The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Helsingborgs IF
#31
Ik zal in de rust nog eens kijken, die Zweden kunnen echt niet voetballen trouwens. Alle ballen op Larsson is het motto en van opbouwen hebben ze nog nooit gehoord. :eeeek:

En voor waf: Afellay op de paal trouwens en nog wat kansjes meer voor PSV. Wachten op de 2 en 3-0 nu.
Reply
#32
2-0 Danko
Reply
#33
Terechte pingel? [Image: lol.gif]
[Image: crackup.gif]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#34
Bekijk de slowmo vanuit de looplijn van Lazo (achterzijde ) en zie dat de voeten van Lazo en de keepert zo'n 5 cm uit elkaar staan, en Lazo al begint met vallen....
100% schwalbe.
Reply
#35
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:100% pingel? Undecided

Yep, die keeper moet gewoon niet zo dom zijn door volkomen onnodig op de voet van Lazovic te gaan staan. 2 dikke kansen voor Helsingborgs ondertussen. Fraaie redding Gomes en balletje in het zijnet waar Gomes anders wel bijgezeten had. PSV duidelijk ongemotiveerd.
Hij raakt hem niet aan, man. Hij was gewoon te laat, maar gaat niet liggen en er was helemaal geen contact. Compleet geen strafschop.

Dan moet je de herhaling nog maar eens rustig terug kijken (of ik).. ik zag hem duidelijk op zn voet staan en dus 100% pingel, als hij idd niet op maar naast zn voet stond is het geen pingel.

Lazovic gaat eerder op de voet van die kiepert staan dan andersom. 0,0000% pingel, oftewel een mega-sjwalbe. Tis dat die negert van Helsingborg zijn vizier niet goed heeft staan, anders was het nu 2-2 geweest, go-go-gadget-arms of niet...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#36
@ iedereen -> idd geen pingel

@ gerrit -> en als Dzudzsak en Afellay hun vizier ook op scherp hadden stond het 6-2. :roll:
Reply
#37
wie is die donkere van helsingborg ook al weer? atomoyossi of zo? is dacht ik wel een aardige speler, die op het lijstje van heerenveen stond dacht ik?

2-0 is wel mooi. 2de helft nog wat bijzonderheden?
Reply
#38
dr was weinig meer aan. Helsingborg miste de vorm om door de verdediging van PSV heen te breken en PSV vond het duidelijk belangrijker om de nul te houden dan een 3e doelpunt te forceren. Slechts een paar kwart kansjes aan beide zijden. Heeft geen blessures gekost en Nederland heeft er weer 1/3 punt bij op de UEFA-coefficientenlijst.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#39
Prima resultaat, maar dat Helsingborg kan flink huishouden thuis hebben we wel gezien. Als die kansen er dan wel ingaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Wil iemand alsjeblieft Kromkamp op komen halen?? Speelde de tweede helft voor mijn neus maar stond echt de hele tijd alleen maar lucht te dekken.. :roll: Had alle ruimte om goed mee op te komen maar bleef dan een beetje halverwege het veld staan te kijken, alsof hij geen flauw idee had wat hij moest doen en kreeg dus nooit de bal. Als hij dan wel eens de bal kreeg was hij hem vaak heel snel weer kwijt..
Doordat Marcellis achterin een zeer goede wedstrijd speelde en Kromkamp dus daar ook niet nodig was speelde PSV regelmatig met 10 man..

Zo mijn frustraties zijn er weer uit, mooie 2-0 overwinning! =D>
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#41
Ad Wim Wrote:Prima resultaat, maar dat Helsingborg kan flink huishouden thuis hebben we wel gezien. Als die kansen er dan wel ingaan...

Als als als... #-o
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#42
PSV mag niet zeuren over schwalbes van andere spelers, ongelovelijk wat schofterig.
Vond PSV echt dramatisch spelen, afgezien van Dudzac en wat loopacties van Affelay was het een drama.
Wel goed hoe ze die wedstrijd dood kunnen spelen en de nul houden, aan de andere kant als je met 5 verdedigers speelt mag dat ook wel.
Zakelijk, koud, en lelijk voetbal maar zeer effectief. Gefeliciteerd PSV'ers, nu hopen dat het in Zweden ook zo gaat.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#43
Peter Wrote:@ iedereen -> idd geen pingel

@ gerrit -> en als Dzudzsak en Afellay hun vizier ook op scherp hadden stond het 6-2. :roll:

Misschien moet je even onderscheid leren maken tussen levensgrote kansen en potentiële mogelijkheden op kansen, want elk schot van afstand op goal, ram naar voren of duikeling in het strafschopgebied is nog geen kans. :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#44
Het was inderdaad een zaadpot. Maargoed, 2x gescoord en de nul gehouden. Woensdag naar Zweden om de volgende ronde te halen en daarna naar Praag of Londen.
Reply
#45
Voyou Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima resultaat, maar dat Helsingborg kan flink huishouden thuis hebben we wel gezien. Als die kansen er dan wel ingaan...

Als als als... #-o
Heeft niks met "als, als, als" te maken. Heerenveen won thuis ook prima, maar werd daar helemaal van de mat geveegd. Nu denk ik niet dat PSV dat gebeurt, maar het is zeker niet uitgesloten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
realphoolie Wrote:
joep Wrote:Zo is dat, afleren die knoesten. En dat kan alleen door collectief niet te gaan. Hetzelfde geldt straks ook voor de samenvattingen, indien die zonodig vanwege de centen, pas om 20.00uur op tv komen, collectief niet kijken een week of 2. Als niemand een abbo neemt op sport 1 of een andere voetbaluitmelker, komt het vanzelf weer gratis op tv.

Wat een dom geleuter. Als we allemaal 2 dagen niet tanken dan gaan de benzineprijzen ook wel omlaag is ook zon domme redenering. Iedereen heeft benzine nodig dus der wordt toch wel getankt. Net zo goed als dat der mensen zijn die een abbo nemne op sport1 of tele2 en de samenvattingen dus gewoon om 20.00uur zullen beginnen.

Je bent supporter of niet. Dus ik ben het met Waf eens dat je gewoon elke wedstrijd gaat, al is het tegen Schubbeveen3. Ik geef toe dat de prijzen aan de hoge kant zijn maar das nog geen reden om niet te gaan. Wees blij dat je kan gaan iit de rest van Nederland!

Brandstof zou je als primaire levensbehoefte kunnen beschouwen, itt voetbal kijken op tv (of in het stadion), dus dat argument raakt kant, noch de spreekwoordelijke wal. Mensen die een abbonnement nemen op zo'n voetbalpooier, hebben ofwel geld teveel, ofwel geen leven.
Als je supporter bent, ga je idd naar het stadion. Schubbeveen 3 daarentegen is kut, dus om daar meer geld voor neer te leggen dan voor een wedstrijd tegen AC Milan of iets dergelijks, lijkt me op zijn zachtst gezegd, niet heel veel met clubliefde te maken hebben. Dat heet in gewoon Nederlands, je laten bedonderen.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#47
Depor Wrote:PSV mag niet zeuren over schwalbes van andere spelers, ongelovelijk wat schofterig.
Vond PSV echt dramatisch spelen, afgezien van Dudzac en wat loopacties van Affelay was het een drama.
Wel goed hoe ze die wedstrijd dood kunnen spelen en de nul houden, aan de andere kant als je met 5 verdedigers speelt mag dat ook wel.
Zakelijk, koud, en lelijk voetbal maar zeer effectief. Gefeliciteerd PSV'ers, nu hopen dat het in Zweden ook zo gaat.

Dit blijven echt heerlijke posts om te lezen. Mooi voetballen bij een 2-0 voorsprong in een Europese knock-out fase laten wij graag aan Ajax over. 1e duel betekend niks meer en niks minder dan de nul is heilig en er zelf 1 of 2 inschoppen is mooi meegenomen. Erg lelijk, maar dan moeten ze dat uitdoelpunt telt dubbel gedoe maar schrappen. Dead
Reply
#48
Peter Wrote:
Depor Wrote:PSV mag niet zeuren over schwalbes van andere spelers, ongelovelijk wat schofterig.
Vond PSV echt dramatisch spelen, afgezien van Dudzac en wat loopacties van Affelay was het een drama.
Wel goed hoe ze die wedstrijd dood kunnen spelen en de nul houden, aan de andere kant als je met 5 verdedigers speelt mag dat ook wel.
Zakelijk, koud, en lelijk voetbal maar zeer effectief. Gefeliciteerd PSV'ers, nu hopen dat het in Zweden ook zo gaat.

Dit blijven echt heerlijke posts om te lezen. Mooi voetballen bij een 2-0 voorsprong in een Europese knock-out fase laten wij graag aan Ajax over. 1e duel betekend niks meer en niks minder dan de nul is heilig en er zelf 1 of 2 inschoppen is mooi meegenomen. Erg lelijk, maar dan moeten ze dat uitdoelpunt telt dubbel gedoe maar schrappen. Dead

volledig beaam.
Reply
#49
Peter Wrote:
Depor Wrote:PSV mag niet zeuren over schwalbes van andere spelers, ongelovelijk wat schofterig.
Vond PSV echt dramatisch spelen, afgezien van Dudzac en wat loopacties van Affelay was het een drama.
Wel goed hoe ze die wedstrijd dood kunnen spelen en de nul houden, aan de andere kant als je met 5 verdedigers speelt mag dat ook wel.
Zakelijk, koud, en lelijk voetbal maar zeer effectief. Gefeliciteerd PSV'ers, nu hopen dat het in Zweden ook zo gaat.

Dit blijven echt heerlijke posts om te lezen. Mooi voetballen bij een 2-0 voorsprong in een Europese knock-out fase laten wij graag aan Ajax over. 1e duel betekend niks meer en niks minder dan de nul is heilig en er zelf 1 of 2 inschoppen is mooi meegenomen. Erg lelijk, maar dan moeten ze dat uitdoelpunt telt dubbel gedoe maar schrappen. Dead


Ben het volledig met je eens...maar daarom was het nog wel lelijk voetbal.
En Ajax en mooi voetbal dat is er al 4 jaar niet meer.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#50
Lazovic bekende schwalbe ook tegen de scheidsrechter

Direct na de penalty sprak Lazovic op de terugweg naar de middenlijn voor de nieuwe aftrap met de scheidsrechter. Na afloop liet hij tegenover FCUpdate.nl weten toen de scheidsrechter al bekend te hebben dat het geen penalty was. "Ik had het gevoel, dat ik eerlijk moest zijn." De Cyprioot antwoordde echter doodleuk dat hij het wel een penalty vond. "Leuk om een keer geen Nederlandse scheidsrechter te hebben, want in Nederland fluit iedereen al jaren tegen me. Dat zal nu misschien nog erger zijn, ja. In Nederland krijg ik, zeker na vanavond, nooit meer een strafschop. Dat weet ik zeker."

-
Mooi dat ie beseft dat ie in NL nooit meer een penalty meekrijgt, hoeft ie ook niet meer telkens zo te vallen. :roll:
Reply
#51
Gerben Zonderland Wrote:potentiële mogelijkheden op kansen

Undecided :lol: cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#52
Vind het wel netjes van Lazovic dat hij het gewoon toegeeft. Wat mij betreft is zijn "fout" daarmee vergeven.

Ik begreep zojuist vanuit Amsterdam dat Suarez ook graag op tv al zijn schwalbes wil opbiechten maar heeft daarvoor dan 5 vakantiedagen nodig.

feli PSV! Keurig resultaat. Mooi of niet maakt mij niet uit, ik kijk toch nooit naar PSV.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#53
Bumme Wrote:Mooi of niet maakt mij niet uit, ik kijk toch nooit naar PSV.

:razz: =D>
Reply
#54
het zal me een bal jeuken hoe we die uefa cup winnen. Al winnen we nog 100 keer onterecht met zakelijk en lelijk voetbal.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#55
Peter Wrote:
Depor Wrote:PSV mag niet zeuren over schwalbes van andere spelers, ongelovelijk wat schofterig.
Vond PSV echt dramatisch spelen, afgezien van Dudzac en wat loopacties van Affelay was het een drama.
Wel goed hoe ze die wedstrijd dood kunnen spelen en de nul houden, aan de andere kant als je met 5 verdedigers speelt mag dat ook wel.
Zakelijk, koud, en lelijk voetbal maar zeer effectief. Gefeliciteerd PSV'ers, nu hopen dat het in Zweden ook zo gaat.

Dit blijven echt heerlijke posts om te lezen. Mooi voetballen bij een 2-0 voorsprong in een Europese knock-out fase laten wij graag aan Ajax over. 1e duel betekend niks meer en niks minder dan de nul is heilig en er zelf 1 of 2 inschoppen is mooi meegenomen. Erg lelijk, maar dan moeten ze dat uitdoelpunt telt dubbel gedoe maar schrappen. Dead

Wel 'raar' dat er dan in jullie stadion gefluit is bij een terugspeelbal op die clown !
Beetje Amsterdamse arrogantie ? Alhoewel wij al jaren niet meer weten wat het is om, Europees gezien, met 2-0 voor te staan en dit ook 'uit te voetballen'....

:wink:
Reply
#56
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:PSV mag niet zeuren over schwalbes van andere spelers, ongelovelijk wat schofterig.
Vond PSV echt dramatisch spelen, afgezien van Dudzac en wat loopacties van Affelay was het een drama.
Wel goed hoe ze die wedstrijd dood kunnen spelen en de nul houden, aan de andere kant als je met 5 verdedigers speelt mag dat ook wel.
Zakelijk, koud, en lelijk voetbal maar zeer effectief. Gefeliciteerd PSV'ers, nu hopen dat het in Zweden ook zo gaat.

Dit blijven echt heerlijke posts om te lezen. Mooi voetballen bij een 2-0 voorsprong in een Europese knock-out fase laten wij graag aan Ajax over. 1e duel betekend niks meer en niks minder dan de nul is heilig en er zelf 1 of 2 inschoppen is mooi meegenomen. Erg lelijk, maar dan moeten ze dat uitdoelpunt telt dubbel gedoe maar schrappen. Dead

Wel 'raar' dat er dan in jullie stadion gefluit is bij een terugspeelbal op die clown !
Beetje Amsterdamse arrogantie ? Alhoewel wij al jaren niet meer weten wat het is om, Europees gezien, met 2-0 voor te staan en dit ook 'uit te voetballen'....

:wink:

Dat viel me ook op. Was idd belachelijk!

Ik word trouwens echt gek van dat Ajax logo voor mijn kop :razz: . Vandaag gelukkig gewoon in DB op kantoor :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:potentiële mogelijkheden op kansen

Undecided :lol: cry

Had ik erbij moeten zetten dat dat een quote van Lowie is?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#58
Euhm dat gefluit was wel voor het eerst en niet massaal volgens mij. Wel erg vreemd (vast te maken met het feit dat ze daar met dikbetaalde kaartjes zaten, er waren vooraf ook wat protestdoekjes enzo), net als dat de NOS dat gefluit vervolgens aangrijpt om de hele nabeschouwing te besteden aan de vraag waarom er niet nadrukkelijk gezocht werd naar de 3-0. Poging om wat onrust te creëeren in Eindhoven nu een paar supporters fluiten? :8:
Reply
#59
Ik irriteerde me mateloos aan dat gezevr van die commentator dat het niet uitverkocht was omdat we jaren lang verwend zijn geweest met ploegen zoals Arsenal, Milan, etc. Pffffffffffffff
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#60
:p best irritant inderdaad dat hij dat 7x zei. Volgende ronde mogen we voor een normale prijs naar de Spurs komen kijken en is het eerst uit, dat is uiteraard gewoon in no-time uitverkocht.
Reply


Forum Jump: