The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Deadline op maandagmorgen 10 uur indien mogelijk
You do not have permission to vote in this poll.
Geen goed idee, want nu moet ik kiezen uit meer spelers en ik voel me er te onzeker over om teveel keuze's te moeten maken.
14.29%
2 14.29%
Goed idee, want dit maakt het spel leuker door de meer verschillende teams.
28.57%
4 28.57%
Geen goed idee, want ik werk op zondagavond/nacht.
42.86%
6 42.86%
Het maakt mij niet uit
14.29%
2 14.29%
Total 14 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Poll: Deadline op maandagmorgen 10 uur indien mogelijk
#1
Bij deze een poll!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Hahaha, wat een triest figuur ben je toch ook. Alleen maar weer aan jezelf denken =D>

Ik kaart gewoon iets serieus aan en jij maakt er een grap van ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
geen goede idee want ik werk...staat er niet tussen
Reply
#4
heb jij tussen zondagavond 18.30 uur en maandagmorgen 10 uur bij een groot toernooi waar de loting op vrijdag of zaterdag al bekend is geen tijd een team te maken?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
dat zei ik niet
Reply
#6
Misschien willen de werkende mensen op zondagavond wel wat leuks met hun vriendin, vrienden of familie doen in plaats van aan een teampje te klussen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
je maakt een poll, dan moet je niet je eigen mening al doordrukken bij de antwoordopties
Reply
#8
het maakt toch niet uit of je je team moet maken vanaf 19 uur op zondagavond of vanaf 19 uur op maandagavond.
iedereen heeft weleens een keer iets op zondagavond of maandagavond.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
hij is aangepast kool
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Er zijn genoeg mensen die er op hun werk dan op maandag al naar kunnen kijken. En zondagavond vind ik inderdaad wat anders dan maandagavond ja...

Ik voor mij ben bijv op zondagavond vrijwel nooit thuis ivm etentjes, voetbal of andere dingen; op maandagavond een stuk vaker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
buurs Wrote:hij is aangepast kool
O mijn god, het is wel erg slecht met jou gesteld zeg ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Ad Wim Wrote:Er zijn genoeg mensen die er op hun werk dan op maandag al naar kunnen kijken. En zondagavond vind ik inderdaad wat anders dan maandagavond ja...

Ik voor mij ben bijv op zondagavond vrijwel nooit thuis ivm etentjes, voetbal of andere dingen; op maandagavond een stuk vaker.

jij bent altijd vrij, dus niet zeuren. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
Ik vind het ook wel wat hebben om op maandag als er nog van alles bezig is een team te klussen. Per game wissel je dan van team, en net om 22.00 uur blijkt de speler voor te staan die uiteindelijk niet wint.
Zeker bij de grastoernooien vind ik maandagavond leuker: mijn huis versier ik dan groen (met hopelijk nog oranje), trek wat groens aan, alles gras, tennis op tv en team klussen. Deze grassige sfeer is op de zondagavond toch wat minder, dan baal ik omdat het weekend na 3 dagen sporten en zuipen weer voorbij is.

Ik vind het ook goed om per periode te wisselen, gravel maandag 10.00, gras en hardcourt Amerika 22.00. Het moet dan uiteraard wel op tijd bekend zijn, minimaal een week vantevoren.
Reply
#14
Ad Wim Wrote:O mijn god, het is wel erg slecht met jou gesteld zeg ](*,)

andre Wrote:Zeker bij de grastoernooien vind ik maandagavond leuker: mijn huis versier ik dan groen (met hopelijk nog oranje), trek wat groens aan, alles gras,
Gelukkig kan het altijd erger Big Grin
Reply
#15
En howel ik niet mee doe aan FTM zou mijn antwoord overigens zijn:

geen goed idee. Prijzen van spelers zijn (neem ik aan) gebaseerd op de huidige ranglijst, en die is lang niet altijd op maandagochtend bekend. De persoon die de loting invoert heeft daarvoor tijd nodig, en jij geeft hem 30 minuten. Mocht er een foutje insluipen is er geen tijd om te herstellen. Verder is bv het toernooi van Basel de loting pas op maandagochtend, dus hoe wil je dat doen?
Reply
#16
Ad Wim Wrote:Misschien willen de werkende mensen op zondagavond wel wat leuks met hun vriendin, vrienden of familie doen in plaats van aan een teampje te klussen...

Ik wilde al gaan posten dat dit een slechte poll vraag is. Het antwoord dat Ad geeft staat er nl. niet bij.
Ik doe niet mee, maar bij tennismanager was het al lastig om iedere maandagavond vrij te houden, laat staan je zondagavond.
Dan kun je wel zeggen dat de loting op zaterdag bekend is, maar je moet natuurlijk kort op de deadline wel tijd kunnen besteden.
Reply
#17
zondag- of maandagavond maakt volgens mij weinig uit qua tijd.
als de deadline op maandagavond is, ga je op zondagavond nog niet je team maken, omdat je wacht op uitslagen van de maandag.

als je dus om 18 uur van je werk komt, komt het op hetzelfde neer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Maar ondanks dat het bij mij geen topweek wordt vind ik het wel veel leuker dan andere weken door de diversiteit in de teams. Dat voordeel weegt toch ook wel erg zwaar....
Reply
#19
Dat vind ik dus ook ML, maar ik vind de argumenten van Elikian en Tampie (die ik zelf ook al eerder aandroeg) ook zwaar wegen. Tevens moeten we ook aan het spel denken en niet louter aan onze eigen belangen. Voor het spel is het ten eerste belangrijk dat de deadline ten alle tijden duidelijk is, en een vaste deadline is dan natuurlijk het beste, en ten tweede is het praktisch gezien een stuk handiger om het op maandagavond te doen gezien de quali's, meer tijd voor de organisatie om alles te regelen, etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Maar ik redeneer nu echt niet uit eigen belang hoor Smile, maar puur speltechnisch gezien is een vroege deadline gewoon leuker. En meer tijd voor de organisatie om te regelen, tsja een kutwerk is het toch wel, maar dat geldt met name voor het veranderen van de spelerswaardes en dat kan volgens mij gewoon in het weekend.

Quali's is idd wel een argument, maar daar is wellicht ook een oplossing voor. Vaste deadline vind ik wel een sterke idd, dat weegt idd wel op tegen het vergroten van het spelplezier.
Reply
#21
de q zijn bij grandslams en masters-series op zondagavond toch al bekend

ik heb het toch over de 1 en 2 toernooien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Precies dus over vaste deadlines gesproken

Cat. 3 tm 7 maandag 22:00 uur
Cat 1 en 2 maandag 10:00 uur. Dat is toch wel te doen?

En qua organisatie, afgelopen zondag zijn Stille en ik ook nog wel even aan het klussen geweest, even bijspringen vind ik niet erg hoor Smile
Reply
#23
mindlight Wrote:Maar ik redeneer nu echt niet uit eigen belang hoor Smile, maar puur speltechnisch gezien is een vroege deadline gewoon leuker. En meer tijd voor de organisatie om te regelen, tsja een kutwerk is het toch wel, maar dat geldt met name voor het veranderen van de spelerswaardes en dat kan volgens mij gewoon in het weekend.

Quali's is idd wel een argument, maar daar is wellicht ook een oplossing voor. Vaste deadline vind ik wel een sterke idd, dat weegt idd wel op tegen het vergroten van het spelplezier.
Kijk naar het argument van Elikian. Als je de deadline op zondag zet, dan heb je nog niet de nieuwe waardes van de spelers en dat vind ik, net als Eli, ook wel belangrijk.
En de organisatie is dan wel kut, het is nog kutter als je verplicht wordt om het op zondag tussen 17 uur en 19 uur te doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Nieuwe waardes hebben we nog nooit gebruikt, dus dat lijkt me totaal buiten deze discussie.
Reply
#25
mindlight Wrote:Precies dus over vaste deadlines gesproken

Cat. 3 tm 7 maandag 22:00 uur
Cat 1 en 2 maandag 10:00 uur. Dat is toch wel te doen?

En qua organisatie, afgelopen zondag zijn Stille en ik ook nog wel even aan het klussen geweest, even bijspringen vind ik niet erg hoor Smile
Op zich is dit wel goed, maar je gaat al mis bij de toernooien in de VS in het najaar. Die finales worden pas op zondagavond laat gespeeld en dan heb je dus helemaal geen tijd om je team te maken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
En lekker is dat als je organisatie bent en gewoon de hele maandag moet werken.... Als je dan verplicht wordt de nieuwe waardes te gebruiken gaat de database dus pas om 20:00 open, lijkt me ook niet ideaal.
Reply
#27
mindlight Wrote:Nieuwe waardes hebben we nog nooit gebruikt, dus dat lijkt me totaal buiten deze discussie.
Dat is ten eerste onzin en ten tweede denk ik dat er genoeg managers zijn die het wel belangrijk vinden om met up-to-date waardes te werken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Ik weet van de MV Game updates de afgelopen 6 jaar dat de ATP de entrylist "meestal" om 8-9 uur smorgens op maandag online heeft staan. Maar er zijn ook weken geweest dat dat pas om 4 uur smiddags was. Soms is de nieuwe entry list er zelfs al op zondagavond, maar dat is uitzonderlijk.
Reply
#29
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Precies dus over vaste deadlines gesproken

Cat. 3 tm 7 maandag 22:00 uur
Cat 1 en 2 maandag 10:00 uur. Dat is toch wel te doen?

En qua organisatie, afgelopen zondag zijn Stille en ik ook nog wel even aan het klussen geweest, even bijspringen vind ik niet erg hoor Smile
Op zich is dit wel goed, maar je gaat al mis bij de toernooien in de VS in het najaar. Die finales worden pas op zondagavond laat gespeeld en dan heb je dus helemaal geen tijd om je team te maken...

Ja maar dan kan de deadline gewoon naar rato het tijdsverschil meeschuiven natuurlijk. Die wedstrijden beginnen nl ook niet 's-ochtends onze tijd.
Reply
#30
mindlight Wrote:En lekker is dat als je organisatie bent en gewoon de hele maandag moet werken.... Als je dan verplicht wordt de nieuwe waardes te gebruiken gaat de database dus pas om 20:00 open, lijkt me ook niet ideaal.
Daar valt wel een mouw aan te passen, dat hebben we eerder gezien. En dan nog heb je als organisatie iig een stuk meer speling dan als je de DB zsm op zondag open moet zetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: