The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Monte Carlo 2008
#1
Er worden al op zondag partijen gespeeld van de main draw.
Indien er zondag en maandag geen regen valt is er al veel bekend en zal het een saaie FTM week worden. Is er wat te doen aan de deadline? Het enige probleem dat daarvan kan zijn is dat deze week nog niet is afgesloten omdat de finales van 3 toernooien pas zondag zijn. waarvan houston op zondagavond.
Denk even mee hierover aub...
Reply
#2
Valt niet over mee te denken...technisch gezien is t gewoon bijna onmogelijk om een nieuw toernooi te starten zonder dat de vorige goed afgesloten zijn. Ja in theorie zou het kunnen maar daar zitten zoveel omwegen in dat ik het gewoon liever niet doe. Zo saai kan t trouwens toch niet zijn? bij SD gebeurde dit vroeger altijd.
Reply
#3
Tja, lastig. Ik heb dit al eerder proberen aan te kaarten maar toen weinig respons.

Het moet sowieso op maandag, anders krijg je een heel gedoe met de DB openen, sluiten, openen, sluiten, etc... En dan heb je de nieuwe waarden van de spelers.

Maar ja, wanneer dan op maandag? Het liefst zo vroeg mogelijk, maar de organisator moet wel de tijd hebben om de waarden van de spelers aan te passen en iedereen moet de tijd krijgen zijn team te maken.

Mij lijkt maandag om iets van 17 of 18 uur het beste, misschien zelfs 16 uur...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Haase trouwens niet in de Q-draw, geen enkele Nederlander.

Veel afzeggingen ook: Roddick, Berdych, Blake, Gonzo, Canas, Tsonga, Baghdatis, Hewitt etc.
En Kuerten een WC terwijl ie afgelopen week weer 2e ronde challenger verliest #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
17/18 uur lijkt me niet echt een optie aangezien mensen die overdag werken dan hun team niet kunnen maken.
Reply
#6
idd. ik ben pas om 18 uur thuis.

maandag 20 uur misschien?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
lijkt mij goed
Reply
#8
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=http://www.atptennis.com/1/posting/2008/410/mds.pdf">http://www.atptennis.com/en/common/Trac ... 10/mds.pdf</a><!-- m -->

loting...

nadal ancic al snel...
almagro weer snel tegen monaco

verwacht halve finales federer djoko en davy nadal gewoon
Reply
#9
Ik ben erg tegen wijzigen van de deadline. Vooraf hadden we maandag 22.00 uur afgesproken, m.u.v. grand slams (en Masters zoals Miami).
Nu vind ik het zeker niet meer het moment om de deadline te wijzigen, je weet niet of iedereen nog op het forum komt. Zelf ben ik ook pas rond 21.30 uur thuis.

Zo'n probleem is het trouwens toch niet? Voor iedereen zijn dezelfde wedstrijden om 22.00 uur gespeeld en er blijft nog genoeg te kiezen over.
Reply
#10
Op zich maakt 20 of 22 uur ook niet zoveel uit, waarsch wordt er dan toch niet meer gespeeld. 22 uur lijkt me dus ook prima. Al hebben we wel gewoon gezegd dat het bij GSs en TMSs eerder gezet zou worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Het is FORUM tennis manager

die managers die nooit op het forum komen hebben weinig recht van spreken.
maar aangezien het niet anders kan omdat houston pas zondag laat is afgelopen is het deze keer niet anders.

volgende toernooien deadline op zondag om 22 uur
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Lezen Buurs, deadline op zondag kan dus niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Ad Wim Wrote:Lezen Buurs, deadline op zondag kan dus niet...

begrijpen Fransman, deadline kan wel als toernooien in Europa zijn.
Als de finales rond 16 uur zijn afgelopen, kan de deadline om 22 uur.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
Als mensen op maandag om 18 uur thuis, net als ik, is er voldoende tijd om je team voor 22 uur gereed te hebben.
Dus kan dit ook op zondag voor 22 uur.
Bijvoorbeeld van 17/18 uur tot 22 uur.

We kunnen bij wijze de deadline om 23 uur zetten op zondag.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
Heeft niks met begrijpen te maken, het kan toch gewoon niet? Ten eerste is de finale waarsch pas rond een uur of 17/18 afgelopen en dan is het wel heel kortdag. Bovendien heb je dan niet de nieuwe spelerswaarden.
En er zijn mensen die in het weekend niet tot nauwelijks online zijn...

Het kan eventueel wel om middernacht, maar dan heb je dus niet de nieuwe waardes en het lijkt me nog niet erg praktisch...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
ik vind het niks als er zoals maandag al 16 spelers door zijn naar de 2e ronde...
spelerswaardes van een week terug is toch geen ramp.
scheelt vaak niet veel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
buurs Wrote:Het is FORUM tennis manager

die managers die nooit op het forum komen hebben weinig recht van spreken.
Dat is zo, maar je bent toch niet verplicht om elke dag op het forum te komen?
Misschien is er nu iemand een weekendje weg, en komt hij maandagavond pas weer terug. Nu wijzigen van de deadline kan dus niet meer.
Verder vind ik discussie prima, maar vind ik wel dat die niet elke keer weer opgepakt moet worden. Nu graag afronden, zodat iedereen weet waar hij de rest van het jaar aan toen is. En de deadline overdag zetten (of vroeg op de avond) vind ik niet wenselijk voor de mensen die werken.
Met zondag 24.00 uur in bepaalde weken heb ik geen probleem, mits het van te voren is afgesproken, iedereen er mee eens is en het technisch mogelijk is.
Reply
#18
buurs Wrote:ik vind het niks als er zoals maandag al 16 spelers door zijn naar de 2e ronde...
spelerswaardes van een week terug is toch geen ramp.
scheelt vaak niet veel.
De hele 1e ronde zal op maandagavond vast nog niet gespeeld zijn en dan nog valt er nog genoeg te kiezen lijkt me.

En de spelerswaarden vind ik wel redelijk belangrijk aangezien ze nogal kunnen fluctueren als bijv Almagro de ene week de finale haalt. Dan neemt iedereen hem de week erna als hij niet in waarde stijgt.
En zoals Andre zegt, hier had je eerder mee moeten komen, MC kan sowieso niet.
Voor de week erna moeten we nu vast de discussie beginnen. En niet in dit topic.
En sowieso zijn het waarschijnlijk niet al te sprankelende weken met maar 1 toernooi met 56 deelnemers...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Gewoon maandag 2200 uur, mensen raken in de warrie ervan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#20
Stille Wrote:Gewoon maandag 2200 uur, mensen raken in de warrie ervan

Helemaal mee eens en niet nu weer dingen gaan veranderen...gewoon houden aan de afspraken zoals gemaakt bij begin FTM
Reply
#21
Jammer dat sommige het anders zien...die vinden het leuk om zoals deze week voor odesnik of minar te gaan. Ik vind het leuk zoals nu bij de atp...al van te voren de spelers aangeven.
En over de deadline...ik ben het volledig met Buurs eens..het is FORUM tennis manager. Het is voor de echte tennisliefhebbers. Die moeten weten dat Monte Carlo een TMS is en dat er veranderingen kunnen zijn. Overigens zou er ook nog een mail naar iedereen gestuurd zijn dus hoef je niet eens op het forum.

Jammer dat zo de mensen die bijna nooit op het forum komen regeren.
Moeten we ook voor de poll weer wat gaan verzinnen zeker omdat de helft nietop tijd gepolled heeft.
Reply
#22
Jullie zeggen het maar jongens! Vanavond of morgenavond, ik kom wel weer langs opt forum :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#23
kooltje Wrote:Jammer dat sommige het anders zien...die vinden het leuk om zoals deze week voor odesnik of minar te gaan. Ik vind het leuk zoals nu bij de atp...al van te voren de spelers aangeven.
En over de deadline...ik ben het volledig met Buurs eens..het is FORUM tennis manager. Het is voor de echte tennisliefhebbers. Die moeten weten dat Monte Carlo een TMS is en dat er veranderingen kunnen zijn. Overigens zou er ook nog een mail naar iedereen gestuurd zijn dus hoef je niet eens op het forum.

Jammer dat zo de mensen die bijna nooit op het forum komen regeren.
Moeten we ook voor de poll weer wat gaan verzinnen zeker omdat de helft nietop tijd gepolled heeft.
Niet zo negatief Kolemans. Ondanks dat het FTM is, moet er wel duidelijk zijn wil dit spel zichzelf serieus nemen. Voor de komende week gaat het sowieso niet werken om de deadline te veranderen. Voor de weken erna kunnen we nu vast een discussie in gang zetten, dan verandert het wellicht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
wat moet er gediscusieerd worden dan? de standpunten zijn toch duidelijk?
Reply
#25
De standpunten zijn duidelijk, maar liggen niet op één lijn en daar moet dus over gediscussieerd worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
tja maar dan krijg je de bekende dingen als het op tijd melden en dergelijke. Veel eerder dan vrijdag gaat dat toch niet lukken.
Reply
#27
Maak dan even een thread waarin iedereen in 1 post laat weten wat zijn standpunt over de deadline is. Als je wonesdag of zo kijkt, hebben de meesten wel gereageerd.
Reply
#28
de helft komt niet op het forum
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
Onzin, alleen Woerdie, Tim Army en Aadje zijn vrijwel nooit op het forum, maar de eerste twee zijn te contacten en Aadje ook via PM.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Ik zie dat Cruijff de organisatie moet doen de komende week, gaat dat lukken Cruijff?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: