The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Tottenham Hotspur
#31
Ekslem Wrote:Munchen aub (mag ook in de halve finale :8: )

Ik hoop juist dat we in de andere helft van het schema terecht komen.. de andere ploegen die er nog inzitten kunnen allemaal van elkaar winnen en kzou niet weten welke ploeg beter is dan de Spurs. En dan in de finale Bayern verslaan. [/droommode]


Wat stond er trouwens bij de opkomst op alle tribunes? Kon zelf alleen het woord op Oost lezen, maar zelfs die ben ik alweer vergeten. :razz:
De pingels voor als iemand ze gemist heeft:
http://www.dailymotion.com/video/x4p0so_...erie_sport
Reply
#32
@waf: ik haat ouwe koeien Icon_evil ..... :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Dommel Wrote:Maargoed penalty's, het enige land ter wereld dat dit onderdeel nog slechter beheerst dan Nederland is Engeland

Der stonden dan ook echt zo enorm veel Nederlanders en Engelsen achter de bal! :roll:
Reply
#34
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Van mij mogen we de UEFA cup winnen met slaapverwekkend spel :roll: . Echt ongelooflijk al dat gemier altijd op het Europese spel van PSV. Hadden maar eens wat meer clubs door dat het niet uitmaakt hoe je wint!

en zo is het, maar probeer dat maar eens uit te leggen aan de door de media gehersenspoelde goegemeente met dat mooie voetbal van ze. het moest van tottenham komen, en met zo'n keeper kun je daar best op gokken. bovendien krijg je zelf ook altijd kansen, zoals koevermans.

die berbatov is een gave voetballer, erg mooie goal ook. als je zo'n uefacup wint moet je ook altijd ff een wedstrijdje met pingels beslissen, dat beviel mij in 2002 ook goed. :razz:

Idd, we hebben het er al vaker over gehad. Winnen is winnen, maar hier in Nederland heeft de meerderheid liever dat we in heel Europa worden geprezen voor ons fantastische totaal voetbal maar vervolgens wel voor de buis zitten te koekeloeren naar de itailaanse topclubs. Overigens wat een gezeik op deze wedstrijd... PSV heeft vorige week een meer dan goede wedstrijd gevoetbald, ook aanvallend. Nu was het gewoon zakelijk uitspelen, waar ze toch Gomes voor nodig hadden Notworthy Notworthy .

Berbatov idd een wereldvoetballer. Niet alleen z'n techniek en scoringsmogelijkheden maar ook een echte leider. Zette vanaf de 1e minuut iedereen neer en werkte zich een slag in de ronte... liep constant vrij, kwam in de bal. Beste man op het veld!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#35
Peter Wrote:Wat stond er trouwens bij de opkomst op alle tribunes? Kon zelf alleen het woord op Oost lezen, maar zelfs die ben ik alweer vergeten. :razz:

strijd, trots en passie kan ik me nog herinneren...of er nog een 4de was weet ik niet...
Reply


Forum Jump: