The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Voorlopige selectie Oranje voor het EK
#31
Doodzonde.... je bent toch een lachtertje als je de beste controlerende middenvelder van je land (van Bommel) en een van de beste aanvallende middenvelders met inmense ervaring (Seedorf) niet meeneemt ?

Dit EK gaat echt kansloos worden. Ben benieuwd wie er wel weer wilt spelen, en dan laat zien wat ze waard kunnen zijn, wanneer Bert bondscoach wordt.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#32
mwoah, hij neemt m niet mee omdat Seedorf er in dit geval zelf voor kiest. En of we hierdoor kansloos zijn betwijfel ik. Echter wel jammer dat seedorf niet meegaat. Nog frappanter is dat Seedorf in de belangstelling stond van Ajax...
Lijkt me een kansloos verhaal als ik dit zo lees
The great old Ludwig von...
Reply
#33
Of je bouwt een team om Seedorf heen, of je laat hem thuis. Het is allemaal zo simpel.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#34
Legion Wrote:Of je bouwt een team om Seedorf heen, of je laat hem thuis. Het is allemaal zo simpel.

nou, dat lijkt me ook onzin. hij moet in oranje net zo nederig spelen als bij milan. ergens op een zijkant. maar je moet hem er wel bijhebben, zeker omdat je tegen italie niet blind kan gaan aanvallen maar je realistisch voetbal moet spelen. psvee voetbal. dat is onbestaanbaar met fart, sneijder, persie, robben en nistelrode. dat is zelfmoord.
Reply
#35
Als je Seedorf alle vertrouwen geeft speelt hij de sterren van de hemel. Zeker op een EK waar hij wil schitteren.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#36
waf Wrote:
Legion Wrote:Of je bouwt een team om Seedorf heen, of je laat hem thuis. Het is allemaal zo simpel.

nou, dat lijkt me ook onzin. hij moet in oranje net zo nederig spelen als bij milan. ergens op een zijkant. maar je moet hem er wel bijhebben, zeker omdat je tegen italie niet blind kan gaan aanvallen maar je realistisch voetbal moet spelen. psvee voetbal. dat is onbestaanbaar met fart, sneijder, persie, robben en nistelrode. dat is zelfmoord.

Als van Basten 2 capabele controleurs op zou stellen achter de dartele drieling (Vaart, Sneijder, Seedorf), dan zou hij best kunnen spelen idd, maar dan kan hij dus slechts 2 van de 6 spitsen opstellen (Ruud, KJH, Babel/Dirk, Robben, Persie en JVH) en dat doet ie toch niet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#37
Die Italianen stampen we gewoon Bombie-stijl de grond in... Hakkuh

Met dat laffe kutvoetbal van ze...

En hun kutavatar...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#38
Seedorf en van Bommel blijven dus thuis. Gelukkig hebben we de Zeeuw en knakworst Jaliens nog!

Net als 2 jaar geleden: als die Jaliens bij de definitieve selectie zit (na een zeer zwak seizoen) geef ik mijn steun aan een ander land. Tijdens het WK was het nog Duitsland, nu zal ik Kroatie steunen. Landverrader of niet.

Sodemietert toch een end op mettie Jaliens.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
Keuze van het Volk: Urby wel, Denny en Orlando net niet
15/05/2008 14:45

Het Volk heeft zich massaal uitgesproken. De bijna zestigduizend bondscoaches van VI.nl vinden niet dat Orlando Engelaar, Nigel de Jong, Denny Landzaat en Hedwiges Maduro het verdienen uit te komen op de EK-eindronde in Oostenrijk en Zwitserland.

Als Marco van Basten de raad opvolgt, laat hij naast de vier middenvelders ook doelman Sander Boschker, verdediger Kew Jaliens en aanvaller Danny Koevermans afvallen van zijn voorlopige selectie. Zij mogen, wat de deelnemers die op VI.nl een selectie samenstelden, thuisblijven.

Toch hoeven vooral de afgevallen middenvelders niet te wanhopen. Doordat Clarence Seedorf dinsdag de eer aan zichzelf hield, hoeft Van Basten slechts zes in plaatsen van zeven spelers uit zijn voorlopige selectie van dertig man te verwijderen. Het Volk had Seedorf er graag bij gehad; 96 procent van de stemmers nam de middenvelder van AC Milan op hun selectie.

Bij het samenstellen van de selecties was het de bedoeling drie keepers, zes verdedigers, zes middenvelders en zes aanvallers te selecteren. Om tot 23 man te komen, mochten er nog twee veldspelers naar eigen inzicht worden toegevoegd. Na het tellen van de stemmen is gebleken dat die eer te beurt is gevallen aan Urby Emanuelson en Jan Vennegoor of Hesselink.
The great old Ludwig von...
Reply
#40
hier de volledige lijst...
Keepers

Edwin van der Sar
Manchester United (ENG) stemmen: 59577

Maarten Stekelenburg
Ajax stemmen: 57584

Henk Timmer
Feyenoord stemmen: 37866

Sander Boschker
FC Twente stemmen: 24156

Verdediging

John Heitinga
Ajax stemmen: 59064

André Ooijer
Blackburn Rovers (ENG) stemmen: 57895

Wilfred Bouma
Aston Villa (ENG) stemmen: 55352

Tim de Cler
Feyenoord stemmen: 53903

Joris Mathijsen
Hamburger SV (DUI) stemmen: 50144

Mario Melchiot
Wigan Athletic (ENG) stemmen: 48347

Urby Emanuelson
Ajax stemmen: 31054

Kew Jaliens
AZ stemmen: 18940

Middenveld

Wesley Sneijder
Real Madrid (SPA) stemmen: 59411

Rafael van der Vaart
Hamburger SV (DUI) stemmen: 59229

Clarence Seedorf
AC Milan (ITA) stemmen: 57555

Giovanni van Bronckhorst
Feyenoord stemmen: 56290

Ibrahim Afellay
PSV stemmen: 50611

Demy de Zeeuw
AZ stemmen: 40772

Denny Landzaat
Feyenoord stemmen: 29378

Orlando Engelaar
FC Twente stemmen: 28037

Nigel de Jong
Hamburger SV (DUI) stemmen: 25109

Hedwiges Maduro
Valencia (SPA) stemmen: 18600

Aanval

Robin van Persie
Arsenal (ENG) stemmen: 59492

Ruud van Nistelrooy
Real Madrid (SPA) stemmen: 59266

Klaas-Jan Huntelaar
Ajax stemmen: 57504

Arjan Robben
Real Madrid (SPA) stemmen: 56126

Dirk Kuijt
Liverpool (ENG) stemmen: 52417

Ryan Babel
Liverpool (ENG) stemmen: 51948

Jan Vennegoor of Hesselink
Celtic (SCH) stemmen: 39581

Danny Koevermans
PSV stemmen: 16648
The great old Ludwig von...
Reply
#41
Koevermans niet mee naar EK
Uitgegeven: 16 mei 2008 11:58
Laatst gewijzigd: 16 mei 2008 12:00

AMSTERDAM - Urby Emanuelson, Kew Jaliens, Hedwiges Maduro en Danny Koevermans zijn door bondscoach Marco van Basten niet opgeroepen voor het EK.

Dat maakte de KNVB vrijdag bekend. Later meer informatie.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#42
Kijk, da's dan weer goed nieuws...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#43
Treesong Wrote:Kijk, da's dan weer goed nieuws...

Kew Neeliens! =D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#44
Treesong Wrote:Kijk, da's dan weer goed nieuws...

Alleen sneu voor Koef, maar Jan doet het leuk als pinsjitter.
Er moeten dus nog (aangezien Boelaroes erbij gekomen is) nog 3 man worden bedankt.
Voorspelling: Boschker, Kuijt en Engelaar, dan houden we 3 keepers, 7 verdedigers, 7 middenvelders en 6 aanvallers over.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nusport.nl/20080515/oranje/seedorf-zegels-weggegooid-geld">http://www.nusport.nl/20080515/oranje/s ... gooid-geld</a><!-- m -->

Nogal dom van TNT om sowieso v/d Sar niet op 1 van de zegels te plaatsen en Urby kan er dus nu ook uit.
En op basis van 'selectiezekerheid' had je natuurlijk voor Sar, Heitinga, Gio, Sneijder en Ruud moeten gaan.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#45
Kuijt moet mee... maar dat is logies
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#46
Box Brother Wrote:Doodzonde.... je bent toch een lachtertje als je de beste controlerende middenvelder van je land (van Bommel) en een van de beste aanvallende middenvelders met inmense ervaring (Seedorf) niet meeneemt ?

Dit EK gaat echt kansloos worden. Ben benieuwd wie er wel weer wilt spelen, en dan laat zien wat ze waard kunnen zijn, wanneer Bert bondscoach wordt.

Sorry Box, maar daar ben ik het abslouut niet mee eens. Dat van Bommel kan voetballen is geen discussie, maar hij heeft het op belangrijke momenten al zo vaak verneukt. Of zijn man laten lopen (minimaal al 2x op zeer belangrijke momenten en weet ik hoe vaak al waar dan toevallig niets uit kwam) of domme gele en rode kaarten oplopen (toevallig dit seizoen al 2x bij Bayern) en hij ligt ook niet heel lekker hoor in deze groep. Dus van Bommel was ik ook al heel snel klaar mee.

En Seedorf ziet gelukkig op tijd zelf indat hij niet mee moet. Ik was al bang voor weer discussie en gedonder tijdens of vlak voor het EK. Een zeer verstandig besluit van deze goede voetballer die bij het Nederlands Elftal meer niet goed heeft gedaan dan wel. Jammer, maar niet iedereen kan bij zijn club en bij de nationale selectie hetzelfde brengen (kijk naar Makaay). Ligt ook aan de stijl van voetballen. En zeg nou niet dat het aan van Basten ligt, want Seedorf heeft dit al met veel meer coaches gehad natuurlijk.

Ik ben nog steeds van mening dat je niet de 11 beste voetballers op moet stellen, maar het beste team van 11 spelers.

Ik heb er nog steeds (en ik roep dit al 2 jaar) vertrouwen in dat het Nederlands Elftal ver kan komen op dit toernooi. Natuurlijk heeft elke kampioen ergens in het toernooi een keer geluk nodig. Bij elk EK of WK kun je wel iets opnoemen van de latere kampioen waarmee ze gemazzeld hebben. Laat het geluk deze keer eens aan onze zijde zijn.

En we hebben met vd Sar, Sneijder, vd Vaart, van Persie, Huntelaar en v. Nistelrooij echt super kwaliteit in huis!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#47
kuiper Wrote:En we hebben met vd Sar, Sneijder, vd Vaart, van Persie, Huntelaar en v. Nistelrooij echt super kwaliteit in huis!!!

1 kiepert en 5 aanvallers. Zegt genoeg lijkt me Sad
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#48
Oké Tree, maar je kunt niet alles hebben. En Vaart, Sneijder en v. Persie spelen op ons nieuwe middenveld, weliswaar aanvallend ingesteld. Maar we willen toch allemaal aanvallend voetballen.
En we hebben wel verreweg de beste keeper en kijk naar PSV waar dat toe kan leiden. Zij hadden ook geen sterke verdediging.

Natuurlijk had ik liever een Gattuso of Terry erbij gehad, maar die hebben we nu eenmaal niet.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#49
kuiper Wrote:Maar we willen toch allemaal aanvallend voetballen.

zooooo irritant dit..

haal die plaat nou eens voor je kop vandaan en zie nou eens in dat als jij dat wil dat niet wil zeggen dat we dat 'allemaal willen', drentse dwaas. :roll:
Reply
#50
Sorry, maar we moeten de ronde door tegen Italianen. Dan loop je je met je mooie aanval lekker stuk op een spaghettimuur en een countertje van een willekeurige Italiaanse spits is genoeg met die hansworsten die wij achterin hebben. Om over die lompe Roemenen maar te zwijgen... Ik geef ons nog de meeste kans om te winnen van de Fransen, en ook dat wordt billenknijpen...

Het interseert me geen hol hoe we doorkomen... al zie ik het lafste, lelijkste voetbal ooit. Maar wie is onze ijzeren man op het middenveld? De veteraan? De deurwaarder? De back die het hele veld heen en weer sprint en ook nog kan meeverdedigen? Het opbouwend genie? De leider?

Het wordt niks met Oranje en daar helpen 5 leuke aanvallers geen lieve moer aan...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#51
Treesong Wrote:Sorry, maar we moeten de ronde door tegen Italianen. Dan loop je je met je mooie aanval lekker stuk op een spaghettimuur en een countertje van een willekeurige Italiaanse spits is genoeg met die hansworsten die wij achterin hebben. Om over die lompe Roemenen maar te zwijgen... Ik geef ons nog de meeste kans om te winnen van de Fransen, en ook dat wordt billenknijpen...

Het interseert me geen hol hoe we doorkomen... al zie ik het lafste, lelijkste voetbal ooit.

zo is het.

tegen de italianen moet je een punt pakken. rustig ballen, niet in het mes lopen. hoewel de italianen ons in amsterdom kort geleden zoekgetikt hebben, heb je een goede kans op een gelijkspel omdat zij ook nog geen geoliede machine zullen zijn aan het begin van het tournooi.

frankrijk heb ik niet zo hoog zitten, maar als ze het allemaal op de heupen hebben kun je dar dik van verliezen. dat geldt helemaal als je aanvallend gaat spelen, want alleen al een henri (matige voetballer, maar vliegensvlug) loopt al onze subtoppers achterin zoek.

na twee wedstrijden 2 punten en dan moet je winnen van de roemenen. als je dat niet voor elkaar krijgt verdien je uiteraard helemaal niets. ik denk echter dat we kwalitatief meer in huis hebben en dat we die pot makkelijk moeten kunnen winnen. het hangt uiteraard wel een beetje af van de eerdere resultaten van de roemenen. als ze van ons moeten winnen slachten we ze, als wij van ze moeten winnen wordt het billenknijpen.
Reply
#52
waf Wrote:
kuiper Wrote:Maar we willen toch allemaal aanvallend voetballen.

zooooo irritant dit..

haal die plaat nou eens voor je kop vandaan en zie nou eens in dat als jij dat wil dat niet wil zeggen dat we dat 'allemaal willen', drentse dwaas. :roll:

Dan snap je dus de intonatie van mijn zin niet helemaal. Ik ben degene die het echt helemaal geen ruk interesseert hoe men voetbalt als ze maar winnen. Maar ik bedoelde dat vrijwel heel nederland, inclusie derksen, borst en later ook het fluitende publiek het blijkbaar wel belangrijk vind.

Dus wat dat betreft ben ik blij dat ik in jullie medestanders heb, want het eerste en belangrijkste doel is WINNEN! En daarna zou het leuk zijn als men ook nog behoorlijk voetbalt.

En waf, waarom dan weer drentse dwaas. Wat heeft dat nou weer met drenthe te maken. Volgens mij denk je ook echt dat we nog op een stapel stenen slapen en dat we allemaal niet bidden voor brune bonen. Laatst zei iemand uit het westen tegen mij dat hij vlak mij in de buurt was geweest. Almelo. :crazy: Ik zei tegen hem dat ik binnenkort wel even bij hem langs zou komen als ik in Scheveningen was. Maar ik woon in amstelveen hoor zei hij. Nou precies, dat ligt net zo ver uit elkaar als Almelo en Hoogeveen. #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#53
kuiper Wrote:Dan snap je dus de intonatie van mijn zin niet helemaal. Ik ben degene die het echt helemaal geen ruk interesseert hoe men voetbalt als ze maar winnen. Maar ik bedoelde dat vrijwel heel nederland, inclusie derksen, borst en later ook het fluitende publiek het blijkbaar wel belangrijk vind.

het oranje publiek neem ik niet serieus. dat is een verzameling provincialen die staat te hossen op thialf liedjes. ja, thialf, de hoofdstad van assen. jij neemt hen kennelijk wel serieus. of derksen en borst mooi voetballen prediken is mij niet bekend. derksen neem ik niet serieus. dus aan je hele opsomming kan ik weinig gewicht geven. daar baseer jij je mening op, daar vanuit een stenen hut in delfzijl-zuid.

drenthse dwaas was leuk in het kader van de aliteratie, bij nader inzien was drenthse druiloor beter geweest, izaak intonatie (net of ik de intonatie kan horen als ik je teksten lees :rollSmile .

derksen werd gister trouwens ongelooflijk voor lul gezet door peter r de vries tijdens de laatste pauw en witteman. peter r de vries, die soms ook ongelooflijk dom lult, niet in het minst bij zijn conclusies van de joran tapes, veegde de vloer met hem aan. voor de 2de keer in een week stond derksen met een mond vol tanden. Undecided

en vergelijk mij ajb niet met een amstelveense arp.
Reply
#54
Leuk hoor, als ze winnen, maar als de wedstrijden niet meer om aan te zien zijn is de lol er af, dan ga ik wel wat anders doen en lees ik de uitslag wel in de krant of op teletekst. Net zoals die van zo veel andere sporten die mij niet (meer) boeien.
May The Schwartz Be With You
Reply
#55
Ik heb hetzelfde eigenlijk...kijk sinds het WK eigenlijk geen Oranje meer...voornamelijk omdat het bij SBS zat, maar als van Basten kan zeggen dat het een goede wedstrijd was en het droog kan houden terwijl ik bijna in slaap ben gevallen op de bank is de lol er van af.
Europees kampioen worden we niet, en het mag een godswonder heten als we met deze aanvallende, blessuregevoelige spelers de tweede ronde halen.
In ieder geval, geen oranje koorts hiero.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#56
Treesong Wrote:Het interseert me geen hol hoe we doorkomen... al zie ik het lafste, lelijkste voetbal ooit.

En maar commentaar hebben als PSV op een 'laffe' manier wint Undecided :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#57
waf Wrote:frankrijk heb ik niet zo hoog zitten, maar als ze het allemaal op de heupen hebben kun je dar dik van verliezen. dat geldt helemaal als je aanvallend gaat spelen, want alleen al een henri (matige voetballer, maar vliegensvlug) loopt al onze subtoppers achterin zoek.

Ze laten in ieder geval de speler thuis die dit seizoen 20x heeft laten zien dat hij tegen 'Italiaanse' verdedigers kan scoren.

Quote:Trezeguet ontbreekt in Franse selectie
Gepubliceerd: vandaag 12:55

Het Nederlands elftal hoeft tijdens het komende EK geen rekening te houden met David Trezeguet. De 30-jarige spits van Juventus is door de Franse bondscoach Raymond Domenech buiten zijn voorlopige selectie van dertig spelers gelaten. Trezeguet werd dit seizoen ondanks twintig treffers voor Juventus slechts twee keer opgeroepen door Domenech. In totaal scoorde de 71-voudig international 34 interlanddoelpunten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#58
Geen Bosschker en Landzaat dus. Prima.

Vind overigens dat men Engelaar wel erg aan het ophemelen is. Prima voetballer voor Twente hoor, maar imo niet veel meer dan dat. Ik hoorde zelfs al het woord basis vallen, gekker moet het toch echt niet gaan worden.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#59
Ben ik niet helemaal mee eens. Hij heeft natuurlijk nog niet echt op internationaal niveau gespeeld. Maar ik zou het wel aandurven geloof ik.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#60
Lijkt mij dat met de verdediging "Ooijer-Heitinga-Bouma-de Cler" er een mooi verdedigend middenveldplekje voor van Bronckhorst is ingeruimd naast de Zeeuw. Engelaar mag dus netjes op de bank plaatsnemen en de laatste overbodige pot spelen in de poule Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: