The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jeroen Verhoeven - DE held!
#1
Dan ook maar een topic voor 2 ploegen die gaan strijden om Europees voetbal.

Kalou zal er niet bij zijn bij Heerenveen, wat ik jammer vind. Had hem toch graag zien spelen. Uiteraard goed voor Volendam, al had Bakens hem natuurlijk in zijn zak gehad.

Volendam heeft een aantal leuke spelers aangetrokken/gehuurd met ervaring in de Eredivisie: Bakens, Smit, de Lange, Van Dijk en Lopes. Denk dat ze toch best een leuk elftal op de been kunnen brengen:
Verhoeven (wereldkeeper), Maynard, Bakens, Boots, Meijers/Koning, Smit, De Lange, Van Dijk, Hofstede, Lopes en Tuijp.

Mukkus, kom je nog richting Volendam?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
Mukkus en uitwedstrijden... Undecided
Reply
#3
Hoor ik hier een ezel kotsen?

LL: Denk het niet, ik begreep dat het uitverkocht was volgens bezoekers van een Heerenveenforum.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Verhoeven wereldkeeper :lol:

Een vetklep die af en toe een leuk een bal pakt, bedoel je naar ik mag aannemen? Zit er ook regelmatig naast geloof ik, maar daar kan ik dan weer naast zitten, want heb hem slechts een paar gezien op SBS6.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
Ik als seizoenskaarthouder (mijn derde seizoen) en echte vetklep kan je vertellen dat Verhoeven voor Nederlandse begrippen een goede keeper is. Niet minder dan keepers als Timmer, Vandenbussche, Ten Rouwelaar en Waterman. Daarnaast ben ik natuurlijk regelmatig te vinden in de lokale Volendamse snackbar (patatje pinda) en ik kom hem daar nooit tegen. Die gozer heeft gewoon een stevige bouw en kan heel goed keepen.

Op basis van de samenvattingen van RTL kan je niet vaststellen dat hij wel of niet kan keepen. En die twee live uitzending van vorig jaar waren ook niet representatief voor het keeperswerk van Verhoeven of het voetbal van FC Volendam.

Stond vorige week trouwens een leuk interview met Verhoeven in de VI.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#6
Davydoff Wrote:Ik als seizoenskaarthouder (mijn derde seizoen) en echte vetklep kan je vertellen dat Verhoeven voor Nederlandse begrippen een goede keeper is. Niet minder dan keepers als Timmer, Vandenbussche, Ten Rouwelaar en Waterman. Daarnaast ben ik natuurlijk regelmatig te vinden in de lokale Volendamse snackbar (patatje pinda) en ik kom hem daar nooit tegen. Die gozer heeft gewoon een stevige bouw en kan heel goed keepen.

Op basis van de samenvattingen van RTL kan je niet vaststellen dat hij wel of niet kan keepen. En die twee live uitzending van vorig jaar waren ook niet representatief voor het keeperswerk van Verhoeven of het voetbal van FC Volendam.

Stond vorige week trouwens een leuk interview met Verhoeven in de VI.

ga ik nog een keer het verhaal vertellen dat ik hem zag bij excelsior. ik lag in een deuk van de mislukte uittrappen van hem, omdat hij dat de week ervoor in de kuip ook al deed.

kreeg ik een verwijtende blik van iemand voor me, en ik keek eens goed. ze leek op hem. 'u bent vast zijn moeder?'. ja. Undecided

redelijke keeper, maar als zijn spelhervattingen niet zijn verbeterd zijn die 3x slechter dan die van timmer, en die zijn al slecht.
Reply
#7
Fabian Wrote:Mukkus en uitwedstrijden... Undecided

ik heb mukkus ontmoet bij de tempel tijdens feyenoord - heerenveen. heeft hij lekker een helftje kunnen genieten van zeer schoon voetbal. :8:
Reply
#8
Dat is inderdaad een minpuntje van hem. Het is een goede lijnkeeper. Eentje die echt onmogelijke ballen er nog uit kan halen met katachtige reflexen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#9
Je vergeet zijn 1 tegen 1 en hoge ballen. Ik verwacht dat hij dit seizoen nog tussentijds vertrekt naar een grote club.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#10
Lamme Lennie Wrote:Je vergeet zijn 1 tegen 1 en hoge ballen. Ik verwacht dat hij dit seizoen nog tussentijds vertrekt naar een grote club.

dat is eigenlijk 2 tegen 1 en das niet eerlijk.

ik kan me wel voorstellen dat je met hoge ballen veel aan dit prachtige postuur hebt.
Reply
#11
Davydoff Wrote:Die gozer heeft gewoon een stevige bouw en kan heel goed keepen.

Heb hem een paar keer aan het werk gezien en het is een redelijke doelman, niet meer dan dat. Goed voor de Jupiler League, niet eredivisiewaardig imo.

En dat hij 'gewoon' een stevige bouw heeft is natuurlijk flauwekul Undecided . Hij is dik en eet gewoon teveel, ongezond of onregelmatig.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#12
Eredivsiewaardig.... 80% van de keepers in de eredivisie zijn niet eredivisiewaardig.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#13
Davydoff Wrote:Eredivsiewaardig.... 80% van de keepers in de eredivisie zijn niet eredivisiewaardig.

Wat een gezwets zeg. Noem jij dan eens welke keepers je wel eredivisiewaardig vindt? 20 % =3,6.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#14
Tripplexxx Wrote:En dat hij 'gewoon' een stevige bouw heeft is natuurlijk flauwekul Undecided . Hij is dik en eet gewoon teveel, ongezond of onregelmatig.

Hij heeft een ziekte wat hem dik houdt / maakt. Iets met zijn schildklier, geloof ik. Hij kan trainen, dieeten totdat ie een ons weegt, maar afvallen lukt hem niet.

Wat denk jij dan Tripplexxx, dattie een nijlpaard heeft ingeslikt ofzo?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
Tripplexxx Wrote:Wat een gezwets zeg. Noem jij dan eens welke keepers je wel eredivisiewaardig vindt? 20 % =3,6.

Stekelenburg = 1
Boschker = 1
Verhoeven = 1,6
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Mukkus Wrote:
Tripplexxx Wrote:Wat een gezwets zeg. Noem jij dan eens welke keepers je wel eredivisiewaardig vindt? 20 % =3,6.

Stekelenburg = 1
Boschker = 1
Verhoeven = 1,6

:lol:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#17
Mukkus Wrote:[Hij kan trainen, dieeten totdat ie een ons weegt, maar afvallen lukt hem niet.

dat heb ik ook. maar dat geeft niet, dat is een van mijn charmes.
Reply
#18
Mukkus Wrote:
Tripplexxx Wrote:Wat een gezwets zeg. Noem jij dan eens welke keepers je wel eredivisiewaardig vindt? 20 % =3,6.

Stekelenburg = 1
Boschker = 1
Verhoeven = 1,6
Undecided Undecided
Reply
#19
Tripplexxx Wrote:
Davydoff Wrote:Eredivsiewaardig.... 80% van de keepers in de eredivisie zijn niet eredivisiewaardig.

Wat een gezwets zeg. Noem jij dan eens welke keepers je wel eredivisiewaardig vindt? 20 % =3,6.

Net of er maar 18 keepers in de eredivisie actief zijn.... psssssssssssssssssssss!

Verhoeven rulezzzzz Notworthy Notworthy
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#20
Davydoff Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Davydoff Wrote:Eredivsiewaardig.... 80% van de keepers in de eredivisie zijn niet eredivisiewaardig.

Wat een gezwets zeg. Noem jij dan eens welke keepers je wel eredivisiewaardig vindt? 20 % =3,6.

Net of er maar 18 keepers in de eredivisie actief zijn.... psssssssssssssssssssss!

touche! afgeplast door een paling!
Reply
#21
Davydoff Wrote:Eredivsiewaardig.... 80% van de keepers in de eredivisie zijn niet eredivisiewaardig.

O ja want de eredivisie is van zo'n hoog niveau verder dat de keepers echt veruit de zwakste schakels zijn overal. De hele eredivisie is van een bedenkelijk niveau, waardoor 80% van de keepers prima eredivisiewaardig ondanks hun beperkte kwaliteiten. 8-[
Reply
#22
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:Eredivsiewaardig.... 80% van de keepers in de eredivisie zijn niet eredivisiewaardig.

O ja want de eredivisie is van zo'n hoog niveau verder dat de keepers echt veruit de zwakste schakels zijn overal. De hele eredivisie is van een bedenkelijk niveau, waardoor 80% van de keepers prima eredivisiewaardig ondanks hun beperkte kwaliteiten. 8-[

Ja mag PSv niet als maatstaf gebruiken Peter. Die Zweedse lapzwans van jullie mag in ieder geval niet eens in de schaduw staan van Verhoeven (al kan dat wel makkelijk)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#23
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:Eredivsiewaardig.... 80% van de keepers in de eredivisie zijn niet eredivisiewaardig.

O ja want de eredivisie is van zo'n hoog niveau verder dat de keepers echt veruit de zwakste schakels zijn overal. De hele eredivisie is van een bedenkelijk niveau, waardoor 80% van de keepers prima eredivisiewaardig ondanks hun beperkte kwaliteiten. 8-[

Volgens mij probeer ik dat dus te zeggen :roll:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#24
De vader van Jeroen Verhoeven was vroeger ook keeper.....
[Image: 57816-1.jpg]

Vooral even opletten vanaf 1.25..... Undecided
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=iRuOP70KlDQ">http://www.youtube.com/watch?v=iRuOP70KlDQ</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
Hij kan nog presenteren ook! Jeroen for president. Wat een held [Image: worship.gif]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#26
Nu ik dit allemaal zo lees, denk ik dat het geen dikke overwinning gaat worden voor Heerenveen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#27
Mukkus Wrote:Vooral even opletten vanaf 1.25..... Undecided


=D> Tsja dan lijkt mij deze discussie wel gesloten.............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#28
LL, wijzig de topic-titel maar in 'het grote Jeroen Verhoeven-topic', ik ben bang dat we komend seizoen nog meer van hem gaan horen. Daar kun je nu bijna niet meer omheen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#29
Mukkus Wrote:Daar kun je nu bijna niet meer omheen!

Undecided
Reply
#30
Mukkus: "Daar kun je nu bijna niet meer omheen"
Verhoeven: "altijd achter de rug, waarom zeg je me dat niet in mijn gezicht?"
Mukkus: "ik heb maar een halve tank benzine"
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: