The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FvdW: Ekslem!
#31
Jansoe, mocht ik je nog noet gewaarschuwd hebben, bij deze :wink: Vrijgezel als ik ben kun je beter wat beter op je zusje passen Jansoe :razz:
Reply
#32
Ekslem Wrote:
Adder Wrote:Op die 2e foto zou ik zweren dat je Jim Carrey was.

Dat heb ik al van meer mensen gehoord Icon_evil . Mijn schoonma vindt me op Danny de Munk lijken :|

Ik vind je op de 2e foto erg veel lijken op die gast uit Scream.....
Reply
#33
[Image: screammask.jpg]
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Dugarry Wrote:
Ekslem Wrote:
Adder Wrote:Op die 2e foto zou ik zweren dat je Jim Carrey was.

Dat heb ik al van meer mensen gehoord Icon_evil . Mijn schoonma vindt me op Danny de Munk lijken :|

Ik vind je op de 2e foto erg veel lijken op die gast uit Scream.....

[Image: mattew.jpg]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#35
Die ja! Leuk zo snel Davydoff!
Reply
#36
Oisterwijk, gemoedelijk :eeeek: . Dit is 2 straten bij me vandaan, tering jantje...

Twee lijken gevonden in Oisterwijk

In Oisterwijk heeft de politie vanochtend na een melding twee lijken aangetroffen in een woning aan de Jan Linthorststraat. Er wordt vanuit gegaan dat de slachtoffers door een misdrijf om het leven zijn gebracht.

Meer info is er op dit moment nog niet voorhanden; zelfs niet over het geslacht of de leeftijd van de slachtoffers.

EDIT: op nu.nl iets uitgebreider

Twee mensen vermoord in Oisterwijk

Uitgegeven: 18 november 2005 10:05
Laatst gewijzigd: 18 november 2005 10:17

OISTERWIJK - In een woning in Oisterwijk zijn vrijdag twee lijken gevonden. De politie gaat er volgens een woordvoerder van uit dat de mensen door een misdrijf om het leven zijn gekomen.

De woordvoerder kon niets zeggen over de identiteit van de slachtoffers, ook niet of het kinderen of volwassenen zijn. De woning staat aan de Jan Linthorststraat in een volgens de zegsman 'nette buurt'.


De politie ging naar het huis na een melding van iemand die zich ongerust zei te maken over de bewoners, aldus de politiewoordvoerder. De politiemensen ontdekten daar rond half negen de ontzielde lichamen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#37
Hier nog wat reacties op de moord op Seveke.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?TOPIC_ID=41645">http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic ... C_ID=41645</a><!-- m -->



Wat eeen stelletje debielen Icon_evil
Make tea, not war
Reply
#38
update vh thuisfront:

echtpaar van ongeveer 50. Man psychisch niet helemaal in orde, wrs. eerst zijn vrouw afgeknald en daarna zichzelf. Geen koelbloedige moordenaars dus in mijn wijkkie [-o<
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
Davydoff Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Dugarry Wrote:En dat noem jij een lot uit de loterij? Zulke win je met de plaatselijke bingoavond van de kerkelijke vrouwenvereniging... :wink: Ik dacht ook aan degene op alle twee de foto's, net als Aukinho.

Je bent sinds ik net verder lees btw mijn minst favorieteforummer numero uno geworden, je weet wel waarom. Proficiat! :8: :x :8:

Wat een reactie zeg... :roll:
Leuk interview, Ekslem en Davy!

Laten wij ons maar niets aantrekken van Shallow Hal.

Ik hoop maar dat ik van die leuke interviews kan blijven doen, want TE veel forummers willen anoniem blijven :wink:

waar blijven die leuke intervieuws met de overige forummers die nog niet geweest zijn :wink:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#40
Idd of stoppen we op het hoogtepunt? :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
Goa wil graag aan de tand worden gevoeld, zo heb ik uit betrouwbare bron gehoord...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#42
Aukinho Wrote:waar blijven die leuke intervieuws met de overige forummers die nog niet geweest zijn :wink:

Ik heb heel veel NEE gehad en de laatste 1,5 week ook weinig tijd gehad om verder te zoeken naar een leuke kandidaat.

Weet jij nog iemand Aukinho? :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#43
Matador! ??
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
ik ga gewoon de forummers af die in de top 50 staan van de meest geplaatste berichten op dit forum.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#45
Misschien onze jongste forummer?? Musse!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#46
kuiper Wrote:Misschien onze jongste forummer?? Musse!!!

Daar moeten vader en moeder Musse eerst toestemming voor geven :wink:
Make tea, not war
Reply


Forum Jump: