker als jij bent dat je allin gaat. Uiteindelijk gaat hij toch allin en ik call uiteraard en hij laat 69s zien. Geen rare dingen en ik voeg een leuk stapeltje toe aan mn stack.

Even later is de tafel van Adwim bij de onze gekomen en krijg ik 44 in EP. Ik raise, krijg 1 caller en de rest fold. Flop is AKT, ik c-bet en die andere gast callt. Die gast was redelijk los, callde heel veel en raisede bijna alleen preflop, ik wist echter na die call wel dat ik beat was. Turn is echter een fantastische 4 (thx nog ad!). Check check. River is een blank (een 2 geloof ik) en ik bet 2500 uit. Hij heeft nog 3500 over ofzo dus dit is zo goed als allin voor m. Hij callt en laat een A zien (zal wel A rag zijn geweest) en ik pak weer een leuke pot op.

Daarna krijg ik een aardige run met 3x een pocket pair achter elkaar. 300/600 level raise ik 3 rondes achter elkaar naar 1500. 1x pak ik blinds op, 2e x word ik gecalled en fold ik op een donkbet van hem en 3e x word ik gecalled en fold hij op mijn c-bet. Toch weer wat chipjes erbij. Dan worden we verplaatst (ad is inmiddels out trouwens) en ik kom bij onze vriendin berbera aan tafel. Blijft toch weird om met een aardige stack regelmatig allin te pushen. Verder gebeurt er weinig aan die tafel behalve een blind battle waar ik op de river trips hit en nog een leuk potje ermee pak tegen iemand die mn valuebet callt met bottom pair.

We worden weer opgebroken en inmiddels nog 2 tafels over. Dit vind ik persoonlijk altijd mn slechtste periode in MTT's. Speel vaak veel te passief ook nu weer. Heb 1x reraise gedaan toen een gast die 2x per rondje standaard raisede dit weer deed en ik AJ kreeg in de BB. Hij dacht dat ik KK/AA had en dat heb ik m maar laten denken. Weinig gebeurt dus tot we aan de FT belandden. Tree zit er, de baas van cafe wilhelmina en een vriendin van tree. Veel bekenden dus. Ik ben redelijk short maar niet echt zorgwekkend ik push af en toe om mn stack op peil te houden. Baas van wilhelmina pusht nog regelmatiger en op een gegeven moment krijg ik QTs, ik besluit te callen aangezien de blinds wel erg hoog worden. Hij heeft K9 en een mooie T op het board dubbelt me op. Weer paar pushes zonder calls en opeens hebben we nog maar 3 man over toen er 1 man en 1 vrouw tegelijk werden uitgeschakeld. Tree pusht op de button en ik vind A7s, call uiteraard en hij laat Q9 zien en een 9 op het board zorgt voor het einde van mn toernooi. Gelukkig gebruikt tree mn chips goed en weet HU te winnen toen die gozer allin ging met 58 ofzo...

Tree zien we zeker terug in de regiofinale na gister, ik heb een aardige stap gezet maar heb nog wel een FT nodig denk ik.
Reply
nope die ouwehoer ging er uit toen we nog met 3 tafels over waren. Vond t best een aardige gozer trouwens hoor, nam het allemaal niet al te serieus. En ik was idd half 1 thuis ofzo.

Tree vergaarde trouwens een ongelofelijk grote stack toen ie niet bij mij aan tafel zat...what happened tree? Wink
Reply
Hij was wel oke inderdaad, maar wat een ouwehoer, en ik dacht dat ik veel praatte :o
Maar het wordt wat irritanter als het kut gaat en hij blijft maar ouwehoeren :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:nope die ouwehoer ging er uit toen we nog met 3 tafels over waren. Vond t best een aardige gozer trouwens hoor, nam het allemaal niet al te serieus. En ik was idd half 1 thuis ofzo.

Tree vergaarde trouwens een ongelofelijk grote stack toen ie niet bij mij aan tafel zat...what happened tree? Wink

Eerst zat ik dus short, had nog 5600 over bij blinds 600/1200 dus dat was zoeken naar een drop of dronder. Dat werd QJs UTG + 1. René van Wilhelmina zat op de BB met (toen nog :wafSmile een monsterstack van 1.000.000.000 of zo dus die callt lachend met AKs. Ik zag die A vallen op de flop en zag me al naar de rail gaan, maar gelukkig brachten een T en een K uitkomst :razz:

Het droomscenario dat ik al eerder meldde, gebeurde vervolgens... onze vriendin Berbera Oempf Allin kwam naast me zitten en ging binnen drie handen weer eens met 10.000 of zo all-in bij dezelfde blinds. Laat ik op dat moment nou net QQ hebben... dus call. Zegt ze ook nog: "Heb je een goeie hand?" cry

Enfin... QQ bijft overeind tegen K9os en vrolijk verder met 20.000 tjippies. Niet lang daarna (800/1600) weer een clash met René. Hij raist UTG naar 4000 en ik heb AKs... Hij heeft me nog zwaaaar covered en ik ken em van haver tot gort. Hij kan met ALLES die raise maken als ie een dikke stack heeft, dus een all-in is de enige optie, aangezien ik committed ben met een flinke reraise. Hij peinzen en uiteindelijk zet-ie me op een klein/medium paar en callt met KJs. Weer binnen Hakkuh . Toen waren er nog 17 over (16 is ITP) en komt de lastigste hand. Ik zit op de button met A4 en iedereen fold naar me toe. Ik semi-steal raise naar 5.000 en de SB (vriend van die Berbera) zegt quasi-triomfantelijk: 5.000? All-in voor 15.000! Op dat moment worden de 100 chips gewisseld en ik leg eerst rustig uit aan de wisselman hoeveel ik heb staan. Mister all-in begint intussen te mieren "Wat doe je?" etc. Dus toen kwam de volgende afweging:

1. Jij gaat al een uur - net als je vriendin - steeds all-in of je fold. Irritante eigenschap, bah! Afstraffen! :wink:
2. Je ging te snel all-in en je wil heel graag dat ik call. Natuurlijk heb je QQ-AA, dat ziet een blinde.
3. Ik moet 10.000 erbij zetten om -in geval van winst- door te spelen met een stack van 55.000+. Daarmee haal je fluitend de FT, kun je druk zetten, kortom: ben je gelukkig.
4. Als ik verlies heb ik nog 25.000 over. Bij Blinds 1000/2000 (dat tijdens me gepeins was aangebroken), heb ik nog even tijd dus zo'n pijn doet het niet.

Dus Call. Tegen QQ. En A4 op de flop... Hakkuh

Paar handen later vind ik 99 in de BB en een gozer gaat all-in vanaf de button voor 15.000. Ik zet em op overcards, call en exact hetzelfde scenario als in week 1 tegen hem vindt plaats. Hij heeft AJs. Pakt een J op de flop. En ik een 9 op de turn. :-({|=

Ik heb hem plechtig beloofd dat ik de volgende x m'n negens zal folden als-ie tegen mij gaat raisen :wink:

Toen FT met 70.000 en tja... rustig uitspelen heet dat dan. Enige noemenswaardige hand was een all-in van een shortie (geen slecht ventje, was z'n 3e FT) en ik stamp er all-in over heen op de button met TT. BB callt met KK. Een T op de flop en Mac automatisch het brons. \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
haha die was ik alweer vergeten ja, wat een heerlijke T was dat!

Was nog wel een mooie hand tussen 3 andere gasten trouwens...shortie gaat allin in EP, andere gast knalt eroverheen en gast in blinds callt na lang denken. Shortie heeft TT en andere 2 hebben JJ! Flop QQT...afgelopen denk je dus maar de turn is nog een Q dus hogere full house, very sick!
Reply
Zit jij daar ondertussen stiekum te sjansen met All-in Berbera op een ander forum? Overloper! :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
sjansen? mwa niet bepaald mijn typ! Wat een plat wijf zeg.

zal trouwens eens kijken of ik dat artikel van elrudo kan vinden waarin ie die strategie uitlegt...die volgt ze dus precies.
Reply
Zo Tree, je mag niet klagen zie ik alweer. Ik tel zeker 4 suck-outs in je post en dat zijn nog alleen maar degene die je hier noemt Wink

Maar lekker hoor, volgende week zit ik ook aan de FT! 8-[
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Treesong Wrote:Zit jij daar ondertussen stiekum te sjansen met All-in Berbera op een ander forum? Overloper! :razz:
Doe je volgende keer een wit overhemd aan Mac? :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Zo Tree, je mag niet klagen zie ik alweer. Ik tel zeker 4 suck-outs in je post en dat zijn nog alleen maar degene die je hier noemt Wink

Ach, potjes waarin je wint met de beste hand zijn te saai :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:Zit jij daar ondertussen stiekum te sjansen met All-in Berbera op een ander forum? Overloper! :razz:
Doe je volgende keer een wit overhemd aan Mac? :razz:

Die snap ik even niet?
Reply
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Zo Tree, je mag niet klagen zie ik alweer. Ik tel zeker 4 suck-outs in je post en dat zijn nog alleen maar degene die je hier noemt Wink

Ach, potjes waarin je wint met de beste hand zijn te saai :8:

Daar ben ik het niet mee eens :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
In da boek wat ik nu aant lezen wordt gezegd dat je in een toernooi wel 2 handen hebt die je met wat geluk moet winnen om ver te komen (a card on 4th or 5th that saves you)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:In da boek wat ik nu aant lezen wordt gezegd dat je in een toernooi wel 2 handen hebt die je met wat geluk moet winnen om ver te komen (a card on 4th or 5th that saves you)

En Action Dan heeft gelijk :razz:

Kijk, er komt altijd een moment dat de blinds je dusdanig op de hielen zitten dat je een move moet maken en da's meestal het omslagpunt. Gisteravond was dat de QJ waarmee ik een straat trok. Het komt maar zelden voor dat je steeds op het juiste moment die belangrijke pot wint zodat je in the Green Zone (M = 20+) blijft zitten gedurende het hele toernooi. Jamie Gold z'n winst op de WSOP was zo'n zeldzaam geval... die heeft vanaf dag 1 volgens mij geen verplichte move hoeven maken...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Quote:De regionale finales zijn op de volgende dagen en begint om 10.00:

Donderdag 10 april, vrijdag 11 april, zaterdag 12 april. Deze finales zullen plaats vinden in Outland te Rotterdam (<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.outland.nl">http://www.outland.nl</a><!-- m -->)
De blindenschema van de finale is verdeeld over 12 uur.
En daarin zijn 2 pauzes van een uur en twee van een kwartier in verwerkt.
Blinden levels per 30 min. En een beginstack van 7.500 punten.

Fucking Outland ligt zwaar in de rimboe van Alexander... gelukkig heb ik daar een kammaraad wonen. JAmmer genoeg heb ik ruzie met z'n vrouw... snel maar eens een bloemetje sturen :-"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
pffft waarom in godsnaam de regiofinales ook in rotterdam...doe die lekker in de regio! Gelukkig wel een beter blindschema trouwens.
Reply
Anders gewoon de avond vantevoren in het Hilton gaan zitten en beneden en beetje warm draaien :-"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kunnen we net zo goed voor heel weekendje boeken Wink die regiofinale shippen we ook wel! Mocht ik het halen trouwens maar eens wat gaan lezen over satellites want dat gaat t eigenlijk worden.

trouwens volgende week is het op dinsdag...voor als je het nog niet wist.
Reply
Uhm, gisteren weer gewonnen :8:

Nu op 74 punten na 3 toernooien, waar de nummer 2 op de helft van dat aantal staat, 37... Regiofinale is nu dus behaald! :Big Grin
Reply
Haha, nice BT!! =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
feli BT!! ik ga morgen proberen de regiofinale veilig te stellen! (lekker trouwens ik kreeg weer een mail dat we vandaag moesten terwijl het dus morgen is)
Reply
Mac Wrote:feli BT!! ik ga morgen proberen de regiofinale veilig te stellen! (lekker trouwens ik kreeg weer een mail dat we vandaag moesten terwijl het dus morgen is)

Als de sneeuw zich een beetje koest houdt, moet ik op tijd kunnen zijn. Vandaag maar ordinair bij de Burki's eten, aangezien de Wilhelmina posse wrs niet komt
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
volgens mij gaat t makkelijk puntjes rapen zijn...pi posse is er ook niet aangezien de meesten in vegas zitten (iig onze grote vriendin is er niet bij). Sneeuwstorm dus veel mensen hebben geen zin om te komen.

site nog altijd niet geupdate trouwens Sad jammer wil wel rgaag even weten waar ik aantoe ben voor vanavond.
Reply


Forum Jump: