The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Voorronde CL
#31
Wij dansten en sprongen op de stoeltjes in het Emirat. Dat mocht dan weer wel :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#32
Ekslem Wrote:Wij dansten en sprongen op de stoeltjes in het Emirat. Dat mocht dan weer wel :lol:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0TPbpvP-okM[/youtube]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#33
Wat wordt de return? Een verdienstelijke, maar nutteloze 1-1?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#34
Gerben Zonderland Wrote:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0TPbpvP-okM[/youtube]
Als je dit soort meesterwerkjes uit de oertijd van de tekenfilm ziet vraag je je toch waar de makers van die hedendaagse rotzooi het lef vandaan halen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#35
als je dan bedenkt dat die heubach zich in de eredivisie vrij goed staande houdt is ons voetbal echt naar een bedenkelijk niveau afgegleden....
Reply
#36
Beetje onzin dit, wafmans. Het is al seizoenenlang duidelijk dat Heubach gewoon niet Twente-waardig is en dat roep ik ook al een tijdje. Het is gewoon een slechte voetballer en wordt door menig matige eredivisiespeler gewoon gedold. Daarom slaat je opmerking kant noch wal, aangezien je Heubach absoluut niet als leidraad kunt nemen van Twente. Het is gewoon verreweg de zwakste schakel en ik vind het ook echt idioot dat die jongen daar nog steeds staat. Dat hij goed bij het publiek ligt, is natuurlijk absoluut geen geldige reden.
Ik heb de afgelopen seizoenen ook al geroepen dat als Twente echt verder wil, dat ze dan Heubach en Boschker moeten lozen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Jammer tukkers, maar geen verrassing. met opgeheven hoofd de UC in.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Heubach speelt alleen omdat Wilkshire verkocht is, anders zou daar gewoon Braafheid hebben gestaan en Heubach netjes op de bank....
Reply
#39
Ad Wim Wrote:Beetje onzin dit, wafmans. Het is al seizoenenlang duidelijk dat Heubach gewoon niet Twente-waardig is en dat roep ik ook al een tijdje. Het is gewoon een slechte voetballer en wordt door menig matige eredivisiespeler gewoon gedold. Daarom slaat je opmerking kant noch wal, aangezien je Heubach absoluut niet als leidraad kunt nemen van Twente. Het is gewoon verreweg de zwakste schakel en ik vind het ook echt idioot dat die jongen daar nog steeds staat. Dat hij goed bij het publiek ligt, is natuurlijk absoluut geen geldige reden.
Ik heb de afgelopen seizoenen ook al geroepen dat als Twente echt verder wil, dat ze dan Heubach en Boschker moeten lozen...

als ik zeg dat hij zich vrij goed staande houdt in de eredivisie, wil dat niet zeggen dat hij een wereldvoetballer is, ontzettende woordenneuker. ook staat nergens dat ik hem als leidraad neem voor twente. dat is een gigantische josti-conclusie.

geliefd bij het publiek word je niet zomaar, dan kan je -zelfs al zijn het twente supporters- heus wel wat. mclaren had hem ook op de bank kunnen houden en niet de uiterst vreemde move braafheid op rechtsback doen. als hij echt zo slecht is begin je meteen met wellenberg.

mijn opmerking raakt dus wel degelijk een kant en ook een wal, en in ieder geval wordt dat niet anders omdat jij al geruime tijd geroepen zou hebben dat hij er niks van kan. je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ik houd in gedachten dat jij meer verstand hebt van tennis en dat je niet weet wat de hoofdstad van macedonie is.

overigens vond ik meer spelers uitermate matig gister, maar dat is niet zo gek bij arsenal uit. maar wat jansen, tiote en douglas lieten zien vond ik toch wel onthutsend.
Reply
#40
Heubach kan toch niet tegenover Walcott spelen, voer voor de Engelse over Mc Laren.
Reply
#41
nu hopen op een pool met manchesten pusvee celtic en atletico Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#42
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Beetje onzin dit, wafmans. Het is al seizoenenlang duidelijk dat Heubach gewoon niet Twente-waardig is en dat roep ik ook al een tijdje. Het is gewoon een slechte voetballer en wordt door menig matige eredivisiespeler gewoon gedold. Daarom slaat je opmerking kant noch wal, aangezien je Heubach absoluut niet als leidraad kunt nemen van Twente. Het is gewoon verreweg de zwakste schakel en ik vind het ook echt idioot dat die jongen daar nog steeds staat. Dat hij goed bij het publiek ligt, is natuurlijk absoluut geen geldige reden.
Ik heb de afgelopen seizoenen ook al geroepen dat als Twente echt verder wil, dat ze dan Heubach en Boschker moeten lozen...

als ik zeg dat hij zich vrij goed staande houdt in de eredivisie, wil dat niet zeggen dat hij een wereldvoetballer is, ontzettende woordenneuker. ook staat nergens dat ik hem als leidraad neem voor twente. dat is een gigantische josti-conclusie.

geliefd bij het publiek word je niet zomaar, dan kan je -zelfs al zijn het twente supporters- heus wel wat. mclaren had hem ook op de bank kunnen houden en niet de uiterst vreemde move braafheid op rechtsback doen. als hij echt zo slecht is begin je meteen met wellenberg.

mijn opmerking raakt dus wel degelijk een kant en ook een wal, en in ieder geval wordt dat niet anders omdat jij al geruime tijd geroepen zou hebben dat hij er niks van kan. je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ik houd in gedachten dat jij meer verstand hebt van tennis en dat je niet weet wat de hoofdstad van macedonie is.

overigens vond ik meer spelers uitermate matig gister, maar dat is niet zo gek bij arsenal uit. maar wat jansen, tiote en douglas lieten zien vond ik toch wel onthutsend.
Je lult er, zoals altijd, weer flink omheen, maar dat doet niets af aan de essentie en van hetgeen je oorspronkelijk zei: dat ons eredivisievoetbal naar een bedenkelijk niveau zou zijn gezakt, omdat Heubach gisteren werd gedold en in de eredivisie wekelijks stand houdt. Dat vind ik dus onzin, omdat Heubach ten eerste helemaal niet wekelijks stand houdt in de eredivisie (heb hier VMG ook wel eens over gehoord) en ten tweede omdat hij in mijn ogen totaal geen graadmeter is voor een gemiddelde verdediger van een subtopper in Nederland. Neem dan Wielaert als voorbeeld. Die was ook niet bepaald goed gisteren, maar dat kwam meer omdat hij een matige wedstrijd speelde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Calimero
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#44
Ad Wim Wrote:Je lult er, zoals altijd, weer flink omheen, maar dat doet niets af aan de essentie en van hetgeen je oorspronkelijk zei: dat ons eredivisievoetbal naar een bedenkelijk niveau zou zijn gezakt, omdat Heubach gisteren werd gedold en in de eredivisie wekelijks stand houdt. Dat vind ik dus onzin, omdat Heubach ten eerste helemaal niet wekelijks stand houdt in de eredivisie (heb hier VMG ook wel eens over gehoord) en ten tweede omdat hij in mijn ogen totaal geen graadmeter is voor een gemiddelde verdediger van een subtopper in Nederland. Neem dan Wielaert als voorbeeld. Die was ook niet bepaald goed gisteren, maar dat kwam meer omdat hij een matige wedstrijd speelde...

ik zei niet dat hij wekelijks stand houdt, ik zei dat hij zich in de eredivisie vrij goed staande houdt (hetgeen onder meer tot uitdrukking komt in het feit dat hij vaak speelt en dat hij geliefd is bij de twente supporters en speelt bij een ploeg die de laatste jaren uitmuntend presteert).

'maar je lult er, zoals altijd, weer flink om mijn essentie heen' (dat je zelf niet inziet dat je erg laag bent gezakt als je dit soort niet bewijsbare dooddoeners nodig hebt om je gelijk te halen zeg gebruikte je ook al toen je door buurs weggeluld werd, nl: 'dat buurs infantiel is en allee maar leest wat ie wil lezen, heeft hij hier al meermaals laten zien' echt zoooo sneu)

en nogmaals, het feit dat jij het onzin vindt is je goed recht, maar dat onderbouwt geenszins dat mijn stelling kant noch wal raakt. sterker nog, ik probeer je duidelijk te maken dat dat eerder een reden is om aan te nemen dat ik verdomd dicht bij de waarheid zit.
Reply
#45
Dat hij publiekslieveling is, ligt volgens mij meer aan zijn persoonlijkheid en aan het feit dat hij volgens mij na elke wedstrijd een biertje meedrinkt in het supportershome.
En dat hij wekelijks speelt, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij ook meteen goed staande houdt, dat lijkt me wel een hele kort-door-de-bocht conclusie. Twente heeft niet de financiële middelen om op elke plek een top 5-waardige voetballer te zetten. En het is een harde werker, en dat is ook goed voor de balans in het elftal. Echter, qua verdedigende kwaliteiten komt ie mijns inziens toch wel duidelijk tekort voor een club als Twente die hogerop wil.
En nu komen we weer op de essentie; dat jij Heubach als voorbeeld neemt voor het feit dat ons voetbal tot een bedenkelijk niveau is gezakt. Nu is dat misschien wel zo, dat ontken ik ook zeker niet, maar Heubach als voorbeeld voor deze toch wel serieuze stelling nemen, vind ik dus onzin. Nogmaals (maar daar ging je in de vorige post ook al niet op in), neem dan iemand als Douglas of Wielaert, dat zijn wel jongens die wekelijks stand houden in de eredivisie en die werden gisteren ook aardig zoek gespeeld.

En dat je om de essentie heen draait, en er omheen lult om je gelijk te halen, ben ik al geruime tijd van je gewend. En daar is op zich niks mis mee, ik stip het gewoon even aan. Ook het persoonlijk maken van een dergelijke discussie, waardoor je totaal inboet op je argumentatie aangezien het vrij triest is om in een dergelijke discussie op de man te spelen met argumenten en voorbeelden die totaal niks te maken hebben met deze discussie, is niks nieuws.

Maar het is toch weer een genot om met je in discussie te zijn. POLEMIEK! POLEMIEK!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Ad Wim Wrote:En dat je om de essentie heen draait, en er omheen lult om je gelijk te halen, ben ik al geruime tijd van je gewend.

jaaaaaaa! en weer zegt hij het, weer heeft hij dit soort teksten nodig. wat een jambek ben je toch.

jammer alleen dat je niet kan uitleggen dat ik er om heen draai. Undecided

het gaat overigens niet over gelijk halen. zal mij jeuken of jij het met me eens bent. ik geef mijn mening. jij de jouwe.
Reply
#47
heerlijk, een weekje forum missen en dan een uurtje gebruiken om "bij" te lezen.
The great old Ludwig von...
Reply
#48
gittermaster Wrote:heerlijk, een weekje forum missen en dan een uurtje gebruiken om "bij" te lezen.

Heb je je eigen FvdW-stukje al herlezen? Altijd leuk, die foto's met je ex-vriendin bij de Oude Brug... :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#49
:lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#50
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:En dat je om de essentie heen draait, en er omheen lult om je gelijk te halen, ben ik al geruime tijd van je gewend.

jaaaaaaa! en weer zegt hij het, weer heeft hij dit soort teksten nodig. wat een jambek ben je toch.

jammer alleen dat je niet kan uitleggen dat ik er om heen draai. Undecided

het gaat overigens niet over gelijk halen. zal mij jeuken of jij het met me eens bent. ik geef mijn mening. jij de jouwe.
Toch wel weer typisch wafmans, dat je pas gaat lezen bij dit soort zinnen en het hele blok erboven negeert, je verandert ook geen moer.

Maar goed, jij vindt zus, ik vind zo, einde discussie dus blijkbaar :roll:
Nou, het was weer reuze gezellig, daaahaaaaag!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Ad Wim Wrote:daaahaaaaag!

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: