The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NEDERLAND - ITALIE
#1
2-0!!!

van Nistelrooy en Sneijder...
Sneijder na een geweldige counter nadat van Bronckhorst de bal van de lijn haalde om vervolgens zelf de crossbal te geven.
Eerste goal neigde naar buitenspel, maar Italiaan lag buiten het veld achter de goal en dus geen buitenspel aldus Dick Jol...
Reply
#2
Diep respect Notworthy
Weliswaar nog even wankel tussen minuut 55 en 75 maar overall grote klasse. Ver boven mijn (en veler) verwachting. Uitblinker absoluut Bronkhorst, verrassend sterk Boulahrouz.
Reply
#3
Notworthy
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Hoef Wrote:Diep respect Notworthy
Weliswaar nog even wankel tussen minuut 55 en 75 maar overall grote klasse. Ver boven mijn (en veler) verwachting. Uitblinker absoluut Bronkhorst, verrassend sterk Boulahrouz.

exact hetzelfde wat ik wou typen. Ook een fantastische wedstrijd van de namen waarvan je het 'minder' verwacht. Ooijer, Engelaar, de Jong....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Ik vond Ooijer niet erg sterk,veel balverlies en liet del piero wel erg vrij twee keer. ook Mathijssen begon zwak...
Maar dat zijn dan ook wel de enige kritische puntjes!!
Reply
#6
Hoef Wrote:Diep respect Notworthy
Weliswaar nog even wankel tussen minuut 55 en 75 maar overall grote klasse. Ver boven mijn (en veler) verwachting. Uitblinker absoluut Bronkhorst, verrassend sterk Boulahrouz.

kuijt, sneijder en fart hebben zich het snot voor de ogen gespeeld.

sar en bronkhorst waren doorslaggevend, een extra pluim voor engelaar en....... de scheids.

ik geloof nog steeds niet dat die regel bestaat, maar als het zo is vind ik het leuk en knap dat ze er even aan dachten.

als aanvaller mag je je toch wel aan het spel onttrekken. maar als verdediger niet? op zich een goeie regel, maar ik kan me niet voorstellen dat die prutsers van de fifa daar aan hebben gedacht.

die counter, daar krijg ik nog kippenvel van. wat jammer dat dit niet in de halve finale gebeurt.....
Reply
#7
=D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#8
Ik heb de Jong vaak verguisd en vond het onbegrijpelijk dat ie basis stond....maar hij heeft een prima wedstrijd gespeeld. Klasse =D>

Dit is de beste wedstrijd van het nl elftal sinds jaren.
Na deze wedstrijd moet je gewoon hoog inzetten en gaan voor de titel.
Make tea, not war
Reply
#9
echt super gister, maar als echte Nederlander idd kritisch blijven.

Ruud moet het voor rust beslissen!
Mathijsen liet zich weer kinderlijk piepelen en heeft geluk dat ie geen pingel tegen krijgt. Blijft een prutser :razz:
de Jong echt goed gespeeld, maar daar schuilt ook meteen het gevaar bij hem. Krijgt het in zijn bol en gaat kappen/draaien wat dan meteen gevraalijk balverlies oplevert.

Zou mooi zijn als we het tegen die Fransen al halen [-o<
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
gister de samenvatting op de bbc gezien (oooooh, look at ven bronkhorst, first he cleared is line and a few moments inutes later), met bespreking van dixon en gordon strachan.

zij waren van mening dat het buitenspel was van nistelrode. althans, dixon, wat die strachan allemaal uitkraamt is werkelijk onverstaanbaar. toen wees de commentator op de onttrekkingsregel (chapter this en that) maar dat vonden ze allemaal maar gelul, ze bleven het buitenspel vinden. :lol:

voor de ijskast: wie denk je dat zij absoluut de beste man van de wedstrijd vonden?
Reply
#11
Ekslem Wrote:Mathijsen liet zich weer kinderlijk piepelen en heeft geluk dat ie geen pingel tegen krijgt. Blijft een prutser :razz:

En ik blijf erbij dat ik m graag naar PSV zie komen als Salcido nog eens vertrekt, maar wordt daar nog steeds door iedereen om uitgelachen al ist wel wat minder dan 3 weken terug nu. :p
Reply
#12
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Mathijsen liet zich weer kinderlijk piepelen en heeft geluk dat ie geen pingel tegen krijgt. Blijft een prutser :razz:

En ik blijf erbij dat ik m graag naar PSV zie komen als Salcido nog eens vertrekt, maar wordt daar nog steeds door iedereen om uitgelachen al ist wel wat minder dan 3 weken terug nu. :p

In die mickey mouse competitie kan ie idd wel mee!

Die buitenspelregel is trouwens best logisch. Stel V staat op de achterlijn en er komt een diepte pass op de spits. V zou dan simpel net op tijd een stapje achteruit kunnen doen en zich zo ontrekken aan het spel. Zo werkt het natuurlijk niet [-X
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
Ekslem Wrote:Die buitenspelregel is trouwens best logisch. Stel V staat op de achterlijn en er komt een diepte pass op de spits. V zou dan simpel net op tijd een stapje achteruit kunnen doen en zich zo ontrekken aan het spel. Zo werkt het natuurlijk niet [-X

de grote vraag is of de grens dat wist, of dat hij gewoon dacht dat nistelrode uberhaupt geen buitenspel stond.....

ik heb ook regelmatig hard moeten lachen om frank snoeks gister, echt goed commentaar.
Reply
#14
Ik mag verwachten dat de grens dat weet. Ik kan me echter voorstellen dat ie zo'n uitzonderlijk geval in het heetst van de strijd 'vergeet'. Het lijkt me echter dat het gewoon goed (niet) gevlagd is, want ik vond het redelijk duidelijk 'buitenspel'.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Quote:Hoop en wanhoop in café in Rome
Door AART HEERING

rome - ,,Olandesi tutti froci!’’: Alle Nederlanders zijn homo’s!, roepen de klanten van het Romeinse buurtcafé mij toe, wanneer ik mij vertoon in een oranje shirt.

Teleurstelling druipt van het geschminkte gelaat van een Italiaanse fan. FOTO REUTERS
,,Italiani languide checche!’’: Italianen zwoele nichten!, antwoord ik gevat, want ik kan mij aanpassen aan het tifoso-jargon. Daarmee is de trend gezet voor een avond waarin met name mijn Romeinse medebezoekers de zenuwen door de keel gieren. De commentator van RAI 1 begint vol vertrouwen. Wij hebben al dertig jaar niet van de Nederlanders verloren, ze zijn zwak op de flanken en het zal niet moeilijk zijn om ze buiten ons doelgebied te houden, betoogt hij. Het café stemt er gaarne mee in, maar begint na tien minuten van oranje aanvallen toch wat te twijfelen.

,,Dit gaat niet goed zo,’’ mompelt Giancarlo. En de commentator stelt voor om ‘het initiatief eerst maar aan hen te laten’ met de curieuze overweging, dat ‘het spel maken nu eenmaal in hun DNA zit’. De volgende minuten verlopen zonder veel commentaar, behalve wanneer een dubbele tackel van Ambrosini wordt onthaald met kreten als ,,Slager!’’ en ,,Beesten!.’’ Het doelpunt van Van Nistelrooy wordt unaniem voor buitenspel gehouden, totdat de commentator sportief uitlegt dat het echt niet zo is. Na vijf minuten angstige spanning slaat goal nummer twee in als een bom.

Over het café daalt een doodse stilte neder en mijn uitingen van vreugde worden niet op prijs gesteld. ,,Als je niet ophoudt zul je merken dat we niet alleen Roemenen, maar ook Nederlandeers voor hun raap kunnen slaan!,’’ dreigt Paolo. ,,Word eens wakker!,’’ probeert Federico de azzurri op te peppen. En de op tv klaagt de commentator, dat er ‘nooit iemand is om ze tegen te houden’. In de rust geeft Giancarlo gelaten een objectieve analyse: ,,Die van ons zijn het veld in gegaan als wereldkampioenen, zeker van de winst. Jullie daarentegen vechten met de strijdbaarheid van een ploeg die de wereldkampioenen moet verslaan.’’

hehe
Reply
#16
Achteraf trouwens belangrijk dat Ruud niet valt in het begin vd wedstrijd. Dat ziet iedere scheids en iedere scheids weet ook dat de meeste spitsen hier gevallen zouden zijn. Volgende keer als Ruud gaat liggen, is het zeker een pingel :razz:

(hij deed dit trouwens wel slecht. Had ook een goal moeten zijn)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Quote:voor de ijskast: wie denk je dat zij absoluut de beste man van de wedstrijd vonden?

Dirkie
The great old Ludwig von...
Reply
#18
sar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
gittermaster Wrote:
Quote:voor de ijskast: wie denk je dat zij absoluut de beste man van de wedstrijd vonden?

Dirkie

v/d Vaart...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#20
Is Engelaar nou zo groot of Sneijder nou zo klein? Undecided

[Image: 0K27W0D2_159208a.jpg]
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Engelaar
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#22
waf Wrote:gister de samenvatting op de bbc gezien (oooooh, look at ven bronkhorst, first he cleared is line and a few moments inutes later), met bespreking van dixon en gordon strachan.

zij waren van mening dat het buitenspel was van nistelrode. althans, dixon, wat die strachan allemaal uitkraamt is werkelijk onverstaanbaar. toen wees de commentator op de onttrekkingsregel (chapter this en that) maar dat vonden ze allemaal maar gelul, ze bleven het buitenspel vinden. :lol:

voor de ijskast: wie denk je dat zij absoluut de beste man van de wedstrijd vonden?


Van Nistelrooy, en Strachan was inderdaad onverstaanbaar......
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#23
Ik krijg er geen genoeg van... cry

Quote:‘Wie stelt er dan ook het hele middenveld van AC Milan op?’
Van onze correspondent Eric Arends
gepubliceerd op 10 juni 2008 02:46, bijgewerkt op 02:46

ROME - Als het ruime verlies zich begint af te tekenen, is de eenheid van Italië snel verdwenen.

Een van de maar liefst vier Italiaanse televisiecommentatoren heeft voor aanvang van de wedstrijd weinig twijfels. ‘Wij zijn sowieso op elke positie van het veld sterker dan zij’, zegt hij. Nederland heeft in zijn ogen ‘teleurstellend’ gepresteerd tijdens de kwalificatieronde. Nee, de wedstrijd ‘ligt vanavond helemaal in handen van Italië’.

Hij is de eerste Italiaan die zich voor de aftrap zo zelfverzekerd durft uit te laten over de kansen van de Azzurri. De afgelopen weken viel juist op hoe bescheiden en gereserveerd het land naar het EK toeleefde.

Maar al in de twaalfde minuut moet de verslaggever inbinden. ‘Dit is absoluut een ander Nederland dat wij verwachtten.’

Het blijkt de inleiding van een ontnuchterende avond voor de Italianen. Het doelpunt van Van Nistelrooij kunnen zij nog toeschrijven aan buitenspel. Maar na de raddoppio door Sneijder slaat de wanhoop toe. ‘Wij zijn totaal gedesoriënteerd’, zegt een lid van het verslaggeverskwartet. ‘We moeten geconcentreerder spelen, rústiger.’

En als Van Nistelrooij even later alleen voor Buffon staat: ‘Dit kan niet! Dit kan echt niet! Eén speler van hun team tussen zes spelers van ons, en toch heeft hij de bal. Wij spelen niet ons eigen spel. Ik begrijp het niet.’

Op de internetfora van de sportkranten is de oude clubstrijd dan al weer losgebarsten. Italië is weer gewoon een verzameling steden en regio’s in plaats van een natiestaat. Vooral trainer Donadoni krijgt ervan langs. ‘Wat een mooi middenveld’, constateert ene Matthew cynisch op de site van de Corriere dello Sport. ‘Hoe kun je het hele middenveld opstellen van Milan, dat als vijfde eindigde in de competitie, en niet het middenveld van AS Roma, dat als tweede eindigde. . . Geniaal!’

Giovanni van Bronckhorst moest toen nog 3-0 maken.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#24
waf Wrote:voor de ijskast: wie denk je dat zij absoluut de beste man van de wedstrijd vonden?

Gattuso :wink:
Mijn gras is groener
Reply
#25
gittermaster Wrote:
Quote:voor de ijskast: wie denk je dat zij absoluut de beste man van de wedstrijd vonden?

Dirkie

neen, zoals reeds gezegd: nistelrode. :roll: ik weet niet welke wedstrijd ze gezien hebben......
Reply
#26
Heerlijk ook, hoe op het forum van de Gazetta de roep om Donadoni te ontslaan al begint te weerklinken :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#27
Hij heeft het wel eens mooier gedaan, maar het blijft leuk cry

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://voetbal.blog.nl/ek_2008/2008/06/10/briljant-jack-van-gelder-viert-eerste-doelpunt-tegen-italie-op-de-radio">http://voetbal.blog.nl/ek_2008/2008/06/ ... p-de-radio</a><!-- m -->
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#28
Alleen Engelsen kunnen zo'n commentaar schrijven:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.independent.co.uk/sport/football/internationals/netherlands-3-italy-0-world-champions-humbled-by-dutch-843676.html">http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 43676.html</a><!-- m -->

Hoewel ook The Independent loopt te mekkeren over de goal van Ruud... Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#29
Treesong Wrote:Alleen Engelsen kunnen zo'n commentaar schrijven:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.independent.co.uk/sport/football/internationals/netherlands-3-italy-0-world-champions-humbled-by-dutch-843676.html">http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 43676.html</a><!-- m -->

Hoewel ook The Independent loopt te mekkeren over de goal van Ruud... Confused

ja, het schijnt dat die regel wel divers interpreteerbaar is.
ik ken de regel niet, maar dan zou het er op neerkomen dat je geen buitenspel kunt uitlokken door je bewust aan het spel te onttrekken. in dit geval gebeurde het niet bewust.

ik voel er toch meer voor om in alle gevallen de verdediger deel te laten uitmaken van het spel. anders zou het van toeval afhangen (waar valt die panucci als hij getorpedeerd wordt, binnen of buiten de lijnen?) of er sprake is van buitenspel.
Reply
#30
Tja... ook the Guardian heeft z'n commentaar om die goal gebouwd...

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.guardian.co.uk/football/2008/jun/10/euro2008.euro2008groupc">http://www.guardian.co.uk/football/2008 ... 2008groupc</a><!-- m -->

Gelukkig maar dat die 2e zo magistraal was
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: