The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wat wordt de uitslag?
You do not have permission to vote in this poll.
Winst voor Nederland
5.88%
1 5.88%
Remise
35.29%
6 35.29%
Winst voor Italie
58.82%
10 58.82%
Total 17 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Nederland - ITalie
#61
Kezmania Wrote:
Treesong Wrote:Is Griekenland beter dan Italië? Neen. Wie werd Europees kampioen? Precies! =D>

Dus? Heracles kan ook kampioen worden :lol:

Ik neem aan dat ook jij het verschil kan zien tussen een op zichzelf staande toernooiwedstrijd en een competitie van 34 wedstrijden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#62
Kezmania Wrote:
Treesong Wrote:Is Griekenland beter dan Italië? Neen. Wie werd Europees kampioen? Precies! =D>

Dus? Heracles kan ook kampioen worden :lol:

My point, kezmania, is dat al deze woorden, theorieën, al dit geleuter en deze horseshit NIETS voorstelt. Deze hele discussie is zinloos! Als het WK begint, gelden er andere regels. Het is geen competitie van 34 wedstrijden waar de prutsers altijd aan het langste end zullen trekken. Het is right there, right then. One shot at the prize. In een handvol wedstrijden vlammen. Dat ene schot. Die ene kans. Dat ene beetje geluk. En uiteindelijk wint de ploeg die het meest gelooft in de droom, die net dat extra beetje eruit weet te trekken. Het probleem van Nederland(ers) is helaas dat wij dat niet kunnen en daarom winnen we (bijna :wink: ) nooit een groot voetbaltoernooi. De doe-normaal-dan-doe-je-al gek-genoeg mentaliteit doet ons altijd weer de das om. Ik zeg: we gaan dat achterlijke credo eens overboord zetten en we gaan er met z'n allen vanaf day one in geloven, in die droom. En niet zoals altijd "eerst maar eens zien of ze de kwart halen". Van Basten is onze kapitein en tis misschien een eigenwijze drol met een ajaxbril of whatever... het interesseert me allemaal geen reet. Ik wil een finale zien, en (weer) ladderzat worden als dat laatste fluitsignaal klinkt. Want dat is alles wat telt... toch? :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#63
Treesong Wrote:Ik wil een finale zien, en (weer) ladderzat worden als dat laatste fluitsignaal klinkt. Want dat is alles wat telt... toch? :wink:


Ja, klopt je hebt gelijk :lol:
Reply
#64
Treesong Wrote:Ik wil een finale zien, en (weer) ladderzat worden als dat laatste fluitsignaal klinkt. Want dat is alles wat telt... toch? :wink:

Om vervolgens de volgende dag aan de Amsterdamse grachten je nog veel zatter te zuipen :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#65
Kezmania Wrote:
Treesong Wrote:Ik wil een finale zien, en (weer) ladderzat worden als dat laatste fluitsignaal klinkt. Want dat is alles wat telt... toch? :wink:


Ja, klopt je hebt gelijk :lol:

Victorie! Gelukkig maar, anders had ik half Nederland moeten doorkruisen om op je hoofd te kunnen gaan zitten...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#66
harry_bierdop Wrote:
Treesong Wrote:Ik wil een finale zien, en (weer) ladderzat worden als dat laatste fluitsignaal klinkt. Want dat is alles wat telt... toch? :wink:

Om vervolgens de volgende dag aan de Amsterdamse grachten je nog veel zatter te zuipen :wink:

[-o<
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#67
Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Treesong Wrote:Ik wil een finale zien, en (weer) ladderzat worden als dat laatste fluitsignaal klinkt. Want dat is alles wat telt... toch? :wink:

Om vervolgens de volgende dag aan de Amsterdamse grachten je nog veel zatter te zuipen :wink:

[-o<

TOP!
Reply
#68
Een nieuwe forum meeting is geboren :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#69
en dat dan op mijn verjaardag !!!!!!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#70
Ik huur op de dag van de Finale iig een kroeg... en als we winnen betaal ik alles
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#71
Treesong Wrote:Ik huur op de dag van de Finale iig een kroeg... en als we winnen betaal ik alles

=D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#72
*opent agenda, en zet de dag ervoor en 3 dagen erna op afwezig*
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#73
Even voor de juristen/ mierenneukers onder ons:

Ik huur een kroeg en betaal alles wanneer (niet als, WANNEER!):

- Het Nederlands Elftal de Finale van het aanstaande WK Voetbal in Duitsland haalt.
- Het Nederlands elftal deze Finale wint


:wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#74
Kezmania Wrote:
Treesong Wrote:Ik wil een finale zien, en (weer) ladderzat worden als dat laatste fluitsignaal klinkt. Want dat is alles wat telt... toch? :wink:


Ja, klopt je hebt gelijk :lol:

dit is wat mij betreft sowieso het allermooiste aan het hele WK :8:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#75
Dat Kezmania Treesong gelijk geeft? :o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#76
Bredanaar Wrote:Dat Kezmania Treesong gelijk geeft? :o

In dit geval had hij gelijk, het gaat natuurlijk om het feest wat wij supporters hebben als Oranje wereldkampioen wordt
Reply
#77
Bredanaar Wrote:Dat Kezmania Treesong gelijk geeft? :o

Ik gok op het ladderzat worden, daar vrind Aukinho nog in dit hansopje door de huiskamer rende toen de knietjes van Ruud, Breuk, Bassie en trawanten zo mooi gelijktijdig op en neer gingen :cry:

[Image: hansopje-met-mutsje.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#78
die was ik al jaren kwijt! :cry:

(niet alleen de finale, het hele wk is toch fantastisch! elke (gewonnen) wedstrijd van oranje staat garant voor een groot feest!)
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#79
Ekslem Wrote:Maduro mist 'de motivatie' voor Jong Oranje

Volgens bondscoach Foppe de Haan miste de Ajax-middenvelder Hedwiges Maduro 'de motivatie' om nog voor Jong Oranje uit te komen. Dat meldde de presentator Humberto Tan op Talpa.

De Haan zou hem graag willen gebruiken in het duel tegen Slovenië. Woensdag speelt Jong Oranje dan de bindende laatste kwalificatiewedstrijd in Heerenveen tegen Slovenie. Urby Emanuelson en Feyenoorder Romeo Castelen is wel van Oranje naar Jong Oranje gehaald zelfde geldt voor AZ-verdediger Vlaar.


Als dit waar is, vind ik hem een over het paard getilde zak hooi!

Zozo, na de voetbalinsite van vanavond is toch wel duidelijk dat iemand beneven de waarheid spreekt: Bassie, de Haan of Maduro.
Foppe zei duidelijk door de telefoon dat van Basten tegen hem had gezegd dat Maduiro liever niet voor Jong Oranje speelde. Maduro zei door de telefoon dat hij heel graag voor Jong Oranje uitkomt en dat hij nooit iets dergelijks heeft gezegd. Icon_question Icon_question
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#80
Bredanaar Wrote:
Ekslem Wrote:Maduro mist 'de motivatie' voor Jong Oranje

Volgens bondscoach Foppe de Haan miste de Ajax-middenvelder Hedwiges Maduro 'de motivatie' om nog voor Jong Oranje uit te komen. Dat meldde de presentator Humberto Tan op Talpa.

De Haan zou hem graag willen gebruiken in het duel tegen Slovenië. Woensdag speelt Jong Oranje dan de bindende laatste kwalificatiewedstrijd in Heerenveen tegen Slovenie. Urby Emanuelson en Feyenoorder Romeo Castelen is wel van Oranje naar Jong Oranje gehaald zelfde geldt voor AZ-verdediger Vlaar.


Als dit waar is, vind ik hem een over het paard getilde zak hooi!

Zozo, na de voetbalinsite van vanavond is toch wel duidelijk dat iemand beneven de waarheid spreekt: Bassie, de Haan of Maduro.
Foppe zei duidelijk door de telefoon dat van Basten tegen hem had gezegd dat Maduiro liever niet voor Jong Oranje speelde. Maduro zei door de telefoon dat hij heel graag voor Jong Oranje uitkomt en dat hij nooit iets dergelijks heeft gezegd. Icon_question Icon_question

alle drie kunnen gelijk hebben. volgens mij typisch gevalletje van spraakverwarring.

maduro heeft denk ik gezegd dat hij niet lekker in zijn vel zit en dat hij eigenlijk (in deze vorm?) niet voor jong oranje wil uitkomen, van basten zegt dat maduro liever niet in jong oranje wil ballen (deze zin kun je op 2 manieren interpreteren, hij wil nu niet voor jong-oranje uitkomen of hij wil nooit meer voor jong-oranje uitkomen).

storm in een glas water.
Reply
#81
waf Wrote:storm in een glas water.

"Wat zeg je, Storm? In een glaasje water?"

Maar ik meende dat Marco en Foppe zo goed 'naar elkaar communiceerden'? En waarom heeft Foppe Maduro daar zelf niet over gepolst dan? Het lijkt me dat Maduro daar best bij kan. :| Het 'misverstand' Castelen is inmiddels opgelost, maar ook dat was merkwaardig, want Foppe zei dat hij best mee mocht doen, maar dat hij hem nog niet uitgenodigd had. Heeft ie op teletekst of internet gelezen dat ie mee mag doen?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#82
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:storm in een glas water.

"Wat zeg je, Storm? In een glaasje water?"

Maar ik meende dat Marco en Foppe zo goed 'naar elkaar communiceerden'? En waarom heeft Foppe Maduro daar zelf niet over gepolst dan? Het lijkt me dat Maduro daar best bij kan. :| Het 'misverstand' Castelen is inmiddels opgelost, maar ook dat was merkwaardig, want Foppe zei dat hij best mee mocht doen, maar dat hij hem nog niet uitgenodigd had. Heeft ie op teletekst of internet gelezen dat ie mee mag doen?


Foppe en Maduro hadden zelf al eerder gereageerd in NSE, en Foppe had daar al gezegd dat hij wilde dat spelers die hij alsnog erbij wilde hebben uit zichzelf ook zeggen dat ze er dolgraag bij willen zijn, zoals Vlaar en Castelen al in de pers deden, en Maduro had zoiets van als ik gevraagd word wil ik wel, en dat is net iets anders, en Foppe heeft Aisatti al voor zijn plek, dus heeft hij Maduro (in deze vorm) ook helemaal niet nodig en was er geen reden om hem zelf te bellen.
Bangkok resident.
Reply
#83
Ricochan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:storm in een glas water.

"Wat zeg je, Storm? In een glaasje water?"

Maar ik meende dat Marco en Foppe zo goed 'naar elkaar communiceerden'? En waarom heeft Foppe Maduro daar zelf niet over gepolst dan? Het lijkt me dat Maduro daar best bij kan. :| Het 'misverstand' Castelen is inmiddels opgelost, maar ook dat was merkwaardig, want Foppe zei dat hij best mee mocht doen, maar dat hij hem nog niet uitgenodigd had. Heeft ie op teletekst of internet gelezen dat ie mee mag doen?


Foppe en Maduro hadden zelf al eerder gereageerd in NSE, en Foppe had daar al gezegd dat hij wilde dat spelers die hij alsnog erbij wilde hebben uit zichzelf ook zeggen dat ze er dolgraag bij willen zijn, zoals Vlaar en Castelen al in de pers deden, en Maduro had zoiets van als ik gevraagd word wil ik wel, en dat is net iets anders, en Foppe heeft Aisatti al voor zijn plek, dus heeft hij Maduro (in deze vorm) ook helemaal niet nodig en was er geen reden om hem zelf te bellen.

Het blijft een vreemd verhaal.
Waarom overlegt De Haan dat trouwens met Van Basten?
Als een speler geen zin heeft dan kan hij dat toch zelf zeggen.

Het is trouwens Aissati en niet Aisatti.
Reply
#84
Quote:Maduro niet te groot voor Jong Oranje

14/11/2005 22:06

Hedwiges Maduro is wel degelijk gemotiveerd om voor Jong Oranje te spelen. 'Ik had dolgraag willen spelen', meldt de speler zelf.
Het ontbreken van Maduro in de selectie van Jong Oranje riep vraagtekens op. Na de eerste wedstrijd van het tweeluik tegen Slovenië om een plaats op het EK, haalde bondscoach Foppe de Haan immers wel Romeo Castelen, Urby Emanuelson en Ron Vlaar terug van het 'grote' Oranje.

De afwezigheid van Maduro verklaarde De Haan door te stellen dat de middenvelder van Ajax niet gemotiveerd zou zijn om voor Jong Oranje uit te komen.

Maduro weerlegt die lezing. 'Ik heb aan Marco van Basten aangegeven dat ik wel wil spelen, maar dat ik het niet fair vind ten opzichte van de jongens die alles hebben gespeeld.' Zelf speelde Maduro geen minuut in de kwalificatiewedstrijden van Jong Oranje.

Hoewel Foppe de Haan erkent dat er sprake is van een misverstand, zal hij Maduro niet alsnog oproepen. 'Dat heeft geen zin meer. Morgen is de laatste training. Hedwiges moet nu maar lekker tot rust komen.'

Het lijkt erop dat van Basten niet helemaal begrepen heeft wat Maduro bedoelde en/of hij heeft daar zijn eigen interpretatie aan gegeven in het gesprek met Foppe.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#85
Het lijkt er voor mij op dat Maduro de impact van zijn vermoedelijke uitspraak "weinig zin te hebben in het spelen voor Jong Oranje" pas besefte na de uitzending van Jack van Gelder. Dan bedoelde hij zijn uitspraak dus wel zo, maar gezien de (door hem onvoorziene) consequenties had hij daar achteraf spijt van.
Dus wordt hemel en aarde bewogen om alles maar als een 'misverstand' weg te wuiven. Ik blijf terughoudend in mijn vertrouwen dat Maduro het als een eer beschouwt om voor Jong Oranje te mogen spelen. #-o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#86
verrassend
Reply


Forum Jump: