The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Heracles (de kampioenswedstrijd)
#1
Ja, ik kan de titel nog aanpassen na vanavond.
Altijd vervelend om een team naar de 16e plek te trappen, maar het is niet anders.
Vooraf biertje doen in de Kleine Arena Hoef, Flix, anderen?
Ik neem een verrassingsact mee.
Zijn naam mag hier niet genoemd worden ivm imagoschade, maar het is in ieder geval een gezellige kerel (forummer)...
The great old Ludwig von...
Reply
#2
gittermaster Wrote:Vooraf biertje doen in de Kleine Arena Hoef, Flix, anderen?

Ik ben er helaas niet bij want zit rond die tijd in Café de Kleine Kakkerlak.......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#3
gittermaster Wrote:Ja, ik kan de titel nog aanpassen na vanavond.
Altijd vervelend om een team naar de 16e plek te trappen, maar het is niet anders.
Vooraf biertje doen in de Kleine Arena Hoef, Flix, anderen?
Ik neem een verrassingsact mee.
Zijn naam mag hier niet genoemd worden ivm imagoschade, maar het is in ieder geval een gezellige kerel...
Wafmans Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#4
Ik heb er zin in mannen =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
Bocaloca Wrote:
gittermaster Wrote:Ja, ik kan de titel nog aanpassen na vanavond.
Altijd vervelend om een team naar de 16e plek te trappen, maar het is niet anders.
Vooraf biertje doen in de Kleine Arena Hoef, Flix, anderen?
Ik neem een verrassingsact mee.
Zijn naam mag hier niet genoemd worden ivm imagoschade, maar het is in ieder geval een gezellige kerel...
Wafmans Big Grin

hoe weet jij nou of ik gezellig ben?

ik ben het uiteraard niet. maar het valt me wel tegen van ejr.
Reply
#6
waf Wrote:ik ben het uiteraard niet. maar het valt me wel tegen van ejr.


Icon_evil
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#7
gittermaster Wrote:Altijd vervelend om een team naar de 16e plek te trappen, maar het is niet anders.

Jullie gaan deze wedstrijd wel winnen, maar onze hoop is gevestigd op VVV en onze 'geliefde' buurman.
Jammer dat Reekers niet mee kan doen met VVV, hem kennende zal hij alles geven om VVV te behoeden van degradatie maar als hij in zijn achterhoofd heeft dat hij zijn grote liefde Heracles er ook mee kan laten handhaven staat er echt een sloper op het veld :razz:

Ekslem Wrote:Ik heb er zin in mannen =D>

Ik zal op het forum wel even laten weten hoe zo'n teleurgestelde Arena er uit ziet :wink:

Heb d'r ook zin in. Na afloop de spelersbus in Almelo opwachten om hen te onthalen en daarna weer het Twentse uitgaansleven betreden. Net als PSV het feest een week uitgesteld maar het komt er wel.
Reply
#8
[Image: gezellig.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply
#9
Wie weet dat ik het red...Als jij vast bier klaarzet Git... :wink:
Reply
#10
Ik zou de topictitel toch weghalen Gitter
Dit kan niet goed gaan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#11
Fabian Wrote:Wie weet dat ik het red...Als jij vast bier klaarzet Git... :wink:
Komt voor elkaar fab.
@ Boca: Tuurlijk niet Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#12
gittermaster Wrote:
Fabian Wrote:Wie weet dat ik het red...Als jij vast bier klaarzet Git... :wink:
Komt voor elkaar fab.
@ Boca: Tuurlijk niet Smile


En dan gaat ie weer aan de koffie... Undecided
Reply
#13
Smile een beetje afhankelijk van hoe laat ik wakker ben...
The great old Ludwig von...
Reply
#14
Quote:Ajax - Heracles (de kampioenswedstrijd)

1-1! =D>
Reply
#15
Zallurzijn, ook als Ajax vanavond niet wint. Tijdje geleden dat ik de Hageneus heb gezien. Was dat niet tijdens het WK in café Storm? :-k
Reply
#16
Hop


mooooooie titel gitter :-" :-" :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#17
Peter Wrote:
Quote:Ajax - Heracles (de kampioenswedstrijd)

1-1! =D>
net als 1-1 in Groningen zeker :^o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#18
Hoef Wrote:Zallurzijn, ook als Ajax vanavond niet wint. Tijdje geleden dat ik de Hageneus heb gezien. Was dat niet tijdens het WK in café Storm? :-k

Dat was in STorm ja.

Hageneus Wrote:Kaartje is toch wel graties he Gitter? Ik ga dus niet betalen om naar 020 te kijken. Tongue
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#19
EJR Wrote:
Hoef Wrote:Zallurzijn, ook als Ajax vanavond niet wint. Tijdje geleden dat ik de Hageneus heb gezien. Was dat niet tijdens het WK in café Storm? :-k

Dat was in STorm ja.

Hageneus Wrote:Kaartje is toch wel graties he Gitter? Ik ga dus niet betalen om naar 020 te kijken. Tongue

ah, mijn gok was goed.

toch geen imagoschade, toch al langer bekend dat jij graag naar de aarsrena gaat? wat een debiel man, dalijk worden ze kampioen, zit je tussen de meelopers en je mag niet eens huilen. :-k
Reply
#20
EJR Wrote:
Hoef Wrote:Zallurzijn, ook als Ajax vanavond niet wint. Tijdje geleden dat ik de Hageneus heb gezien. Was dat niet tijdens het WK in café Storm? :-k

Dat was in STorm ja.

Hageneus Wrote:Kaartje is toch wel graties he Gitter? Ik ga dus niet betalen om naar 020 te kijken. Tongue

Natuurlijk is ie gratis Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#21
Ik had uiteraard gehoopt dat Groningen gisteren won, nu zijn we al helemaal kansloos zondag. Ik voorspel een ruime nederlaag en hoop dat het niet verder oploopt dan 5-0. En maar hopen op de tussenstanden in Venlo en Enschede. Het wordt voor zowel de Ajax aanhang als de meegereisde Heraclieden een knotsgekke middag...
Reply
#22
waf Wrote:
EJR Wrote:
Hoef Wrote:Zallurzijn, ook als Ajax vanavond niet wint. Tijdje geleden dat ik de Hageneus heb gezien. Was dat niet tijdens het WK in café Storm? :-k

Dat was in STorm ja.

Hageneus Wrote:Kaartje is toch wel graties he Gitter? Ik ga dus niet betalen om naar 020 te kijken. Tongue

ah, mijn gok was goed.

toch geen imagoschade, toch al langer bekend dat jij graag naar de aarsrena gaat? wat een debiel man, dalijk worden ze kampioen, zit je tussen de meelopers en je mag niet eens huilen. :-k

Ik dacht er eigenlijk meer aan om hier maandagochtend een fotoreportage neer te knallen van 40.000 onthutste aarsrenagangers na de late gelijkmaker van Timmy Simons uit een penantie, door een Schwalbe van Farfan. Tongue
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#23
EJR Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:
Hoef Wrote:Zallurzijn, ook als Ajax vanavond niet wint. Tijdje geleden dat ik de Hageneus heb gezien. Was dat niet tijdens het WK in café Storm? :-k

Dat was in STorm ja.

Hageneus Wrote:Kaartje is toch wel graties he Gitter? Ik ga dus niet betalen om naar 020 te kijken. Tongue

ah, mijn gok was goed.

toch geen imagoschade, toch al langer bekend dat jij graag naar de aarsrena gaat? wat een debiel man, dalijk worden ze kampioen, zit je tussen de meelopers en je mag niet eens huilen. :-k

Ik dacht er eigenlijk meer aan om hier maandagochtend een fotoreportage neer te knallen van 40.000 onthutste aarsrenagangers na de late gelijkmaker van Timmy Simons uit een penantie, door een Schwalbe van Farfan. Tongue

ik vind het een riskante vorm van thrillseeken. echt de dood of de gladiolen.

ik heb 1x gezondigd voor een pot van het nl elftal, hoef nooit meer naar die betonbak mettie klapstoeltjes, maar in dit geval zou ik het helemaal niet doen.

kun je niet met bumme ruilen? die zit bij feyenoord roda. ik zou het vervelend vinden als ajakkes kampioen wordt en men in het risicovak kk aan zijn smoel ziet dat hij er blij mee is.......
Reply
#24
Hagenezen naar Ajax, Ajacieden naar de Kuip. Het moet niet gekker worden :razz: Toevallig vroeg zo'n ponyliefhebber ook aan mij of ik niet mee wou om zijn clubje te steunen tegen WII, wat voor ons natuurlijk van levensbelang is. Het antwoord laat zich raden :wink:
Reply
#25
Fysiek zit ik zondag in KK maar mijn hart zit in Vakkie 119.

Hup Ajax ! Hup Vitesse ! Hup Feyenoord !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#26
Bumme Wrote:Fysiek zit ik zondag in KK maar mijn hart zit in Vakkie 119.

Hup Ajax ! Hup Vitesse ! Hup Feyenoord !

Sterkte dan!
Reply
#27
wat mij het leukste scenario lijkt is dat Heracles dit jaar het kampioenschap beslist. Psv gaat voor de verandering kansloos onderuit tegen Vitesse, Ajax komt al vroeg op 1-0, maar bijt zich vervolgens stuk op de uitmuntend keepende Pieckenhagen. Laatste minuut via een counter of penalty de 1-1. Past wel een beetje bij Ajax van de laatste jaren; het op het beslissende moment laten afweten...
Mijn gras is groener
Reply
#28
Toch hoop ik stiekem dat Ajax kampioen gaat worden. Nadat die laffe gloeilampen mijn broeders hebben aangevallen met bakstenen, tegels en ander gesteente gun ik het ze niet eens meer. Nadat wij hun feestje hebben verstoord en de balonnen weer kapot geprikt konden worden na uren werk van achteraf huilende gloeilampen, werd de feestvreugde veranderd in een grillige agressieve sfeer.

Het is toch focking niet normaal, want ik zeg Forza Ajax........
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#29
Als Vret al voor Ajax is, kan het gewoon niet meer misgaan...Dikke Theo 4 Koffieman! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#30
Treesong Wrote:Als Vret al voor Ajax is, kan het gewoon niet meer misgaan...Dikke Theo 4 Koffieman! =D>

Je weet dat voor een rode kaart minpunten staan? Janssen en v/d Schaaf willen in stijl afscheid nemen van Vitesse!
Reply


Forum Jump: