The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Irritante reclames
Waarom kijken jullie er dan naar?
Reply
Dugarry Wrote:Ja, daar word je toch beroerd van zeg.

Ook mij beroert dat in negatieve zin.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
"Wuppy, wuppy, wuppy...."
Ik krijg de neiging om een megawuppy een rotschop te geven...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Eerder die gezellige Albert Heijn meneer en z'n marokkaanse schandknaapje... Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gelukkig is de Appie in prijsvergelijkingstabellekes weer gedaald dus kan ik als ubersloeber weer uitkijken naar een andere supermarkt (hier had anders ooit een knipoog gestaan)

Quote:Edah LL
Meting op 16-05-2006
€ 54.55

C1000
Meting op 16-05-2006
€ 54.85

Konmar
Meting op 16-05-2006
€ 55.12

Super de Boer
Meting op 16-05-2006
€ 55.32

Plus
Meting op 16-05-2006
€ 55.46

Golff
Meting op 16-05-2006
€ 55.54

Albert Heijn
Meting op 16-05-2006
€ 55.81

Coop
Meting op 16-05-2006
€ 56.04
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik erger me natuurlijk vooral door aan Wuppie Wereldcuppie, maar een goeie tweede is de reclame van lenen.nl waar 3 werklozen in oranje getooid op een nieuwe enorme TV naar het WK zitten te kijken.

Nu is dat beeld wel vaker waar te nemen op dit moment, maar in dit geval hebben ze het geld voor die TV dus GELEEND. En ondertussen is de vrouw des huizes blij bierbommetjes aan het serveren, ja daaaaaaaaaaag!! Die vrouw zal eerder gootsteenontstopper serveren om via de levensverzekering toch nog wat op te strijken van die nietsnut van een vent waar ze tot haar grote spijt mee getrouwd is. Een klaploper die nog niet eens genoeg verdient om een TV te betalen. Wat een gesloeber werkelijk :crazy:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Treesong Wrote:Eerder die gezellige Albert Heijn meneer en z'n marokkaanse schandknaapje... Icon_evil

Hela! Heeft Moker eindelijk een 'normale baan' en dan stuur jij hem weer de illegaliteit/drugs/illegale vrouwenhandel/Anne-Frank-Plantsoen in.... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
goa Wrote:Ik erger me natuurlijk vooral door aan Wuppie Wereldcuppie, maar een goeie tweede is de reclame van lenen.nl waar 3 werklozen in oranje getooid op een nieuwe enorme TV naar het WK zitten te kijken.

Nu is dat beeld wel vaker waar te nemen op dit moment, maar in dit geval hebben ze het geld voor die TV dus GELEEND. En ondertussen is de vrouw des huizes blij bierbommetjes aan het serveren, ja daaaaaaaaaaag!! Die vrouw zal eerder gootsteenontstopper serveren om via de levensverzekering toch nog wat op te strijken van die nietsnut van een vent waar ze tot haar grote spijt mee getrouwd is. Een klaploper die nog niet eens genoeg verdient om een TV te betalen. Wat een gesloeber werkelijk :crazy:

Treesong Wrote:Ik begin me alweer te ergeren aan zo'n leningreclame waar drie kerels voor hun gloednieuwe beeldbuis zitten en de bijbehorende dames heel braaf aan een tafeltje zitten, minzaam lachend naar die 'gekke mannen' Icon_evil

Notworthy

Voor het eerst zijn we het gedrieën eens, wat een tyfusreclame. Lenen is sowieso al voor sloebers (een hypotheek kan nog net als het echt niet anders kan), maar lenen voor een tv is echt te sloeberig voor woorden. Nu hoop ik dat ik het woord van Bor niet te vaak gebruik in een post, maar dan ben ik nog liever een sloeber die zijn sloeberige tv op afbetaling koopt bij de Wehkamp tegen 14% rente, of zn tv aanschaft bij BCC, "nu halen en tijdens het EK 2008 betalen".

En dan die mutsen die hun lieve mannetjes zo schattig vinden aan de tv. Nou, de vriendinnen die ik gehad had vonden me helemaal niet zo schattig meer na de wedstrijden Nederland - La france (1996) Nederland - Brazilië (1998) en Nederland Italië (2000). Bij Nederland - Postugal en Nederland Ierland (2004 en 2001) heerste er bij mij vooral berusting, waarom weet ik niet, maar na in 2000 de lokale pizzaria nog verbouwt te hebben bleef het toen vrij rustig in en om mij.
Reply
Ik ben al lang blij dat die achterlijke Leen even op non-actief staat, maar dankzij die drie kerels begin ik bijna terug te verlangen naar de Amstelsloebers
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
:lol: Dugarry ben jij nou echt zo dom?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Treesong Wrote:Eerder die gezellige Albert Heijn meneer en z'n marokkaanse schandknaapje... Icon_evil

Hij doet altijd zijn boodschappen in de Albert Heijn bij mij in de straat... Zal wel kijken of er een bepaalde lijn in zijn bezoekjes zit, dan kun je hem een keer opwachten Icon_twisted
Reply
Ik heb inmiddels helemaal genoeg van die kutkoter Youri (powerered by nuon) Puke
Reply
Kapitein, er komt iets van achteren!

Cholestorol....


Sad
Reply
retteketet naar beter bed. retteketet naar beter bed!
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:retteketet naar beter bed. retteketet naar beter bed!

[Image: sfeerbeeld_actie.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat is het toppunt van irritatie inderdaad, alleen al door die reclame zal ik NOOIT van mijn leven wat kopen bij BeterBed!

Overigens is die van AA Drink irritant van lelijkheid!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Een reclame die mij wel altijd doet glimlachen is die van een schoonmaakmiddel voor de badkamer. Je ziet een zielig kijkende vrouw met touwhaar en een oranje overall aan achter een glazen ruit. Haar dochter staat aan de andere (de 'goede') kant en legt haar hand tegen het raam.

'Mommy, when are you gonna get out of here?'
Moeder: 'In a while... I-I gotta get back now...'

De moeder buigt zich weer voorover in de, naar nu blijkt, vieze badkuip en probeert de vieze aanslag van de randen te halen.

Kind barst in tranen uit en roept: 'I miss you mommy!' De moeder houdt het ook niet langer en weent: 'I miss you too!!'

En dan komt het schoonmaakmiddel in beeld, becommentarieerd door een vrolijke vrouwenstem.

:lol:
Reply
die was in het begin idd leuk! nu begint ie vervelend te worden maar ik moet zeggen erg origineel bedacht!
Reply
Een hele sneue reclame is dat... Zeer overdone en zelfs zo slecht dat ik niet eens weet welk schoonmaakmiddel het is... Dan is reclametechnisch die van BeterBed een toppertje...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Vind die ook vreselijk. Echt heel misplaatst dat ze zo'n concept voor een reclame voor een dergelijk product gebruiken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Had ik al die nieuwe Amstelreclame afgekraakt hier?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Volgens mij niet Tree... Ga je gang!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Waar ik me elke keer weer kapot aan erger, is die Limbo (of Brabo, who cares) van de SNS Bank!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik begin me ook steeds meer te ergeren aan die twee kleuters die auto rijden op de stoep....
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:ik begin me ook steeds meer te ergeren aan die twee kleuters die auto rijden op de stoep....
Eens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Welke ik trouwens fantastisch vind, is die van Grolsch Blond waar met al die blikken wordt gegooid. Meesterlijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook eens Gitter... Op dit moment valt de balans voor 'leuk' nog net positief uit maar het 0-niveau begint met rasse schreden te naderen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
gittermaster Wrote:ik begin me ook steeds meer te ergeren aan die twee kleuters die auto rijden op de stoep....

Dat ventje dat niet hoeft te schakelen, kan zo in een Stephen King film...
Reply
Marshall Wrote:Volgens mij niet Tree... Ga je gang!

Okee, die reclame duurt allereerst al veel te lang. En heeft de allerslechtse pay-off in de geschiedenis. Net nadat je heel veel moeite hebt gedaan om te aanvaarden dat de halve wereld op zoek gaat naar een gestolen biertje, komt de natte wind van de dader: 'Maar het is toch ONS bier?"

Ik zie dan een paar reclamesloebers in een kantoortje zitten, starend naar het Amstel logo en de tekst 'Ons Bier'. 'Wat kunnen we hiermee, jongens?' En dan komt er een met dit bespottelijke idee... en wordt krankzinnig veel geld uitgegeven voor een reclame die nergens op slaat. Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Biertje¿
Reply


Forum Jump: