The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




zoek de forummers, hoeveel zijn t er? (ik verveel me)
#1
Wie past niet in de reeks? Lemic, Zlatan, Kezman, i.a. Bandic. Het hangt er vanaf welke pet er op staat.

Heeej Ronald, zei Bart... Neem jij Sibum mee? "Die moest al ergens heen!". "Dan zegt ie dat toch gauw af?!."
Die opmerking van Bart rees ongelooflijk de pan uit, want hij moest zuipen, net als Harry. Bier! Doping voor zijn lichaam. En daarna natuurlijk MacDonalds. Jan Soeko ging ook maar mee. Eerst indrinken in cafe Puk en Muk. Kussen van de barvrouw vragen.
Die zegt hem altijd dat ie zijn tools eens wat beter moet gebruiken. Jij hebt nou eenmaal een kleine, Jan, maar als je m goed gebruikt maakt dat niets uit...
Hij pakte zijn krant; het AD. WIM!!!! Jij ook hier?
Ja zeker zei Wim, lekker dansen. Op de Tango, altijd gezellig hier. Hij walsde over de dansvloer als een Adder door t zand. In zijn fantasie zag ie legio naakte vrouwen. Hij geniet er nog even van, want straks moet hij weer naar Breda, naar die sombere stad, een hoop ellende. Portugaal is er niets bij.
Xtragaap4de
The great old Ludwig von...
Reply
#2
EJR WAF, Ad Wim Bredanaar Depor Bredanaar Adder
Legion Jansoe Mac harriebierdop Bumme treesong Goa Tool Kleine jan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
Dat zijn ze nog niet allemaal...
The great old Ludwig von...
Reply
#4
Mukkus. Kezmania.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Tan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#6
Minimaal nog 2 anderen...
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Ik tel er 31 :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#8
hmm, volgens mij ontbreekt er slechst nog 1...
The great old Ludwig von...
Reply
#9
peeeeeeeteerrrrr
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#10
en nog eentje...
The great old Ludwig von...
Reply
#11
ekslem
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#12
Boca wint de koelkast....
The great old Ludwig von...
Reply
#13
:-({|= :-({|= :-({|= Met vriesvak?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#14
Zoek bekende mensen, en andere dingen :razz: en let niet op het taal gebruik, het is niet van mij het is gejat.

Ik was laatst aan t varen, viel John van 't schip, dus ik denk dat ik de volgende keer maar met Tom Cruise en dat ik dan 1 nachtje op het land bij Brad Pitt. Maar toen waren wij dus laatst aan het varen, kregen we het een beetje koud, ging ik maar met Rini Coolen zoeken. Dus wij aan de kust, beetje met stenen gooien over het water. Ik zeg tegen Rini waar gooi jij dan mee? Ja zegtie ik denk dat ik met Catherine Keyl. Hoor ik opeens allemaal geluid, viel Youp van t hek. Zeg ik tegen hem: "Weet jij misschien waar Bruce will is?" Zegt hij: "Nee, maar weet jij waar Guus meeuw is?" Wou zo'n jongen Youp weer op het hek zetten maar het lukte niet, zeg ik: "Kom op Sharbel tou ma." Kregen we op een gegeven moment toch wel honger, zijn we maar een restaurant gaan zoeken, ik gelijk een kip Gordon blue besteld. Allemaal geritsel in de bosjes naast ons, springt er in eens wat uit, dus ik roepen natuurlijk: "Kijk uit Paul! de Leeuw!!" Hebben we maar besloten om weer naar het strand te gaan spelletjes te gaan spelen, ze wouden graag schaken maar ik ben daar niet goed in, maarja het moet maar want ik denk dat ik nog Rotter dam. Moest ik die middag ook nog naar een begrafenis, dus iedereen vragen waarom in vredesnaam? Zeg ik ja, wie moet er anders voor hem zijn als ik niet de tranen van Johnny Depp? Had hij zo'n onwijze oude vieze oom, ik dacht bij mezelf: Bah, wat is die Erwin een koe man.

Die avond toch nog maar even uit geweest. Kwam ik op een homo feest terecht, zat Aart staartjes in te doen bij zijn vriend. Ik om 5 uur ’s nachts terug naar huis fietsen, zag ik Marjon de hond nog uitlaten. Maarja, ik fiets natuurlijk nooit alleen naar huis dus ik een jongen meegenomen, hij zegt: “Ga je nog even mee?” Dus ik denk Yes mee naar zijn huis. Maarja, ik kwam maar tot Daan’s schuur man. Ik dus maar naar huis lekker slapen, de volgende morgen maar even met Herman brood gaan halen, bij Timo de bakker om de hoek. Kom ik thuis, had Winston post gebracht. Schoot me opeens te binnen dat ik nog voor Karin bloemen moest kopen. Zag ik in de stad allemaal snoep staan, ik halen natuurlijk, zat er maar 1 eminem in. Dus ik snel wat meer jatten, houd de politie mij 10 minuten later aan, maarja ik heb natuurlijk weer geen goed ali b he. Één van die politieagenten had in Engeland gewoond, ik kon het al gelijk horen, loopt er een andere collega 10 meter verder op zegt hij: “Wow what iss die Chris Brown zeg.” Zie ik daar een poster hangen van een groot feest, ja dat is zoiets van dan leer je op van die nieuwe party’s quad rijden. Ik hoorde ook dat daar allerlei kippen enzo rondliepen en laatst had Foppe de haan verkracht, gatverdamme. Er waren er een paar zo bezopen geweest, ik hoorde zelfs dat Andre van duin tot duin aan het lopen was. Maargoed toen kwam ik dus op het bureau terecht, ze waren daar heel vriendelijk, vroeg zo’n agent: “wil je een gekookt ei?” Ik zeg: “ja doe maar, Onee!! Jim bakkum maar even, vind ik lekkerder.” Een vriendin van mij werkt ook bij de politie maar toen ik daar zat kreeg ik ineens te horen dat Tina turner wou worden, ik begreep er niks van. Maargoed, ik hoorde dus dat er een rechtzaak van mijn diefstal kwam, komt er opeens een mannetje aanrennen, ik herkende hem toevallig van tv, zegt Dick: “Advocaat nodig?”

Na uren op het politie bureau gezeten te hebben ben ik maar weer naar huis gegaan. Ik was zo boos dat ik maar van alles in de mixer heb gegooit en dat ging Thomas vermaelen voor mij. Voor de afleiding ben ik daarna maar even gaan zwemmen, wij zoeken naar het bubbelbad, zag ik iets, dus ik zeg: "zag je dat Michael? buble's!" Bleek het een scheet te zijn. Later vertelde hij dat hij laatst aan het timmeren was ergens en dat er in 1 keer iemand riep: "Niet doen joh! Dat is Jack's spijker man!" Maarja zijn we maar weer naar huis gegaan daarna. Gingen we dobbelen, wie het hoogst had gegooit had gewonnen, hoogste was tot nu toe een 4. Gooit Andre: "Ha! Zes" Zei een van mijn vrienden dat hij laatst met Rembrand van Rijn naar zee was gevaren, lijkt me ook best gaaf! Die avond vroeg ik aan mijn moeder of ik uit mocht, maar ze vond het niet zo'n goed idee omdat ik ook al op het politiebureau had gezeten, dus ik zeg: "Ahh toe iedereen mag" Zegt zij: "Wie is iedereen?" Ik zeg: Ja, noh, Anne, Frank.." Zegt mijn moeder: "Is dat alles?" Ik zeg: "Nee hoor" Zegt mam: "Wie nogmeer dan?" "Ja, Annemarie, Thomas.." Nou zegt mijn moeder "vooruit, als jij morgen dan bij de paardrijwedstrijd maar even samen met Michael de ruyter uithangt vind ik het goed" Loop ik samen met een vriend van mij helemaal naar de stad heen, mijn fiets was kapot, maar pfff wat kan die Jos ver stappen zeg! De volgende keer ga ik gewoon met de auto, maar dat was laatst ook geen succes, een vriend van mij reed. Noh en er was file (jaja 's avonds), ik zeg tegen hem: "Nou kom op Rintje, rits ma even!" Maargoed op weg naar de stad, ik verveelde me, ik denk even een smsje naar Boudewijn zenden. Loopt er echt op dat zelfde moment een ontzettend lekkere kerl langs me heen, dus ik zeg tegen hem: Hé met jou wil ik wel een Tooske eten!" Kom ik zo met die jongen aan de praat over Amerika, daar heb ik toen met van die Amerikanen een hakkepakkenrace gedaan. Dat moest met z'n tweeen dus ik zeg: "Noh Mariah carey me?" Maargoed, ik loop weer verder naar de stad, roept er een jongen naar mij: "Hee die broek ken ik!" Ik zeg: "Ja die hadden laatst bassie en adri aan" Toevallig was het toen ook 1 april, roept een vriendin van mij: "Je veters zijn los!" Maar ik denk lekker nee nee, dit keer trap ik niet in Liesbeth's list. Er rijd ook altijd zo stoer een jochie, illegaal door de stad heen met een kartautotje 's nachts, maar pffff die Aaron cart er op los hoor! Loopt daar een stelletje voor mij langs een beetje ruzie te maken, roept die jongen: "Maar Yvon! Jasper's jas ligt nog bij jou!" Lopen paar van die kerels voor mij. Iedereen kent ze; Albert, heijn, noem maar op, Al di vieze aso's. Ik hoop dat de politie ze is met wat kruit vat, want ze werken me nou echt wel een litl op m'n zenuwen. Iedereen zegt ook altijd: "E dah heb je ze wel weer lopen hoor!" Ik zeg tegen agent Sanders (die toevallig net langs kwam lopen gelukkig), pak eens je magnum c1000! Super! de boer is dood, nu de knecht nog! Je moet die dirk van de broek trekken! dan valt ie! Ja als ik dat nou eens Kon Mar dat kan ik niet. Helaas, achja 1 PLUS 1 is in iedergevaal 2 dooie, dat zal de baas al vast Attent vinden.
Daarna liep ik langs het huis van een vriend van mij, alles is daar echt knetter duur! Toen hij mij alleen al vertelde wat 1 La coste, hoefde ik de rest niet meer te horen hoor!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#15
[Image: heinzlachen.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply
#16
gittermaster Wrote:en nog eentje...

RR :wink:
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#17
:lol: dat was de extra...
The great old Ludwig von...
Reply
#18
EB? LL? :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: