Threads: 21
Heb een blikje 'S', ga met m'n maat naar Heracles. En dan zingen wij, uit volle borst: VOOR ONZE TROTS UIT ALMELO ole ole oleeee
Wat een pot. Feyenoord na 50 seconde op 0-1 en daarna hebben ze niks meer laten zien. Na de rode kaart van De Guzman werden ze zelfs weggespeeld en was het enigste verwijt dat ik Heracles kon maken dat ze de wedstrijd niet eerder op slot gooiden, want de counter hing wel in de lucht. DOUGLAS OLE, welkom terug bij de club waar je hoort! Wat een sterke pot van deze man.
Openingswedstrijden sinds rentree:
Heracles - PSV 1-1
Heracles - fct 3-0
Heracles - PSV 0-2 (doelpunten in laatste 10 minuten)
Heracles - Feyenoord 3-1
Laatste 3 edities Heracles - Feyenoord:
Heracles - Feyenoord 4-1
Heracles - Feyenoord 3-3
Heracles - Feyenoord 3-1
Wederom een topdag in het Polman. Langs de lijn: ' normaal hebben we in het voetbal een 12e man maar in Almelo hebben ze een 13e man' Waarop Heerkes vroeg of hij mischien het kunstgras bedoelde. ' Nee, ik bedoelde eigenlijk dat de aanhang in Almelo voor 2 telt' .
Forza Heracles Almelo. Bedankt voor deze zomerse voetbaldroom.
Threads: 208
Gloryhunter :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
:wink:
Ik kon het niet laten, de adrenaline pompt nog altijd door m'n lichaam.
Threads: 114
Gratuliere!
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 103
De Guzman: "Hij liep toevallig tegen mijn elleboog aan"
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 76
Lamme Lennie Wrote:De Guzman: "Hij liep toevallig tegen mijn elleboog aan" 
ik vond het rood, maar hij wil zich losmaken van zijn tegenstander en ik denk niet dat hij opzettelijk die gast een peer wilde geven. gewoon een duel, waarbij hij in eerste instantie een vrije trap had moeten krijgen. dom is het, maar opzet kan ik er, ook als ik mijn gekleurde bril afzet, niet inzien.
bij snoo al helemaal niet trouwens.
olegeur en amrabat (waarom mocht hij eigenlijk spelen) zal wel weer niet als opzet betiteld worden. bij studio ajakkes is de toon alweer gezet, groenendijk heeft het gedrag van olegeur al weer gebagatelliseerd.
Threads: 312
Als je Guzman zonder gekleurde bril niet opzettelijk vond kun je dat van Amrabat nooit iets vinden. Soortgelijke actie alleen dan minder erg. En zoals Groenendijk al aangaf ging die van Utrecht naar de grond alsof hij weet ik het wat voor knal heeft gehad terwijl t maar een licht tikkie was. Schwalbe! Geel! :razz:
Threads: 132
waf Wrote:Lamme Lennie Wrote:De Guzman: "Hij liep toevallig tegen mijn elleboog aan" 
ik vond het rood, maar hij wil zich losmaken van zijn tegenstander en ik denk niet dat hij opzettelijk die gast een peer wilde geven. gewoon een duel, waarbij hij in eerste instantie een vrije trap had moeten krijgen. dom is het, maar opzet kan ik er, ook als ik mijn gekleurde bril afzet, niet inzien.
olegeur en amrabat (waarom mocht hij eigenlijk spelen) zal wel weer niet als opzet betiteld worden. bij studio ajakkes is de toon alweer gezet, groenendijk heeft het gedrag van olegeur al weer gebagatelliseerd.
Saaie uitzending. Ga lekker over voetbal praten i.p.v dat eeuwige morele gezwets over vermeende elleboogstoten en zware overtredingen. Het zijn elke keer weer interpretaties vanuit verschillende invalshoeken. De Guzman vond ik overigens wel rood evenals Olequer.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Threads: 122
Feli D'ran, mooi begin van 't seizoen!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
waf Wrote:Lamme Lennie Wrote:De Guzman: "Hij liep toevallig tegen mijn elleboog aan" 
De Guzman en Sno ben ik met je eens.
Amrabat was helemaal niks. Die gast wil een pirouette a la Zidane maken en raakt die gast in zijn enthousiasme licht. Amrabat heeft het natuurlijk wel aan zich zelf te wijten dat alles van hem onder het vegrootglas gelegd wordt nu.
Oleguer niet goed gezien.
Peter Wrote:Als je Guzman zonder gekleurde bril niet opzettelijk vond kun je dat van Amrabat nooit iets vinden. Soortgelijke actie alleen dan minder erg. En zoals Groenendijk al aangaf ging die van Utrecht naar de grond alsof hij weet ik het wat voor knal heeft gehad terwijl t maar een licht tikkie was. Schwalbe! Geel! :razz:
van amarabat weet ik sinds vorige week wat voor smerige hond het is, dus veronderstel ik eerder opzet. maar ik heb die discussie niet meer goped gevolgd, want ik ben het eens met triplexx dat je doodmoe wordt van dat gezeik.
je kunt er weinig over zeggen over wat wel en wat geen opzet is, maar zij proberen de wijsheid in pacht te hebben en ze zetten een toon waar je moeilijk meer iets anders van kan vinden. ze creeeren een waarheid.
net als in het nrc vanmorgen, daar kan ik me zo aan storen: 'ajakkes verliest, az verlies, feyenoord gedeklasseerd.'
zulke koppen zijn zo treurig, maar dat is wel precies waarom ik zo'n tiefeshekel heb aan die pro ajakkes journalistiek in nederland.
Mukkus Wrote:Gratuliere!
de nieuwe Wrote:Feli D'ran, mooi begin van 't seizoen!
Dank u heren! Inderdaad een mooi begin, de eerste 'bonus' punten zijn binnen!
waf Wrote:net als in het nrc vanmorgen, daar kan ik me zo aan storen: 'ajakkes verliest, az verlies, feyenoord gedeklasseerd.'
zulke koppen zijn zo treurig, maar dat is wel precies waarom ik zo'n tiefeshekel heb aan die pro ajakkes journalistiek in nederland.
Het zijn wel feiten :wink:
Maar ik weet wat je bedoeld hoor. Hier in Twente heb ik een gruwelijke hekel aan de subjectiviteit van de TC Tubantia uit Enschede. Zogenaamd een krant van de regio maar kiest overduidelijk partij als het om de twee profclubs in Twente gaat. Niet geheel onverwacht als het kantoor in Enschede staat maar noem je dan lekker de Enschedese krant. Toen wij 2 jaar geleden van fct wonnen kopte de krant levensgroot 'Calimero wint derby'. En dat durft zich dan een objectieve krant voor de gehele regio te noemen. Je zult ook niet verbaasd zijn dat het aantal abbonees van dat subjectieve krantje in Almelo opmerkelijk lager ligt dan in Hengelo of Enschede.
Het zijn daar trouwens echt Duitsers. Auf wiedersehen bij de aftocht vd Guzman :lol:
D'r an met de lippe Wrote:Het zijn wel feiten :wink:
ik weet niet of je het serieus bedoelde, maar het slaat natuurlijk nergens op omdat de wedstrijd kantelde na de rode kaart van guzza.
de gelijkmaker was een beetje een mazzelgoal, en verder heb ik niet heel veel grote kansen gezien van hereacles. de kansen van feyenoord (met 10 man) vond ik groter.
maar ik heb de wedstrijd niet helemaal gezien, dus geef toe dat ik alleen oordeel op de samenvatting. wat mij meeviel was de instelling waarmee feyenoord kennelijk het veld op kwam (dat heb ik onder koeman en marwijk weinig zo goed gezien), maar het stelt me wel teleur dat het moreel zo snel te breken is.
desondanks van harte feli, het is je gegund.
Threads: 137
Ekslem Wrote:Het zijn daar trouwens echt Duitsers. Auf wiedersehen bij de aftocht vd Guzman :lol:
Doen we in Enschede ook.
En de mooiste supporterslied waar ik kippevel van krijg telkens weer is trommelgeroffel en dan "Sieg". Simpel ten top.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
waf Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Het zijn wel feiten :wink:
ik weet niet of je het serieus bedoelde, maar het slaat natuurlijk nergens op omdat de wedstrijd kantelde na de rode kaart van guzza.
de gelijkmaker was een beetje een mazzelgoal, en verder heb ik niet heel veel grote kansen gezien van hereacles. de kansen van feyenoord (met 10 man) vond ik groter.
maar ik heb de wedstrijd niet helemaal gezien, dus geef toe dat ik alleen oordeel op de samenvatting. wat mij meeviel was de instelling waarmee feyenoord kennelijk het veld op kwam (dat heb ik onder koeman en marwijk weinig zo goed gezien), maar het stelt me wel teleur dat het moreel zo snel te breken is.
desondanks van harte feli, het is je gegund.
Bedankt voor de felicitatie!
Ik bedoelde het zeker serieus. Heracles nam vanaf minuut 1 initiatief en dit werd na de rode kaart niet anders. Kantelen is dan ook de verkeerde woordkeuze. Wel kregen we meer kansen maar gezien de matige verdediging (Douglas draaide De Cler helemaal dol...) hadden we ook nog wel kansen gekregen als Feyenoord gewoon met 11 man speelde. Je kunt wel zien dat je oordeelt op de samenvatting (no offence), Heracles hielp in de tweede helft namelijk de ene kans na de andere om zeep. Het lat en paal werk werd nog getest en de bal ging nog 2 keer rakelings voorlangs. Om maar niet te spreken van de penibele situaties bij het doel van Timmer. NOS Teletekst geeft dit ook aan. Overigens kwam Feyenoord er ook een paar keer gevaarlijk uit, maar als wij onze kansen hadden benut hadden we helemaal niet bang hoeven te zijn voor deze counters. De ziekenboeg van Feyenoord blijft overigens wel een excuus natuurlijk, hoewel wij in Fledderus en Boakye ook belangrijke speler niet konden opstellen staat dit niet in de verhouding tot jullie gemis.
D'r an met de lippe Wrote:waf Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Het zijn wel feiten :wink: Heracles nam vanaf minuut 1 initiatief en dit werd na de rode kaart niet anders. Kantelen is dan ook de verkeerde woordkeuze. Wel kregen we meer kansen maar gezien de matige verdediging (Douglas draaide De Cler helemaal dol...) hadden we ook nog wel kansen gekregen als Feyenoord gewoon met 11 man speelde. Je kunt wel zien dat je oordeelt op de samenvatting (no offence), Heracles hielp in de tweede helft namelijk de ene kans na de andere om zeep. Het lat en paal werk werd nog getest en de bal ging nog 2 keer rakelings voorlangs. Om maar niet te spreken van de penibele situaties bij het doel van Timmer. NOS Teletekst geeft dit ook aan.
na minuut 1 bedoel je dan zeker?
door de stand moest heracles wel komen natuurlijk. ik had liever gezien dat feyenoord gewoon doorgevoetbald had, maar die goal maakte ook iets los bij jullie. maar ik heb nauwelijks kansen gezien in de samenvatting. maar afstandschoten op de paal en voorlangs noem ik ook geen kansen. die kopbal op de lat was eerder overgegaan dan er in.
greene stond te schutteren tegen steur (die als hij zin heeft, wat niet heel vaak is, aardig kan ballen weet ik van excelsior) en dat de cler dolgedraaid werd heb ik niet teruggezien, hoewel hij niet een echt goeie verdediger is, dus als we onder druk staan sluit ik dat niet uit.
de 2 kansen van mols en biseswar vond ik wel wat groter. het enige dat als excuus gebuikt kan worden is de rode kaart van guzman, maar ook met deze 11 moeten we normaal gesproken winnen van heracles, dus dat hoeft wat mij betreft niet genoemd te worden. het zit ff niet mee, komt vast wel weer.
Na de 0-1 inderdaad...
Steur was ook lekker bezig, maar lijkt mij inderdaad een wisselvallige speler. De Cler werd een aantal keer voorbij geraasd en simpel in de luren gelegd door Douglas. Nu moet ik zeggen dat Douglas ook een hele goede partij speelde, ik heb genoten van hem. In de eerste divisie was hij een publiekslieveling en dat kon je aan alles merken gisteren. Wat een support kreeg deze man, en grijzen en lachen dat hij deed. Geweldig, Darl gaat bij ons het plezier in het voetbal weer terug vinden.
Verder hoop ik dat Feyenoord een goed seizoen gaat draaien. Vind het toch de mooiste club uit het rijtje Ajax, Feyenoord en PSV. Daarnaast gun ik de aanhang sowieso wel een keer weer succes na al die matige jaren.
Threads: 13
Feli Dran. Een beetje late reactie maar vakantie is een goed excuus.
Jammer dat Bahia al in de 2e minuut scoort. Dan gaat Huuracles al vanaf minuut 3 vol in de aanval. Feyenoord is in deze opstelling gewoon niet in staat via een goed opgezette counter de 0-2 te maken. En die Guzman, tja. Altijd domme rode kaarten bij die jongen. Vorig jaar ook al zo'n onnodige overtreding rond de middellijn. Een jaar ouder en nog niets bijgeleerd.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Thanks Legion. Het was een slecht weekend voor Rotterdam, de tussenstand van Sparta bezorgde mij ook een grijns op het gezicht :waf:
Threads: 114
D'r an met de lippe Wrote:....de tussenstand van Sparta bezorgde mij ook een grijns op het gezicht :waf:
Jah? ADO en Sparta zijn beide concurrenten van Heracles, dan zou je toch liever een gelijkspel willen zien? Misschien is ADO wel meer concurrent dan Sparta, zelfs.
Oh, my god, we bought Kenny!
Grijnzen en overblij zijn is uiteraard nog een verschil.
Gelijkspel was ideaal geweest, maar dit is ook niet ongunstig. Ik zie in ADO en Sparta even grote concurrenten, en het maakt mij niet uit wie wij onder ons houden, als het maar 3 clubs zijn. Doet me vrij weinig als ADO aan het eind van de rit een puntje meer heeft dan ons en zodoende op plaats 14 eindigt, en wij dus op plaats 15, om maar een voorbeeld te noemen. Bovendien komt een thuisnederlaag tegen een andere degradatiekandidaat behoorlijk aan, weet ik uit ervaring. Als Sparta had gewonnen was de situatie iets 'normaler' geweest en had ADO waarschijnlijk niet zo'n mentale klap gehad als Sparta wel heeft gekregen. Maargoed, al met al zijn we ook nog maar 1 speelronde onder weg dus het zegt ook nog niet bijzonder veel.
Threads: 312
Ach Sparta wint zaterdag gewoon met 0-3 van PSV, of ben ik nu weer een indekker? :razz:
|