The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Irritante reclames
#91
Sport 1 is echt super inderdaad!!!

"Ennn... Hoog over... Net als vanmiddag..." =D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#92
IJzersterke reclame: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nearlygood.com/video/badterror.html">http://www.nearlygood.com/video/badterror.html</a><!-- m -->
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#93
Geef mij maar die drie meiden van die haarkleur reclame...
Rood, blond en bruin....geef mij ze maar alle drie :8:
Real power can't be given...
It must be taken.
Reply
#94
Die dame uit de reuma reclame.... :razz:
Reply
#95
Dugarry Wrote:Die dame uit de reuma reclame.... :razz:

Die wil ik inderdaad ook wel even 'opwrijven'. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#96
Even Apeldoorn bellen.. Doorgaans erg leuke reclames, maar ik zag zojuist de nieuwste en ik heb me sinds de reclames van zwiffer lang niet meer zo geergerd aan een reclame

Voor wie hem nog niet kent: Groot nieuws, Kalou krijgt toch een paspoort en gaat naar het WK. Finale: Nederland - Duitsland. Opstelling Duistland: 1 Kahn.. 6 Ballack en 7: Kalou, uitblinker met al 11 doelpunten. Beeld naar de huiskamer van Verdonk, waar Rita's man boos van de bank weg loopt.. Even Apeldoorn bellen. Jammer dat een verzekeringsmaatschappij zo'n politiek standpunt in moet nemen, lijkt me ook niet erg verstandig trouwens. Veel Nederlanders zijn het toch met Verdonk eens (waaronder ik). Het meest irritante is nog wel dat verderop in het reclameblok Kahn nog even vertelt hoe blij hij is dat Kalou voor Duitsland speelt; 'Bedankt Holland, Bedankt Rita' #-o
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#97
Aukinho Wrote:Even Apeldoorn bellen.. Doorgaans erg leuke reclames, maar ik zag zojuist de nieuwste en ik heb me sinds de reclames van zwiffer lang niet meer zo geergerd aan een reclame

Voor wie hem nog niet kent: Groot nieuws, Kalou krijgt toch een paspoort en gaat naar het WK. Finale: Nederland - Duitsland. Opstelling Duistland: 1 Kahn.. 6 Ballack en 7: Kalou, uitblinker met al 11 doelpunten. Beeld naar de huiskamer van Verdonk, waar Rita's man boos van de bank weg loopt.. Even Apeldoorn bellen. Jammer dat een verzekeringsmaatschappij zo'n politiek standpunt in moet nemen, lijkt me ook niet erg verstandig trouwens. Veel Nederlanders zijn het toch met Verdonk eens (waaronder ik). Het meest irritante is nog wel dat verderop in het reclameblok Kahn nog even vertelt hoe blij hij is dat Kalou voor Duitsland speelt; 'Bedankt Holland, Bedankt Rita' #-o

Ik vond em geniaal!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#98
Vind het nogal meevallen met een politiek standpunt innemen. De situatie is er en Achmea speelt daar op een ludieke manier op in met een reclame die hen typeert. Prima reclame, na 2 keer is de lol er wel af, maar verder weinig mis mee lijkt mij!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#99
Misschien hangt het er vanaf wat je zelf vind van de zaak. Ik ben het met Verdonk eens en het zou me jeuken als Kalou het bij Duitsland heel goed doet en daar in de basis tegen Nederland staat, dan nog vind ik het geen 'Even Apeldoorn bellen' momentje.

Na het vorige EK had ik bedacht dat ze een zelfde soort aanloop moesten nemen naar Nederland - Tsjechie, met een paar mooie acties van Robben, de 2-1 voorsprong, en dan het moment dat Bosvelt klaarstaat om er in te komen voor Robben. Inzoemen op een nerveuze Advocaat in de dug-out en 'Even Apeldoorn bellen..' Icon_twisted
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
=D>
Reply
Aukinho Wrote:Misschien hangt het er vanaf wat je zelf vind van de zaak. Ik ben het met Verdonk eens en het zou me jeuken als Kalou het bij Duitsland heel goed doet en daar in de basis tegen Nederland staat, dan nog vind ik het geen 'Even Apeldoorn bellen' momentje.

Na het vorige EK had ik bedacht dat ze een zelfde soort aanloop moesten nemen naar Nederland - Tsjechie, met een paar mooie acties van Robben, de 2-1 voorsprong, en dan het moment dat Bosvelt klaarstaat om er in te komen voor Robben. Inzoemen op een nerveuze Advocaat in de dug-out en 'Even Apeldoorn bellen..' Icon_twisted

Weet je wat jij zou moeten doen?




















Even langs de Kamer van Koophandel! :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Oefffff, die op die reclame is ook verrekte irri.

"Ohw, das een typische Noord Pool...." #-o
Reply
Ekslem Wrote:
Aukinho Wrote:Misschien hangt het er vanaf wat je zelf vind van de zaak. Ik ben het met Verdonk eens en het zou me jeuken als Kalou het bij Duitsland heel goed doet en daar in de basis tegen Nederland staat, dan nog vind ik het geen 'Even Apeldoorn bellen' momentje.

Na het vorige EK had ik bedacht dat ze een zelfde soort aanloop moesten nemen naar Nederland - Tsjechie, met een paar mooie acties van Robben, de 2-1 voorsprong, en dan het moment dat Bosvelt klaarstaat om er in te komen voor Robben. Inzoemen op een nerveuze Advocaat in de dug-out en 'Even Apeldoorn bellen..' Icon_twisted

Weet je wat jij zou moeten doen?




















Even langs de Kamer van Koophandel! :wink:

:razz:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:Na het vorige EK had ik bedacht dat ze een zelfde soort aanloop moesten nemen naar Nederland - Tsjechie, met een paar mooie acties van Robben, de 2-1 voorsprong, en dan het moment dat Bosvelt klaarstaat om er in te komen voor Robben. Inzoemen op een nerveuze Advocaat in de dug-out en 'Even Apeldoorn bellen..' Icon_twisted

Maak dan een mooie met een finale tegen Denemarken, penalty die genomen gaat worden door Seedorf, een zenuwachtige Van Basten die voor de dug-out staat en eventueel nog een verstopte knipoog door een Duitse scheidsrechter te nemen...
Even Apeldoorn bellen
Reply
Quote:Kalou niet blij met reclamespotje

Kalou is niet blij met het nieuwste reclamespotje van Centraal Beheer Achmea. In het spotje wordt door middel van fragmenten en nep-nieuwsuitzendingen gesuggereerd dat Kalou toch een Nederlands paspoort heeft gekregen, en dus mee kan naar het WK. Kalou's pogingen om op tijd voor het WK Nederlander te worden, werden eerder geblokkeerd door minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie.

In het spotje wordt eerst de indruk gewekt dat Kalou toch een Nederlands paspoort heeft, met teksten als 'Kalou toch naar WK'. Aan het einde blijkt dan echter dat hij een Duits paspoort heeft gekregen, en topscorer is voor het Duitse team. Verdonk komt er het minst genadig af; zij wordt zelfs nog bedankt door een look-alike van de Duitse keeper in een vervolgspotje.

Kalou kan de humor er niet van inzien, en wil dan ook dat het spotje van de buis gehaald wordt. Volgens de voetballer worden zijn naam en zijn portretrecht 'misbruikt'. Hij heeft dan ook een advocaat ingeschakeld, die onderzoekt of er juridische stappen mogelijk zijn.

Centraal Beheer Achmea begrijpt de ergernis niet. Woordvoerder Rob Mol laat weten erg tevreden te zijn met de commercial, die volgens hem overigens niet bedoeld is als kritiek op het uitzettingsbeleid van Verdonk. Het zou eerst de bedoeling geweest zijn om een spotje met Kalou zelf er in te maken, maar dat mocht niet van Feyenoord en van clubsponsor (en concurrent) Fortis. Het script van het huidige spotje is niet vooraf overlegd.

Overigens heeft Verdonk gisteren al laten weten geen actie tegen de verzekeraar te zullen ondernemen.

Eigenlijk ook wel naief van Achmea :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik vind em na 3 keer in 2 uur op de woensdagavond ook al behoorlijk irritant worden trouwens.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:Kalou niet blij met reclamespotje

Kalou is niet blij met het nieuwste reclamespotje van Centraal Beheer Achmea. In het spotje wordt door middel van fragmenten en nep-nieuwsuitzendingen gesuggereerd dat Kalou toch een Nederlands paspoort heeft gekregen, en dus mee kan naar het WK. Kalou's pogingen om op tijd voor het WK Nederlander te worden, werden eerder geblokkeerd door minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie.

In het spotje wordt eerst de indruk gewekt dat Kalou toch een Nederlands paspoort heeft, met teksten als 'Kalou toch naar WK'. Aan het einde blijkt dan echter dat hij een Duits paspoort heeft gekregen, en topscorer is voor het Duitse team. Verdonk komt er het minst genadig af; zij wordt zelfs nog bedankt door een look-alike van de Duitse keeper in een vervolgspotje.

Kalou kan de humor er niet van inzien, en wil dan ook dat het spotje van de buis gehaald wordt. Volgens de voetballer worden zijn naam en zijn portretrecht 'misbruikt'. Hij heeft dan ook een advocaat ingeschakeld, die onderzoekt of er juridische stappen mogelijk zijn.

Centraal Beheer Achmea begrijpt de ergernis niet. Woordvoerder Rob Mol laat weten erg tevreden te zijn met de commercial, die volgens hem overigens niet bedoeld is als kritiek op het uitzettingsbeleid van Verdonk. Het zou eerst de bedoeling geweest zijn om een spotje met Kalou zelf er in te maken, maar dat mocht niet van Feyenoord en van clubsponsor (en concurrent) Fortis. Het script van het huidige spotje is niet vooraf overlegd.

Overigens heeft Verdonk gisteren al laten weten geen actie tegen de verzekeraar te zullen ondernemen.

Eigenlijk ook wel naief van Achmea :|

:roll:

maar ik vroeg me inderdaad ook al af of ze dit zomaar konden doen, blijkbaar niet dus..
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Ietsjes te vrij geweest bij het vervaardigen van een reclamespot?
Even naar huis bellen!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Kalou wil er gewoon geld voor hebben, vieze illegale geldwolf.

Optyfen naar Ivoorkust met die vrek.
Reply
Dugarry Wrote:Kalou wil er gewoon geld voor hebben, vieze illegale geldwolf.

Optyfen naar Ivoorkust met die vrek.

en dan toch niet genoeg ingeburgerd?! Raar volk, die Hollanders.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Quote:Achmea haalt spotje Kalou niet weg
07 april 2006

Centraal Beheer Achmea zegt niet van plan te zijn het reclamespotje over Salomon Kalou uit de lucht te halen. De voetballer van Feyenoord heeft een advocaat in de hand genomen, om een einde te maken de commercial op tv. Dat is Ruud Schutte van het Haagse kantoor De Brauw Blackstone Westbroek.

In het filmpje speelt Kalou op de wereldtitelstrijd voor Duitsland. Het is een parodie op de door minister Verdonk van Vreemdelingenzaken gedwarsboomde poging van de aanvaller uit Ivoorkust een Nederlands paspoort te krijgen.

Achmea ziet geen enkele reden het spotje niet meer uit zenden. "Kalou heeft z'n kans gekregen mee te doen", zegt een woordvoerder. "Aanvankelijk vond hij het leuk, later trok hij zijn medewerking in. Wij hebben zeker geen misbruik gemaakt van zijn portretrecht. Uiteindelijk zal het wel om geld gaan. Voorlopig echter hebben we niets gehoord."

Marketing technisch gezien nu al een geweldige reclame natuurlijk =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Marketing technisch gezien nu al een geweldige reclame natuurlijk =D>
Inderdaad, aan aandacht geen gebrek :!:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Wel geestig dat Ollie in die reclame op doel staat =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Wel geestig dat Ollie in die reclame op doel staat =D>

Hehe nou je het zegt ja, gaan ze toch een beetje op hun bek nu lehmann nummer 1 is geworden. Zeker omdat het 2e gedeelte van de reclame helemaal met Ollie ist.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:Wel geestig dat Ollie in die reclame op doel staat =D>

Hehe nou je het zegt ja, gaan ze toch een beetje op hun bek nu lehmann nummer 1 is geworden. Zeker omdat het 2e gedeelte van de reclame helemaal met Ollie ist.
:8: Laat die Kalou maar voor Duitsland uitkomen. =D>
Dat moet hij vooral doen, als hij wilt verliezen. Loopt weer gratis geld te vangen omdat hij geen humor heeft....erg stoer allesmaal =D>
Real power can't be given...
It must be taken.
Reply
Werkelijk de allerbeste reclame (marketingtechnisch) die ik ken.....
Grappig en geniaal..

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.prepareyourhair.nl/">http://www.prepareyourhair.nl/</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply
Ik begin me alweer te ergeren aan zo'n leningreclame waar drie kerels voor hun gloednieuwe beeldbuis zitten en de bijbehorende dames heel braaf aan een tafeltje zitten, minzaam lachend naar die 'gekke mannen' Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Die van BCC met het voetenbadje.... :Big Grin

TOch blijven Kieft en v.d Gijp ook leuk!

Hey Franz, Franzieeeeeee
Reply
ik vind die reclame over die vrouw die een beroerte krijgt erg irritant
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Ja, daar word je toch beroerd van zeg.
Reply


Forum Jump: