The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




New Haven
#1
Aangezien er geen reactie gekomen is op de vraag wie New Haven regelt, heb ik de organisatie nog maar een weekje op me genomen. Spelerswaarden zijn aangepast en toernooi is aangemaakt. De loting was dan ook al bekend:

http://www.atptennis.com/en/common/Track...48/mds.pdf

Database zal zoals gebruikelijk zo snel mogelijk na de finale van Washington opengaan. Volgende week komt het me btw iets minder goed uit ivm naderende tentamens, dus dan zal iemand anders het moeten doen.
Reply
#2
top overdune! deze week echt even werk maken van een nieuw schema want het is een beetje een rotzooitje zo qua organisatie.
Reply
#3
Zoals Overdune al meldde in het topic van de poll. Vandaag worden de eerste 4 wedstrijden al gespeeld. Vul dus op tijd je poll in.
Reply
#4
Mac Wrote:top overdune! deze week echt even werk maken van een nieuw schema want het is een beetje een rotzooitje zo qua organisatie.
ik bied me wel aan voor de us open volgende week. ik zal tevens proberen een schema te maken. zou wel handig zijn als ik dan weet wie het nu twee of meer keer gedaan hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
De database is open!

Ik heb 5500 aangehouden voor het budget, klopt dat?

De quali's zijn ook bekend, maar nog niet geplaatst. Van het rijtje Bogomolov, Gregorc, Delgado en Spadea is alleen de laatste te kiezen. Ze komen er zsm in te staan.
Reply
#6
we moeten hetzelfde budget hebben als LA dacht ik en dat was 4500...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
Dit is wel een 6 en LA was een 7
(al heb ik de budgettabel niet bij de hand)
Reply
#8
ok. ik dacht dat new haven ook een 7 was...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
New Haven is sowieso een 6 en ik heb ergens gelezen dat we daar 4000+1500 voor aanhouden. Wist alleen niet 100% zeker of dat uiteindelijk ook zo besloten is.

Q's zijn nu ook geplaatst. Alleen Spadea is daarbij interessant, de overigen zijn niet te kiezen.
Reply
#10
goed werk overdune =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
Voor degene die heeft zitten updaten: bij alle partijen (gespeeld of niet gespeeld) vinkjes zetten, anders wordt het een zooitje!
Reply
#12
In ieder geval een Italiaan in de kwartfinale
Reply
#13
Ik vind het maar lastig. Je kunt wel voor een hoop kleintjes gaan, maar die halen met een beetje pech allemaal 4 puntjes en daarna wordt het pas interessant qua punten.
Reply
#14
Hup Ginepri
Reply
#15
hij lijkt de tb nog net te pakken. ik stond op 't punt om 'm er uit te halen en melzer er in te gooien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
en hij pakt 'm. nu moet 't toch lukken tegen fucking horna op HC.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Deadline 5 over 10 zie ik..
Reply
#18
Scholten! Wrote:Deadline 5 over 10 zie ik..

net genoeg tijd om odesnik erin te knikkeren. :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Overdune Wrote:Ik vind het maar lastig. Je kunt wel voor een hoop kleintjes gaan, maar die halen met een beetje pech allemaal 4 puntjes en daarna wordt het pas interessant qua punten.
Inderdaad. Zelden zo lastig als deze week, al gaat het wel om relatief weinig punten.
Eigenlijk geen zekerheidjes. De spelerswaardes komen aardig overeen met de verwachtingen dit toernooi.
Reply
#20
6x Potro gekozen...
Lijkt me sterk als hij deze week speelt....hij was al moe en lijkt me erg verstandig dan een week rust te pakken met de US open in het vooruitzicht :8:
Reply
#21
had eerst karlo ipv potro maar toen isner zo makkelijk won toch gewisseld voor potro. hij heeft echt weer een pisloting en een dag rust. maar heb wel darcis als back-up...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Deadline 5 over 10 zie ik..

net genoeg tijd om odesnik erin te knikkeren. :-({|=
hier moeten we wel echt mee kappen trouwens. ik wist het niet en ik had ook wel graag odesnik willen hebben ipv bijv minar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Leuk stukje :8: :

"Del Potro could add one more title before the U.S. Open late this month. He said he will fly to New Haven, Conn., on Monday, then make a decision on whether he will play in the Pilot Pen Tennis event."

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://sports.espn.go.com/sports/tennis/news/story?id=3539854">http://sports.espn.go.com/sports/tennis ... id=3539854</a><!-- m -->
Reply
#24
Laat hem aub tennissen! [-o< , en ook nog flink wat potten winnen.. :8:


Verdasco wint van Sela, gelukkig!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#25
Ad Wim Wrote:had eerst karlo ipv potro maar toen isner zo makkelijk won toch gewisseld voor potro. hij heeft echt weer een pisloting en een dag rust. maar heb wel darcis als back-up...

en natuurlijk gaat potro niet spelen Undecided

ha ha ha ha ha, wat snap jij veel van tennis of ben je zo dom :lol: Undecided :o

eerste 1200 euro's alweer weg \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
ik ga ervan uit dat het voor je onbegrijpelijk is en dat je veel pech hebt Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
Haggie Wrote:Laat hem aub tennissen! [-o< , en ook nog flink wat potten winnen.. :8:


Verdasco wint van Sela, gelukkig!

voor jou vind ik het balen haggie, al is natuurlijk heel logisch dat hij niet speelt.
hij heeft inmiddels genoeg ritme voor de US Open.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#28
dus je beledigt nu niet alleen mij, maar ook de 5 anderen die hem hebben, wat een hond ben je toch ook. en het is idd vlkomen logisch dat hij vorige week wel gewoon speelt en iedereen wegtikt en nu niet Confused

en dat zeg jij trouwens, met monaco en hanescu Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Haggie Wrote:Laat hem aub tennissen! [-o< , en ook nog flink wat potten winnen.. :8:


Verdasco wint van Sela, gelukkig!
en hij speelt dus niet, helaas. ach, het is maar een klein weekje. nu maar hopen dat karlo niet al te veel punten haalt, want die had ik aanvankelijk ipv potro.

beetje de verkeerde keuzes de laatste weken maa gelukig maar in kleine weekjes. bij de us open zal alles weer goed vallen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Ad Wim Wrote:dus je beledigt nu niet alleen mij, maar ook de 5 anderen die hem hebben, wat een hond ben je toch ook. en het is idd vlkomen logisch dat hij vorige week wel gewoon speelt en iedereen wegtikt en nu niet Confused

en dat zeg jij trouwens, met monaco en hanescu Undecided

Ik twijfelde tussen Calleri en Monaco.

Hopen dat ik daar de goede keuze heb gemaakt.
En bij Hanescu had ik een goed gevoel :wink:

Die gaat daar de kwart halen.

En Bolelli was een dure opvuller.
Kon net geen 2 goedkope rukkers kiezen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: