The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Groeten vanuit de Eredivisie
#1
Misschien een handig topic voor Cas (Nelson City), Milad (HT Utd) en Wiebe (Nelson City) om hun ervaringen te delen..

Wiebe is nu inmiddels iets meer dan 2 weken bij Nelson City. In het begin wat moreel problemen, waardoor ik ook alleen maar vriendschappelijke wedstrijd gespeeld heb. Afgelopen woensdag voor de beker wel gespeeld, en niet onverdienstelijk. Komende zaterdag staat Wiebe, evenals Cas (die een aantal dagen na Wiebe ook overstapte naar Nelson) in de basis tegen Sealand.

Milad was ook goed bezig als ik het goed gezien heb. Vorige week zaterdag geloof ik MotM
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#2
Inderdaad MotM met een 8 en een assit. Ook nog wel als M R....

woensdag 18-0 (waarvan 3 assists van de voet van Milad) gewonnen in de beker. Optreden wederom beloond met een 8. Nu als M L.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
El Parasito Wrote:Misschien een handig topic voor Cas (Nelson City), Milad (HT Utd) en Wiebe (Nelson City) om hun ervaringen te delen..

Wiebe is nu inmiddels iets meer dan 2 weken bij Nelson City. In het begin wat moreel problemen, waardoor ik ook alleen maar vriendschappelijke wedstrijd gespeeld heb. Afgelopen woensdag voor de beker wel gespeeld, en niet onverdienstelijk. Komende zaterdag staat Wiebe, evenals Cas (die een aantal dagen na Wiebe ook overstapte naar Nelson) in de basis tegen Sealand.

Milad was ook goed bezig als ik het goed gezien heb. Vorige week zaterdag geloof ik MotM

Dat is een understatement, wij hadden geen schijn van kans.. :razz: Ik heb wel gezorgd voor het enige schot op doel van onze kant Hakkuh
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#4
een teleurstellende 0-0 tegen Sealand. Persoonlijk nog niet eens heel ontevreden. Een 6'je.. De achterstand op F.E.B.O. is nu 4 punten.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#5
Hoe zitten de teamtrainingen van de verschillende eredivisieploegen eigenlijk in elkaar?

Febo is trouwens wel een leuk team om te gaan ballen. Als ze die smerige frikandellen nou eens om zouden ruilen voor vlampijpen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#6
Legion Wrote:Hoe zitten de teamtrainingen van de verschillende eredivisieploegen eigenlijk in elkaar?

Febo is trouwens wel een leuk team om te gaan ballen. Als ze die smerige frikandellen nou eens om zouden ruilen voor vlampijpen.

Ik vind het bij ons maar een zooitje, het wordt te pas en te onpas aangepast.
Niet effe doorgeven ofzo, nee je moet gvd iedere dag checken of je wel goed traint.

Ben je van plan om weer terug te keren naar NL?
What, me worry?
Reply
#7
Fred Naaigaren Wrote:
Legion Wrote:Hoe zitten de teamtrainingen van de verschillende eredivisieploegen eigenlijk in elkaar?

Febo is trouwens wel een leuk team om te gaan ballen. Als ze die smerige frikandellen nou eens om zouden ruilen voor vlampijpen.

Ik vind het bij ons maar een zooitje, het wordt te pas en te onpas aangepast.
Niet effe doorgeven ofzo, nee je moet gvd iedere dag checken of je wel goed traint.

Ben je van plan om weer terug te keren naar NL?

hè klote Cas..... :^o
Misschien moet je dan toch maar stoppen op je hoogtepunt en opnieuw beginnen? :wink:
De tt wordt niet te cas en te oncas aangecast.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
Legion Wrote:Hoe zitten de teamtrainingen van de verschillende eredivisieploegen eigenlijk in elkaar?

Febo is trouwens wel een leuk team om te gaan ballen. Als ze die smerige frikandellen nou eens om zouden ruilen voor vlampijpen.

Ik ben gevraagd om bij FEBO te komen voetballen. Ik blijf echter nog tot na volgend seizoen in Zweden (om kampioen te worden) waarna ik wss opnieuw ga beginnen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#9
Lamme Lennie Wrote:
Legion Wrote:Hoe zitten de teamtrainingen van de verschillende eredivisieploegen eigenlijk in elkaar?

Febo is trouwens wel een leuk team om te gaan ballen. Als ze die smerige frikandellen nou eens om zouden ruilen voor vlampijpen.

Ik ben gevraagd om bij FEBO te komen voetballen. Ik blijf echter nog tot na volgend seizoen in Zweden (om kampioen te worden) waarna ik wss opnieuw ga beginnen.

:roll: Ok Febo valt dus af. Wink

Fred: Ik heb inderdaad plannen om terug te keren en ben met 3 teams bezig. Hoofdreden is de wedstrijden in Roemenie die op zondag vallen en U21 op maandag. Ik heb begrepen dat de managers in Roemenie daarover nu in overleg zijn met de mensen van Footstar dus dit gaat misschien veranderen.
Sinds ik aangegeven heb dat ik terugwil doet de manager van Inter er echter alles aan om Bostoen te behouden. Nu 6 dagen stamina in de TT. Als hij dat straks nou weer veranderd naar wat anders blijf ik misschien nog wel een seizoenetje
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#10
Vandaag: HT Utd - Nelson City 0-8 :oops:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Mukkus Wrote:Vandaag: HT Utd - Nelson City 0-8 :oops:

:lol: \Big Grin/

Niet dat Cas gespeeld heeft, maar toch.
What, me worry?
Reply
#12
Beetje geflatteerd. :wink:

Wij speelden met 3DC's en 3FC's. Gezien Nelson met ook met 3DC's speelden, maar met een FL FC en een F R, dekten ze HT finaal af en konden zo door onze verdediging lopen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Wederom poogt de manager van Bulls United om Sjaak naar zijn team te lokken. Dit maal met een salaris van € 7.000 en een gegarendeerde basisplek. Dit onder het mom van 'je speelt zo weinig in dat B-team en je speelt bij mij in de eredivisie'. Bij een team dat al uit de beker ligt en 8e staat :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#14
Let wel, deze post is niet om te stangen.

Heren, het loopt toch wel goed te gaan?
Niemand in de basis of ingevallen de afgelopen ronde.

Misschien dan toch volgend seizoen......? :wink:

Enne Mukkus ( of anderen), heeft jouw vrouw/vriendin/kind(eren) zin om volgend seizoen een speler aan te maken?
Ergens in een ander topic heb ik uitgelegd dat je als gezin meerdere spelers mag hebben, maar niet ww uitwisselen.....en ik zou ook niet kort na elkaar inloggen( bv. ene speler 's morgens, andere speler 's avonds).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#15
Stick to the plan Adder!
We kappen er gewoon mee en beginnen aan een nieuwe frisse start.

BTW zit VVL mij op allerlei manieren over te halen om komend seizoen bij hun te gaan spelen. De grootste belofte wat ze geven is dat ze komend seizoen in de eredivisie spelen. Het zou leuk zijn om daar een stokkie voor te steken.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#16
Antidote Wrote:Stick to the plan Adder!
We kappen er gewoon mee en beginnen aan een nieuwe frisse start.

BTW zit VVL mij op allerlei manieren over te halen om komend seizoen bij hun te gaan spelen. De grootste belofte wat ze geven is dat ze komend seizoen in de eredivisie spelen. Het zou leuk zijn om daar een stokkie voor te steken.

Ik stick wel to de plan.
Ik probeer juist degenen die door willen gaan met hun speler over te halen om opnieuw te beginnen.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#17
afgelopen woensdag speelde we zoeizo zonder ML, AML of DML.. dus vandaar niet gespeeld.. voor de rest ben ik zeker niet ontevreden over het aantal minuten dat ik maak..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#18
Cas speelt 1 wedstrijd in de week, zoals dat destijds bij CT ook aan toeging.
Niks aan het handje dus.

Wel bijzonder kut dat onze manager een foutje heeft gemaakt afgelopen zondag, waardoor de geplande wissels op de bank bleven zitten.
What, me worry?
Reply
#19
Afgelopen zaterdag mijn 50e footstar-wedstrijd gespeeld. Hoofddorp werd met 4-0 aan de kant geschoven, MotM Wiebe van IJperen (8)

:-({|=
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#20
Bostoen heeft getekend bij FEBO. Naast kampioen worden, zal ik ook de vlampijp gaan introduceren. Smerige frikandellen :-&
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#21
Dat wordt dan smullen daar bij die FEBO.

Denk dat ik er ook maar heenga.
What, me worry?
Reply
#22
Zit nu bij FEBO,

zo pakt er tenminste nog 1 persoon in de Nederlandse competitie de dubbel \Big Grin/
What, me worry?
Reply
#23
Vanochtend ineens Oosterhuis in de kleedkamer. Dat was even schrikken om die grote tokus weer te zien :eeeek:
Ben benieuwd komend seizoen maar het ziet er goed uit in ieder geval.
Overigens vind ik alles prima, als die arrogante boys van Nelson Shitty maar geen prijzen pakken. Puke
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#24
Zullen we dit topic, maar gaan omdopen in "Groeten uit de F.E.B.O." ? Wiebe kan daar heus wel mee leven.

Want vanaf vandaag zit Levi ook bij deze club. Want F.E.B.O. was nog de enige topclub zonder een international onder de lat. Dus dan kom je snel bij Levi terecht. En natuurlijk is het wel gezellig om met wat oud CT'ers bij dezelfde club te spelen.
Kijken of we dit jaar Nelson en TRL weer van de titel af kunnen houden. Dat gaan mooie wedstrijden worden.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#25
We zijn erg blij dat jij je hebt aangesloten bij de kampioen.
De sluitpost was de enige achilleshiel van FEBO, maar nu zit die ook dichtgetimmerd.
What, me worry?
Reply
#26
leuke weetjes:
Speler van het jaar, Nederland, Verdedigers:

Pos Naam Team Leeftijd
1 Eusenio Vleeshakker T.R.L. 21
2 Henri Bastiaanse F.E.B.O. 21
3 Jerre de Zoete F.E.B.O. 21
4 Pjotr van Reijmerdal Nelson City 21
5 Rico Welschen Zutphen 21


Speler van het jaar, Nederland, Middenvelders:
Pos Naam Team Leeftijd
1 Joris Lohuis Zutphen 21
2 Stefano Bosje GFA Den Bosch 21
3 Maarten Rosseel T.R.L. 21
4 Emile Bostoen F.E.B.O. 21
5 Milad Acda Zutphen 21

Speler van het jaar, Nederland, Aanvallers:
Pos Naam Team Leeftijd
1 Vincent Capella Carlisle 21
2 John van der Kolk Nelson City 21
3 Rudmer-Fedde Plasmans F.E.B.O. 21
4 Sjarl den Otter Pine Villa 21
5 Noël de Wit GFA Den Bosch 21

Keepers
1 Hans Roffers T.R.L. 21
2 Xander van der Molen Nelson City 21
3 Pascal de Groen GFA Den Bosch 21
4 Barnaba van Baal SV Hoofddorp 21
5 Levi de Wit FC CT 21

Speler van het jaar, Nederland, Alles:
Pos Naam Team Leeftijd
1 Hans Roffers T.R.L. 21
2 Vincent Capella Carlisle 21
3 John van der Kolk Nelson City 21
4 Rudmer-Fedde Plasmans F.E.B.O. 21
5 Joris Lohuis Zutphen 21

Meest waardevolle speler:
Pos Naam Team Leeftijd Positie Waarde

1º Henri Bastiaanse F.E.B.O. 21 D C €2525322
2º Eusenio Vleeshakker T.R.L. 21 D C €2521958
3º Robert Bosman F.E.B.O. 21 D C €2285249
4º Merijn Veenstra FCG 21 D C €2174441
5º Victor van Oijen T.R.L. 21 D C €2104931
6º Jeroen Krol Nelson City 21 D C €2085505
7º Michael Sarro Nelson City 21 D C €2054522
8º Faas Cockx F.E.B.O. 21 D C €2026839
9º Silvio de Vos T.R.L. 21 D C €2020391
10º Tim Berkien V.V.L 21 D C €2016478
11º Jerre de Zoete F.E.B.O. 21 D C €2012796
12º Jelle Richter Nelson City 21 D RC €1937000
13º Menno Kreuger V.V.L 21 D C €1868470
14º Bart Wagenaar V.V.L 21 D C €1780068
15º Bart Mordang V.V.L 21 D RC €1755248
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: