The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Willem II - Feyenoord
#1
Problemen op het middenveld Feyenoord
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Feyenoord kampt zondag tegen Willem II met een groot probleem op het middenveld. Denny Landzaat is geblesseerd aan zijn hamstring en Giovanni van Bronckhorst is er niet bij vanwege een schorsing.

Ook het meespelen van doelman Henk Timmer is niet voor de volle honderd procent zeker. Hij heeft liesklachten. Roy makaay trainde vrijdag volop mee, maar het duel tegen Willem II, dat tegen degradatie strijdt, komt nog te vroeg voor de aanvaller.
--
cry
Reply
#2
Hup Feyenoord!
Als Willem II verliest zijn wij veilig, ongeacht het resultaat tegen NAC.
Ik heb zin in zondagmiddag, wij kunnen de Rotterdammers ook een dienst bewijzen...
Reply
#3
henkie is 't hele jaar nog onzeker geweest. :8:

hup lippe en heracles! voor ons is 't idd zeer belangrijk dat jullie van nac winnen. ga er vanuit dat twente niet wint in eindhoven maar ik neem geen risico. :-"
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
centre court Wrote:henkie is 't hele jaar nog onzeker geweest. :8:

hup lippe en heracles! voor ons is 't idd zeer belangrijk dat jullie van nac winnen. ga er vanuit dat twente niet wint in eindhoven maar ik neem geen risico. :-"

En dan moeten wij zeker Breda erop drukken next week :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#5
centre court Wrote:henkie is 't hele jaar nog onzeker geweest. :8:

hup lippe en heracles! voor ons is 't idd zeer belangrijk dat jullie van nac winnen. ga er vanuit dat twente niet wint in eindhoven maar ik neem geen risico. :-"

Mocht je om statistieken geven, NAC heeft 3 keer eerder in het Polman moeten spelen:

17/11/2006 Heracles Almelo NAC Breda 2-0
12/04/2006 Heracles Almelo NAC Breda 4-2
04/10/1999 Heracles Almelo NAC Breda 4-3

Maar dit Heracles heeft het moeilijk met ploegen die afwachtend spelen, het is dan ook hopen op een snelle ingeving van bv. Garcia-Garcia. Hoe langer het 0-0 blijft hoe voordeliger voor NAC vrees ik. Als jullie het Polman nu even in extase brengen met een tussenstand in de 20e minuut van WII - Fey 0-3 dan kunnen de zwart-witten vrij uit gaan spelen en maken we meer kans om die NAC'ers te pakken :wink:
Reply
#6
pakken jullie zondag eerst vitesse maar... Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
D'r an met de lippe Wrote:
centre court Wrote:henkie is 't hele jaar nog onzeker geweest. :8:

hup lippe en heracles! voor ons is 't idd zeer belangrijk dat jullie van nac winnen. ga er vanuit dat twente niet wint in eindhoven maar ik neem geen risico. :-"

Mocht je om statistieken geven, NAC heeft 3 keer eerder in het Polman moeten spelen:

17/11/2006 Heracles Almelo NAC Breda 2-0
12/04/2006 Heracles Almelo NAC Breda 4-2
04/10/1999 Heracles Almelo NAC Breda 4-3

Maar dit Heracles heeft het moeilijk met ploegen die afwachtend spelen, het is dan ook hopen op een snelle ingeving van bv. Garcia-Garcia. Hoe langer het 0-0 blijft hoe voordeliger voor NAC vrees ik. Als jullie het Polman nu even in extase brengen met een tussenstand in de 20e minuut van WII - Fey 0-3 dan kunnen de zwart-witten vrij uit gaan spelen en maken we meer kans om die NAC'ers te pakken :wink:

De laatste wedstrijden staat er steevast een mannetje op die Garcia Garcia en dan is hij schijnbaar nergens meer.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#8
Tripplexxx Wrote:De laatste wedstrijden staat er steevast en mannetje op die Garcia Garcia en dan is hij schijnbaar nergens meer.

Als je op de wedstrijden tegen Roda en PSV doelt vind ik het niet zo heel gek. Roda heeft het achterin goed staan en we hoeven van meneer ook niet te verwachten dat hij de PSV verdediging aan gort speelt. Daarbij heb ik ondertussen hem genoeg zien spelen om te kunnen concluderen dat hij weinig moeite heeft om een enkele verdediger in de luren te leggen. Het is alleen soms wel een beetje alles of niets, geregeld mislukken acties maar als het hem lukt dan is het meteen genieten geblazen. Tegen Willem II was hij overigens wel zwak maar toen was het hele elftal ondermaats.Ik ben nog altijd onder de indruk van G3 en denk dat hij sowieso hoger op kan.
Reply
#9
centre court Wrote:henkie is 't hele jaar nog onzeker geweest. :8:

Precies.. 34x onzeker en toch geen pot missen. cry
Reply
#10
Zou het dan toch.....

Quote:Ekramy vervangt Timmer tegen Willem II
13 april 2008

Feyenoord start zondag in het uitduel tegen Willem II met Sherif Ekramy onder de lat. De Egyptische goalie neemt de plek in van Henk Timmer, die kampt met een liesblessure.

Aanvankelijk leek trainer Bert van Marwijk aangewezen te zijn op derde doelman Erwin Mulder, omdat ook Ekramy niet volledig fit is. De sluitpost kampt met knieklachten, maar is fit genoeg om te starten tegen de Tilburgers.

Ekramy speelde dit seizoen nog maar drie duels voor de Rotterdammers, doordat hij in de voorbereiding op dit seizoen de keepersstrijd verloor van Timmer. Sindsdien is hij standaard de tweede doelman in de pikorde.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
1-0 Demouge
2-0 Demouge
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#12
3-0 boutahar.

ik heb geen radio en weet niet wat er gebeurt, maar dit vind ik echt schandalig. blij dat marwijk oppleurt.
Reply
#13
vorige week speelde willem II al erg sterk tegen heerenveen, waren ook beter maar heerenveen won. Dit verbaast me dus niks en Feyenoord had gewaarschuwd moeten zijn. Maar 3-0 in de eerste helft is wel beschamend.
Mijn gras is groener
Reply
#14
Amor Fati Wrote:vorige week speelde willem II al erg sterk tegen heerenveen, waren ook beter maar heerenveen won. Dit verbaast me dus niks en Feyenoord had gewaarschuwd moeten zijn. Maar 3-0 in de eerste helft is wel beschamend.

feyenoord had sowieso gewaarschuwd moeten zijn. niet alleen vanwege verleden week, maar een ploeg die vecht voor zijn laatste kans loopt 3x zo hard. daar moet je dus op ingesteld zijn en daar moet je je op instellen en daar moet een trainer een ploeg op prepareren. dit is zeker al de 10de uitwedstrijd dat ze zich laten omverlopen door een gretigere tegenstander. dat is gewoon slecht, van de spelers, maar zeker ook van een trainer.

ekramy kan nu definitief opsjorren als ik het goed begrijp.
Reply
#15
Quote:ekramy kan nu definitief opsjorren als ik het goed begrijp.


gittermaster Wrote:Na elf jaar Ajax vertrekken doet pijn...
Written by Jacques Happe

Tuesday, 01 April 2008
Hij kon de concurrentie met Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Kenneth Vermeer niet aan. Keeper Marco van Duin kwam niet verder dan Jong Ajax en mag nog twee maanden het doel van de beloftes verdedigen. En daarna? “Als ik naar Feyenoord moet, dan ga ik gewoon.”


(foto: Jorg Kemner)



Marco van Duin heeft van Ajax geen nieuw contract gekregen. De doelman van Jong Ajax keept de laatste weken juist erg sterk. Beter dan daarvoor. Hij mocht zelfs als reservekeeper mee naar PSV en FC Twente. “Ja, dat is raar”, legt de Noord-Hollander uit. “Maar als het eerste een keeper nodig heeft, dan halen ze die gewoon bij de Beloften vandaan. Dan is het jammer dat je wegmoet. Ik wist het al een paar weken dat ik wegging. ik had er al een beetje rekening mee gehouden, omdat KV ook nog onder contract staat.” Maandagavond speelde Van Duin een topwedstrijd tegen Jong AZ. “Het was een fantastische overwinning; absoluut een heel goede wedstrijd.” Jong Ajax speelde in Alkmaar, vlakbij Van Duin’s woonplaats Warmenhuizen. “Veel mensen die kwamen voor mij kijken, familie en vrienden.” Heel Warmenhuizen? “Ja, zo kan je het wel zeggen, ja.” Zijn collega aan de andere kant van het veld, ex-Ajacied Joey Didulica, moest twee tegentreffers incasseren. Marco hield zijn ploeg in de eerste helft op de been. “Ach, daar sta je natuurlijk voor”, klinkt het bescheiden. “Daar sta je voor.” Maar de doelman, die dit seizoen Jong Ajax ook wedstrijden kostte, kreeg nu de complimenten van zijn coach Aron Winter. “In de eerste helft had AZ een aantal goede kansen, maar op dat moment hield Marco, die overigens een hele goede wedstrijd speelde, ons in de race.”


(foto: Victor Duran)



En toch is het over twee maanden allemaal voorbij. Elf jaar Ajacied en dan opeens niet meer voor de club uitkomen. Dat moet pijn doen. “Pijn? Ik vind het vooral jammer en natuurlijk doet het een beetje pijn. Je weet dat het moment gaat komen als je niet bij de selectie komt. Het is ook goed om eens ergens anders te kijken, maar na 11 jaar doet het wel een beetje pijn.” Marco van Duin heeft nog geen club op het oog. “Elf jaar Ajax moet de clubs toch wel aanspreken, maar ik heb nog geen idee wat ik ga doen. Dat zal de toekomst moeten uitwijzen. In principe kan ik bij elke club spelen in het betaalde voetbal. Kijk, ik ben natuurlijk wel een Ajax-supporter, maar het gaat ook om mijn carrière.” Dus behoort die club uit Rotterdam-Zuid tot de mogelijkheden? “Als ik daarvoor naar Feyenoord moet, dan ga ik gewoon. Het steekt de supporters misschien wel, maar ik blijf altijd Ajax-supporter, maar dan speel ik wel voor Feyenoord.” Tweede Jong Ajax-keeper Koen Verhoeff krijgt ook geen nieuw contract. “Dat is het leven”, stelt de jonge doelman nuchter. “Ik heb nog geen concrete aanbiedingen. Ik merk het wel en anders is het over. Er is meer in het leven dan voetbal alleen. Ja toch?”

Is hij nou echt zo naief, denkt hij dat hij na zulke afspraken daar in de armen genomen wordt?
The great old Ludwig von...
Reply
#16
Verbeek heeft Feyenoord nog in de CL-race gehouden. Als hij gewoon gewonnen had was Feyenoord nu al zo goed als zeker kansloos.
Komende zondag Roda thuis wordt al lastig genoeg maar dan nog is het afhankelijk van Heerenveen (Exc. thuis) en Twente ( WII thuis).
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#17
waf Wrote:3-0 boutahar.

ik heb geen radio en weet niet wat er gebeurt, maar dit vind ik echt schandalig. blij dat marwijk oppleurt.

Geen radio? Je zat toch te internetten? http://www.radio1.nl
Reply
#18
Hoef Wrote:
waf Wrote:3-0 boutahar.

ik heb geen radio en weet niet wat er gebeurt, maar dit vind ik echt schandalig. blij dat marwijk oppleurt.

Geen radio? Je zat toch te internetten? http://www.radio1.nl

moet je wel de boxen uit een doos gehaald hebben en aangesloten... :razz:
Reply
#19
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:3-0 boutahar.

ik heb geen radio en weet niet wat er gebeurt, maar dit vind ik echt schandalig. blij dat marwijk oppleurt.

Geen radio? Je zat toch te internetten? http://www.radio1.nl

moet je wel de boxen uit een doos gehaald hebben en aangesloten... :razz:

<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.elfvoetbal.nl">http://www.elfvoetbal.nl</a><!-- w --> en dan 'match centre'. Kun je alle eredivisie wedstrijden volgen met een actueel verslag gedurende de wedstrijd. Geldt o.a. voor de engelse wedstrijden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#20
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:3-0 boutahar.

ik heb geen radio en weet niet wat er gebeurt, maar dit vind ik echt schandalig. blij dat marwijk oppleurt.

Geen radio? Je zat toch te internetten? http://www.radio1.nl

moet je wel de boxen uit een doos gehaald hebben en aangesloten... :razz:

In die Vinexwijk van jou kun je toch door de muren heen genieten van de radio van de buren?
Reply


Forum Jump: