The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Heerenveen - Heracles
Even frustratie kwijt. Omdat vorig seizoen een Heerenveen supporter het ziekenhuis in is geslagen is deze wedstrijd een autocombi. Kaartje omwisselen bij het Polman dus. Diegene met wie ik zou gaan moet echter werken tot 18.30 (bovendien aantal kilometer buiten Almelo) en heeft daarna geen tijd meer om dat kaartje te verwisselen. Zelf zit ik ook nog tot 18.00 in Enschede (roostermaker is het in de bol geslagen) en dus is het voor mij ook onmogelijk om via het Polman nog in de buurt van zijn werk te geraken op tijd. Op vrij vervoer had het allemaal net gekund. Heracles gemaild of we het kaartje niet gewoon kunnen omwisselen in Heerenveen maar gek genoeg nog steeds geen antwoord. Dit is weer een typerend en frustrerend geval waarbij de goedbedoelde supporter zo veel mogelijk wordt ontmoedigd om onze trots te steunen omdat een paar idioten zich niet kunnen gedragen. Je voelt je soms bijna een crimineel terwijl we alleen onze club willen steunen. Volgende uitwedstrijd in Nijmegen kan ik ook al niet dus dat is een lekker begin. Zo, dat is er uit. Heerenveen wint deze pot overigens wel.
Reply
eens kijken wie er deze wedstrijd 7 in kan leggen...
Mijn gras is groener
Reply
Amor Fati Wrote:eens kijken wie er deze wedstrijd 7 in kan leggen...

Darl Douglas :wink:
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Amor Fati Wrote:eens kijken wie er deze wedstrijd 7 in kan leggen...

Darl Douglas :wink:

Ik denk dat ie 7 euro inlegt op de winst voor Heerenveen inderdaad... :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Heb zojuist geregeld dat ik bij iemand anders mee kan in de auto, ben dus present aanstaande vrijdag in Heerenveen.
Eerste uitwedstrijd van het seizoen, heb d'r zin in. Huid zo duur mogelijk verkopen...
Reply
Je moet de huid niet verkopen, voordat de beer geschoten is.....

Maar even een mooie foto.....
[Image: 100_2812.jpg?t=1191783239]
...heeft d'r an weer een paar slapeloze nachtjes voor de boeg..... :Big Grin
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Je had beter 8 van die 9 goals kunnen bewaren voor komende edities, nu kom je der vanzelf een keer 1 tekort. Hup D'r an! :razz:
Reply
Geen last van slapeloze nachten hoor, Mukkus. Vrijdag vallen er enkel weer bonuspunten te verdienen. Bovendien kan het voor Heerenveen niet beter dan vorig seizoen gaan en voor ons niet slechter, dat spreekt dan weer in ons voordeel :razz:
Reply
En als het nou 10-0 word? plus 3 rode kaarten en 5 ernstige blessures voor Heracles spelers?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Yeah right :wink:
Reply
Je weet het nooit... Icon_twisted
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Geen last van slapeloze nachten hoor, Mukkus. Vrijdag vallen er enkel weer bonuspunten te verdienen. Bovendien kan het voor Heerenveen niet beter dan vorig seizoen gaan en voor ons niet slechter, dat spreekt dan weer in ons voordeel :razz:

Quote:Kalou, Janmaat en Beerens fit genoeg
De ziekenboeg bij Heerenveen stroomt redelijk leeg. Bonaventure Kalou is weer fit en kan zijn debuut maken voor Heerenveen, Janmaat en Beerens zijn hersteld van de blessures opgelopen in Volendam. Kristian Bak Nielsen kampt opnieuw met tegenslag, tijdens de krachttraining blesseerde de Deen zijn rug. Daardoor moet hij zijn rentree uitstellen.

Kalou raakte in de laatste wedstrijd van de voorbereiding geblesseerd en was hierdoor niet beschikbaar in Volendam. Nu is de Ivoriaan weer fit, en kan hij zijn officiële debuut voor Heerenveen gaan maken. Daryl Janmaat en Roy Beerens vielen beide geblesseerd uit in de wedstrijd tegen Volendam. Beide spelers maakten deel uit van de selectie van Jong-Oranje maar moesten afzeggen, voor Janmaat was dit zijn eerste selectie en dus extra zuur. Nu lijken ze echter weer fit te zijn en kunnen ze vrijdag tegen Heracles gewoon spelen.

Ook geen slapeloze nachten omdat Kalou fit is?
Jammer dat 'Bak' weer geblesseerd is, hoewel het er nu niet echt ernstig uitziet.
Reply
Nee hoor :wink: Vorig jaar was gewoon een incident. Verwacht wel een nederlaag maar niet zo'n extreem ruime als vorig jaar natuurlijk. Nogmaals, met zulke wedstrijden zijn er alleen bonuspunten te verdienen en ik kan ook niet lang balen van een uitnederlaag tegen een sub-topper. Tenzij die sub-topper uit Enschede komt, dat is een uitzondering. Hoop overigens wel dat Boakye kan spelen, anders zijn we op de rechtsback toch wel erg kwetsbaar.
Reply
Jullie zijn op de rechtsback wel erg kwetsbaar....

Quote:Heracles mist Boakye tegen Heerenveen

HEERENVEEN - Heracles speelt vrijdagavond zonder Emmanuel Boakye tegen SC Heerenveen. De verdediger van de club uit Almelo was bijna hersteld van een knieblessure, maar kreeg met een terugslag te maken. Mark-Jan Fledderus is nog geblesseerd én bovendien geschorst.
Reply
vorig jaar speelde De Vries rechtsback, mag ie best nog een keer doen.
Mijn gras is groener
Reply
Tim Breukers wordt dan waarschijnlijk zijn vervanger, stond in ieder geval tegen Feyenoord op rechtsback. Jongen uit de eigen regio met goede mentaliteit, maar ik heb nog wel vraagtekens bij zijn kwaliteiten. Boakye is sowieso een groot gemis. We zullen vanavond wel zien.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Tim Breukers wordt dan waarschijnlijk zijn vervanger, stond in ieder geval tegen Feyenoord op rechtsback. Jongen uit de eigen regio met goede mentaliteit, maar ik heb nog wel vraagtekens bij zijn kwaliteiten. Boakye is sowieso een groot gemis. We zullen vanavond wel zien.

mooi. kan hij igg niet zo'n afschuwelijke schwalbe maken als vorige week, bij guzman.
Reply
De Guzman moet gewoon niet zijn elleboog met volle vaart in iemands gezicht drukken. Dat was overigens bij Quansah, Boakye speelde tegen Feyenoord ook niet mee.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:De Guzman moet gewoon niet zijn elleboog met volle vaart in iemands gezicht drukken. Dat was overigens bij Quansah, Boakye speelde tegen Feyenoord ook niet mee.

oh. :lol: .

na die elleboog leken ze helemaal op elkaar. Undecided
Reply
Quote:Sollied verkiest Vandenbussche boven Steppe
12/09/2008 10:55

Brian Vandenbussche mag zich voorlopig de eerste doelman van SC Heerenveen noemen. De 27-jarige Belg krijgt vooralsnog de voorkeur boven Kenny Steppe, die deze zomer overkwam van Germinal Beerschot.

De twintigjarige Steppe werd voor 2,5 miljoen euro gehaald en wordt gezien als één van de grootste keeperstalenten. Maar vooralsnog zal hij genoegen moeten nemen met een plek op de reservebank.

Vandenbussche maakte een goede indruk tijdens de seizoensouverture in Volendam en behoudt daardoor zijn basisplaats. 'Hij heeft in Volendam goed gekeept', aldus Sollied 'Er is geen reden tot wijzigen.'

Ook Mika Väyrynen zal niet in de basis beginnen. De Fin werd overgenomen van PSV, maar heeft door interlandverplichtingen pas eenmaal met Heerenveen meegetraind.

Undecided Hoe slecht is die Steppe dan wel niet...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Quote:Sollied verkiest Vandenbussche boven Steppe
12/09/2008 10:55

Brian Vandenbussche mag zich voorlopig de eerste doelman van SC Heerenveen noemen. De 27-jarige Belg krijgt vooralsnog de voorkeur boven Kenny Steppe, die deze zomer overkwam van Germinal Beerschot.

De twintigjarige Steppe werd voor 2,5 miljoen euro gehaald en wordt gezien als één van de grootste keeperstalenten. Maar vooralsnog zal hij genoegen moeten nemen met een plek op de reservebank.

Vandenbussche maakte een goede indruk tijdens de seizoensouverture in Volendam en behoudt daardoor zijn basisplaats. 'Hij heeft in Volendam goed gekeept', aldus Sollied 'Er is geen reden tot wijzigen.'

Ook Mika Väyrynen zal niet in de basis beginnen. De Fin werd overgenomen van PSV, maar heeft door interlandverplichtingen pas eenmaal met Heerenveen meegetraind.

Undecided Hoe slecht is die Steppe dan wel niet...

dit is gewoon verstandig van sollied. steppe kan wennen en vdb direct afschrijven is ook dodelijk gewoon vertrouwen geven, anders wordt het sowieso niks meer met hem.
Reply
Ik vind het niet verstandig om een dramatische keeper op te stellen. Gewoon die jonge hond een kans geven, hij heeft het in Belgie ook bewezen op het hoogste niveau. Daar was men lyrisch over hem.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
tegen Volendam pakte VdB punten voor Heerenveen. Vandaar dat hij mag beginnen. Het lijkt er op dat Steppe rustig kan acclimatiseren, totdat VdB een mindere periode heeft en dan zijn kans grijpen. Dat zal dus snel genoeg zijn Wink
Mijn gras is groener
Reply
Steppe heeft pas woensdag voor het eerst meegetraind, om hem nu meteen een basisplaats te geven, terwijl het lijkt dat VdB zichzelf weer een beetje hervonden heeft, lijkt me nu iets te vroeg.

Ik denk wel dat de eerstvolgende mindere wedstrijd van VdB meteen zijn laatste basisplek is.
Misschien dat Steppe een paar keer het doel van Jong Heerenveen gaat verdedigen en dan zich mag bewijzen in het bekerduel tegen MVV....
Reply
Ik zit straks ook in het stadion. Werd vanmiddag door een zakenrelatie gebeld. ZIjn gast had afgezegd, als ik zin had om mee te gaan. Uiteraard!! Geen straf dacht ik zo. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Heeft die gast zo'n hekel aan jou dat hij afzegt als jij gaat? 8-[
Reply
1-0 Pranjic
2-0 Pranjic

tien tien tien
Mijn gras is groener
Reply
Amor Fati Wrote:1-0 Pranjic
2-0 Pranjic

tien tien tien
Met een beetje meer scherpte voorin had Heerenveen al op de helft kunnen zijn

Edit: en inmiddels met nog een dikke 20 minuten te gaan is het 2-2 :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Nee hoor :wink: Vorig jaar was gewoon een incident. Verwacht wel een nederlaag maar niet zo'n extreem ruime als vorig jaar natuurlijk. Nogmaals, met zulke wedstrijden zijn er alleen bonuspunten te verdienen en ik kan ook niet lang balen van een uitnederlaag tegen een sub-topper. Tenzij die sub-topper uit Enschede komt, dat is een uitzondering. Hoop overigens wel dat Boakye kan spelen, anders zijn we op de rechtsback toch wel erg kwetsbaar.
Toch weer eentje binnen, feli !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Hulde aan Tim Breukers :Big Grin
Reply

Forum Jump: