The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Ajax
BIERTEAM.NET Wrote:
waf Wrote:Ik bedoel in de eerste helft de bal die zuigmares kreeg aangespeeld in het 5 meter gebied, die hij met zijn punt in de korte hoek tikte, gomes reflexeerde deze bal naast en zuigmares liep met zijn lelijke hoerensmoel voor het doel langs, nog lelijker verbaasd kijkend dat gomes deze bal er uithield terwijl er ook voor buitenspel gevlagd was.

althans, zo heb ik het beleefd.

Dat was Suarez die de bal er idd doorheen frommelde en waarna Silva er nog net met de punt bij kon en in het zijnet schoot!

ook dat was een andere situatie dan die ik bedoelde, maar hartelijk dank voor je bijdrage!
Reply
Dan weet ik echt niet over welke situatie je het hebt... :eeeek:
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Dan weet ik echt niet over welke situatie je het hebt... :eeeek:

nou, hoef je niet zo te schrikken, zo erg is dat ook weer niet hoor.
Reply
Koster had gewoon zijn wisselspelers op moeten stellen. Die vliegen hier nu als jonge honden over het veld :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:@Fabian: werd er nou trouwens een grote plaat vanuit het uitvak naar beneden geflikkerd??

Glazen plaat vanuit bezoekersvak in PSV-vak

Vijf minuten voor afloop van de wedstrijd PSV-Ajax (0-0) waren sommige Ajacieden hun frustraties niet meer de baas. Vanuit het bezoekersvak zagen ze kans door te breken naar het buffervak. Vandaar uit werd er van alles en nog wat naar het PSV-publiek gegooid waaronder vuurwerk. Er werd zelfs een glasplaat vanaf de 2e ring naar het ondergelegen PSV-vak gegooid. Het is niet de eerste keer dat de Amsterdammers zich niet weten te gedragen in Eindhoven. Wie er voor de kosten op gaat draaien en welke maatregelen PSV gaat treffen is nog niet duidelijk.

--
Lekker een paar jaar weigeren die megagefrustreerde Amsterdammers.. tis elke weer wat met die gasten. Strijkers en glasplaten op het thuispubliek gooien. :crazy: Dead


[Image: 220.jpg]
Wat een helden. cry [gay]

Of deze dan cry:
[Image: 147.jpg]
Reply
Jouw onderschrift is niet minder sneu
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Goede zaak juist ! Jammer dat ze niet door deel II kwamen om dan wat van die rotboeruh te klappuh !

Undecided
Reply
Fabian Wrote:Goede zaak juist ! Jammer dat ze niet door deel II kwamen om dan wat van die rotboeruh te klappuh !

Undecided

O ja 20 van die stumpers die even duizenden PSV-fans aanpakken. Xtragaap4de
Reply
zeker jammer ja, dan waren ze waarschijnlijk naar beneden gegooid en nu leven ze nog gewoon.
Reply
Mac Wrote:zeker jammer ja, dan waren ze waarschijnlijk naar beneden gegooid en nu leven ze nog gewoon.

Dat hoop ik toch niet. Zit niet te wachten op een vallende jood in mn nek.

Nog een fraai plaatje :razz: :
[Image: GZ8W3363.jpg]
Reply
toen ik hier gister naar het station liep. kwam ik ook een aantal van die gastjes tegen. Zitten echt een aantal hele erge kansloze tussen! Maar dat is helaas overal wel zo.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bocaloca Wrote:Jouw onderschrift is niet minder sneu

Mijn onderschrift bevat een verrekte grote kern van waarheid als je het mij vraagt.
Reply
Hoef Wrote:
Peter Wrote:EDIT: zie het nu net pas maar meteen na de overtreding van Heitinga grijpt ie naar zn buik. Vervolgens staat ie weer op en stort ie opeens ter aarde terwijl hij weer naar zn buik grijpt. Lijkt me dat ie opeens weer een pijnsteek kreeg ofzo, want er was niet eens een Ajacied in de buurt dus voor het aansmeren van een kaart ofzo kan het niet zijn geweest.

Lul toch niet zo slap, megablinde! Misschien kreeg hij wel spontaan een krampaanval van het zwaaien met zijn arm om een kaart, nou goed?
Ik heb het hele voorval live op een TV van circa 2 meter breed gezien en dan zie je extra goed dat Gomes 1. zich tot twee, drie keer toe enorm aanstelt en dat hij 2. tussendoor nog enorm loopt te gebaren en te roepen om een kaart met zijn schijnheilige kutkop.

:lol:

Die pit was inderdaad groot zat, maar ook op een postzegel van 3x3 cm zou je nog kunnen zien dat gompes de meest treurige matennaaiende zak hooi is die in jaren op een Nederlands voetbalveld heeft rondgelopen. Ik heb nog liever dat kahn tot Nederlander wordt genaturaliseerd dan deze braziliaanse emmer snot, gedverdemme!
Reply
eeej Flixie.... het was wel weer lachen hoor gister bij ons Brabanders! :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik hoop echt dat Kromkamp blijft staan, want wat speelt die slecht zeg Undecided
Snap niet waarom je dit in vredesnaam post.

Ehm, omdat hij de eerste helft geen pepernoot raakte? Verdedigend hoefde hij niet veel te doen, maar opbouwend kwam er niet een pass goed aan. Jammer dat Urby die rol in de 2e helft op zich nam.

Tsja.. kheb Suarez en Leonardo niet gezien gisteren, dus hebben beide backs zowel de 1e als 2e helft een voldoende gescoord. Een keer fatsoenlijk opbouwen is alleen maar een pré, maar daar stonden ze er gisteren niet voor. Ajax gokte met Leo en Suarez ipv een 4-4-2 met Perez vol op de zwakte van de backs van PSV, maar die hielden zich prima staande. Hulde voor Jan en Eduardo.

? Suarez speelde in ieder geval naar behoren, en heeft zeker redelijk gespeeld. O.a. een buitenspelgoal en een fraaie ros naar de kruising (jammer genoeg gered door zeker bruinhemd met beschimmelde meloenenbek) waren zijn deel. Leo kan zeker vaak triest doen op het veld, maar had in meer dan 1 situatie de scheids tegen, en heeft in ieder geval een paar redelijke acties laten zien. Suarez geef ik een 7, Leo een 5,5. Onzichtbaar waren ze geen van beiden.

Ik denk dat jij hetzelfde paupertvabonnement hebt als waf: wordt selectief uitgezonden. Zo mis je buitenspelgoals en kansen. :razz:
Reply
Ekslem Wrote:eeej Flixie.... het was wel weer lachen hoor gister bij ons Brabanders! :wink:

Ook hieruit blijkt dus weer dat de lachdrempel bij jullie laag ligt, met die zaadpot. :wink:

Tsja, kan iig me voorstellen dat jullie blij zijn met t resultaat... Toch denk ik dat Ajax nog kansen heeft, maar goed.
Reply
Flixieluv Wrote:
Ekslem Wrote:eeej Flixie.... het was wel weer lachen hoor gister bij ons Brabanders! :wink:

Ook hieruit blijkt dus weer dat de lachdrempel bij jullie laag ligt, met die zaadpot. :wink:

Tsja, kan iig me voorstellen dat jullie blij zijn met t resultaat... Toch denk ik dat Ajax nog kansen heeft, maar goed.

Ik heb niet gelachen om die zaadpot hoor. 's Middags wat moppen zitten tappen :razz:

Ik denk ook serieus dat Ajax nog een redelijke kans maakt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem is ook gewoon stiekem ajax-supporter....
The great old Ludwig von...
Reply
Ik word hier helemaal bekeerd OSmile . (gelukkig nog maar 1 weekkie :8: )
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Heb ik trouwens al gemeld dat gomes een stinkende pushoop is die het godverdomme presteert binnen 9 seconden 4 schwalbes te maken en tussendoor ook nog tijd heeft om een kaart te vragen voor degene die hem veel te zacht heeft geschopt? De rest van het jaar gratis bier voor degene die hem dusdanig weet te raken dat hij echt blijft liggen tot het einde van het seizoen!
Reply
Flixieluv Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik hoop echt dat Kromkamp blijft staan, want wat speelt die slecht zeg Undecided
Snap niet waarom je dit in vredesnaam post.

Ehm, omdat hij de eerste helft geen pepernoot raakte? Verdedigend hoefde hij niet veel te doen, maar opbouwend kwam er niet een pass goed aan. Jammer dat Urby die rol in de 2e helft op zich nam.

Tsja.. kheb Suarez en Leonardo niet gezien gisteren, dus hebben beide backs zowel de 1e als 2e helft een voldoende gescoord. Een keer fatsoenlijk opbouwen is alleen maar een pré, maar daar stonden ze er gisteren niet voor. Ajax gokte met Leo en Suarez ipv een 4-4-2 met Perez vol op de zwakte van de backs van PSV, maar die hielden zich prima staande. Hulde voor Jan en Eduardo.

? Suarez speelde in ieder geval naar behoren, en heeft zeker redelijk gespeeld. O.a. een buitenspelgoal en een fraaie ros naar de kruising (jammer genoeg gered door zeker bruinhemd met beschimmelde meloenenbek) waren zijn deel. Leo kan zeker vaak triest doen op het veld, maar had in meer dan 1 situatie de scheids tegen, en heeft in ieder geval een paar redelijke acties laten zien. Suarez geef ik een 7, Leo een 5,5. Onzichtbaar waren ze geen van beiden.

Ik denk dat jij hetzelfde paupertvabonnement hebt als waf: wordt selectief uitgezonden. Zo mis je buitenspelgoals en kansen. :razz:

En 7 voor één buitenspelgoal en één schot op doel? Een Ajax-hand is tegenwoordig snel gevuld. Alst geen buitenspel was had Suarez die goal trouwens ook niet gemaakt want juist door dat metertje voordeel uit zn buitenspelpositie kon ie afmaken. Suarez kwam er gewoon totaal niet aan te pas, net als Leonardo. Terecht dat Koster ze beide naar de kant haalde.

Je bent overigens niet de enige die wel onder de indruk was van Ajax:
Goed gevoel over PSV-Ajax voor Koster op donderdag
Adrie Koster liet donderdag weten een dag later een goed gevoel te hebben overgehouden aan PSV-Ajax. "Zoals we gisteren speelden, was puur op PSV gericht. We wilden hen verrassen en daarin zijn we geslaagd. We waren heel dominant, stonden goed en hebben PSV, kwartfinalist in de UEFA Cup, gedwongen tot reactievoetbal. De finishing touch ontbrak, maar ik heb er toch een goed gevoel aan overgehouden. Het was een topwedstrijd. We zijn weliswaar niet dichterbij gekomen maar we hebben wel volwassen gespeeld. Ik heb veel positiefs gezien waarop we kunnen doorborduren. Nee, de competitie is nog niet gespeeld. Het is belangrijk dat we zelf onze wedstrijden winnen. Natuurlijk zijn we afhankelijk van PSV, maar we moeten niet naar hen kijken. Met nog vijf wedstrijden te spelen, moeten we 15 punten halen. Dat is niet onmogelijk."

:crazy:
Reply
Hoef Wrote:Heb ik trouwens al gemeld dat gomes een stinkende pushoop is die het godverdomme presteert binnen 9 seconden 4 schwalbes te maken en tussendoor ook nog tijd heeft om een kaart te vragen voor degene die hem veel te zacht heeft geschopt? De rest van het jaar gratis bier voor degene die hem dusdanig weet te raken dat hij echt blijft liggen tot het einde van het seizoen!

was je ook maar eens zo duidelijk als sneuares weer eens een schwalbe maakt en/of zo'n aarsrenasujet om een kaart vraagt.

ik vond de 'overtreding' van heitinga wel meevallen trouwens. was wel goed dat ze elkaar aan het eind van de wedstrijd elkanders gedragingen in beeld vergaven. zou jou als paap toch moeten aanspreken, hoewel je al enige tijd klem blijft zitten in biechthokjes. :razz:
Reply
Nee, jij met je bak!
Maar je hebt gelijk, als een Ajacied het doet is het minder erg.

Overigens: biechten doe je over je eigen zonden, vergeven doet Onze Vader die in de hemelen is :razz:
Reply
Zoiets was natuurlijk te verwachten van de KNJB:

KNVB seponeert wangedrag Ajax-fans in bezoekersvak


BRON: Ajax.nl

Tijdens PSV - Ajax van dit seizoen zagen een handje vol Ajax-fans met veel geweld kans uit het uitvak te breken waarna PSV-fans met van alles en nog wat werden bekogeld. Er werd zelfs een glasplaat vanaf de 2e ring naar een ondergelegen PSV-vak gegooid. De aanklager van de KNVB heeft, naar aanleiding van de inhoudelijke reactie van Ajax op de gebeurtenissen, laten weten de zaak te seponeren. Dit houdt volgens Ajax in dat het onderzoek geen aanleiding heeft gegeven maatregelen jegens Ajax dan wel zijn supporters te nemen. Wat de inhoudelijke reactie van Ajax precies is, is niet bekend.

PSV gaf daags na de wedstrijd te kennen een uitgebreid onderzoek te willen doen waarbij het niet uitsloot dat de Amsterdammerse supporters voor langere tijd geweerd zouden worden. Het was niet de eerste keer dat de PSV-fans vanuit het Amsterdamse bezoekersvak bekogeld werden.
Reply
En bij MVV moeten ze een wedstrijd zonder publiek spelen, omdat supporters plastic bekertjes op het veld gooien.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Redelijk schandalig dit!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
wat een rotzakjes om Ajax weer voordeel ter geven!

Calimero
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik eis hier een reactie van Waf!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Adder Wrote:wat een rotzakjes om Ajax weer voordeel ter geven!

Calimero

Wat een reactie. Het is schandalig wat daar gebeurd is en het is ook schandalig dat dit geseponeerd wordt!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Met het doordeweeks naar Eindhoven moeten reizen om vanuit een kut-vak (waarvan de glazen zomaar uit hun sponning vallen) met een net voor je NEUS naar een bloedsaaie pot voetbal te kijken zijn ze naar mijn idee wel voldoende gestraft toch?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: