The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




EK 2008
#1
Quote:Holland’s Shame!

In het seizoen 2000-2001 dreven wij in een artikel met de kop Holland’s Shame al de spot met het Oranje-publiek. In hetzelfde seizoen vormden de Vriendinnen van LN in ons fanzine een parodie op de beruchte Vriendinnen van Oranje. Sindsdien is er weinig veranderd, sterker nog: het Oranje-publiek weet zichzelf qua droevigheid nog altijd te overtreffen.

Zo veel werd afgelopen zaterdag in De Kuip wel weer duidelijk. Tijdens de oefenwedstrijd tegen Oekraine stak een supporter een fakkel af. Hierop werd door de rest van het publiek gereageerd met de ijzersterke meezinger ‘Stadionverbod ole ole’. Toen de bewuste supporter vervolgens werd afgevoerd door een aantal stewards, kreeg de Gele Brigade een ovationeel applaus en werd de supporter uitgezwaaid met een luidkeels ‘Auf Wiedersehen‘ (klik HIER voor een filmpje).

Sja, met een bos wortels op je hoofd meedeinen op de klanken van een dweilorkest is natuurlijk ook veel gezelliger. Wij sluiten ons volledig aan bij de Roemenen die het Oranje-carnavalspubliek eerder dit seizoen onthaalden met onderstaand spandoek:

[Image: oranje_clowns.jpg]

beaam.

[Image: BlokkerBrul01.jpg]
Reply
#2
Je vergeet deze ](*,)

[Image: 6526145_661_1210850552305-heineken_trom-pet.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
Sorry waf, maar wederom negativiteit.

Het antwoord zal wel weer iets met Drenthe zijn of dat ik ook met zo'n hoed rondloop. :wink:
Maar ik sta toch liever zo bekend dan het engelse publiek bijvoorbeeld.

POSITIVITEIT!!!!!!!!

Vervelend woord, of niet waf?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#4
Ach, ik heb afgelopen vrijdag de vrijdagmiddagborrel genuttigd in het bijzijn van 100 verklede Toppers-fans, dus ik heb m'n portie walgelijke hersendode provinciale sloebers al weer gehad. Het voordeel van de trom-pet is wellicht het stimuleren van activiteit in de voorhoofdshersenkwab, maar dat lijkt me stug.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#5
kuiper Wrote:POSITIVITEIT!!!!!!!!

Vervelend woord, of niet waf?

is het een provinciaals kwaaltje dat je zonder enige vorm van zelfkritiek klakkeloos veronderstelt dat ik niet positief zou zijn ingesteld als ik toevallig een godsgruwelijke tiefeshekel heb aan het pleurisoranjepubliek? ik vind het gewoon kut en ik stoor me daaraan.

overigens, fyi, ik ben een aartspositivist en -optimist, en daar kan zo'n druistige drenthse droplul met zijn kleuterschoolredeneringen echt niets aan veranderen.
Reply
#6
gezien de rugnummers heeft basten deze basis in het hoofd:

sar

ooijer, heitinga, mathijssen, gio

de zeeuw sneijder engelaar

persie nistelrode robben
Reply
#7
Waar is dirk? Sad
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#8
waf Wrote:
kuiper Wrote:POSITIVITEIT!!!!!!!!

Vervelend woord, of niet waf?

is het een provinciaals kwaaltje dat je zonder enige vorm van zelfkritiek klakkeloos veronderstelt dat ik niet positief zou zijn ingesteld als ik toevallig een godsgruwelijke tiefeshekel heb aan het pleurisoranjepubliek? ik vind het gewoon kut en ik stoor me daaraan.

overigens, fyi, ik ben een aartspositivist en -optimist, en daar kan zo'n druistige drenthse droplul met zijn kleuterschoolredeneringen echt niets aan veranderen.

Gelukkig waf. Ik hou van positivo's en optimisten. Laat dat dan ook eens zien op dit forum. Ik zie vrijwel alleen berichten van jou waar je dingen afkraakt of negatief benadert.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#9
waf Wrote:gezien de rugnummers heeft basten deze basis in het hoofd:

sar

ooijer, heitinga, mathijssen, gio

de zeeuw sneijder engelaar

persie nistelrode robben

Je ziet nooit een team met de rugnummers 1 t/m 11. Dus er zullen nog wel één of twee wijzigingen in gebracht worden.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#10
kuiper Wrote:
waf Wrote:
kuiper Wrote:POSITIVITEIT!!!!!!!!

Vervelend woord, of niet waf?

is het een provinciaals kwaaltje dat je zonder enige vorm van zelfkritiek klakkeloos veronderstelt dat ik niet positief zou zijn ingesteld als ik toevallig een godsgruwelijke tiefeshekel heb aan het pleurisoranjepubliek? ik vind het gewoon kut en ik stoor me daaraan.

overigens, fyi, ik ben een aartspositivist en -optimist, en daar kan zo'n druistige drenthse droplul met zijn kleuterschoolredeneringen echt niets aan veranderen.

Gelukkig waf. Ik hou van positivo's en optimisten. Laat dat dan ook eens zien op dit forum. Ik zie vrijwel alleen berichten van jou waar je dingen afkraakt of negatief benadert.

dan moet je eens wat beter uit je vooringenomen drenthse doppen kijken.
Reply
#11
Treesong Wrote:Waar is dirk? Sad

[Image: 8mhIheQnryvLr4wpNenpNQ==.jpg]
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#12
Moet ik die berichten van jou hier posten dan?

Wordt wel een vreselijk lang verhaal vrees ik.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#13
Voyou Wrote:
Treesong Wrote:Waar is dirk? Sad

[Image: 8mhIheQnryvLr4wpNenpNQ==.jpg]

Dat vind ik stom. Dirk moet in de basis Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#14
kuiper Wrote:
waf Wrote:gezien de rugnummers heeft basten deze basis in het hoofd:

sar

ooijer, heitinga, mathijssen, gio

de zeeuw sneijder engelaar

persie nistelrode robben

Je ziet nooit een team met de rugnummers 1 t/m 11. Dus er zullen nog wel één of twee wijzigingen in gebracht worden.

sjesus wat een negatieve post.
Reply
#15
kuiper Wrote:Moet ik die berichten van jou hier posten dan?

Wordt wel een vreselijk lang verhaal vrees ik.

sjesus wat een negatieve post weer.

nee, hoor die hoef je niet te posten. je bent er toch zo van overtuigd dat mijn posts vrijwel allemaal negatief zijn? heeft weinig zin dan he, denker?
Reply
#16
kuiper Wrote:Ik zie vrijwel alleen berichten van jou waar je dingen afkraakt of negatief benadert.

sjesus, wat een negatieve post.
Reply
#17
kuiper Wrote:Sorry waf, maar wederom negativiteit.

Het antwoord zal wel weer iets met Drenthe zijn of dat ik ook met zo'n hoed rondloop. :wink:
Maar ik sta toch liever zo bekend dan het engelse publiek bijvoorbeeld.

POSITIVITEIT!!!!!!!!

Vervelend woord, of niet waf?

sjesus, wat een negatieve post.
Reply
#18
Alweer 4 posten achterelkaar met het woord negatief erin. :Big Grin
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#19
5 zelfs.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#20
ga er toch vanuit dat nr.23 ipv 8 speelt
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#21
kuiper Wrote:Sorry waf, maar wederom negativiteit.

Het antwoord zal wel weer iets met Drenthe zijn of dat ik ook met zo'n hoed rondloop. :wink:
Maar ik sta toch liever zo bekend dan het engelse publiek bijvoorbeeld.

POSITIVITEIT!!!!!!!!

Vervelend woord, of niet waf?


Waf heeft hier helemaal gelijk in Kuiper.

Dat oranje publiek is thialf publiek. Al die idioten met de meest vreemde uitdossingen en stompzinnige lliedjes zetten ons in het buitenland compleet voor schut. Stel zo'n willekeurige grapjas maar eens een voetbalvraag en 90% weet het antwoord niet.

Ik ben er zelf enkele keren getuige van geweest laatste keer WK in Duitsland tegen Argentinie, het is werkelijk om je dood te schamen.

Heeft niets met positiviteit te maken, het is gewoon thialf publiek wat oranje als doelwit heeft uitgekozen.
Reply
#22
ANTI Wrote:ga er toch vanuit dat nr.23 ipv 8 speelt

Inderdaad...
Reply
#23
heeft iemand de trainingstijden voor mij van morgen?
Reply
#24
BIERTEAM.NET Wrote:
ANTI Wrote:ga er toch vanuit dat nr.23 ipv 8 speelt

Inderdaad...

En 14 in plaats van 4 graag en met 21 of 18 in plaats van 11 (die toch na 1 potje wel weer blessé is) zou ik ook geen moeite hebben.


Overigens was het Oranje-publiek van de week in Eindhoven ook echt om te huilen, maar het wordt er ook wel naar gemaakt. "Van voor naar achter, van links naar rechts" als laatste nummer voor de aftrap bij een voetbalwedstrijd.. :crazy: En dan na 10 minuten met de wave beginnen (succesvol na eerst 10x kansloos aftellen). ](*,) En 90 minuten lang hoor je op de ahtergrond mensen die aan het toeteren zijn. Dat 1 malloot het in zn hoofd haalt om tijdens de pot een paar x op zn toeter te blazen ok, maar echt 90 minuten lang non-stop dat gejank gewoon. Heerlijk joh. Dead
Reply
#25
Heb je laatste CD van de Teletoeters al, Kuiper?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#26
Oranje publiek zuigt!
Het zijn gewoon allemaal Brabanders die niet genoeg hebben aan drie dagen carnalval per jaar en daarom Oranje misbruiken om nog wat extra avondjes te kunnen lallen.....

Ben zowel uit- als thuis vaak naar Oranje geweest en heb mij zeer regelmatig enorm gestoord aan deze debielen.

Ik zeg: Stop die gasten in een "sfeer-vak" en verbied in alle overige vakken atributen als toeters, trommels, indianen-tooien en andere rotzooi.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#27
Bumme Wrote:Oranje publiek zuigt!
Het zijn gewoon allemaal Brabanders die niet genoeg hebben aan drie dagen carnalval per jaar en daarom Oranje misbruiken om nog wat extra avondjes te kunnen lallen.....

Ben zowel uit- als thuis vaak naar Oranje geweest en heb mij zeer regelmatig enorm gestoord aan deze debielen.

Ik zeg: Stop die gasten in een "sfeer-vak" en verbied in alle overige vakken atributen als toeters, trommels, indianen-tooien en andere rotzooi.

speciaal voor de verjaardag van sjinji ben ik toch maar over mijn aversie heengestapt, en hij mocht een vriendje meenemen (kiestie een ajakkessied uit, nu istie ook weer voor ajakkes 'papa, gaan we ook een keer naar het ajakkesstadion? nee! waarom niet. geen zinnan. dan ga ik wel met mama. dat is goed, vertel je haar dan wel dat we dan gaan scheiden? waarom dan? geen zinnan. vraag maar aan hoef of je een keer mee mag....)

het stadion zat vol met kinderen en voor hen was het wel een feest. ik zat voor een twente supporter en met hem kon ik goed ouwehoeren over voetbal. hij had wat minder last van de trommels, hij was het wel gewend. gelukkig had hij ook een toeter.... 8-[

een goeie robben, sneijder blijft een prima voetballer, de jong onmiddellijk inwisselen voor de zeeuw, over engelenhaar twijfel ik nog, ik denk dat gio een iets betere balafpakker is dan hij, engelenhaar heeft een betere pass en heeft zijn lengte mee (en tegen). ook zou ik fart (die mooie dingen deed) eruit laten (teveel van hetzelfde) en kuijt laten meespelen.
Reply
#28
Dat brengt mij op het volgende: als ik naar wedstrijden van het Nederlands elftal op SBS zit te kijken, hoor ik de geluiden van het publiek als een voortdurend lawaai, waarin de commentator bijna wegvalt. Het lijkt dan alsof het publiek veel kabaal maakt, maar als het publiek dan close up in beeld komt, is er 9 van de 10 keer niets van te zien. Men zit meestal rustig te kijken. Dat publieksgeluid stoort mij enorm, want ik ervaar het als een voortdurend eentonig gedrens, dat op den duur erg vermoeiend is. Ik zet het geluid dan zo zacht dat ik de commentator nog net kan versataan. Ik verdenk SBS ervan het geluid kunstmatig op te krikken, zodat het lijkt alsof er een enthousiast publiek zit dat veel 'sfeer' maakt. Het geluid komt op mij in elk geval heel anders over dan bij wedstrijden op andere zenders. Ligt het nu aan mij, of zijn er meer mensen die er last van hebben?
May The Schwartz Be With You
Reply
#29
Cannavaro is iig al exit, das mooi. Hakkuh
Reply
#30
inderdaad Smile
Voor Cannavaro zit het EK er na één training op
02/06/2008 21:59

Fabio Cannavaro heeft het trainingskamp van Italië verlaten. De 34-jarige aanvoerder kan vanwege een enkelblessure niet in actie komen. Bondscoach Roberto Donadoni riep tweevoudig international Alessandro Gamberini op als vervanger.

Cannavaro liep tijdens de eerste training van de Squadra Azzurra in Oostenrijk een enkelblessure op. Na een duel met Giorgio Chiellini moest de 34-jarige verdediger (116 caps per brancard van het veld worden gedragen.

Nader onderzoek heeft uitgewezen dat Cannavaro tijdens het EK niet in actie kan komen. Mogelijk moet de verdediger van Real Madrid zelfs een operatie ondergaan. Gevolg is dat het Nederlands elftal niet te maken krijgt met de Europees en wereldvoetballer van het jaar 2006. Oranje en Italië staan maandag 9 juni tegenover elkaar.

Vervanger Gamberini staat onder contract bij Fiorentina. De 26-jarige verdediger speelt inmiddels drie jaar voor Viola en kwam in het verleden uit voor Bologna en Verona. Gamberini speelde tot dusverre twee interlands.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: