The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vit - PSV (de kampioenswedstrijd)
#61
Peter Wrote:De 1200 Eindhovense supporters krijgen in het bezoekersvak met enkele beperkende maatregelen te maken. Zo worden er geen alcoholische versnaperingen verkocht.

Dan heb ik de eerste kater al in het stadion te pakken...
Reply
#62
realphoolie Wrote:
Peter Wrote:De 1200 Eindhovense supporters krijgen in het bezoekersvak met enkele beperkende maatregelen te maken. Zo worden er geen alcoholische versnaperingen verkocht.

Dan heb ik de eerste kater al in het stadion te pakken...

En vlak na de laatste fluitsignaal de tweede?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#63
Janssen: PSV met angst naar Arnhem
door onze Telesportredactie
ARNHEM - Theo Janssen verwacht dat PSV met enige angst naar Arnhem komt. Hij kan met Vitesse zondag de Brabanders alsnog van de titel afhouden. "De situatie is onvergelijkbaar met vorig jaar. Toen lag de druk niet bij PSV. Ze speelden onbevangen omdat ze dachten de titel al te hebben verspeeld", aldus de middenvelder. "Nu is dat anders. Ik denk ook niet dat ze gaan gokken op een gelijkspel, dat is te gevaarlijk. Wellicht dat we via onze snelle voorhoedespelers toe kunnen slaan.”

Janssen is wel minder uitgesproken dan zijn trainer Aad de Mos, die vandaag in Telesport nog verklaarde dat 'PSV onder de druk gaat bezwijken'. "Als je reëel bent, is PSV normaal gesproken beter dan wij. Alleen als zij een mindere dag hebben en wij stijgen boven onszelf uit, maken we een goede kans. En anders heeft PSV de titel gewoon verdiend.”

Janssen verruilt na dit seizoen Vitesse voor FC Twente. De geboren Arnhemmer verlaat Vitesse na ruim tien jaar. "Natuurlijk speelt dat zondag een rol”, erkent hij. "Ik wil het publiek nog wel wat laten zien.”

--

Vitesse-speler wil geen geld
door onze Telesportredactie
ARNHEM - Remco van der Schaaf kan zondag zijn oude werkgever PSV van de landstitel afhouden. De middenvelder van Vitesse stond namelijk van 2002 tot 2005 onder contract bij de Eindhovense club. "Ik heb samen gespeeld met jongens als Gomes, Ibrahim Afellay en Jefferson Farfan. Ik heb ze deze dagen nog niet gesproken. En geen van beide clubs (red. Ajax en PSV) hoeft met enveloppen met geld aan te komen zetten", verklaarde Van der Schaaf.

"Ik wil sowieso winnen. Ik ga ervan uit dat FC Groningen de sportieve plicht doet tegen FC Utrecht, zodat wij alsnog als tiende kunnen eindigen. PSV kan de borst meer dan nat maken.”

Van der Schaaf vertrekt na dit seizoen bij Vitesse. "Het wordt waarschijnlijk mijn laatste grote wedstrijd in het Gelredome. Dat speelt wel een beetje mee.”
Reply
#64
Peter Wrote:Er worden 22 bussen PSV-fans verwacht. De 1200 Eindhovense supporters krijgen in het bezoekersvak met enkele beperkende maatregelen te maken. Zo worden er geen alcoholische versnaperingen verkocht.
Mooi man, misschien mag je dan toch mee van je moeder
Reply
#65
Nein, sta lekker ergens in de stad in het zonnetje met een biertje te kijken hoe mn cluppie weer een titel pakt! Notworthy
Reply
#66
“Meer dan eens laten zien dat we goed met druk omgaan”
18 april 2008 14:10
Wedstrijd Vitesse - PSV
Datum 20-04-2008
Stadion Gelredome
Locatie Arnhem
Scheidsrechter Eric Braamhaar
Aanvang 14.30 uur

PSV gaat zondagmiddag voetballen tegen Vitesse met de intentie om te winnen. Dat stelde hoofdcoach Sef Vergoossen vrijdagmiddag tijdens het gebruikelijke persgesprek. “Wij hebben het in eigen hand, zij zijn afhankelijk. Je moet van jezelf uitgaan”, aldus Vergoossen onder meer tegenover PSV TV Online.


Sef Vergoossen: "Als er druk zou zijn, is dat druk die wij nodig hebben."
In eigen hand
Er was veel pers op De Herdgang om reacties los te kweken bij de PSV’ers, maar die waren niet heel loslippig en concentreerden zich op de training en de wedstrijd van zondag. “Je moet van jezelf uitgaan”, aldus Vergoossen. “We hebben dit jaar meer dan één keer laten zien dat we goed met druk kunnen omgaan. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat de druk bij ons ligt. Wij hebben het in eigen hand, zij zijn afhankelijk. En we gaan voetballen met de intentie om te winnen. Als er druk zou zijn, is dat druk die wij nodig hebben.” De media ging ook in op de diverse artikelen in de landelijke pers, waarbij diezelfde druk op PSV bewust wordt opgevoerd. Vergoossen hield zich daar niet mee bezig en doet er ook niets mee richting het team. “Ik hoef de prikkels niet op te voeren als ze nodig zouden zijn. Daarvoor is de groep teveel in balans. Het is een jonge groep, maar wel volwassen.”

--
Hoe kweek je reacties los?
Reply
#67
Peter Wrote:“Meer dan eens laten zien dat we goed met druk omgaan”
18 april 2008 14:10
Wedstrijd Vitesse - PSV
Datum 20-04-2008
Stadion Gelredome
Locatie Arnhem
Scheidsrechter Eric Braamhaar
Aanvang 14.30 uur

PSV gaat zondagmiddag voetballen tegen Vitesse met de intentie om te winnen. Dat stelde hoofdcoach Sef Vergoossen vrijdagmiddag tijdens het gebruikelijke persgesprek. “Wij hebben het in eigen hand, zij zijn afhankelijk. Je moet van jezelf uitgaan”, aldus Vergoossen onder meer tegenover PSV TV Online.


Sef Vergoossen: "Als er druk zou zijn, is dat druk die wij nodig hebben."
In eigen hand
Er was veel pers op De Herdgang om reacties los te kweken bij de PSV’ers, maar die waren niet heel loslippig en concentreerden zich op de training en de wedstrijd van zondag. “Je moet van jezelf uitgaan”, aldus Vergoossen. “We hebben dit jaar meer dan één keer laten zien dat we goed met druk kunnen omgaan. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat de druk bij ons ligt. Wij hebben het in eigen hand, zij zijn afhankelijk. En we gaan voetballen met de intentie om te winnen. Als er druk zou zijn, is dat druk die wij nodig hebben.” De media ging ook in op de diverse artikelen in de landelijke pers, waarbij diezelfde druk op PSV bewust wordt opgevoerd. Vergoossen hield zich daar niet mee bezig en doet er ook niets mee richting het team. “Ik hoef de prikkels niet op te voeren als ze nodig zouden zijn. Daarvoor is de groep teveel in balans. Het is een jonge groep, maar wel volwassen.”

--
Hoe kweek je reacties los?

Wat is loskweken?
The great old Ludwig von...
Reply
#68
De Mos voorspelt drama PSV: 'Junker scoort in slotfase'
18/04/2008 17:22

Aad de Mos gooit er maar weer eens een voorspelling tegenaan. De coach van Vitesse is ervan overtuigd dat zijn ploeg komende zondag PSV verslaat, waardoor Ajax zich kan kronen tot landskampioen.

'In topwedstrijden zijn wij vaak tot meer in staat dan tegen Excelsior of VVV-Venlo. AZ en Ajax hebben onder mijn leiding al eens verloren in het Gelredome. Aan dat rijtje willen we PSV toevoegen', verklaarde De Mos vrijdag. In het begin van dit seizoen versloeg Vitesse in Arnhem AZ met 1-0, terwijl het in stadion Gelredome vorig jaar met 4-2 te sterk was voor Ajax.

Tegen PSV was Vitesse onder De Mos' leiding nog niet succesvol. Deze competitie verloren de Arnhemmers met 1-0 in Eindhoven. Vorig seizoen ging Vitesse drie keer onderuit, waarvan tweemaal in Arnhem: 0-1 in de competitie en 0-4 in het bekertoernooi. En op de laatste speeldag van vorig seizoen walste PSV met 5-1 over de mannen van De Mos heen, waardoor de Eindhovenaren de titel veroverden.

De Mos zei de uitslag van aanstaande zondag al te weten. 'In mijn scenario wordt het 2-1. Voor rust komen we op voorsprong. In de tweede helft maakt PSV gelijk en kort voor tijd valt het winnende doelpunt, ik denk van Mads Junker', blufte de trainer.

Bron: vi.nl

---
Wat een clown is t toch ook. :razz:
Reply
#69
Peter Wrote:AZ en Ajax hebben onder mijn leiding al eens verloren in het Gelredome. Aan dat rijtje willen we PSV toevoegen', verklaarde De Mos vrijdag.

Ehm, mag deze zin even in het taalergernissentopic?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#70
Hoef Wrote:
Peter Wrote:Er worden 22 bussen PSV-fans verwacht. De 1200 Eindhovense supporters krijgen in het bezoekersvak met enkele beperkende maatregelen te maken. Zo worden er geen alcoholische versnaperingen verkocht.
Mooi man, misschien mag je dan toch mee van je moeder


Alcohol in een uitvak ? Dat heb ik nog nooit, legaal, meegemaakt.
Reply
#71
Fabian Wrote:
Hoef Wrote:
Peter Wrote:Er worden 22 bussen PSV-fans verwacht. De 1200 Eindhovense supporters krijgen in het bezoekersvak met enkele beperkende maatregelen te maken. Zo worden er geen alcoholische versnaperingen verkocht.
Mooi man, misschien mag je dan toch mee van je moeder


Alcohol in een uitvak ? Dat heb ik nog nooit, legaal, meegemaakt.

Wij kregen het zelfs bij fey uit :lol: (weliswaar Amstel light dus dat telt eigenlijk ook niet)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#72
Heb je m nog © gemaakt Tree?

'Afscheidsduel' Janssen onzeker

Het was gisteren nog niet zeker of Vitesse-speler Theo Janssen morgen inzetbaar in de thuiswedstrijd tegen PSV. De middenvelder, die komend seizoen bij FC Twente speelt, liep zondag in het duel met NEC een spierverrekking op. Janssen trainde gisteren voor het eerst weer met de groep. "Ik heb er nog steeds last van en kon niet voluit gaan.
Morgen (zaterdag, red.) of zondag wordt beslist of ik kan spelen. Het zou zuur zijn als dat niet lukt, maar ik kan alleen maar afwachten", aldus Janssen, die mogelijk dus zijn 'afscheidswedstrijd' bij Vitesse moet missen.
Reply
#73
die krijgt een publiekwissel
Komt erin in de 75e minuut en prikt zo de winnende erin \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#74
Toen ik vannacht thuis kwam van het stappen, heb ik voordat ik naar bed ging thuis nog een symbolisch kampioensbiertje op. Toen ik net de keuken in liep een mijn lege kampioensflesje zag staan, wist ik het zeker....





























.... de kater is er al :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#75
Ekslem Wrote:.... de kater is er al :8:


Hier helaas ook, hopelijk ist om half 5 over. [-o<
Reply
#76
Gomes laat PSV schrikken
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Het was weer even schrikken geblazen zaterdag op de laatste training van PSV voor de kampioenswedstrijd tegen Vitesse. Doelman Heurelho Gomes kermde van de pijn nadat hij een bal op zijn duim had gekregen. De Braziliaan staakte meteen de keeperstraining en vertrok naar de kleedkamer. Het leed viel mee. Gomes staat zondag gewoon onder de lat bij de Eindhovenaren.

--
Nooit verkeerd, de schrik er even in om alles op scherp te zetten.. :-"
Reply
#77
Opstelling PSV: Alcides op rechts, Zonneveld op links

De Telegraaf meldt dat Alcides de rechtsbackplaats zal overnemen van de geblesseerde Kromkamp. Zonneveld neemt op zijn beurt de positie links achterin over.

Opstelling:
Gomes; Alcides, Marceliis, Salcido, Zonneveld; Mendez, Simons; Farfan, Afellay, Dzsudzsak; Koevermans.

--
Alcides, Zonneveld, Mendez.. dit gaat fout. Dead
Reply
#78
dek je niet zo in petert.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Ik HAAT Petert!

[Image: mopper.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#80
0-1 Lazovic (Farfan)
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#81
Enorme zaadpot. 1 kans 1 goal, onverdiende zege. HEERLIJK!! Notworthy
Reply
#82
Peter Wrote:Enorme zaadpot. 1 kans 1 goal, onverdiende zege. HEERLIJK!! Notworthy

ik zag wel meer kansen.

wel een enorme mooie goal. jammer dat die aansteller hem moest maken. deze faalhazovic moet diep buigen voor de koef.

toch wel leuk: jij scoort en alle media lopen naar koef.
Reply
#83
Quote:Danny Koevermans kreeg zondag in de kleedkamer in het Gelredome de schrik van zijn leven. De spits van PSV hoorde in de kampioenswedstrijd tegen Vitesse kort na rust gejuich. "Het geluid klonk zo hard. Ik dacht dat Vitesse op voorsprong was gekomen", aldus de spits na afloop.

Geen dank Danny :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: