The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Willem II - Ajax
#1
Gabri niet in actie tegen Willem II

BRON: ANP

Gabri mist zaterdagavond de eerste competitiewedstrijd van Ajax tegen Willem II. De Spaanse middenvelder ontbreekt in Tilburg, omdat hij op de training een blessure aan de linkerenkel heeft opgelopen.
De kans is groot dat Gabri tegen Willem II wordt vervangen door Evander Sno, de laatste aankoop van Ajax. Urby Emanuelson en Rasmus Lindgren speelden vrijdag op de training ook op het middenveld van de beoogde basisploeg. Nieuwkomers Ismail Aissati en Dario Cvitanich voetbalden met de reserves.
Miralem Sulejmani is wel op tijd fit voor de start van de competitie. Hij vormde op de training een aanvalskoppel met Klaas-Jan Huntelaar en Luis Suarez. Robbert Schilder, Jan Arie van der Heijden en Mitchell Donald zijn geblesseerd.


--
Toch zeer opmerkelijk vind ik. Zou hij het onder zn 5e trainer dan ook niet gaan maken? :-k
Reply
#2
Aissati gaat een heel goed seizoen draaien onder van Basten. Mark my words!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Dat verwacht zo'n beetje iedereen, daarom ist juist zo vreemd dat Sno en Urby de voorkeur krijgen. Erg defensief middenveld. Blijkbaar is Bassie bang dat Sulejmani en Suarez allebei lekker gaan aanvallen zonder mee te verdedigen ofzo? :-k
Reply
#4
Sno is toch verdedigende middenvelder en Urby zeker niet centraal. Ach ja, we zien wel... ik gun het da menneke iig wel
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
0-1, mooie goal Sulejmani. Waarom Urby op de plek van Aissati speelt is me werkelijk waar een raadsel #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#6
Hup willem II stoere kerels :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
Heerlijk begin weer.... Wat zeggen ze ook al weer over een 'goed begin' ?

'Gelukkig' kon ik niet ivm m'n verhuizing, maar goed...
Reply
#8
wat is 't geworden?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
centre court Wrote:wat is 't geworden?

Gezien de vele reacties van de ajax-forummers vast niet heel erg positief.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
:eeeek:

Niet te geloven, maar wel lekker! :razz: Met uitzondering van Suarez, Huntelaar en Sulejmani is het ook gewoon pure middelmaat wat Ajax in het veld heeft staan: Silva, Vermaelen, Vertonghen, Sno, Lindgren, Emanuelson, enz. Ik voel een vijfde titel aankomen. Hakkuh
Reply
#11
En Aissati niet eens ingevallen. cry Undecided
Reply
#12
Overdune Wrote::eeeek:

Niet te geloven, maar wel lekker! :razz: Met uitzondering van Suarez, Huntelaar en Sulejmani is het ook gewoon pure middelmaat wat Ajax in het veld heeft staan: Silva, Vermaelen, Vertonghen, Sno, Lindgren, Emanuelson, enz. Ik voel een vijfde titel aankomen. Hakkuh

Is allemaal opzet! Januari en februari is het veel te koud om op het Leideseplein te staan. Begin/midden maart is vroeg genoeg. Neem nu maar een screenshot van teletekst want heel lang gaat dit niet duren.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#13
Bumme Wrote:
Overdune Wrote::eeeek:

Niet te geloven, maar wel lekker! :razz: Met uitzondering van Suarez, Huntelaar en Sulejmani is het ook gewoon pure middelmaat wat Ajax in het veld heeft staan: Silva, Vermaelen, Vertonghen, Sno, Lindgren, Emanuelson, enz. Ik voel een vijfde titel aankomen. Hakkuh

Is allemaal opzet! Januari en februari is het veel te koud om op het Leideseplein te staan. Begin/midden maart is vroeg genoeg. Neem nu maar een screenshot van teletekst want heel lang gaat dit niet duren.

Overdune slaat een beetje door, maar een punt maakt hij wel. Ik vind jouw vertrouwen nog wat voorbarig, zeker met deze beperkte selectie met dito trainer.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#14
Bumme Wrote:
Overdune Wrote::eeeek:

Niet te geloven, maar wel lekker! :razz: Met uitzondering van Suarez, Huntelaar en Sulejmani is het ook gewoon pure middelmaat wat Ajax in het veld heeft staan: Silva, Vermaelen, Vertonghen, Sno, Lindgren, Emanuelson, enz. Ik voel een vijfde titel aankomen. Hakkuh

Is allemaal opzet! Januari en februari is het veel te koud om op het Leideseplein te staan. Begin/midden maart is vroeg genoeg. Neem nu maar een screenshot van teletekst want heel lang gaat dit niet duren.


Jij hebt Deniz ontmoet? :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#15
Jullie zien het verkeerd, van Basten gaat bouwen om over 4 jaar kampioen te worden.
May The Schwartz Be With You
Reply
#16
Berend Botje Wrote:Jullie zien het verkeerd, van Basten gaat bouwen om over 4 jaar kampioen te worden.

Met Ajax?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#17
Ja, wat dacht je dan? Heerenveen? Dat is onbegonnen werk, zo dom is zelfs van Basten niet.
May The Schwartz Be With You
Reply
#18
Berend Botje Wrote:Ja, wat dacht je dan? Heerenveen? Dat is onbegonnen werk, zo dom is zelfs van Basten niet.

Voor van Basten is dat zeker onbegonnen werk!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Wel 'jammer' dat Ajax meteen in de eerste wedstrijd wordt genaaid door de scheidsrechter met die rode kaart voor Sneu.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#20
Lamme Lennie Wrote:Wel 'jammer' dat Ajax meteen in de eerste wedstrijd wordt genaaid door de scheidsrechter met die rode kaart voor Sneu.

Is dat zo? Heb het voorgeval niet gezien. Verlies heeft overigens niets met rode kaart te maken, denk ik.

Ik vond die van Lieshout gister bij NEC trouwens ook als een pietlut fluiten.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wel 'jammer' dat Ajax meteen in de eerste wedstrijd wordt genaaid door de scheidsrechter met die rode kaart voor Sneu.

Is dat zo? Heb het voorgeval niet gezien. Verlies heeft overigens niets met rode kaart te maken, denk ik.

Ik vond die van Lieshout gister bij NEC trouwens ook als een pietlut fluiten.

Volgens mij had hij Lasse Schone vogelvrij verklaard; door zijn oude ploegmaatjes werd die verschillende malen ongelooflijk hard onderuit gehaald; daar hadden toch zeker 2 rode kaarten op gegeven moeten worden. Onbegrijpelijk dat dit allemaal mocht doorgaan en ook onvoorstelbaar dat Schone het einde van de wedstrijd heeft gehaald.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#22
Rode kaart heeft niets met het verlies te maken inderdaad, Ajax verdiende het niet om te winnen. Maar het wordt er niet makkelijker op om de gelijkmaker te maken met 10 man. En die kaart was 100% onterecht, als het terecht was zou ik het ook toegeven.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#23
Hij zwaaide wel zijn arm horizontaal gestrekt op hoofdhoogte naar achteren waarbij zijn elleboog op de neus van die Akgun terecht kwam. Tja nu is de vraag of hij dit bewust deed ja of nee. Die interpretatie maakt het verschil tussen geel of rood.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#24
Als je daar rood voor gaat geven hou je geen speler meer over op het veld.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#25
kijkende naar zijn naam heeft die Willem II-er natuurlijk ook wel een hele grote neus!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#26
Ekslem Wrote:kijkende naar zijn naam heeft die Willem II-er natuurlijk ook wel een hele grote neus!

pas op hoor voor de komende grap van mukkus :wink: :wink: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#27
Idd geen rode kaart
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#28
Belachelijke rode natuurlijk, maar met 11 man hadden we ook never gewonnen.
En een schorsing voor NO! vind ik ook niet zo erg... :wink:
Reply
#29
Berend Botje Wrote:Jullie zien het verkeerd, van Basten gaat bouwen om over 4 jaar kampioen te worden.


:lol:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#30
Opsturen voor het wereldje BB =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: