The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Ajax
#91
Alstie het Nederlands elftal over 2 jaar wereldkampioen maakt piep je wel anders. :p In het stadion was overigens totaal niet te volgen wat er gebeurde, maar geloof het meteen als Gomes zich aanstelde. Leek weinig aan de hand toen hij viel. 1e keer dat ie Gomes zoiets heb zien doen in ieder geval.

EDIT: zie het nu net pas maar meteen na de overtreding van Heitinga grijpt ie naar zn buik. Vervolgens staat ie weer op en stort ie opeens ter aarde terwijl hij weer naar zn buik grijpt. Lijkt me dat ie opeens weer een pijnsteek kreeg ofzo, want er was niet eens een Ajacied in de buurt dus voor het aansmeren van een kaart ofzo kan het niet zijn geweest.
Reply
#92
Gomes--> super doelman....belabberde acteur. Nadat hij dit geintje al een keer tegen vvv uithaalde doet ie het vanavond weer. Onbegrijpelijk. Als je zo'n topkeeper bent (en dat is ie) heb je dit soort gigantisch nare trekjes absoluut niet nodig. Heeeeel vervelend :!:
Make tea, not war
Reply
#93
Peter Wrote:EDIT: zie het nu net pas maar meteen na de overtreding van Heitinga grijpt ie naar zn buik. Vervolgens staat ie weer op en stort ie opeens ter aarde terwijl hij weer naar zn buik grijpt. Lijkt me dat ie opeens weer een pijnsteek kreeg ofzo, want er was niet eens een Ajacied in de buurt dus voor het aansmeren van een kaart ofzo kan het niet zijn geweest.

Lul toch niet zo slap, megablinde! Misschien kreeg hij wel spontaan een krampaanval van het zwaaien met zijn arm om een kaart, nou goed?
Ik heb het hele voorval live op een TV van circa 2 meter breed gezien en dan zie je extra goed dat Gomes 1. zich tot twee, drie keer toe enorm aanstelt en dat hij 2. tussendoor nog enorm loopt te gebaren en te roepen om een kaart met zijn schijnheilige kutkop.
Reply
#94
Hoef Wrote:Ajax inderdaad onmachtig... Lijkt me helder pusvee niet meer achterhaald wordt.
Maar die verschrikkelijke pisnicht van een gomes [gay] . Dikke overtreding van Heitinga, donkergeel. Maar dan dat heftig reageren van die megahomo, vragen om een kaart en vervolgens alsnog ter aarde storten, weer opstaan, meeduwen en dan weer neerstorten. En dat is de held van Eindhoven, nou feli durmee. Puke

:lol: . Ik denk best dat ie echt pijn had, maar dit ging idd nergens over.

Wat floot die Braamhaar trouwens slecht! Veel verkeerder beslissingen en vaak geen kaarten waar die wel getrokken hadden mogen worden imo. En wat heb ik toch weer kunnen lachen om dat gejank van Leonardo. Blijft een heel naar jankerdje.

PSV moet gewoon nog 4 potten winnen en dat zie ik niet gebeuren. Van de andere kant zie ik Ajax ook niet alles winnen uit. Al met al niet ontevreden met een gelijkspelletje.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#95
harry_bierdop Wrote:Nou Gomes aan de ene kant, Dennis aan de andere kant... 0-0 denk ik :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#96
Wat een vreselijk belabberde pot met een belabberde scheids die werkelijk waar om elk zuchtje floot.
Gomes verdiende geel vanwege het vragen om een kaart.... Ik vond het al een stinktyfus-clown en nu mag ie helemaal doodvallen.....
Reply
#97
Houd je wel netjes je snavel Fabian tijdens zijn minuut stilte? :roll:

Ik vind overigens ook dat ie geel had mogen krijgen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#98
harry_bierdop Wrote:
harry_bierdop Wrote:Nou Gomes aan de ene kant, Dennis aan de andere kant... 0-0 denk ik :8:

Dennis in Oranje!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#99
Als psvee zo blijft spelen krijgen ze het nog zwaar tegen welke tegenstander dan ook. De laatste 3 wedstrijden (Spurs, Roda, Ajax) hebben ze werkelijk helemaal niets ondernomen om zelf een doelpunt te maken. Het is alleen maar met 10 man achter de bal blijven en hopen op een foutje. Het is ze nog 1 x gelukt ook(foute terugspeelbal van Roda-verdediger). En om 1 of andere curieuze reden hebben ze ook altijd de scheidsrechter mee(Willem II uit, Excelsior thuis).

En die Gomes hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen, dit was nog erger dan de Dida-act. Eerst vragen om geel en een halve minuut later ter aarde storten. 5 wedstrijden schorsen aub.
Reply
Nou nou wat hadden we gister de scheids mee! of bedoel je die pingel die we onterecht niet kregen? :razz: . PSV speelt idd slecht / afwachtend/ laf (whatever), maar denk je dat Ajax met hun spel het niet moeilijk gaat krijgen? Das ook best droevig hoor!

En als ik snap dat je gister aan het Gomes incident geirriteerd kan hebben (ik ook!), maar om dit als erger te bestempelen dan het Dida geval slaat natuurlijk helemaal nergens op.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
WAI WORDUH KAMPIOEN :-({|= :-({|=
Reply
waf Wrote:WAI WORDUH KAMPIOEN :-({|= :-({|=

Dat zou helemaal een grap zijn :razz: . Het zou nog zomaar kunnen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
@Fabian: werd er nou trouwens een grote plaat vanuit het uitvak naar beneden geflikkerd??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Het was een zaadpot, waarbij imo PSV blij mag zijn dat het bij rust nog 0-0 stond en Ajax blij mag zijn dat het na 90 minuten nog 0-0 stond.
Jammer dat Suarez, die echt 1 cm buitenspel stond daarvoor wordt teruggefloten, maar helaas wel terecht.
Gomes, jammer, echt jammer. Ik had best wel sympathie voor hem, maar dat is nu echt verdwenen. Ik dacht dat het een van de uitgestorven spelers was die nooit aan dit soort theater mee zou doen, helaas dus.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Jammer dat Suarez, die echt 1 cm buitenspel stond daarvoor wordt teruggefloten, maar helaas wel terecht.

wat maakt dat nou uit, hij miste toch? :roll:
Reply
Dommel Wrote:Als psvee zo blijft spelen krijgen ze het nog zwaar tegen welke tegenstander dan ook. De laatste 3 wedstrijden (Spurs, Roda, Ajax) hebben ze werkelijk helemaal niets ondernomen om zelf een doelpunt te maken. Het is alleen maar met 10 man achter de bal blijven en hopen op een foutje. Het is ze nog 1 x gelukt ook(foute terugspeelbal van Roda-verdediger). En om 1 of andere curieuze reden hebben ze ook altijd de scheidsrechter mee(Willem II uit, Excelsior thuis).

Euhm waarom hadden we de scheids ook alweer mee bij Willem II en tegen Excelsior? Die pingel kun je gewoon geven en tegen Excelsior was de scheids gewoon drama. Tegen Roda hadden we Roelof de 1e helft zwaar tegen zelfs.

En gelukkig blijft PSV niet zo spelen. Gisteren was gewoon logisch dat het zo ging. Iedereen kan wel mauwen dat het laf is en dat niemand snapt dat daar mensen voor naar het stadion komen, maar het was toch echt Ajax dat moest winnen. En als je dan zo'n pot als gister krijgt is dat de verdienste van PSV en toont het de zwakte van Ajax aan, niet die van PSV. Twente en Heerenveen hebben tegen Ajax niks te verliezen en zullen dus veel minder afwachtend spelen dan PSV. Ben er bijna zeker van dat Ajax beide duels niet gaat winnen, gister werd in de 2e helft wel duidelijk dat ze megakwetsbaar zijn als je even aanzet en van de wisselspelers moeten ze het al helemaal niet hebben. PSV ouderwets degelijk, Ajax zwaar tegenvallend. Ik denk dat Feyenoord 2e wordt deze competitie, daar staan we 7 punten op voor. Moet toch wel genoeg zijn. :p
Reply
Volgens mij ging die bal erin hoor! :roll:
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Jammer dat Suarez, die echt 1 cm buitenspel stond daarvoor wordt teruggefloten, maar helaas wel terecht.

wat maakt dat nou uit, hij miste toch? :roll:


Undecided
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Jammer dat Suarez, die echt 1 cm buitenspel stond daarvoor wordt teruggefloten, maar helaas wel terecht.

wat maakt dat nou uit, hij miste toch? :roll:
???
The great old Ludwig von...
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Volgens mij ging die bal erin hoor! :roll:

was toch die reflex van gomes binnen het 5 meter gebied? ik was niet helemaal helder meer, maar ik dacht toch echt dattie bal naastging.
Reply
waf Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Volgens mij ging die bal erin hoor! :roll:

was toch die reflex van gomes binnen het 5 meter gebied? ik was niet helemaal helder meer, maar ik dacht toch echt dattie bal naastging.


Bij de buitenspelsituatie In de 1e helft stond Suarez centimeters buitenspel, maar hij scoorde wel. En bij de situatie in de 2e helft kwam de bal op de paal, en tikte Gomes hem corner.
Reply
Suarez scoorde uiteraard alleen maar omdat de PSV al zagen dat het buitenspel was en zich al concentreerden op de te nemen vrije trap. Suarez had geel moeten krijgen wegens doorvoetballen. Hakkuh
Reply
ik heb volgens mij echt een andere buitenspelsituatie in gedachten, in het 5 meter gebied.

de keer dat hij buitenspel stond en scoorde kan ik me niet meer herinneren.
Reply
gittermaster Wrote:Het was een zaadpot, waarbij imo PSV blij mag zijn dat het bij rust nog 0-0 stond en Ajax blij mag zijn dat het na 90 minuten nog 0-0 stond.
Jammer dat Suarez, die echt 1 cm buitenspel stond daarvoor wordt teruggefloten, maar helaas wel terecht.
Gomes, jammer, echt jammer. Ik had best wel sympathie voor hem, maar dat is nu echt verdwenen. Ik dacht dat het een van de uitgestorven spelers was die nooit aan dit soort theater mee zou doen, helaas dus.

Als suarez die bal, over 5 hele meters, gewoon goed op huntelaar legt, ramt ie de bal erin! En zo had Luis wel meer kut balletjes over 4 meter.... Gratenkut....!

Waf jij bedoelt Heit op de paal en gomes die naast tikt erna.
Reply
Fabian Wrote:
gittermaster Wrote:Het was een zaadpot, waarbij imo PSV blij mag zijn dat het bij rust nog 0-0 stond en Ajax blij mag zijn dat het na 90 minuten nog 0-0 stond.
Jammer dat Suarez, die echt 1 cm buitenspel stond daarvoor wordt teruggefloten, maar helaas wel terecht.
Gomes, jammer, echt jammer. Ik had best wel sympathie voor hem, maar dat is nu echt verdwenen. Ik dacht dat het een van de uitgestorven spelers was die nooit aan dit soort theater mee zou doen, helaas dus.

Als suarez die bal, over 5 hele meters, gewoon goed op huntelaar legt, ramt ie de bal erin! En zo had Luis wel meer kut balletjes over 4 meter.... Gratenkut....!

Waf jij bedoelt Heit op de paal en gomes die naast tikt erna.

nee, dat was in de tweede helft.

Ik bedoel in de eerste helft de bal die zuigmares kreeg aangespeeld in het 5 meter gebied, die hij met zijn punt in de korte hoek tikte, gomes reflexeerde deze bal naast en zuigmares liep met zijn lelijke hoerensmoel voor het doel langs, nog lelijker verbaasd kijkend dat gomes deze bal er uithield terwijl er ook voor buitenspel gevlagd was.

althans, zo heb ik het beleefd.
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik hoop echt dat Kromkamp blijft staan, want wat speelt die slecht zeg Undecided
Snap niet waarom je dit in vredesnaam post.

Ehm, omdat hij de eerste helft geen pepernoot raakte? Verdedigend hoefde hij niet veel te doen, maar opbouwend kwam er niet een pass goed aan. Jammer dat Urby die rol in de 2e helft op zich nam.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:
gittermaster Wrote:Het was een zaadpot, waarbij imo PSV blij mag zijn dat het bij rust nog 0-0 stond en Ajax blij mag zijn dat het na 90 minuten nog 0-0 stond.
Jammer dat Suarez, die echt 1 cm buitenspel stond daarvoor wordt teruggefloten, maar helaas wel terecht.
Gomes, jammer, echt jammer. Ik had best wel sympathie voor hem, maar dat is nu echt verdwenen. Ik dacht dat het een van de uitgestorven spelers was die nooit aan dit soort theater mee zou doen, helaas dus.

Als suarez die bal, over 5 hele meters, gewoon goed op huntelaar legt, ramt ie de bal erin! En zo had Luis wel meer kut balletjes over 4 meter.... Gratenkut....!

Waf jij bedoelt Heit op de paal en gomes die naast tikt erna.

nee, dat was in de tweede helft.

Ik bedoel in de eerste helft de bal die zuigmares kreeg aangespeeld in het 5 meter gebied, die hij met zijn punt in de korte hoek tikte, gomes reflexeerde deze bal naast en zuigmares liep met zijn lelijke hoerensmoel voor het doel langs, nog lelijker verbaasd kijkend dat gomes deze bal er uithield terwijl er ook voor buitenspel gevlagd was.

althans, zo heb ik het beleefd.
Dat was een andere situatie.
Ik heb t over de korte 1-2 in t zestien meter, waar Huntelaar eigenlijk zelf had moeten schieten, maar voor de 1-2 koos met Suarez en hij vervolgens scoorde, maar tozh zeker wel een dikke centimeter buitenspel stond
The great old Ludwig von...
Reply
ja, wees dan eens duidelijk. die zuigmares heeft wel 5x buitenspel gestaan.

komt ook omdat ik de eerste minuten van de samnevatting gemist heb omdat ik nog vrolijk op rtl 4 op de samenvatting zat te wachten en ik toevallig even overschakelde naar rtl 7.....
Reply
waf Wrote:Ik bedoel in de eerste helft de bal die zuigmares kreeg aangespeeld in het 5 meter gebied, die hij met zijn punt in de korte hoek tikte, gomes reflexeerde deze bal naast en zuigmares liep met zijn lelijke hoerensmoel voor het doel langs, nog lelijker verbaasd kijkend dat gomes deze bal er uithield terwijl er ook voor buitenspel gevlagd was.

althans, zo heb ik het beleefd.

Dat was Suarez die de bal er idd doorheen frommelde en waarna Silva er nog net met de punt bij kon en in het zijnet schoot!
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik hoop echt dat Kromkamp blijft staan, want wat speelt die slecht zeg Undecided
Snap niet waarom je dit in vredesnaam post.

Ehm, omdat hij de eerste helft geen pepernoot raakte? Verdedigend hoefde hij niet veel te doen, maar opbouwend kwam er niet een pass goed aan. Jammer dat Urby die rol in de 2e helft op zich nam.

Tsja.. kheb Suarez en Leonardo niet gezien gisteren, dus hebben beide backs zowel de 1e als 2e helft een voldoende gescoord. Een keer fatsoenlijk opbouwen is alleen maar een pré, maar daar stonden ze er gisteren niet voor. Ajax gokte met Leo en Suarez ipv een 4-4-2 met Perez vol op de zwakte van de backs van PSV, maar die hielden zich prima staande. Hulde voor Jan en Eduardo.
Reply


Forum Jump: