The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Helsingborgs IF
#61
Peter Wrote::p best irritant inderdaad dat hij dat 7x zei. Volgende ronde mogen we voor een normale prijs naar de Spurs komen kijken en is het eerst uit, dat is uiteraard gewoon in no-time uitverkocht.

Lees ik hier dat de uitwedstrijd tegen die Zweden volgens jou slechts een formaliteit is?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#62
ik lees dat hij vertrouwen in zijn cluppie heeft =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#63
Bredanaar Wrote:ik lees dat hij vertrouwen in zijn cluppie heeft =D>

beer
verkopen
huid
schieten
neuzengedrag

maak zelf het verhaal maar! :razz:
Reply
#64
Ekslem Wrote:
Peter Wrote::p best irritant inderdaad dat hij dat 7x zei. Volgende ronde mogen we voor een normale prijs naar de Spurs komen kijken en is het eerst uit, dat is uiteraard gewoon in no-time uitverkocht.

Lees ik hier dat de uitwedstrijd tegen die Zweden volgens jou slechts een formaliteit is?

Nee hoor, wel dat het uitermate aannemelijk is dat PSV het daar wel redt. Ik was niet bepaald onder de indruk van die continu-lange-ballen-naar-de-spitsen-Zweden en denk dat PSV daar wel een goaltje maakt. Dat zij er 4 maken verwacht ik niet, dus ik ga er vanuit dat PSV doorgaat.
Reply
#65
o dus jij gaat er sowieso van uit dat PSV daar wel een keer scoort? In de wedstrijd van vorige week hebben ze nauwelijks iets gecreëerd, Helsingborg had zelfs nog na de (volledig onterechte) 1-0 de betere kansen. 2-0 was blunder van de keeper. 2e helft was helemaal godsvergeten dramatisch.

Ik hoop dat PSV gewoon doorgaat, maar ze zijn er nog lang niet... Heerenveen dacht ook met 2 goals verschil (oke, wel met veel meer uitdoelpunten) al zowat dat ze door waren...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#66
Ik heb gezien dat die Zweden niet kunnen voetballen. Het enige dat ze kunnen is alle ballen naar voren rossen en die 2 voorin zijn dermate goed dat het ze nog kansen oplevert ook. Donderdag moeten zij het spel maken, ze moeten nu eenmaal 3 keer scoren. En iedereen weet ondertussen wel dat PSV op zn best is als de tegenstander moet komen. Dat opgeteld met het feit dat die Zweden minder zijn dan de Nederlandse subtoppers doet mij idd denken dat PSV dit vrij eenvoudig gaat redden donderdag. Het balletje kan raar rollen, maar ik zou geen cent op die Zweden zetten in de toto.
Reply
#67
Ik heb PSV vorige week donderdag nu ook niet echt zien voetballen... Maar je hebt gelijk dat zij zullen moeten komen en dat dat in het voordeel van PSV werkt (zou moeten werken)
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#68
Helemaal geen reactie?

Prima PSV =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Die eerste helft :eeeek: wat een drama.

Na de goal van Bakkal was het redelijk kat in het bakkie. Nu Tottenham... ben benieuwd
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#70
1e half uur om te huilen (mi door de verdedigende tacktiek van Sef), daarna redelijk eenvoudig de rust gehaald en vervolgens was sterk uit de kleedkamer komen genoeg om het af te maken. Blijf erbij dat die Zweden niet echt kunnen voetballen. Van de Nederlandse subtoppers win je veel moeilijker. Verbaasd me dat zij het in de poulefase zo goed deden, want zoals tegen PSV (dat ook nauwelijks wat heeft laten zien) heb je weinig in de UEFA-Cup te zoeken. Ben er trouwens niet kapot van dat Vergoossen weer zo'n verdedigende tacktiek koos terwijl dat bij Ajax, AZ en Feyenoord ook niet nodig was. Je zag duidelijk dat de hele ploeg daardoor teruguit liep en onheil over zichzelf afriep.

Dat juist Bakkal weer scoort is wat mij betreft geen toeval, echt geweldig om te zien hoe hij week in week uit zijn momenten kiest om mee op te komen (zoals Heitinga dat bij Ajax de laatste tijd ook prima doet) en de verdedigers daar telkens geen antwoord op hebben omdat die druk zijn met de aanvallende mensen. Als ik zo'n de Zeeuw wekelijks zie frotten bij AZ vraag ik me toch echt af wanneer Bakkal een keer een kansje krijgt in oranje op zijn plek.

Nu hopelijk zowel uit als thuis naar de Spurs. Reker heeft trouwens al aangegeven dat de prijzen hetzelfde zullen zijn als tegen Helsingborgs. Toen waren ze iets te duur, nu (volgens hem) iets te goedkoop, dus staan we quitte vind hij. Oftewel bij een eventuele volgende ronde weer een belachelijke prijsverhoging ("want tegen de Spurs hebben we de fans gematst"). Denk dat het voor PSV goed is dat ze eerst uit spelen, dan zal Sef gewoon weer met 4 man achterin spelen omdat hij een goaltje wil maken en thuis zien we dan afhankelijk van de uitslag daar wel weer verder. Beter voor PSV, want met dit systeem sloop er onrust in de ploeg. Ik heb er in ieder geval zin in!
Reply
#71
De Zeeuw en Bakkal vergelijken?

Bakkal is toch een aanvallende middenvelder? Samen met Affelay achter Lazofiets en Dudzac op links? met Simons zonneveld en mendes erachter?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#72
Mendes is een bankklant tegenwoordig. Bakkal speelt super de laatste tijd als controlerende! middenvelder naast Simons (2 mans blok op het middenveld). Bakkal kiest zijn momenten op mee diep te gaan super dus daarom ziet het er mss wel uit dat ie veel aanvallender speelt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#73
Ik dacht dat ze zo speelden:

-----------------------Lazovic
Dudzac ---------------Affelay-------------Bakkal

Zonneveld ------------Simons-------------Kromkamp(Mendez)

-----------Alcides-----Salcido----Marcellis

----------------------Gomes

Althans dat was in de UEFA cup zo laatste wedstrijd.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#74
Ja tegen die Zweden speelde ze idd zo...

In de competitie is het echter 4-2-3-1

----------------Lazovic
Dudzac ----------Affelay------------Farfan
----------Simons---------Bakkal
Alcides-----Salcido----Marcellis------Kromkamp

-----------------Gomes
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#75
Ekslem Wrote:Ja tegen die Zweden speelde ze idd zo...

In de competitie is het echter 4-2-3-1

----------------Lazovic
Dudzac ----------Affelay------------Farfan
----------Simons---------Bakkal
Alcides-----Salcido----Marcellis------Kromkamp

-----------------Gomes

ga je naar spurs ekslem?

griebesbuurt, maar wel een gaaf stadion met gaaf publiek. aanrader, zit op een half uurtje met de trein van stansted...

dan ben je er in 6 uur al (4 uur met de tractor, een uurtje vliegen, een kwartiertje wachten, een half uurtje treinen, 5 minuten met de metro, 10 minuten om een snickers te kopen en naar het stadion te lopen)
Reply
#76
Denk niet dat ik ga.... weer naar dat Engeland trekt me niet zo en heb ook weinig zin om daar weer minimaal twee dagen voor in te leveren. Voor Praag had ik er echter wel een stuk of 5 over gehad :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#77
waf Wrote:ga je naar spurs ekslem?

griebesbuurt, maar wel een gaaf stadion met gaaf publiek. aanrader, zit op een half uurtje met de trein van stansted...

dan ben je er in 6 uur al (4 uur met de tractor, een uurtje vliegen, een kwartiertje wachten, een half uurtje treinen, 5 minuten met de metro, 10 minuten om een snickers te kopen en naar het stadion te lopen)

:lol:

Ik zou gaan maar mn maat kan geen vrij krijgen. Lijkt me inderdaad erg mooi daar. Gelukkig is het thuisduel pas beslissend, daar ben ik zeker bij.
Reply
#78
Komt peter weer aan met zijn ik zou gaan Undecided

Hou toch op man :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#79
Icon_question
Reply
#80
Jij gaat toch altijd overal heen??? Alleen kunnen je maten dan steeds niet Undecided

Ga toch weg met dat interessante gedoe!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#81
:crazy: :crazy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#82
Ekslem Wrote:Jij gaat toch altijd overal heen??? Alleen kunnen je maten dan steeds niet Undecided

Ga toch weg met dat interessante gedoe!

Ik bezoek pas sinds dit seizoen wat uitduels hoor. Voorheen (op wat bezoekjes in thuisvakken na) nergens geweest qua uitduels, maar heb tegenwoordig wat meer geld te besteden. Helaas is dit (na Feyenoord) het 2e uitduel dat uiteindelijk niet doorging.

En waarom zou iemand in vredesnaam posten dat t opeens niet meer doorging als dat niet zo is? Dan kan ik beter gewoon posten dat ik er heenga als ik interessant wil doen lijkt me. Toch geen hond die dat kan controleren. Als vraag ik me dan weer af wat daar interessant aan is.. is het stoer om uitduels te bezoeken ofzo? Ik neem aan dat jij de uitduels die je bezoekt ook bezoekt omdat je dat leuk vind en omdat je PSV wil steunen en niet om interessant te kunnen doen hier op het forum waar niemand je echt kent? Confused
Reply
#83
Ik ken genoeg mensen echt op dit forum....

Maar leuk dat je zou gaan.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: