The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wat wordt de uitslag?
You do not have permission to vote in this poll.
Winst voor Nederland
5.88%
1 5.88%
Remise
35.29%
6 35.29%
Winst voor Italie
58.82%
10 58.82%
Total 17 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Nederland - ITalie
#31
Schande hoe van Gaal in de analyse de schuld bij die 1e goal aan Vaart gaf: "Vaart maakt het die italiaan helemaal niet lastig waardoor Gilardino kan inkoppen. Goeie goal". Ja Loewie! Maar die A junior van jou staat daar wel om kopduels te winnen! Of denk je dat Adriano of Ballack die ballen er strax op het WK niet inkoppen?
Om over die 2e goal maar te zwijgen. Slechte timing. Laat die bal dan gaan.

Nog schandaliger dat dit ten koste van Ooijer gaat, helemaal als je weet dat die in de afgelopen weken 2x het trio Sjefsjenko, Vieri, Gilardino van scoren heeft weten af te houden.
En ook Babel mag natuurlijk n o o i t spelen. Dramatisch bij Ajax op linksbuiten en dan toch gewoon opstellen. Goal schoot ie overigens goed in maar daar staat ie ook voor.

Minpuntjes Bassie!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#32
Bassie denkt blijkbaar dat ie er goed aan doet om jonge broekies (pfff om hun juiste instelling en jaknikkersgedrag :roll: ) voor de leeuwen te werpen. Heitinga bijvoorbeeld is ook al zo naar de kloten geholpen. Nu is Vlaar de pineut. Let maar op, die jongen is nu helemaal gedesillusioneerd, krijgt een mentale dreun die hij niet kan verwerken en waar hij misschien nooit meer bovenop komt.
Persoonlijk vind ik het niet erg, zolang hij zo maar niet met PSV-talentjes omgaat [-X
Bassie denkt dat ie goede zaken voor ajax en az doet; nou het tegendeel is waar.Wekt bij mij ambivalente gevoelens op. Enerzijds gun ik het al die voorstanders van het bassiebeleid van harte, anderzijds vind ik het ten eerste heel triest voor de vernietiging van jong talent en ten tweede baal ik ervan dat ik zelf een heel stuk oranjegevoel (Nederlands-elftal) ben kwijtgeraakt. Ik hoop toch zo dat ik dit terugvind.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#33
Bredanaar Wrote:Bassie denkt blijkbaar dat ie er goed aan doet om jonge broekies (pfff om hun juiste instelling en jaknikkersgedrag :roll: ) voor de leeuwen te werpen. Heitinga bijvoorbeeld is ook al zo naar de kloten geholpen. Nu is Vlaar de pineut. Let maar op, die jongen is nu helemaal gedesillusioneerd, krijgt een mentale dreun die hij niet kan verwerken en waar hij misschien nooit meer bovenop komt.
Persoonlijk vind ik het niet erg, zolang hij zo maar niet met PSV-talentjes omgaat [-X
Bassie denkt dat ie goede zaken voor ajax en az doet; nou het tegendeel is waar.Wekt bij mij ambivalente gevoelens op. Enerzijds gun ik het al die voorstanders van het bassiebeleid van harte, anderzijds vind ik het ten eerste heel triest voor de vernietiging van jong talent en ten tweede baal ik ervan dat ik zelf een heel stuk oranjegevoel (Nederlands-elftal) ben kwijtgeraakt. Ik hoop toch zo dat ik dit terugvind.

Dan moet je hopen dat San Marco na het WK stopt want afellay en aisatti komen eraan Wink
Economists do it with models...
Reply
#34
Bumme Wrote:Heerlijk thuis voor de buis en bewust (en uit eigen beweging) geen minuut gezien!
Oefenwedstrijden kunnen mij gestolen worden want:

Slecht spel/Verlies = We zijn er nog lang niet maar het was maar een oefenwedstrijd.
Goed spel/Winst = Het is maar een oefenwedstrijd en we zijn er nog lang niet.
Matig spel/Gelijk = Als het er echt om zou gaan krijg je een andere wedstrijd.

Na Idols naar CSI gekeken een daarna nog naar de Vliegende Panters.

een heerlijk nieuw bierspel bedacht voor dit soort wedstrijden: iedereen is een speler van het nederlands elftal en elke keer als deze speler in close-up is moet je drinken tot de speler weer uit beeld is. als van bornckhorst zijnde ging dat nog wat laf, maar na een fusie met kromkamp werd het steeds leuker :8:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#35
Aukinho Wrote:
Bumme Wrote:Heerlijk thuis voor de buis en bewust (en uit eigen beweging) geen minuut gezien!
Oefenwedstrijden kunnen mij gestolen worden want:

Slecht spel/Verlies = We zijn er nog lang niet maar het was maar een oefenwedstrijd.
Goed spel/Winst = Het is maar een oefenwedstrijd en we zijn er nog lang niet.
Matig spel/Gelijk = Als het er echt om zou gaan krijg je een andere wedstrijd.

Na Idols naar CSI gekeken een daarna nog naar de Vliegende Panters.

een heerlijk nieuw bierspel bedacht voor dit soort wedstrijden: iedereen is een speler van het nederlands elftal en elke keer als deze speler in close-up is moet je drinken tot de speler weer uit beeld is. als van bornckhorst zijnde ging dat nog wat laf, maar na een fusie met kromkamp werd het steeds leuker :8:


[Image: WolfSmiley9.gif]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#36
Aukinho Wrote:
Bumme Wrote:Heerlijk thuis voor de buis en bewust (en uit eigen beweging) geen minuut gezien!
Oefenwedstrijden kunnen mij gestolen worden want:

Slecht spel/Verlies = We zijn er nog lang niet maar het was maar een oefenwedstrijd.
Goed spel/Winst = Het is maar een oefenwedstrijd en we zijn er nog lang niet.
Matig spel/Gelijk = Als het er echt om zou gaan krijg je een andere wedstrijd.

Na Idols naar CSI gekeken een daarna nog naar de Vliegende Panters.

een heerlijk nieuw bierspel bedacht voor dit soort wedstrijden: iedereen is een speler van het nederlands elftal en elke keer als deze speler in close-up is moet je drinken tot de speler weer uit beeld is. als van bornckhorst zijnde ging dat nog wat laf, maar na een fusie met kromkamp werd het steeds leuker :8:

Zoiets ken ik ook, maar dan moet je steeds drinken als je speler door de commentator genoemd wordt of zo
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#37
Maduro mist 'de motivatie' voor Jong Oranje

Volgens bondscoach Foppe de Haan miste de Ajax-middenvelder Hedwiges Maduro 'de motivatie' om nog voor Jong Oranje uit te komen. Dat meldde de presentator Humberto Tan op Talpa.

De Haan zou hem graag willen gebruiken in het duel tegen Slovenië. Woensdag speelt Jong Oranje dan de bindende laatste kwalificatiewedstrijd in Heerenveen tegen Slovenie. Urby Emanuelson en Feyenoorder Romeo Castelen is wel van Oranje naar Jong Oranje gehaald zelfde geldt voor AZ-verdediger Vlaar.


Als dit waar is, vind ik hem een over het paard getilde zak hooi!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Hedwiges Madurhooi ?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#39
De wedstrijd was een bevestiging van wat ik al zei. Tegen de grote landen komt dit oranje gewoon te kort. Leuk zo'n kwalificatiepoule met 2e rangs landen. Maar Italie, Argentinie, Brazilie en Spanje zijn andere koek.

Lullig voor Vlaar dat hij zo geweldig slecht speelde, mooi voor ons dat hij waarschijnlijk naar Ajax gaat. Ik vond de reden waarom Vlaar speelde wel gerechtvaardigd. Aan Ooijer en Boulahrouz weet je wat je hebt. Die laten het elke week bij hun club zien. Vlaar speelt bijna niet bij AZ, dus Bassie ziet hem nooit spelen. Mathijsen vond ik overigens wel heel sterk spelen. Babel is een pannekoek. Castelen de hardloper van vorig seizoen, lijkt zo waar zijn techniek wat verbetert te hebben. Die speelde best aardig. Alle aanvallen gingen dan ook via rechts. Speel je hem naar Babel dan ben je hem toch kwijt..

Ron Vlaar: ‘Duels tegen wereldspitsen als Gilardino en Toni zijn leermomenten. Al met al heb ik zeker geen gemakkelijke avond gehad.’

Straks speel je tegen Henry, Shevchenko, Ronaldo, Ronaldinho, Crespo, Zidane, Trezequet, Rooney en Ibrahimovic.... Hoe vaak ga je dan in de fout :|
Reply
#40
Ron Vlaar was erg eerlijk over zijn eigen optreden: 'Dit mag je niet eens ongelukkig noemen, dit zijn gewoon fouten".
Verder lijkt het mij dat iedereen het er over eens is dat Ooijer gewoon had moeten spelen.

Babel is inderdaad erg zwak maar ik zou nu geen betere (lees: minder slechte) keuze weten op linksbuiten. Jij wel?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#41
Bumme Wrote:Ron Vlaar was erg eerlijk over zijn eigen optreden: 'Dit mag je niet eens ongelukkig noemen, dit zijn gewoon fouten".
Verder lijkt het mij dat iedereen het er over eens is dat Ooijer gewoon had moeten spelen.

Babel is inderdaad erg zwak maar ik zou nu geen betere (lees: minder slechte) keuze weten op linksbuiten. Jij wel?

Hij liet Vlaar spelen om te kijken hoe hij het zou doen, kijken wat je aan iemand hebt doe je tijdens oefenduels. Vlaar zakte door het ijs. Dus die moet zich nu maar bij AZ gaan bewijzen.

En verder als je geen buitenspelers hebt, moet je ook niet met buitenspelers gaan spelen (zelfde verhaal als bij Ajax). Kuijt en Castelen samen voorin, Vaart erachter, en Maduro op het middenveld erbij. Dan was je klaar geweest. Maar nee hij moest weer moeilijk doen en Babel opstellen. Babel laat wekelijks bij Ajax zien dat hij geen basistechniek heeft, en nooit een goede voorzet aflevert.
Reply
#42
Ik denk dat hij gewoon altijd met buitenspelers wil spelen. Ook als je geen echte buitenspelers hebt kunnen de linies achter de voorhoede toch trainen op de aanvoer.

Ben het met je eens dat twee spitsen (Kuijt en Makaay) met Vaart daarachter een beter idee was geweest als je voor het resultaat was gegaan.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#43
Bumme Wrote:Ik denk dat hij gewoon altijd met buitenspelers wil spelen. Ook als je geen echte buitenspelers hebt kunnen de linies achter de voorhoede toch trainen op de aanvoer.

Ben het met je eens dat twee spitsen (Kuijt en Makaay) met Vaart daarachter een beter idee was geweest als je voor het resultaat was gegaan.

Hij had ook de linkerkant open kunnen laten en met een opkomende linkshalf kunnen spelen (Gio?) en dan Urby als linksback of andersom. In Jong Oranje speelt Urby namelijk ook linkshalf en Gio heeft het jaren gespeeld, dus geen ongewone positie. En dan Dirk en Jan in de spits, Vaart erachter en Castelen op rechts. Maar zoals je zegt wil hij gewoon altijd met 2 buitenspelers spelen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#44
Kezmania Wrote:1. De wedstrijd was een bevestiging van wat ik al zei. Tegen de grote landen komt dit oranje gewoon te kort. 2. Leuk zo'n kwalificatiepoule met 2e rangs landen. Maar Italie, Argentinie, Brazilie en Spanje zijn andere koek.

3. Aan Ooijer en Boulahrouz weet je wat je hebt. Die laten het elke week bij hun club zien. Vlaar speelt bijna niet bij AZ, dus Bassie ziet hem nooit spelen. 4. Castelen de hardloper van vorig seizoen, lijkt zo waar zijn techniek wat verbetert te hebben. Die speelde best aardig. Alle aanvallen gingen dan ook via rechts. Speel je hem naar Babel dan ben je hem toch kwijt..

zo'n onzin, voer voor een reactie.

1 en 2. vind ik gelul. nederland heeft 2x van tsjechie gewonnen. maar dat is opeens geen groot voetballand meer. :roll: italie is een puik team, en als je je halve voorhoede en verdediging mist is het geen schande om met een onervaren ploeg te verliezen van gelouterde profs. en dat klemt des te meer nu oranje 27 (hoeveel? 27!) jaar niet van italie heeft weten te winnen.

3. we weten niet wat we hebben aan ooijer in oranje. hij moet daar toch met andere spelers samenspelen. rare zet van van basten. bovendien onzorgvuldig met vlaar omgegeaan.

4. het zou niet in je opkomen om te bedenken dat jij het vorig jaar gewoon fout zag met castelen. :roll: denk je nou echt dat hij emer techniek heeft gekregen (in een half jaartje?). er is trouwens wel een verschil met vorig jaar en dat is dat hij meer kracht heeft.

- ooijer niet in de basis is raar
- emanuelson niet selecteren voor jong oranje maar op de bank zetten tegen italie is raar.
- babel selecteren is raar. je zou ook vaart linksbuiten kunnen zetten.

al met al vind ik het veel fouten van basten. maar he leuke is dat die die nu mag maken. en dat geldt ook voor vlaar.
Reply
#45
waf Wrote:
Kezmania Wrote:1. De wedstrijd was een bevestiging van wat ik al zei. Tegen de grote landen komt dit oranje gewoon te kort. 2. Leuk zo'n kwalificatiepoule met 2e rangs landen. Maar Italie, Argentinie, Brazilie en Spanje zijn andere koek.

3. Aan Ooijer en Boulahrouz weet je wat je hebt. Die laten het elke week bij hun club zien. Vlaar speelt bijna niet bij AZ, dus Bassie ziet hem nooit spelen. 4. Castelen de hardloper van vorig seizoen, lijkt zo waar zijn techniek wat verbetert te hebben. Die speelde best aardig. Alle aanvallen gingen dan ook via rechts. Speel je hem naar Babel dan ben je hem toch kwijt..

zo'n onzin, voer voor een reactie.

1 en 2. vind ik gelul. nederland heeft 2x van tsjechie gewonnen. maar dat is opeens geen groot voetballand meer. :roll: italie is een puik team, en als je je halve voorhoede en verdediging mist is het geen schande om met een onervaren ploeg te verliezen van gelouterde profs. en dat klemt des te meer nu oranje 27 (hoeveel? 27!) jaar niet van italie heeft weten te winnen.

3. we weten niet wat we hebben aan ooijer in oranje. hij moet daar toch met andere spelers samenspelen. rare zet van van basten. bovendien onzorgvuldig met vlaar omgegeaan.

4. het zou niet in je opkomen om te bedenken dat jij het vorig jaar gewoon fout zag met castelen. :roll: denk je nou echt dat hij emer techniek heeft gekregen (in een half jaartje?). er is trouwens wel een verschil met vorig jaar en dat is dat hij meer kracht heeft.

- ooijer niet in de basis is raar
- emanuelson niet selecteren voor jong oranje maar op de bank zetten tegen italie is raar.
- babel selecteren is raar. je zou ook vaart linksbuiten kunnen zetten.

al met al vind ik het veel fouten van basten. maar he leuke is dat die die nu mag maken. en dat geldt ook voor vlaar.

Dus jij beweert dat Castelen afgelopen half jaar alleen maar in het krachthonk gezeten heeft, en zijn techniek niet verbetert kan hebben?
Vorig jaar vond ik hem waardeloos voor oranje, zaterdag vond ik hem goed spelen. Zijn balaanname is verbetert, hij kiest nu zijn momenten om een actie te maken, verder voert hij zijn acties nu vaak NIET te ver door, dat deed hij vorig jaar wel vaak. Dit viel me overigens ook al op bij de laatste 2 wedstrijden van Feyenoord.

Je weet wel degelijk wat je aan Ooijer hebt, hij presteert wekelijks goed bij PSV, en in de CL laat hij zien geen problemen te hebben met de beste aanvallers van de moment. De keus om met Vlaar te beginnen is dus helemaal niet gek. Ooijer heeft nu een half uur meegedaan, en heeft in dit half uur laten zien foutloos te kunnen spelen. Integenstelling tot de onervaren Vlaar.

Dat Nederland de eerste keer van Tsjechie won was meer geluk dan wijsheid, ik vraag me nog steeds af hoeveel engeltjes Van Basten toen geselecteerd had. De uitwedstrijd in Praag was gewoon goed, maar ook in die wedstrijd had Van Basten een engeltje geselecteerd.
Dus zo'n onzin is het niet. Dat Oranje al 27 jaar niet van Italie heeft gewonnen, tja dat kan, maar 1-3 zijn duidelijke cijfers. Het was dit keer geen lullige 0-1.
Reply
#46
Quote:hij kiest nu zijn momenten om een actie te maken, verder voert hij zijn acties nu vaak NIET te ver door, dat deed hij vorig jaar wel vaak. Dit viel me overigens ook al op bij de laatste 2 wedstrijden van Feyenoord.

Dat heet TACTisch
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#47
Bocaloca Wrote:
Quote:hij kiest nu zijn momenten om een actie te maken, verder voert hij zijn acties nu vaak NIET te ver door, dat deed hij vorig jaar wel vaak. Dit viel me overigens ook al op bij de laatste 2 wedstrijden van Feyenoord.

Dat heet TACTisch

Zijn balaanname is verbetert: dat heet TECHnisch
Reply
#48
lees je wel welk stuk ik quote of begin je gelijk te memmeren over je eigen gelijk?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#49
Bocaloca Wrote:lees je wel welk stuk ik quote of begin je gelijk te memmeren over je eigen gelijk?

Jouw quote doet niet terzake omdat dat niet sloeg op het technische aspect van zijn spel. Bovendien voegt het niets toe aan de discussie of hij nou wel of niet beter geworden is afgelopen half jaar.
Reply
#50
Jij noemt het in een opsomming met een technisch aspect.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#51
Kezmania Wrote:Dus jij beweert dat Castelen afgelopen half jaar alleen maar in het krachthonk gezeten heeft, en zijn techniek niet verbetert kan hebben?

nee, ik beweer dat hij veel in het krachthonk heeft gezeten, dat ik dat er aan afzie, en dat hij zijn techniek in een half jaar wel verbeterd kan hebben maar dat ik dat ongeloofwaardig vind, althans dat ik het geloofwaaridiger vind dat jij het vorig jaar gewoon verkeerd zag.

als nederland in zijn sterkste opstelling zo verliest van italie heb je een punt. dat is niet het geval, dus je conclusies vind ik veel te voorbarig, al helemaal als je aangeeft dat je beeld bevestigd wordt (welk beeld ook al rammelde nu je tsjechie buiten beschouwing liet en dat nu rechtvaardigt met een simpele verwijzing naar mazzel).
Reply
#52
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Dus jij beweert dat Castelen afgelopen half jaar alleen maar in het krachthonk gezeten heeft, en zijn techniek niet verbetert kan hebben?

nee, ik beweer dat hij veel in het krachthonk heeft gezeten, dat ik dat er aan afzie, en dat hij zijn techniek in een half jaar wel verbeterd kan hebben maar dat ik dat ongeloofwaardig vind, althans dat ik het geloofwaaridiger vind dat jij het vorig jaar gewoon verkeerd zag.

als nederland in zijn sterkste opstelling zo verliest van italie heb je een punt. dat is niet het geval, dus je conclusies vind ik veel te voorbarig, al helemaal als je aangeeft dat je beeld bevestigd wordt (welk beeld ook al rammelde nu je tsjechie buiten beschouwing liet en dat nu rechtvaardigt met een simpele verwijzing naar mazzel).

Nederland heeft thuis ook gewoon met geluk gewonnen van de Tsjechen. In de uitwedstrijd hebben ze goed gespeeld, maar tegen die ene goede wedstrijd staat een gelijkspel tegen Engeland, en een gelijkspel tegen Duitsland.

Beide landen vind ik geen wereldtop. De Tsjechen MET Nedved vind ik wel wereldtop. Italie is wel top. Dat er op dit moment wat spelers bij oranje niet meededen, die in de kwalificatie wel veel speelden (Robben, Van Nistelrooij, Boulahrouz), dat maakt niet uit. Want ik zie Robben geen volledig WK spelen, en op een WK weet je ook niet of je altijd in je sterkste opstelling kan spelen. Het speelt natuurlijk wel mee, maar Italie mistte ook o.a. Vieri en Totti.

We moeten gewoon realistisch zijn. Dit Oranje is nog niet zo ver dat ze kandidaat zijn voor de wereldtitel.

Wat Castelen betreft, ik heb zijn potentie misschien niet op waarde weten te schatten. Maar ik blijf erbij dat hij ten opzichte van vorig jaar een grote stap heeft gezet.
Reply
#53
Is Griekenland beter dan Italië? Neen. Wie werd Europees kampioen? Precies! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#54
sorry hoor misschien kan iemand even mn geheugen opfrissen maar speelden we de duitsers niet van de mat totdat in de 2e helft er tig wissels kwamen ofzo?
Reply
#55
Mac Wrote:sorry hoor misschien kan iemand even mn geheugen opfrissen maar speelden we de duitsers niet van de mat totdat in de 2e helft er tig wissels kwamen ofzo?

Op het EK in Portugal speelde we de Tsjechen ook een helft lang van de mat.....tot dat er in de 2e helft gewisseld werd..

Dus hoe lang duurt voetbalwedstrijd?

Treesong Wrote:Is Griekenland beter dan Italië? Neen. Wie werd Europees kampioen? Precies! =D>

Dus? Heracles kan ook kampioen worden :lol:
Reply
#56
Quote:Op het EK in Portugal speelde we de Tsjechen ook een helft lang van de mat.....tot dat er in de 2e helft gewisseld werd..

Dus hoe lang duurt voetbalwedstrijd?

ja goeie vergelijking! een topwedstrijd op een EK vergelijken met een friendly waarin in de rust een stuk of 5 man worden gewisseld!
Reply
#57
Quote:Henri van der Steen zette de nederlaag namens de GPD in perspectief. 'De interland tegen Italië maakte ten overvloede duidelijk dat Oranje niet zo goed is als de uitslagen suggereren én dat het elftal min of meer staat of valt met de aanwezigheid van Arjen Robben. De kwetsbare linksbuiten is de man van wereldniveau die het Nederlands elftal allure geeft. Met hem en Van Nistelrooy en (vooralsnog als rechtsbuiten) Kuijt heeft Oranje een prima voorhoede. Op het middenveld heeft Van Basten alleen maar luxeproblemen. De achilleshiel is en blijft de defensie. Misschien dat Ooijer zijn niveau kan vasthouden. Anders vormen Mathijsen en Opdam straks wellicht het centrum bij Oranje.'

AMEN
Reply
#58
Een vergelijking maken met een centraal duo dat niet eens peelde zaterdag, ook heel knap
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#59
Treesong Wrote:Is Griekenland beter dan Italië? Neen. Wie werd Europees kampioen? Precies! =D>

Precies! Er wordt hier gezegd "Zie je wel bla bla bla" En iedereen heeft het hier over de grote landen Frankrijk - Argentinie - Brazilië maar Argentinië verliest ook van Engeland die wij simpel op 0-0 houden. Frankrijk speelt gelijk tegen Duitsland die wij volledig zoek spelen...

Maar ja dat telt niet want dat zijn oefenwedstrijden, maar ned-Ita is zeker weer anders!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#60
Kezmania Wrote:We moeten gewoon realistisch zijn. Dit Oranje is nog niet zo ver dat ze kandidaat zijn voor de wereldtitel.

als je realistisch bent zijn we wel degelijk kandidaat. :8: dat we volgens jou niet tot de favorieten horen is wat anders. ik vind brazilie, argentinie en italie ook meer tot de verbeelding spreken. maar de bal is rond, en je weet nooit hoe die ken rollen.

en we zijn niet alleen afhankelijk van robben (wisselspeler bij chelsea). het middenveld en de verdediging minstens zo belangrijk. cocu moet fit blijven, dat is de belangrijkste man.
Reply


Forum Jump: