The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




top2000
#31
Aukinho Wrote:Opzich klopt dat wel, maar als je echt een objectieve lijst wil hebben van wat Nederlanders vinden horen ze er wel bij (Muse heb ik blijkbaar overheen gekeken..). Voor deze lijst wordt dermate veel reclame gemaakt dat ook veel niet-luisteraars (zoals ik) stemmen.

Nogmaals: het gaat NIET om een objectieve lijs van waar Nederlanders graag naar luisteren, maar om waar de gemiddelde Radio-2-luisteraar graag naar luistert. Dat is een behoooooooooooorlijk verschil, want de gemiddelde Nederlander luistert, als ik de onderzoeken mag geloven, vooral naar R&B-zwijmel-herrie, 50 Cent, Eminem en Robbie Williams en die staan (bijna) allemaal niet in deze lijst.
Reply
#32
Gerben Zonderland Wrote:
Aukinho Wrote:Opzich klopt dat wel, maar als je echt een objectieve lijst wil hebben van wat Nederlanders vinden horen ze er wel bij (Muse heb ik blijkbaar overheen gekeken..). Voor deze lijst wordt dermate veel reclame gemaakt dat ook veel niet-luisteraars (zoals ik) stemmen.

Nogmaals: het gaat NIET om een objectieve lijs van waar Nederlanders graag naar luisteren, maar om waar de gemiddelde Radio-2-luisteraar graag naar luistert. Dat is een behoooooooooooorlijk verschil, want de gemiddelde Nederlander luistert, als ik de onderzoeken mag geloven, vooral naar R&B-zwijmel-herrie, 50 Cent, Eminem en Robbie Williams en die staan (bijna) allemaal niet in deze lijst.

maar de gemiddelde Nederlander stemt wel op deze lijst. Tenminste, als ik de reclames zo zie, krijg ik het idee dat de doelgroep de gemiddelde Nederlander is. Overigens staan bij de lijsten van MTV ook nog altijd artiesten en bands als Guns 'N Roses, U2, Mickael Jackson, No Doubt en Metallica bovenaan.. Over eeuwige lijsten genomen worden deze toch het meest gekozen.

Ik begrijp best dat Radio 2 meer van hun keuze op de lijst zet, maar dan is het vreemd dat van bijvoorbeeld Green Day wel een nummer als Holiday er op staat, maar niet Basket Case, When I Come Around of Time Of Your Life. Als je dan toch iets buiten je doelgroep doet, doe dat dan helemaal goed of helemaal niet, vind ik. Nu staat het er zo halfjes bij.

Laatste opmerking: Robbie Williams heeft netuurlijk helemaal niets met Amerikaans R&B gezwijmel te maken (50 cents en eminem ook niet, maar je zal wel hiphop bedoelen..)
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#33
Aukinho Wrote:maar de gemiddelde Nederlander stemt wel op deze lijst. Tenminste, als ik de reclames zo zie, krijg ik het idee dat de doelgroep de gemiddelde Nederlander is. Overigens staan bij de lijsten van MTV ook nog altijd artiesten en bands als Guns 'N Roses, U2, Mickael Jackson, No Doubt en Metallica bovenaan.. Over eeuwige lijsten genomen worden deze toch het meest gekozen.

Ik begrijp best dat Radio 2 meer van hun keuze op de lijst zet, maar dan is het vreemd dat van bijvoorbeeld Green Day wel een nummer als Holiday er op staat, maar niet Basket Case, When I Come Around of Time Of Your Life. Als je dan toch iets buiten je doelgroep doet, doe dat dan helemaal goed of helemaal niet, vind ik. Nu staat het er zo halfjes bij.

Laatste opmerking: Robbie Williams heeft netuurlijk helemaal niets met Amerikaans R&B gezwijmel te maken (50 cents en eminem ook niet, maar je zal wel hiphop bedoelen..)

Nee, dat bedoel ik helemaal niet. Ik bedoel precies wat er staat, namelijk dat de gemiddelde Nederlandse muziekluisteraar naar R&B-zwijmel-herrie, 50 Cent, Eminem en Robbie Williams luistert, want dat zijn de meest verkochte cd's. Wellicht dat daar ook nog Frans B. en aanverwante neuzelarij bijhoort, maar die schaar ik voor het gemak maar even niet onder 'muziek'.

En die lijst is samengesteld uit alle platen die ze het afgelopen jaar gedraaid hebben, aangevuld met suggesties van luisteraars. Natuurlijk is ongeveer 15% discutabel, zoals het hele album van Within Temptation, maar de overige 85% vind ik wel redelijk representatief voor die zender en het is hun lijst en nogmaals niet de gemiddelde muzieksmaak van de gemiddelde Nederlander. En ik denk ook niet dat de gemiddelde Nederlander op deze lijst stemt, maar voornamelijk het volk wat normaliter al naar Radio 2 luistert, aangevuld met de luisteraars van andere pseudo-easy-listening-zenders (Sky Radio, Veronica, RTL FM, etc.)
Als jij vindt dat er iets mist moet je dat melden bij die lui en dan kan je door stemmen dat nummer in de lijst krijgen, toch?
Reply
#34
Ja, is juist opgemerkt.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#35
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.omroep.nl/live/top2000radio.asx">http://www.omroep.nl/live/top2000radio.asx</a><!-- m -->

Livestream van de top2000 - 2004. Alleen de liedjes, zonder gelul er tussendoor.. Heerlijk!

(zijn nu bij 1310)
Reply
#36
toch duidelijk dat treesong en berend b gestemd hebben. :waf:

Quote:Nieuwe nummer 1 voor Top 2000


( 6 december 2005) - ’Avond’ van Boudewijn de Groot is dit jaar op de hoogste plaats geëindigd van de Radio 2 Top 2000.



Queen van de troon
Dit bleek uit de telling van meer dan 1 miljoen stemmen die het publiek de afgelopen weken heeft uitgebracht op de Top 2000. De stemperiode werd vorige week vrijdag afgesloten. Boudewijn de Groot stoot Queen van de troon die in alle voorgaande edities op de eerste plaats stond met ’Bohemian Rapsody’.

Identificeren
“Vorig jaar was mijn verbazing al groot toen ‘Avond’ op de vijfde plaats stond” zegt Boudewijn de Groot in een eerste reactie. “Nu de Top 2000-stemmers op eigen initiatief vonden dat het tijd werd voor een nieuwe nummer 1 en wel het Nederlandstalige ‘Avond’, is mijn blijdschap des te groter. Ik denk dat men op dit moment behoefte heeft aan een lied waarmee men zich direct kan identificeren.”

Spannende strijd
Zendercoördinator Kees Toering is verrast door deze uitslag. "Iedereen dacht dat Queen haast vastgemetseld zat op die eerste plaats. Maar het publiek durft toch de uitdaging aan. Het was een spannende strijd, bleek bij de telling. Een internationale rockklassieker versus een Nederlandstalig lied dat zich langzamerhand een plaats heeft veroverd in de voorkeuren van het publiek."
Reply
#37
Belachelijk natuurlijk, maar tis een mooi nummer van een mijner helden =D>

Volgend jaar Ome Nelis op 1 :!:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#38
volgend jaar "hoe moet ik het de stad vertellen?" erin zien te stemmen. :wink:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#39
Treesong Wrote:Belachelijk natuurlijk, maar tis een mooi nummer van een mijner helden =D>

Volgend jaar Ome Nelis op 1 :!:


Doe dan maar de Begrafenis van Manke Nelis op 1 :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#40
Treesong Wrote:Belachelijk natuurlijk, maar tis een mooi nummer van een mijner helden =D>

Volgend jaar Ome Nelis op 1 :!:

en morgen al in de bus.
Reply
#41
Berend Botje Wrote:
Treesong Wrote:Belachelijk natuurlijk, maar tis een mooi nummer van een mijner helden =D>

Volgend jaar Ome Nelis op 1 :!:

en morgen al in de bus.

:cry: 15 jaar... 15 jaar! :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#42
hierbij de link naar het introspel, leuk om te testen hoe het met de muziekkennis staat.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://top2005.radio2.nl/2005/site/page/introspel/">http://top2005.radio2.nl/2005/site/page/introspel/</a><!-- m -->
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#43
1,2, 5 en 7 gemist :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#44
Aukinho Wrote:
Davydoff Wrote:Er ontbreekt echt te veel in deze lijst :!:

Maar 2 platen van Aerosmith???
Zoveel nummer van Beach Boys, maar geen California Dreaming en Surfin USA???
Waar zijn bands als Franz Ferdinand, Bush, Blur, Muse, Placebo, Greenday (1 nummer maar??), The Offspring, White Stripes, Outkast, Metallica (2 nummers maar??) Nirvana (2 nummers maar??) etc..

uiteindelijk hierop gestemd:

1. Greenday - Holiday
2. Guns n' Roses - Sweet child o' mine
3. Is ook schitterend - Voltooid verleden tijd
4. Linkin Park - In the end
5. Live - I alone
6. No Doubt - Don’t speak
7. Red Hot Chili Peppers - Californication
8. Robbie Williams - Angels
9. Train - Drops of jupiter (Tell me)
10. Metallica - Nothing else matters

dit jaar tot een totaal andere lijst gekomen :roll:



Beach Boys - Good vibrations (1966)
Cranberries - Zombie (1994)
Five for Figthing - Superman (it's not easy) (2000)
Joy Division - Love will tear us apart (1980)
Linkin Park - In the end (2000)
Madness - Baggy trousers (1980)
New Radicals - You get what you give (1999)
Radiohead - Paranoid android (1997)
Red Hot Chili Peppers - Californication (2000)
Uriah Heep - Easy living (1973)

blijf er bij dat geen van deze platen in mijn eigen top 10 aller tijden staat. de meeste komen niet eens in de buurt. maar ze zijn wel goed :8:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#45
mis aardig wat nummers zeg.

maar ben hier mee gekomen. Heb het klein gehouden.

Novastar - Wrong (1999)
U2 - Beautiful day (2000)
Michael Jackson - Billie Jean (1983)
Metallica - One (1994)
Bob Marley & the Wailers - Three little birds (1977)
Marvin Gaye - I heard it through the grapevine (1969)
Coldplay - The scientist (2002)

Uw eigen keuze

K's Choice - Not An Addict

dat deze er niet in staat, echt raar

en ik mis spin docters ook met Two princess
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#46
Waar staat die lijst nou weer dan?????? :roll:
Op de site van radio2 en op die van de top2000 staat alleen de lijst van vorig jaar....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#47
ka[ gewoon met die achterlijke top lisjten. Alsof er zoveel nummers in 1 jaar uitkomen om de top te veranderen. En als het ieder jaar zoveel scheelt stemt iedereen so inconsequent als de tyfus
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#48
Bocaloca Wrote:ka[ gewoon met die achterlijke top lisjten. Alsof er zoveel nummers in 1 jaar uitkomen om de top te veranderen. En als het ieder jaar zoveel scheelt stemt iedereen so inconsequent als de tyfus

Klopt.

ik was meer aan het kijken welke nummer ik mis in die lijst en dat zijn er heel wat. (nummer ide Radio 2 waardig zijn dan he)
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#49
ik had placebo - every you every me als eigen keuze
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#50
yes, the river knows - the doors
one - u2
one - metallica
the pianoman - billy joel
papa - Stef Bos
self esteem - the offspring
in my life - the Beatles
Dont stop me now - Queen
Mothers little helper - Stones
Could have lied - Chilli peppers
The great old Ludwig von...
Reply
#51
Aukinho Wrote:ik had placebo - every you every me als eigen keuze

Is dat radio2-muziek?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#52
Gerben Zonderland Wrote:
Aukinho Wrote:ik had placebo - every you every me als eigen keuze

Is dat radio2-muziek?

luister het nooit, maar als green day, radiohead en linkin park er bij staan, waarom deze dan niet?

had trouwens niet gezien dat self esteem van the offspring er ook bij stond, anders had ik daar zeker ook op gestemd.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#53
Gerben Zonderland Wrote:
Aukinho Wrote:ik had placebo - every you every me als eigen keuze

Is dat radio2-muziek?
"Metallica - One" , dat is pas radio 2 muziek.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: