The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2008
#31
WTF :eeeek:
Reply
#32
Federer zal top moeten zijn wil hij zijn titel verdedigen...vanaf ronde drie...Stepanek, Verdasco/Andreev, Davydenko, Roddick, Djokovic en finale Nadal.
Nadal kan eventueel verslagen worden door Karlovic,Soderling of Blake opweg naar halve finale.
Austin Krajicek heeft een wildcard gekregen...zijn eerste Atp toernooi
Reply
#33
US Open is geen ATP-toernooi hè Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
JHG verliest nipt met 5-7 6-7 van Capdeville. Sad
Reply
#35
Oke, seedings zijn ook ingevuld en de quali's toegevoegd. Heel veel quali's te kiezen en een aantal interessante spots...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
goed bezig Ad =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Netjes Ad.

Ik zie dat de complete top 32 aanwezig is, inclusief Tsonga. Iemand meer nieuws over hem? Kan me goed voorstellen dat hij alsnog afzegt.
Reply
#38
Oh, en ik heb btw in de weken dat ik de organisatie deed Schüttler geschreven met 'ü' in plaats van 'ue', dus bij het invullen van de draw moet dat ook zo gedaan worden. Heb het aangepast.

Verder zie ik dat je de (WC)'s en (LL)'s hebt aangegeven in de draw, dat moet toch ook in spelersbeheer? Anders komt de naam niet overeen en zijn ze niet te kiezen denk ik. Van spelers die buiten de top 150 staan zou je dat wel in de draw kunnen doen, aangezien de naam in de draw en in spelersbeheer (waar ze niet in staan dus) niet overeen hoeft te komen.
Reply
#39
Volgens mij is geen enkele WC te kiezen, maar je hebt gelijk dat dat eigenlijk in spelersbeheer moet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
In ieder geval Delic en Levine, Warburg staat net buiten de top 150 volgens mij.
Reply
#41
Klopt ja, ik ga het zo aanpassen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Die finale in New Haven is trouwens pas echt vannacht, dus de DB kan morgenochtend pas open. Zijn er toevallig mensen die morgen vroeg opstaan en hem open kunnen zetten? Alles staat in principe klaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
ik weet niet hoelaat je de DB open kan zetten?

als hij rond 11 uur open gaat, lijkt me dat vroeg genoeg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Ik ben om een uurtje of negen wel op, als hij dan nog niet open is doe ik het wel.
Reply
#45
Heel graag. Wellicht ben ik rond die tijd ook wel wakker, maar ik verwacht het niet echt Wink

Alles staat nu goed, dus hij hoeft echt alleen maar open. Dus weeknummer veranderen en deadline veranderen. 23:59 morgenavond, ter herinnering.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
deadline kun je al veranderen Smile
Reply
#47
Ik zie het ja. Ik zie dat alleen 23:55 mogelijk is, geen 23:59 en ook geen 0:00 op maandagochtend. Maar goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
heb t handmatig veranderd in 59
Reply
#49
Cool, thanks.

Hopelijk is dit voor iedereen de beste oplossing en is de DB lang genoeg open. Maandagochtend om 10 uur of zo lijkt me ook niet handig, en om 17 uur ook niet aangezien de werkenden dan ook niet echt kunnen kijken.

Ik zal morgenochtend nogmaals een mailtje sturen dat de deadline op morgenavond ligt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Ik ga de boel nu openzetten.
Reply
#51
De database is open!
Reply
#52
Thanks OD. Alles staat goed, dus succes allemaal!
Zal nog lastig worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
En ja hoor, er is alweer een flinke twijfel tussen een grote jongen en wat kleintjes. Die grote jongen gaat waarsch de finale halen en misschien wel winnen, maar een aantal van die kleinere jongens wil ik eigenlijk per se wel hebben.
Ga ik weer de verkeerde keuze maken? Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Ad Wim Wrote:Ga ik weer de verkeerde keuze maken? Confused

Ja.
Reply
#55
De lessen op de tennisbaan in de tuin van Sjeng Schalken hebben Jesse Huta Galung geen plaats in het hoofdtoernooi van de US Open opgeleverd. Hij verloor vrijdag in de laatste kwalificatieronde
met 5-7, 6-7(0) van de Chileen Paul Capdeville.
Daardoor doen er voor het eerst sinds de US Open in 1986 bij zowel de heren als de dames geen Nederlanders mee aan een Grand Slam.


22 jaar geleden dat we zo slecht stonden. :cry:
Reply
#56
Weinig activiteit hier, zo vlak voor de US Open. Hopelijk is de deadline bij iedereen bekend. Mijn team staat iig.
Reply
#57
Mijn team staat ook, belangrijkste keuze is gemaakt. Zal idd wel weer verkeerd uitpakken, maar ik kan een paar spelers gewoon niet laten liggen.

Zit alleen nog tw twijfelen wat te doen met mijn laatste 900...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
als ik de koppositie moet verliezen tijdens de us open gebeurt dit wel in eigen stijl. Geen top 3 hier. Ik wil actie en verrassingen zien!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#59
Haggie Wrote:als ik de koppositie moet verliezen tijdens de us open gebeurt dit wel in eigen stijl. Geen top 3 hier. Ik wil actie en verrassingen zien!

Xtragaap4de
Reply
#60
Nou, inmiddels de laatste keuze: Beck, Isner of Nishikori :-k

Even een muntje opgooien en dan kan ik naar bed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: