The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Boekarest
#1
Beetje kansloos toernooitje, maar misschien met het geringe budget toch wel interessant.

Devvarman zet zijn indrukwekkende reeks voort en wint van Pipo in de quali's :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Ja idd, Devvarman is echt gaaf! Helaas niet te kiezen, anders een must pick Wink
Reply
#3
Ik wilde net zeggen; 12punten is nog zo makkelijk niet. =;
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#4
Knappe overwinning, want Volandri was de laatste weken toch weer goed bezig. Twee challenger overwinningen en een halve finale (waarin hij moest opgeven).
Reply
#5
Ad Wim Wrote:Beetje kansloos toernooitje, maar misschien met het geringe budget toch wel interessant.

Devvarman zet zijn indrukwekkende reeks voort en wint van Pipo in de quali's :lol:

Had over hem gelezen, leuk verhaal.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#6
Zie net dat ik met m'n suffe kop gewoon op Granollers heb gepolld #-o

Ik zie ook heel veel Serra, wat ik uberhaupt al heel gek vind gezien de vorm van Devilder op gravel, maar Devilder vergeet het uit te serveren en nu van 5-3 naar 5-6 in de tweede set Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ik ben de quali's erin aan het zetten en volgens mij heeft M. Gonzalez zich terug getrokken. Almagro speelt nu tegen Devvarman en Cruciat tegen LL Volandri. Ik zie dit alleen in de OOP staan, in de draw is het nog niet verwerkt, dus ik twijfel nog een beetje (je weet het nooit met die Roemenen). Je zou verwachten dat Almagro dan tegen LL Volandri moet toch?
Reply
#8
Ligt eraan wanneer de terugtrekking plaats vond. Als dat nog voor het begin van het toernooi was, dan kan het zo prima. Ik zou er maar vanuit gaan dat die OOP goed is...

Wel jammer voor Devvarman dat ie meteen tegen Almagro moet Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ok, ben er idd vanuit gegaan dat de OOP klopt, draw is aangepast.
Reply
#10
Thnx OD, ik was nog ff druk aan het werk.
Reply
#11
No prb, ik had toch ff tijd.
Reply
#12
Korolev Icon_evil
Reply
#13
En Gulbis gaat ook lekker voor je. :wink:
Reply
#14
Nou idd, zeker Gulbis had ik niet verwacht.
Reply
#15
Gulbis trekt het nog wel recht, hij moet gewoon ff wennen aan gravel.
Reply
#16
Simon gaat iig als een speer. Dat is goed nieuws, hij mag Montanes er ook aftikken.
Reply
#17
Gulbis is muv van RG ook niet zo goed geweest op gravel. En Simon is natuurlijk gewoon verwacht, die gozer is onwijs in vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Dat is waar, maar van Gabashvili moet hij wel gewoon winnen, die gast kan namelijk echt niks. En wat Simon betreft, die heeft al een tijdje niet op gravel gespeeld, Montanes wel, dus dan moet ik het altijd nog ff zien.
Reply
#19
Precies, dat was ook mijn overweging. Bij Simon was het een pure gok aangezien hij er altijd potten tussen heeft zitten waarin hij er totaal niets van bakt.
Reply
#20
Korolev is helemaal nergens, dubbele break alweer voor Simon. Gulbis heeft nu ook z'n eerste bp.
Reply
#21
Toch vreemd, wat niet al te lang geleden was Korolev goed in opkomst.
Reply
#22
Gulbis trekt het recht, zoals verwacht. Dubbele break voor in set 2 nu.
Reply
#23
Nou, alles op Somdev nu, hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Belangrijke pot idd, hup Nico!
Reply
#25
Keurig Hernandez, en hup Nico en Somdev Wink
Reply
#26
Gulbis heeft het er toch maar lastig mee. Hernandez moet nog een set verder knokken.
Reply
#27
Winst Gabashvili :eeeek: :eeeek: Icon_evil
Reply
#28
Prima Teimuraz :razz:

Hup Andujar en Somdev!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Damn, dit dreigt een dramatische week te worden op deze manier. :eeeek:
Reply
#30
Andujar kan ook nog niet het verschil maken, Gasquet heeft inmiddels de break, prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: