The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Twente vs Heerenveen
#1
Ik ben benieuwd wat Fred op het middenveld gaat plaatsen.
Karim is geschorst, Engelaar blessé en Stein last van Hamstring (twijfelgeval). Hopelijk zet hij Brama in de basis met als taak alleen maar Bradley uit te schakelen. Brama is een harde werker, balveroveraar en een echte mandekker, meer kwaliteiten heeft hij niet. Ik hoop ook dat Schreuder in de basis begint aangezien we nu wel wat rust en ervaring op het middenveld kunnen gebruiken gezien de afwezigheid van Engelaar. Of zal Fred nu eindelijk Maaroufi gaan brengen? Het zou ook zo maar kunnen zijn dat Arnautovic speelt, hij was voor de beloften weer eens belangrijk met twee goals tegen Groningen. Marko verdient het zeker, geweldige voetballer. Hersi rechtsbuiten en Denneboom op de bank. Elia's positie komt natuurlijk niet in gevaar.
Kom op Fred, toon een beetje lef, we moeten winnen van dat saaie volk uit Friesland!!!!!!!! En ook met voetbal!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
Wat heeft Engelaar eigenlijk? Istie binnenkort weer fit? Want is er al een behoorlijk tijdje uit.
Reply
#3
Peter Wrote:Wat heeft Engelaar eigenlijk? Istie binnenkort weer fit? Want is er al een behoorlijk tijdje uit.
Dat valt wel mee toch, wordt volgens mij pas z'n tweede wedstrijd...
The great old Ludwig von...
Reply
#4
Hmm dacht al langer. Heb t iig helemaal gemist wat er met hem is. :p
Reply
#5
Engelaar heeft een kijkoperatie aan zijn knie gehad ergens rond de tiende van deze maand en er is een los stukje bot van zijn knie verwijderd.
Hij heeft nu al vier wedstrijden gemist. Zijn laatste wedstrijd was tegen Sparta die we in eigen huis schandalig verloren. Hij wordt duidelijk gemist. Op fctwente.nl wordt alleen aangegeven bij schorsingen en blessures dat alleen Karim er niet bij is, misschien is hij stiekem alweer fit voor Heerenveen.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#6
alweer 4? jezus, kan me nog een tegendoelpunt herinneren waarbij hij balverlies had.
Is dat echt al weer 5 wedstrijden geleden?
The great old Ludwig von...
Reply
#7
gittermaster Wrote:alweer 4? jezus, kan me nog een tegendoelpunt herinneren waarbij hij balverlies had.
Is dat echt al weer 5 wedstrijden geleden?

Sjah, AZ/Roda/Heracles/Nac/ heeft hij gemist.
Deze vier wedstrijden heeft ons slechts 4 punten opgeleverd, waardoor het kampioenschap uit zicht is geraakt :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#8
Dan maar hier, had 'm over het hoofd gezien :oops:
Quote:SC Heerenveen begint zaterdag met een op drie plaatsen gewijzigd elftal aan het uitduel tegen FC Twente. Rob van Dijk en Calvin Jong-A-Pin zijn de vervangers van de geschorste Brian Vandenbussche en Michael Dingsdag. Gertjan Verbeek geeft de voorkeur aan Jakob Poulsen boven Roy Beerens.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#9
Hier valt niets te halen!!!

Forza Twente.
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#10
Kennedy Wrote:Hier valt niets te halen!!!

Forza Twente.

D'r is dan ook geen hol aan...
Reply
#11
Toch was het een leuke wedstrijd
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#12
Douglas Notworthy Notworthy Notworthy
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#13
Elia Notworthy Notworthy Notworthy
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#14
Marco Notworthy Notworthy Notworthy
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#15
Vak-P Notworthy Notworthy Notworthy
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#16
Duitsers Notworthy Notworthy Notworthy
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#17
Identiteitsloze fusieklonen FU FU FU
Reply
#18
kleurloze zuiperd :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply


Forum Jump: