The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CL VOORSPELLINGEN 1/2 FINALES (HFa) => EINDSTAND
#1
Hallo allen,

Misschien wat laat ditmaal, maar met het mooiere weer van de afgelopen dagen was de verleiding tot andere activiteiten dan ons Forum helaas groter. Misschien een wat verrassende uitslag deze week, maar dat komt door de de "vergeten" minuten van Voe. Want hierdoor houdt hij zich aan het door mij gestelde reglement uit het topic van 26-02-2008 23:40. Wie geen minuten vermeld bij een wedstrijd waarin niet gescoord wordt verdien je 20 bonupunten. Hij had in de voorspelling van Barcelona-Manchester United wel 2-2 gezegd, maar "gokte" door de minuten niet (lees: vergeten) in te vullen wel op de bonuspunten. Hierdoor is hij de weekwinnaar geworden. Hier het totaaloverzicht:

01 Voe 30
02 Ekslem 13
03 Kuiper 13
04 Devlin 9
05 Anti 8
06 Mitch 4
07 Riekki 3
08 Tietuh 1
09 Vret Mien Gras 1
10 Jansoe 1
11 Gittermaster 1
12 Niek 1
13 Voyou 0
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#2
Hmm, beetje een rare regel, vind je ook niet?

2-2 voorspellen en waarschijnlijk gewoon vergeten de minuten in te vullen en dan toch 20 bonuspunten krijgen omdat die horen bij een 0-0 uitslag... [-X
Mijns inziens klopt daar niet veel van.
Alleen als je 0-0 invult en het wordt ook 0-0 dan heb je in min ogen recht op de 20 bonuspunten, anders niet. In principe heeft Voe dus nu voor die wedstrijd twee uitslagen gegokt, nl. 2-2 en 0-0.

Deze situatie lijkt me toch wel een discussie waardig.
Reply
#3
Het zal me een tiet jeuken (voe speelt toch geen rol van betekenis :wink: ), maar slaat idd nergens op :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Mitch Wrote:Hmm, beetje een rare regel, vind je ook niet?

2-2 voorspellen en waarschijnlijk gewoon vergeten de minuten in te vullen en dan toch 20 bonuspunten krijgen omdat die horen bij een 0-0 uitslag...
Mijns inziens klopt daar niet veel van.
Alleen als je 0-0 invult en het wordt ook 0-0 dan heb je in min ogen recht op de 20 bonuspunten, anders niet. In principe heeft Voe dus nu voor die wedstrijd twee uitslagen gegokt, nl. 2-2 en 0-0.

Deze situatie lijkt me toch wel een discussie waardig.

Ekslem Wrote:Het zal me een tiet jeuken (voe speelt toch geen rol van betekenis :wink: ), maar slaat idd nergens op :lol:


Het gaat er niet om dat het "nergens op slaat" (want dat vind ik ook), het gaat erom dat het door mij niet goed in de regels is vastgelegd. Er staat in de eerste aankondigingen van 07-02-2008 22:18 alleen in de nieuwe regels:

Feits Wrote:...Als je denkt dat het 0-0 blijft vul je geen minuut in. Je verdient dan wel de dubbele bonus als het goed is, dus 20 punten."


Dat betekent dus dat iedereen die geen minuten invult op 2 paarden gokt enerzijds de uitslag anderzijds geren minuten.
Je komt dit soort "ongemakken" wel vaker tegen bij diverse voorspellingpoules, kijk maar naar het EK komende maanden. Er zijn er genoeg waar je uitslagen in een poule moet voorspellen en vervolgens de eindstand in de poule apart moet voorspellen. Sommigen voorspellen uitslagen waarmee een ploeg in de poule eruit zou liggen, maar kiezen ervoor deze via plaatsing in de poule-stand wel door te laten gaan.

En wat Voe zijn punten betreft, klopt Mitch beredenering ook niet, want dan had Voe 30 punten gehad, 10 voor de juiste uitslag en 20 bonupunten voor de minuten. Ook een "tekortkoming" die ik al eerder aanhaalde op 19-02-2008 23:06 met het volgende:

Feits Wrote:Champions League hervat na de winterstop met een toevoeging aan deze voorspellingscompetitie "De Bonuspunten". De scores liepen behoorlijk uiteen en de juiste minuut voorspellen is lastig blijkt wel. Wat ook blijkt is dat 0-0 voorspellen wel heel erg aantrekkelijk is geworden, dat is 10 punten voor de juiste uitslag en gelijk 20 bonusputen. Misschien nog iets bijschaven deze regel voor de editie 2008-2009? (Ook andere ideeën zijn per PM welkom)

...nou met die ideeën liep het storm hè jongens?! :eeeek:

Het is voor mij bovendien de eerste keer dat ik een spel als dit "organiseer" en hoort dit tot de leermomenten. Volgend jaar zal ik er rekening mee houden dat het anders kan. En als je daar niet mee kan leven, doe je niet mee, zal mij verder een zorg wezen. :8:
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#5
Geen verwijt hoor! Keep up the good work =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
Niet zeuren, goed werk.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#7
Deze week gok ik gewoon ook de minuut goed.....
Reply


Forum Jump: