The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Carnaval 2006
Ekslem Wrote:Nog twee nachtjes (voor sommige nog 1) Hakkuh

Kun je ook alvast even melden wanneer het weer over is?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ze maken mij de pis niet lauw
er zit ook wel wat bloed bij maar het meeste is cacao
ze maken mij de pis niet lauw
dat wijf dat moet niet zeiken zolang ik d'r onderhou

Alle moslim terroristen, of ja een heleboel
die zijn bereid te sterven voor een hoger doel
Alle want dan mag je maagden neuken, in kleine honderdtal
maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:Ze maken mij de pis niet lauw
er zit ook wel wat bloed bij maar het meeste is cacao
ze maken mij de pis niet lauw
dat wijf dat moet niet zeiken zolang ik d'r onderhou

Alle moslim terroristen, of ja een heleboel
die zijn bereid te sterven voor een hoger doel
Alle want dan mag je maagden neuken, in kleine honderdtal
maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval
LOL =D>
:oops:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Nog twee nachtjes (voor sommige nog 1) Hakkuh

Kun je ook alvast even melden wanneer het weer over is?
4 dagen later. :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Geen Limbo's en Brabo's opstellen dit weekend dus :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Geen Limbo's en Brabo's opstellen dit weekend dus :wink:
Die spelen er toch nagenoeg geen bij de clubs uit het zuiden des lands. En Lucius is geschorst, heeft ie slim gedaan die jongen..... :lol:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Dolle pret in de Kruikenstad:

Kom verkleed naar het stadion
14-2-2007 - Wij roepen alle supporters op om aanstaande vrijdag verkleed naar de wedstrijd Willem II - ADO Den Haag te komen.

En kom op tijd. Op deze manier wordt het één groot feest in het stadion en dat moet onze jongens naar de overwinning helpen. In 'Ut Uurke Veuraf' wordt er al volop carnavalsmuziek in het stadion gedraaid.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bij NAC ook zo :
Quote:Vrijdagavond om 20.30 uur speelt NAC dus thuis tegen Sparta. Een mooi begin van carnaval. Het kan nog mooier worden als iedereen verkleed de wedstrijd bezoekt. Pak die kiel en gele zakdoek uit de kast en kom naar het stadion. Kunnen we mooi aan heel Nederland laten zien hoe een feestje gevierd moet worden. Na afloop duiken we met z’n allen de kroeg in om de overwinning te vieren en om er een geweldig carnavalsfeest van te maken.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:
FC Wageningen Wrote:Ze maken mij de pis niet lauw
er zit ook wel wat bloed bij maar het meeste is cacao
ze maken mij de pis niet lauw
dat wijf dat moet niet zeiken zolang ik d'r onderhou

Alle moslim terroristen, of ja een heleboel
die zijn bereid te sterven voor een hoger doel
Alle want dan mag je maagden neuken, in kleine honderdtal
maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval
LOL =D>
Hup Hans!!!
Hans?? Theo :!:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:
de nieuwe Wrote:
FC Wageningen Wrote:Ze maken mij de pis niet lauw
er zit ook wel wat bloed bij maar het meeste is cacao
ze maken mij de pis niet lauw
dat wijf dat moet niet zeiken zolang ik d'r onderhou

Alle moslim terroristen, of ja een heleboel
die zijn bereid te sterven voor een hoger doel
Alle want dan mag je maagden neuken, in kleine honderdtal
maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval
LOL =D>
Hup Hans!!!
Hans?? Theo :!:
O ja :oops:
ff editen :oops:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Morgen geet 't d'r bie!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Morgen geet 't d'r bie!

Dan pas? Neem is een voorbeeld aan dorpjes rondom o'zaal :wink:
Straks wellicht nog even de kroeg in, vervolgens naar Heracles en daarna meteen weer de kroeg in!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Morgen geet 't d'r bie!

Dan pas? Neem is een voorbeeld aan dorpjes rondom o'zaal :wink:
Straks wellicht nog even de kroeg in, vervolgens naar Heracles en daarna meteen weer de kroeg in!

Gisteravond heb ik de verlichte optocht in Tubbergen bekeken. Vorig jaar trok het 45000 man, dat is aardig wat voor zo'n dorpje. Ook dit jaar was het knetterdruk. Jammer dat vele carnavalsverenigingen uit Twente niet allemaal naar Oldenzaal komen, we hebben al de grootste optocht in Nederland, en met hun erbij zou er nog meer bekendheid komen. Ik mis o.a. de Turftrappers uit Langeveen, de Venfluiters uit Manderveen, de Papsleef'm uit Geesteren, de spekscheeters uit Vasse, de Schaop'nböll'kes uit Tubbergen, de Alberger Bökke uit Albergen en meer.

Gelukkig zijn de Sjeesköttels wel weer van de partij he :wink:

De Kadolstermennekes organiseren de optocht wel weer prima. Net vloog een helikopter bij mij over die de Stadsprins naar het stadhuis bracht voor de traditionele sleuteloverdracht. Ik denk dat dit jaar de Oelewappers weer eens gaan winnen. Maar Nederlands grootste carnavalsvereniging DE GREUNE KÖTTELPEERKES uit Denekamp acht ik zeker niet kansloos.

Alaaf!!!!!!!!!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Alles boven de rivieren is nepcarnaval
Reply
Hoef Wrote:Alles boven de rivieren is nepcarnaval

Ach Hoef, kom hier maar eens carnaval vieren. Dan verhuis je daarna naar het oosten kerel.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Gisteravond heb ik de verlichte optocht in Tubbergen bekeken. Vorig jaar trok het 45000 man, dat is aardig wat voor zo'n dorpje. Ook dit jaar was het knetterdruk. Jammer dat vele carnavalsverenigingen uit Twente niet allemaal naar Oldenzaal komen, we hebben al de grootste optocht in Nederland, en met hun erbij zou er nog meer bekendheid komen. Ik mis o.a. de Turftrappers uit Langeveen, de Venfluiters uit Manderveen, de Papsleef'm uit Geesteren, de spekscheeters uit Vasse, de Schaop'nböll'kes uit Tubbergen, de Alberger Bökke uit Albergen en meer.

Gelukkig zijn de Sjeesköttels wel weer van de partij he :wink:

De Kadolstermennekes organiseren de optocht wel weer prima. Net vloog een helikopter bij mij over die de Stadsprins naar het stadhuis bracht voor de traditionele sleuteloverdracht. Ik denk dat dit jaar de Oelewappers weer eens gaan winnen. Maar Nederlands grootste carnavalsvereniging DE GREUNE KÖTTELPEERKES uit Denekamp acht ik zeker niet kansloos.

Alaaf!!!!!!!!!

Verlichte optocht in Tubbergen ben ik vorig jaar geweest, kratje bier erbij en ouwehoeren! Had er gisteren ook wel heengewild maar had een feest dus niet geweest dit keer.

Ach, zat je ook beetje te jennen met dat o'zaal en de dorpjes er om heen. Morgen liggen veel dorplingen met knarsende hoofdpijn in bed en dan beginnen de o'zalers.

De Sjeesköttels zijn altijd van de partij hé, de trots van Rossum! Ach ben verder helemaal niet zo'n carnavalstype eigenlijk, houd meer van het 'normale' uitgaansleven. Maargoed, in huis zitten is ook geen optie voor mij en het is immers altijd wel even gezellig. Vier het dus wel jaarlijks.

Vret Mien Gras Wrote:Ach Hoef, kom hier maar eens carnaval vieren. Dan verhuis je daarna naar het oosten kerel.....

Als er in Brabant harder carnaval wordt gevierd als hier dan vallen ze bij bosjes op de grond wegens uitputting. En als die Brabo's meer bier drinken als hier wordt gedronken dan hebben ze maandag allemaal alcoholvergiftiging.

Goed, ik ga er vandoor. Goed carnaval iedereen, proost! :Big Grin
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Morgen geet 't d'r bie!
Ja in Hoerenveen ja :8:
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Als er in Brabant harder carnaval wordt gevierd als hier dan vallen ze bij bosjes op de grond wegens uitputting. En als die Brabo's meer bier drinken als hier wordt gedronken dan hebben ze maandag allemaal bloedvergiftiging.

:lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Kennedy Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Morgen geet 't d'r bie!
Ja in Hoerenveen ja :8:

Naar Nijmegen ga ik mee!
Dan heb ik een gaatje in mijn agenda.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Morgen geet 't d'r bie!

Dan pas? Neem is een voorbeeld aan dorpjes rondom o'zaal :wink:
Straks wellicht nog even de kroeg in, vervolgens naar Heracles en daarna meteen weer de kroeg in!

Om je verdriet te verdrinken ? :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Morgen geet 't d'r bie!

Dan pas? Neem is een voorbeeld aan dorpjes rondom o'zaal :wink:
Straks wellicht nog even de kroeg in, vervolgens naar Heracles en daarna meteen weer de kroeg in!

Om je verdriet te verdrinken ? :wink:

Mijn hart is momenteel enkel gevuld met trots.
Maar ondanks het goede spel drukt het resultaat toch een beetje op mijn humeur momenteel, zin om uitbundig 't feest der gekken' te vieren heb ik momenteel niet. In huis maar een biertje gepakt, morgen haal ik de schade in.
Reply
Zo, ik trek net mijn eerste biertje los =P~
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Zo, ik trek net mijn eerste biertje los =P~

=D>

Jij bent natuurlijk ook zo'n o'zaler die tijdens de optocht gewoon lekker op een stoel kan zitten vergezeld met een aantal kratten bier? :wink:

Ik probeer dat ook altijd in Rossum, maar tegen die tijd dat ik mijn eerste biertje los heb is de optocht alweer voorbij.
Reply
Nee, maar een kameraad woont wel aan de optochtroute en daar staan we voor het huis. We bouwen elk jaar zelf ook een wagen. We staan er met een man of 40 (en vrouw) omheen met 10 bakken bier en gaan met die banaan.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Aah oke, soortgelijk idee! :cheers:
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Nee, maar een kameraad woont wel aan de optochtroute en daar staan we voor het huis. We bouwen elk jaar zelf ook een wagen. We staan er met een man of 40 (en vrouw) omheen met 10 bakken bier en gaan met die banaan.


Met 40 personen en 10 bakken bier? beetje weinig hoor :razz:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Zo, ik trek net mijn eerste biertje los =P~

Zattie vast dan?
Reply
Hoef Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Zo, ik trek net mijn eerste biertje los =P~

Zattie vast dan?

Hoef keerl, ik ben mie dik.
Alles in mien kop zit vast. Vooral het puntverlies van de neuzen zit vast in mien kop. Fey thuis verslaan en Heerenveen uit verslaan terwijl de neuzen excelsior niet eens kunnen verslaan, ghe ghe.
:lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Balthazar Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Nee, maar een kameraad woont wel aan de optochtroute en daar staan we voor het huis. We bouwen elk jaar zelf ook een wagen. We staan er met een man of 40 (en vrouw) omheen met 10 bakken bier en gaan met die banaan.


Met 40 personen en 10 bakken bier? beetje weinig hoor :razz:
39 ik was er niet!!! :razz:
Reply
Kennedy Wrote:
Balthazar Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Nee, maar een kameraad woont wel aan de optochtroute en daar staan we voor het huis. We bouwen elk jaar zelf ook een wagen. We staan er met een man of 40 (en vrouw) omheen met 10 bakken bier en gaan met die banaan.


Met 40 personen en 10 bakken bier? beetje weinig hoor :razz:
39 ik was er niet!!! :razz:

Balthazar kots, ook vrouwen :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: