The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Schalke 04 - PSV Eindhoven
#31
Was een penal. Ooijert beweegt de hand naar de bal. Glasheldere penalty.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Peter Wrote:
Matador! Wrote:Terechte penalty, 1-0 Kobiashvili
\

Voor de neutrale toeschouwer blijft het altijd dubieus of de hand nou naar de bal ging of de bal naar de hand.

eeeh, nee? was niks dubieus aan..

maar goed, snel terug naar de regel "hands is hands en dus een overtreding" , dan is het nooit meer dubieus..
Reply
#33
Peter! Peter! Die 2-0 was zuiver buitenspel! En die pingel is ook onterecht! Peter? Peeeeter???
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#34
Sjips, ze hebben wel pech zeg... Sad
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#35
3-0 met dank aan Sibon.

Farfan d'r af per brancard! :eeeek:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
Was dit nu een typisch geval van een onzuivere penalty?
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#37
Brr...fluit maar af, beter zal het niet worden. Nadeel is ook dat je nu als PSV zijnde een negatief onderling resultaat hebt t.o.v. Schalke. Maar met deze standen moet je gewoon thuis winnen van Fener en dan ben je dr.

Btw. Sjeva 4x voor Milan, doettie leuk :eeeek:
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#38
Een voordeel voor allel PSV-fans: Jullie laatste wedstrijd gaat straks nog ergens om!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#39
Hmm.. die 2e was tenminste echt een duidelijk penalty. Thuis ff van Fener winnen en naar de 2e ronde ten koste van die duitsers. Icon_twisted
Reply
#40
Spannend!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#41
PSV is bij winst tegen Fenerbahce gewoon door.
Als ze zelf gelijk spelen en Schalke wint in Milaan zijn ze ook door.
Alz ze gelijk spelen en Schalke wint niet in Milaan is het over.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#42
prachtige schwalbe zeg die 3-0!! rest vd wedstrijd heb ik niet gezien dus niks over te zeggen
Reply
#43
sibon Undecided wat een held zeg... :roll:
Economists do it with models...
Reply
#44
Rare wedstrijd, verliezen door 2 pingels.
Al met al heb ik nooit echt het gevoel gehad dat p$v ook maar 1 doelpunt zou maken.

Thuis winnen, 2 teams in de QF !
Reply
#45
Helaas moet ik zeggen dat we terecht verloren hebben. Onze jonge Marokkaanse jongens zaten ook niet lekker in hun vel. Prima scheids, al zat hij natuurlijk wel fout bij die laatste pingel. Wel stom van Sibon om in het eigen strafschopgebied zo in te komen, maar het was op de televisie een duidelijke schwalbe. Beasley werd behoorlijk gemist. Robert is echt helemaal nix. Gauw wegdoen samen met Sibon pff.
Verdedigend zag het er niet slecht uit. Wel een fout om bij de 2e goal niet mee te lopen maar verder zag het er toch best uit.
PSV is gewoon nog niet zo ver als vorig seizoen vind ik. Toen waren we nagenoeg onkwetsbaar. De linies sloten beter aan. Maar goed, gewoon die Turken verslaan dan is er niks aan het handje. Op constant hoog niveau blijven voetballen is een kunst die we op dit moment nog niet helemaal beheersen, maar dat komt wel weer.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#46
Bumme Wrote:Ik schrijf dus eerst keurig Aissati maar kijk voor de zekerheid nog even in de DB van Sportdreams en zie dat hij daar met dubbel t' staat dus pas ik het snel aan.........

Gelijk maar even een e-mail gestuurd:

-----Original Message-----
From: Bumme
Sent: dinsdag 22 november 2005 12:49
To: <!-- e --><a href="mailto:'champions@sportdreams.com">'champions@sportdreams.com</a><!-- e -->'
Subject: Verkeerde spelling in database


Beste Sportdreams medewerker,

In jullie database staat Aissati als Aisatti.
Het moet dus dubbel "s" zijn ipv dubbel "t".

Groet,

Bumme

-----Original Message-----
From: Sportdreams [mailto:info@sportdreams.com]
Sent: woensdag 23 november 2005 12:37
To: Bumme
Subject: Re: Verkeerde spelling in database


Beste Bumme,

Bedankt voor je scherpe blik. We zullen het direct aanpassen.

Sportieve groet,
Team Sportdreams.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#47
Eerste pingel terecht (hij had psv ook een pingel mee kunnen/moeten geven voor hun handsbal!). 2e goal fout vd scheids door niet te fluiten voor een overtreding op Cocu (daarna slecht verdedigen van Lamey door niet mee te lopen met zijn vent). 3e pingel leek terecht, maar in de herhaling vond ik het toch een schwalbe (snap wel dat hij er voor fluit).

Al met al terecht verloren, slecht gespeeld, weinig afgedwongen. Nu maar volle bak tegen die Turken thuis!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#48
harry_bierdop Wrote:Met voetbalwedstrijden, zoals ook bij de wedstrijd van vandaag, kunnen ze mensen idd gewoon weigeren. Ook al heeft ie geen wapens bij en nix van PSV aan, als hij bijv een ID kaart heeft met E'hoven erop kan ie al gewoon terug gestuurd worden! Of als je met 3 of 4 in een auto zit etc etc... terecht of niet, je doet er weinig tegen!

Waren om 12.30 uur aangereden, om 13.30 bij de grens grootscheepse controle. Ze vroegen eerst of we naar de wedstrijd gingen, vervolgens moesten we alle kaarten laten zien, id inleveren en werden wij en de auto zorgvuldig afgezocht. Na een kwartier konden we verder. Bussen van Oost die om 12.00 waren aangereden moesten ook allemaal gecontroleerd worden, dat duurde meer dan een uur. Bussen van sup ver waren om half 3 aangereden en om 18.15 in Gelsenkirchen, die mochten vervolgens niet meer de stad in maar direct naar t vak...

Over de wedstrijd zwijgen we maar. Op 6 december maar die turken verslaan.
Reply
#49
Ja hoorde het idd al! Had het ook al gepost om 19.32! Is niet echt leuk, denk je lekker in de buurt naar een uitwedstrijd te gaan duurt het nog zo immens lang.

Toen wij naar Krakow moesten was het ook zo klote, had er alleen al wel rekening mee gehouden. Heenweg 4 uur bij de grens gestaan, terugweg 4,5 uur :roll: !

Edit: Maar als je daar dan slijterijen langs de snelweg ziet en blikjes heineken bier 19 cent kosten weet je weer waarvoor je het deed. In een poolse pub daarom was een halve liter fles Heineken 1 euro 10 :oops:

En de wedstrijd was ook nog eens redelijk :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#50
Fabian Wrote:Rare wedstrijd, verliezen door 2 pingels.
Al met al heb ik nooit echt het gevoel gehad dat p$v ook maar 1 doelpunt zou maken.

Thuis winnen, 2 teams in de QF !

Waar ben jij de afgelopen jaren geweest?
Reply
#51
realphoolie Wrote:
harry_bierdop Wrote:Met voetbalwedstrijden, zoals ook bij de wedstrijd van vandaag, kunnen ze mensen idd gewoon weigeren. Ook al heeft ie geen wapens bij en nix van PSV aan, als hij bijv een ID kaart heeft met E'hoven erop kan ie al gewoon terug gestuurd worden! Of als je met 3 of 4 in een auto zit etc etc... terecht of niet, je doet er weinig tegen!

Waren om 12.30 uur aangereden, om 13.30 bij de grens grootscheepse controle. Ze vroegen eerst of we naar de wedstrijd gingen, vervolgens moesten we alle kaarten laten zien, id inleveren en werden wij en de auto zorgvuldig afgezocht. Na een kwartier konden we verder. Bussen van Oost die om 12.00 waren aangereden moesten ook allemaal gecontroleerd worden, dat duurde meer dan een uur. Bussen van sup ver waren om half 3 aangereden en om 18.15 in Gelsenkirchen, die mochten vervolgens niet meer de stad in maar direct naar t vak...

Over de wedstrijd zwijgen we maar. Op 6 december maar die turken verslaan.


Om half 11 weggegaan..om half 1 zaten we aan het bier. Geen controle gezien. Lekker tot een uurtje of half 8 in een kroeg vol Schalke supporters gezeten. Wedstrijd was klote. Bovendien was er nog een mongool die zonodig een bierflesje het veld op moest gooien.
Reply
#52
Bumme Wrote:PSV is bij winst tegen Fenerbahce gewoon door.
Als ze zelf gelijk spelen en Schalke wint in Milaan zijn ze ook door.
Alz ze gelijk spelen en Schalke wint niet in Milaan is het over.

Ik kan me nog een soortgelijk scenario van PSV herinneren, toen ze de laatste wedstrijd thuis moesten spelen tegen Anderlecht... Laten we hopen dat het niet weer zo gaat!

Overigens heeft PSV in 5 CL-wedstrijden nog maar 1 goede wedstrijd gespeeld en hoor je daar niemand van de media over...
Reply
#53
Matador! Wrote:
Bumme Wrote:PSV is bij winst tegen Fenerbahce gewoon door.
Als ze zelf gelijk spelen en Schalke wint in Milaan zijn ze ook door.
Alz ze gelijk spelen en Schalke wint niet in Milaan is het over.

Ik kan me nog een soortgelijk scenario van PSV herinneren, toen ze de laatste wedstrijd thuis moesten spelen tegen Anderlecht... Laten we hopen dat het niet weer zo gaat!

Overigens heeft PSV in 5 CL-wedstrijden nog maar 1 goede wedstrijd gespeeld en hoor je daar niemand van de media over...

Tegen anderleht was dat niet die 2-3 met die geweldige terugspeelbal van hofland?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#54
Matador! Wrote:
Bumme Wrote:PSV is bij winst tegen Fenerbahce gewoon door.
Als ze zelf gelijk spelen en Schalke wint in Milaan zijn ze ook door.
Alz ze gelijk spelen en Schalke wint niet in Milaan is het over.

Ik kan me nog een soortgelijk scenario van PSV herinneren, toen ze de laatste wedstrijd thuis moesten spelen tegen Anderlecht... Laten we hopen dat het niet weer zo gaat!

Overigens heeft PSV in 5 CL-wedstrijden nog maar 1 goede wedstrijd gespeeld en hoor je daar niemand van de media over...

Het gaat om het resultaat. 2x scoren en toch 7 punten hebben
Reply
#55
Kezmania Wrote:Om half 11 weggegaan..om half 1 zaten we aan het bier. Geen controle gezien. Lekker tot een uurtje of half 8 in een kroeg vol Schalke supporters gezeten. Wedstrijd was klote. Bovendien was er nog een mongool die zonodig een bierflesje het veld op moest gooien.

Dan waren jullie de controle denk ik net voor. Zoals ik al zei viel de wachttijd bij ons ook mee en zaten we ook op tijd aan het bier. Zat op de hoofdtribune, 1 rij onder Kone, dus heb het "fles incident" alleen maar gehoord. Ook dat er enkele opstootjes onderling waren en dat de ME het vak binnen kwam.
Reply


Forum Jump: