The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV - Twe
Lag om half 5 in het mandje en om haf 10 alweer wakker en nog steeds een bonkende houten kop. Ben dus stiekem redelijk gespannen.

Come on you boys and win!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hup Tukkers :-" :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bakkal en Aissati blessé

Vermoedelijke opstelling:
----------------Gomes
-Kromkamp-Marcellis-Salcido-Rajkovic
---------Culina--------Simons
---------------Mendez
-Farfan--------------------Dzsudzsak
-------------Koevermans

--
Verwacht net als vorig seizoen een overwicht van de Tukkers, maar als Culina zn dag heeft moet dat doorstaan kunnen worden. Heb ook geen zin in billenknijpen tot 90+3 dus ik hou het op hetzelfde scenario als vorig seizoen: 2-0!
Reply
Ekslem Wrote:Lag om half 5 in het mandje en om haf 10 alweer wakker en nog steeds een bonkende houten kop. Ben dus stiekem redelijk gespannen.

2 espresso, 0,75 liter San Pellegrino en daarna even schijten helpt bij mij altijd wel.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
2 koffie en schijten heb ik al gehad.... over half uurtje trein en dan maar aant bier. Dan zal die koppijn ook wel wegtrekken (hoop ik)
Reply
0-1 koefo.

das verrassend en stoer, maar ik hoop toch niet dat de neuzen kampioen worden...
Reply
0-1 :cry:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Met dank aan Gomes. Is dat niet die wereldkeeper? :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
1-1 Farfan
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
wiens moeder is een man
Reply
waf Wrote:0-1 koefo.

das verrassend en stoer, maar ik hoop toch niet dat de neuzen kampioen worden...

Zit het zo diep? Hup Willem II!
Reply
Feli met het punt!

En nu lekker komende woensdag zonder zelf te spelen kampioen worden. Mooier verdienen jullie namelijk niet.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Voor de PSV'ers: Zorg dat jullie van Vitesse winnen, lijkt me wel leuk zo'n gefrustreerde Arena.

Voor de fct'ers: Zorg dat jullie van WII winnen, bij een gelijk spel passeren ze ons...
Reply
voor de W II-ers en de superboeren.. Succes, lijkt me wel leuk zo'n uitvak met mensen die enerzijds proberen te genieten van een eventueel gefrustreerde Arena en anderzijds zelf aardig gefrustreerd zijn
The great old Ludwig von...
Reply
Haha, je hebt wel gelijk gittermaster.
Niet dat ik werkelijk geniet van een gefrustreerde arena als wij daadwerkelijk op die 16e plaats komen, dan heb ik wel andere dingen aan m'n hoofd. Maar mag er toch van uit gaan dat het niet zo ver komt. Toch? :roll:
Reply
Hoef Wrote:wiens moeder is een man

Das die van Frafan... ik benr edelijk buis, maar heb daar vboklgens mij geen rden voor. toch?
Reply
Ekslem Wrote:

Das die van Frafan... ik benr edelijk buis, maar heb daar vboklgens mij geen rden voor. toch?

Lekker Ekslem, ik ben benieuwd hoeveel je drinkt na de winst van Ajax tegen Gro en Heracles en het verlies van pusvee tegen Vitesse...
Reply
Ekslem, hoeveel heb je dit keer gedronken? 2 of 3 shandy?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nounou, waar is toch die Brabantse gemoedelijkheid gebleven....

De politie heeft vandaag in Eindhoven na de wedstrijd PSV-FC Twente 43 mensen gearresteerd. Ze hebben zich allemaal schuldig gemaakt aan vechten, het gooien van stenen of openlijk geweld.

Een grote groep keerde zich na afloop van de wedstrijd tegen de supporters van FC Twente, die na afloop van de wedstrijd al in hun bussen zaten of daar naar onderweg waren. De mobiele eenheid kwam in actie om ze tegen de grond te slaan.

Rustig in centrum
In het centrum van Eindhoven bleef het na afloop van de wedstrijd vrij rustig. De politie moest slechts een paar keer optreden bij een aantal vechtpartijtjes. Bij de opstootjes raakten drie agenten licht gewond.
Reply
Hoef Wrote:
waf Wrote:0-1 koefo.

Zit het zo diep? Hup Willem II!

net of ik ooit anders heb geredeneerd.... :roll:

en ik weet heus wel waarom jij opeens voor willem 2 bent hoor. tilburg de gekste!!!!!!! :razz:
Reply
Niks van enige rellen meegekregen, was ondanks de teleurstelling nog best gezellig in de stad. Woensdag nog een mooie reden om weer een avondje bier te gaan drinken en dan zondag voor 3e keer feest, dan het echte. Heerlijk! =D>
Reply
Hoef Wrote:
Ekslem Wrote:

Lekker Ekslem, ik ben benieuwd hoeveel je drinkt na de winst van Ajax tegen Gro en Heracles en het verlies van pusvee tegen Vitesse...

dan worden het 4 shandy :8:
Reply
Peter Wrote:Niks
May The Schwartz Be With You
Reply
Peter Wrote:Niks van enige rellen meegekregen, was ondanks de teleurstelling nog best gezellig in de stad.

Ook op het podium en in de platte kar?
Reply
http://www.youtube.com/watch?v=7g3f5siz9jI

Wat een dildo.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Peter Wrote:Niks van enige rellen meegekregen, was ondanks de teleurstelling nog best gezellig in de stad. Woensdag nog een mooie reden om weer een avondje bier te gaan drinken en dan zondag voor 3e keer feest, dan het echte. Heerlijk! =D>

En zo hoort het Smile Veel plezier alvast!

Vond het overdreven dat er fans aan het huilen waren. Heb een beetje vertrouwen in je club denk ik dan. Als het kampioenschap definitief was verspeeld kan ik het wel begrijpen maar PSV heeft het nog in eigen hand en het is ook alles behalve een onmogelijke opgave.
Reply
Wacht nu eerst maar eens af wat Ajax woensdag in Groningen doet.
May The Schwartz Be With You
Reply
Vond dat beeld na PSV - Twente, dat al die ballonnen in dat net bleven, toch eigenlijk best wel mooi.....

Daar hebben vrijwilligers urenlang ballonnen zitten blazen en dan blijven ze in dat net. Prachtig.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Vond het overdreven dat er fans aan het huilen waren.

Ach als je iedere twee weken naar Gomes en Lazovic gaat kijken kijkt neem je sommige eigenschappen van hen misschien makkelijk over.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
:-k Dus als de Arena zondag in tranen is omdat PSV in de laatste minuut gelijkmaakt tegen Vitesse komt dat door een seizoen lang Suarez? [-X
Reply

Forum Jump: