The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poker in de krant
#1
Beste Pokerdudes!

We willen bij Metro wellicht wat meer aandacht gaan besteden aan poker. En ik was erg benieuwd naar de mening van de pokeraars hier op het forum.

Vinden jullie dat poker meer aandacht verdient van de schrijvende pers? Zo ja, wat zou je over poker willen lezen in de krant?

Groet,
Dave
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
Ik zou willen dat de Nederlandse (betuttelende kut) regering gewoon het pokeren vrij geeft en het niet onder het monopolie van HC laat zitten.

Ik zou wel wat verslagen willen zien in de krant van grote toernooien. Over tactiek e.d.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#3
Het AD heeft elke dag een pokerprobleem, misschien wel leuk om dit te pikken... Smile
dan schetsen se een situatie en dan stellen ze een vraag. Bijvoorbeeld na uitleg van een situatie en je kaarten en de flop, wat te doen op de turn. Dan geven ze meerdere opties. check call, check raise etc..
The great old Ludwig von...
Reply
#4
oja, dat las ik inderdaad ook in die speciale editie die ze deze zomer hadden. Verslagen van toernooien is ook iets waar we aan denken. Zou je dan alleen EPT doen?

Wat vinden jullie van Lords of Poker? Gaat dat wat worden?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#5
Ach, de Pers heeft ook al zo iets geprobeerd. En wijlen de Dag ook. Columpie van Mr. Kleine Schoppetjes. Pokerprobleempie. Af en toe een interview met zo'n bleke flespisser. Tja. Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#6
maar kan het dan beter volgens jij? Of kan het gewoon niet?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#7
Er is een beetje een overkill aan poker op dit moment in de media, denk erder dat men zal denken; heb je de metro ook weer, die willen ook een stukje meeliften op de pokerhype...
tenzij je je onderscheid en het heel goed doet, maar hoe? Geen idee
The great old Ludwig von...
Reply
#8
Overkill allereerst. Pokerprobleem is altijd leuk maar niet nieuw. En het jammere van interviews met pokeraars is dat je 80% van de tijd hetzelfde standaard verhaal hoort. Wat moet je die gasten nog vragen? Eigenlijk zijn die verhalen alleen maar interessant voor pokeraars, maar Jan met de Pet denkt: het zal wel.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#9
tja wat ik toch wel mis in de kranten zijn inderdaad de verslagen van de grote toernooien. De EPT's, WPT's en WSOP toernooien. Als ik jullie was zou ik in april/mei gewoon een dikke WSOP special doen. Elke dag een aardig stuk over de toernooien van de dag ervoor. Dat soort dingen zijn op het moment alleen op internet te vinden en niet in de dagbladen. Daarmee onderscheid je je. En probeer dan niet de stukjes van pokernews over te nemen want dat is te makkelijk en dat lezen de pokerliefhebbers toch al.
Reply
#10
Thanks for the input!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#11
Vandaag de eerste poker pagina van Metro :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: