The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Depor..
#1
Ik quote niet vaak Olav Mol maar deze vond ik wel heeeel mooi:

Melbourne 2008:

Foutenparade van Ferrari...




HAHAHAHAHAHA Notworthy
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#2
Was een drama Icon_cry

Maar vorig jaar lachten wij Ferrari fans als laatste, dus we zien het wel...
Maar wat een drama....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#3
Ik moet toegeven: na 30 rondjes dacht ik vanochtend nog dat ik Notworthy moest doen voor Ferrari, maar gelukkig maakte Massa mijn dag en werd het een gedeeltelijke Undecided
Ferrari en McLaren gezamelijk als winnaar weg uit Maleisie...

Ssssspannend! \Big Grin/
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#4
Ja leuk seizoen tot nu toe...ik baalde wel van Massa. Moest direct aan jou denken na die verschrikkelijke stop. Had de spreekwoordelijke messen al geslepen Smile
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#5
Tsja, fout bij het team maar ik denk dat het team er niet veel te verwijten is. Als iets vastzit zit het vast...
Massa daarentegen is echter nog altijd op zoek naar zijn pepermuntjes in die auto volgens mij. Rechtop zitten en concentreren op het rijden zou beter werken... Big Grin
Slechtste Non-TC rijder van het seizoen tot nu toe in mijn ogen... 2x door eigen schuld eraf.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#6
Ja heel apart, maar is voornamelijk bij warmere races. Maar dan nog dat had 2x niet mogen gebeuren
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#7
Mmm... Nog steeds geen reactie van Depor? Wordt je ouder kerel? Big Grin
Knappe race van Ferrari, teamwanprestatie van McLaren...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#8
Marshall Wrote:Mmm... Nog steeds geen reactie van Depor? Wordt je ouder kerel? Big Grin
Knappe race van Ferrari, teamwanprestatie van McLaren...


Hehe ik zat nog te twijfelen, maar had een erg drukke week dus niet meer van gekomen.
Ferrari oppermachtig, en Hamilton heeft voor mij afgedaan met zijn rare gebaartjes dat iedereen aan de kant moet omdat "meneer" eraan komt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#9
Depor Wrote:
Marshall Wrote:Mmm... Nog steeds geen reactie van Depor? Wordt je ouder kerel? Big Grin
Knappe race van Ferrari, teamwanprestatie van McLaren...


Hehe ik zat nog te twijfelen, maar had een erg drukke week dus niet meer van gekomen.
Ferrari oppermachtig, en Hamilton heeft voor mij afgedaan met zijn rare gebaartjes dat iedereen aan de kant moet omdat "meneer" eraan komt.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#10
Stil hier, maar wederom oppermachtig!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#11
Tsja, 2,5 week op vakantie geweest rond de evenaar... Bij race 1 vanwege jetlag in slaap gevallen na 16 rondes, bij race 2 (zondag) wegens afsluitende diner slechts eveneens de eerste 19 rondjes kunnen zien...

Maar inderdaad, Ferrari is redelijk teruggekomen! =D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#12
Marshall Wrote:Tsja, 2,5 week op vakantie geweest rond de evenaar... Bij race 1 vanwege jetlag in slaap gevallen na 16 rondes, bij race 2 (zondag) wegens afsluitende diner slechts eveneens de eerste 19 rondjes kunnen zien...

Maar inderdaad, Ferrari is redelijk teruggekomen! =D>

Hehe, hoop dat je een goede vakantie hebt gehad.
Races waren weer om te genieten, heb tot nu toe nog niet zo veel inhaalmaneuvres gezien bij de F1 in de afgelopen paar jaar. En dat mijn team het goed doet werkt natuurlijk ook mee :8:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#13
Niet om jullie jaloers te maken, maar ik zit op 14 september a.s. in de buurt van Milaan langs een circuit te kijken naar voorbijrazende automobielen... \Big Grin/
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#14
Leuk, zeepkistenrace in Italie... ZIt daar nog verschil in regels in?


Depor, wat een zaadleier is die Raikkonen zeg! Kolere, rijdt gewoon de droom van een 'kleine coureur' aan diggelen. Enige wat ie kan doen is openlijk zijn excuses aanbieden aan Sutil, wat een zakkewasser! ](*,)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#15
Marshall Wrote:Leuk, zeepkistenrace in Italie... ZIt daar nog verschil in regels in?


Depor, wat een zaadleier is die Raikkonen zeg! Kolere, rijdt gewoon de droom van een 'kleine coureur' aan diggelen. Enige wat ie kan doen is openlijk zijn excuses aanbieden aan Sutil, wat een zakkewasser! ](*,)


Tsja, kan gebeuren, het is niet dat hij het opzettelijk deed.
Beetje overdreven reactie Marsh....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#16
Marshall Wrote:Leuk, zeepkistenrace in Italie... ZIt daar nog verschil in regels in?

Ehm, volgens mij gelden voor de Italiaanse GP dezelfde regels als voor de andere races... 8-[
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#17
Valt me nog mee dat er hier na een week nog geen reactie is over Hamilton...
Ondanks dat ik fan ben van McLaren: was ein blodes idiot! OP-LET-TEN als je aan het rijden bent! Ik zeg het nog zo vaak tegen mijn vriendin ( Wink ) maar blijkbaar kunnen ook F1 coureurs het niet.... ](*,)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#18
tja was dom...maar die gozer die er daarna ook nog eens bovenop knalde is nog 5x stommer ongeveer.
Reply
#19
Hoezo? Hamilton had een gat voor zich, die had moeten zien dat ze aan het eind van de pitstraat stopten. Rosberg had Hamilton vlak voor zich en dus waarschijnlijk slechter zicht.
Reply
#20
Про Войну - Военная хроника: Видео боевых действия 2024г
Про Войну - Хроника боевых действий, информационный портал о военных конфликтах в России и за рубежом, художественные и документальные фильмы о войне. Сводки с горячих точек и видео военкоров с передовой. 2024г.

<li id="menu-item-45844" class="menu-item menu-item-type-taxonomy menu-item-object-category menu-item-45844"><a href="https://pro-voinu.info/vojna-na-ukraine">Война на Украине: Свежее видео боев СВО 2024 года.</a></li>
<li id="menu-item-45847" class="menu-item menu-item-type-taxonomy menu-item-object-category menu-item-45847"><a href="https://pro-voinu.info/tretya-mirovaya-vojna">Третья мировая война</a></li>
<li id="menu-item-45848" class="menu-item menu-item-type-taxonomy menu-item-object-category menu-item-45848"><a href="https://pro-voinu.info/pervaya-chechenskaya-vojna">Первая Чеченская война</a></li>
<li id="menu-item-45845" class="menu-item menu-item-type-taxonomy menu-item-object-category menu-item-45845"><a href="https://pro-voinu.info/vtoraya-chechenskaya-vojna">Вторая Чеченская война</a></li>
<li id="menu-item-45849" class="menu-item menu-item-type-taxonomy menu-item-object-category menu-item-45849"><a href="https://pro-voinu.info/siriya">Сирия</a></li>
<li id="menu-item-45850" class="menu-item menu-item-type-taxonomy menu-item-object-category menu-item-45850"><a href="https://pro-voinu.info/yuzhnaya-osetiya">Южная Осетия</a></li>
<li id="menu-item-46248" class="menu-item menu-item-type-taxonomy menu-item-object-category menu-item-46248"><a href="https://pro-voinu.info/karabah">Карабах</a></li>
Про Войну http://pro-voinu.info/
Reply


Forum Jump: