The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
#1
Roddick heeft zich afgemeld ivm schouderblessure opgelopen in Rome. Op zich niet echt bijster interessant, hoewel hij aardig in vorm leek. Afgelopen 6 jaar 2 potjes gewonnen in Parijs..

Verder heeft Kuerten dus de laatste WC gekregen, dat wordt een hartje tekenen na drie setjes gok ik.
Reply
#2
Koubek ook afgemeld, schijnt zwaar geblesseerd te zijn, maanden eruit. Maar ook niet echt boeiend.

Zullen vast nog wel wat volgen, gasten die al weken niet gespeeld hebben, zoals Baghdatis, Hewitt, Youzhny, etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Hewitt mist RG sowieso, heupblessure. Wimbledon ook. Youzhny zal er wel bij zijn toch? Of heeft hij zich geblesseerd bij de WTC?
Reply
#4
Youzhny speelde gisteren nog tegen Starace volgens mij. Die is dus gewoon fit.
Reply
#5
Door het afzeggen van Roddick is Coria direct toegelaten (met beschermde ranking) Smile
Reply
#6
Nederlandse qualifiers:

Jesse Huta Galung - Flavio Cipolla (ATP 118)
Matwé Middelkoop - Benedikt Dorsch (ATP 274)
Melle van Gemerden - Simon Stadler (ATP 170)

Lastig verhaal voor Huta Galung, voor Van Gemerden ook zonder wedstrijdritme. Middelkoop moet kunnen!
Reply
#7
Ik ga een domme vraag stellen...Had bijvoorbeeld Verkerk geen wildcard kunnen krijgen voor de kwalificaties of bestaat dat niet?
Reply
#8
Goed punt zou ik zeggen, maar ik denk/hoop dat hij zo verstandig is ergens een challenger te gaan spelen ipv kwalificaties voor RG.
Reply
#9
Er bestaan WCs voor het Q-toernooi inderdaad, maar die gaan natuurlijk weer naar allemaal FRansen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
http://www.badenopen.de/cms/iwebs/default.aspx

http://www.badenopen.de/cms/docs/doc33451.pdf

Verkerk heeft een WC gekregen voor de challenger van Karlsruhe in de eerste week van RG.
Reply
#11
Ad Wim Wrote:Er bestaan WCs voor het Q-toernooi inderdaad, maar die gaan natuurlijk weer naar allemaal FRansen...
Ik weet ook niet of Verkerk dat zelf wel wou. Het lijkt me dat als hij er een had aangevraagd hij hem echt wel gekregen had.
Reply
#12
Dat zou ook kunnen. Ik denk nl ook niet dat hij die quali's doorkomt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Ja het was voor hem natuurlijk de keuze tussen qualies voor RG of op zeker hoofdtoernooi Poertschach, ik kan het wel begrijpen.
Reply
#14
Het was niet per se een keuze, hij had dan wel een WC voor de quali's moeten krijgen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ook dat nog eens inderdaad, maar dat zou denk ik wel gelukt zijn.
Reply
#16
Van Gemerden en Huta Galung inmiddels begonnen.

Om 9 uur al :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Huta Galung wint de 1e set (7-6) maar staat in de 2e 2-0 achter en Van Gemerden staat op 4-6 *3-4
Reply
#18
Huta Galung van 0-3 met dubbele break achter naar serveren voor de pot op 5-3.

Van Gemerden wint de 2e set in de tiebreak, maar staat in de 3e nu 0-2 achter.
Reply
#19
En Jesse wint, mooi! Knap hoor, van Cipolla =D>
Van Gemerden helaas dubbele break achter...

Massu speelt daar ook gewoon quali's, geef die dan een WC!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Van Gemerden zelfs gebageld in de 3e set :|

Opvallend trouwens dat RRH vandaag meteen alweer quali's speelt op RG terwijl ie er gisteren nog werd afgerost door Gicquel. Eerst 2 quali-wedstrijden in Casablanca, dan verliezen van Gicquel en vandaag meteen weer aan de bak tegen de prijsvechter Francisco Aldi.
Wel apart, hij had zich dus al voor de quali's van RG ingeschreven terwijl ie ook in Pörtschach quali's speelde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Hij heeft het dus weggegeven gisteren
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#22
Middelkoop heeft helaas ook verloren, 3-6 4-6 tegen Dorsch.

Alleen Huta Galung nog over dus, speelt nu tegen Hugo Armando (ATP 218), daarna eventueel tegen de winnaar van Paolo Lorenzi (ATP 249) - Marc Lopez (ATP 176). Armando moet lukken zou ik zeggen, heeft de laatste tijd niet veel bijzonders gepresteerd. Daarna tegen Lopez denk ik. Dat zal lastiger worden, maar waarom niet als hij ook van Cipolla wint?
Reply
#23
Dat verbaasde me al Overdune. Huta heeft dit jaar helemaal niks laten zien. Steeds als je denkt dat het kwartje gaat vallen na een reeks goede resultaten, dan verliest hij opeens van iedereen. De man is rijp voor een mentale coach ( kan ie samen met Krajicek heen), maar dan wint ie out of the blue van Cipolla. :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#24
ja maar zo gaat t zn hele carriere toch al? Het ene jaar speelde ik tegen m voor de 3/4e plek in een k4 toernooi en het jaar daarna staat hij opeens 1e t/m 16. Volgens mij gaat dat gewoon per jaar bij die gozer, goed jaar slecht jaar goed jaar slecht jaar.
Reply
#25
Haha die Djokovic! Staat ie daar bij het EURO SONGFESTIVAL... :dodgy:


Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#26
Serieus? Undecided

Dat blijf ik wel gaaf aan m vinden, hij maakt tijd voor dingen buiten tennis.
Reply
#27
Hij zong ook nog een stukje! Ik neem hem op de RG samen met Nadal. 340 punten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#28
Tenzij ze bij elkaar in het schema zitten natuurlijk, dat is ook precies de reden dat ik mijn alternatieven voor Nadal hier nog niet kan noemen :8:
Reply
#29
Schultz-Babet 6-2 6-2
Reply
#30
:eeeek:
Reply


Forum Jump: