The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Stadion
#1
Vandaag voor het eerst een uitverkocht huis, 12.000 man. Ik vraag me af wanneer jullie je stadion hebben uitgebreid en hoe belangrijk het is om vroeg je stadion uit te breiden. Wat is jullie ervaring hiermee? momenteel heb ik niet het geld om mijn stadion uit te breiden btw.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
Ik vergrootte mijn stadion van 7.000 naar iets meer dan 12.000 toen het (al snel) vrij vol begon te zitten... daarna naar 20.000 dankzij twee achtereenvolgende kampioenschappen. De derde vergroting (en laatste) naar 30.000 heb ik vanwege de stijgende kosten gedaan, ook al was het nog niet écht nodig.
Reply
#3
Stadion gewoon vergroten als je stadion uitverkocht raakt. Dan uiteraard direct met een flinke stap zodat je voorlopig klaar bent... Van 7k dus inderdaad naar 12k of 15k.
Ik heb enkel voortijdig vergroot toen HT de prijzen omhoog ging gooien, met gevolg dat ik al seizoenen geen uitverkocht huis meer heb...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#4
Laten we eens ff voor elk wissewasje een topic openen :eeeek:
Reply
#5
Waar moet het anders? In het Hattrick-topic krijg je weinig reacties omdat daar alles al in gedumpt wordt. En het is voor mij een redelijk belangrijke vraag.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#6
Probeer de volgende formule een beetje aan te houden.
2,5% vip
10% overdekte zitplaatsen
25% gewone zitplaatsen
62,5% staanplaatsen.

Volgens mij zijn dat de idealen...
En als je t geld hebt, inderdaad in 1 x 10000 plekken erbij
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Thanks Git, als ik het geld heb (zal na dit seizoen zijn), zal ik deze formule aanhouden.
Alles is afhankelijk van het feit of ik kampioen word of niet. Ik kan natuurlijk ook mijn geld in spelers investeren, maar op de lange termijn levert een stadionuitbreiding wellicht meer op.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#8
Lamme Lennie Wrote:Waar moet het anders? In het Hattrick-topic krijg je weinig reacties omdat daar alles al in gedumpt wordt. En het is voor mij een redelijk belangrijke vraag.

In het HT-topic ja, daar is het immers voor!
Tevens, als je het goed had gelezen, had je je eigen vraag al kunnen beantwoorden.... :roll:
Reply
#9
Het?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#10
Het, als in 'het HT-topic'....
Reply
#11
Ok Fabian, ik zal direct de 386 pagina's doorworstelen! :roll:
Misschien kan jij me vertellen waar staat dat ik dergelijke vragen in dat topic moet stellen? Kan je dit dan gelijk in de andere topics van anderen aangeven dat ze dat voortaan moeten doen? Bij voorbaat dank.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#12
Sinds kort is er natuurlijk het een en ander veranderd in het systeem.
De verdeling zoals Gitter hem heeft staan ben ik het wel mee eens. In ieder geval wat meer VIP-plaatjes dan de 2% die de meeste ht-sites aangeven. Maar het gaat meer om hoeveel plaatsen je ineens doet. Omdat de vaste kosten zo gedaald zijn denk ik eigenlijk dat het niet meer zoveel uitmaakt
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#13
toevallig vandaag een opdracht gegeven om het stadion amar eens 5000 plekkies groter te maken Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#14
Lamme Lennie Wrote:Ok Fabian, ik zal direct de 386 pagina's doorworstelen! :roll:
Misschien kan jij me vertellen waar staat dat ik dergelijke vragen in dat topic moet stellen? Kan je dit dan gelijk in de andere topics van anderen aangeven dat ze dat voortaan moeten doen? Bij voorbaat dank.


Hahaha, inderdaad. Iets zoeken in dat topic is zo verschikkelijk niet te doen..... :roll: :razz:

Ik zou niet te vroeg je capaciteit de hoogte in stuwen. Als je denk veel te gaan winnen in de aankomende seizoenen moet je capaciteit ongeveer 30x je supportersschare zijn.
Reply
#15
Maar anders moet je Gonza eens vragen Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#16
Bocaloca Wrote:toevallig vandaag een opdracht gegeven om het stadion amar eens 5000 plekkies groter te maken Big Grin

Voor 5000 man uitbreiden? man had dan minimaal 10k erbij gedaan dit is zonde van je bouwkosten
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#17
Behalve de kosten van het plaatsen verwijderen/bijbouwen zijn er bij elke verbouwing vaste kosten van 10 000 €.


ja die 10k is natuurlijk reuze zonde!
Reply
#18
Depor leeft nog in het verleden Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#19
Hebben ze het weer goedkoper gemaakt?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#20
gittermaster Wrote:Probeer de volgende formule een beetje aan te houden.
2,5% vip
10% overdekte zitplaatsen
25% gewone zitplaatsen
62,5% staanplaatsen.

Volgens mij zijn dat de idealen...
En als je t geld hebt, inderdaad in 1 x 10000 plekken erbij

Klopt deze berekening nog steeds?
Hol van de Kooltjes nu nog op de beginnende 12000...het liefst meteen naar 20000 uitbreiden dus?
das een hoop geld....643.750

en wat worden dan me vaste kosten? die zijn nu 7100
Reply
#21
thnx
Reply
#22
Ik heb 37,5 k aan plaatsen ook ongeveer volgens deze verdeling. Kosten zijn bij mij iets meer dan 24k. Als jij dus wil uitbreiden naar 20k, dan zul je dus aan kosten ongeveer 13k of zo betalen per week....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#23
Ik zit nu al twee wedstrijden op 18K aan plaatsen, maar wederom niet vol. Eerst 12K en nu 14.5K. Toch vreemd met 966 supporters die in de wolken zijn. Ik dacht toch dat er zeker 20x je aantal supporters kwamen bij een goede run...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Ad Wim Wrote:Ik zit nu al twee wedstrijden op 18K aan plaatsen, maar wederom niet vol. Eerst 12K en nu 14.5K. Toch vreemd met 966 supporters die in de wolken zijn. Ik dacht toch dat er zeker 20x je aantal supporters kwamen bij een goede run...

Je bent ook afhankelijk van je tegenstander (zijn positie op de ranglijst) en de stemming van zijn supporters. Als je thuis speelt tegen de nummer 2 (zelf nummer 1) dan haal je 20x zeker wel...
Reply
#25
Aha, dat wist ik niet. Ik speelde ook tegen de nummer een na laatst gisteren, dat zal het wel zijn. Bedankt!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Gut, da's lang gelden zulke kleine stadions.
Reply
#27
En toch speel je slechts twee divisies hoger :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Ad Wim Wrote:En toch speel je slechts twee divisies hoger :roll:


Ja ben net gedgradeerd.

Weersomstandigheden hebben trouwens ook invloed.

Mijn laatste thuiswedstrijd was tegen de nummer laatst met goed weer, bijna 48000 toeschouwers. 2 Weken daarvoor tegen de nummer 3(misschien wel 2 toen) zaten er maar 28000.
Reply
#29
En inderdaad een uitverkocht huis tegen een directe concurrent met felle opklaringen, toch goed voor 171K Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
5600 plaatsjes erbij, stadion wordt nu 68.150

kosten 370.000 euro
Reply


Forum Jump: