The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Feyenoord- Volendam
2-0, twee keer Tomasson via een strafschop.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
3-0 en 4-0 Biseswar
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Tsja, daar kon zelfs held Verhoeven niets aan doen Sad
Toch liet hij zich weer zien met een weergaloze redding op het schot van Van Bokworst.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Daar kon zelfs Verhoeven niks aan doen? Zo geweldig was Feyenoord nou ook weer niet, een beetje eredivisieploeg had best iets kunnen halen daar. Wat een domme pingels tegen zeg.

Wel goed voor het zelfvertrouwen met het oog op Ajax volgende week. Hoop dat Feyenoord die ook wint, want zie Ajax toch als enige concurrent. Hopen dat we zelf dan wel winnen van de nummer laatst. :8:
Reply
Heb je die schoten van Biseswar gezien? Daar kon de held inderdaad niets aan doen.
Waarom heb je eigenlijk nog geen topic geopend over PSV? Die hebben toch 3 punten gehaald door Sparta van de mat te vegen? Ik heb gister gekeken, maar zolang Pieters, Nijland en Wuytens spelen ben ik niet echt bang van PSV.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik heb gister gekeken, maar zolang Pieters, Nijland en Wuytens spelen ben ik niet echt bang van PSV.

En als je Afellay een beste peer geeft, is er echt helemaal niks van over.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik heb gister gekeken, maar zolang Pieters, Nijland en Wuytens spelen ben ik niet echt bang van PSV.

En als je Afellay een beste peer geeft, is er echt helemaal niks van over.

Er zit zichtbaar verbetering in! Maar het blijft idd een brekebeentje...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Wuytens speelde prima, beter dan Simons die totaal niet in de wedstrijd zat. Pieters moet op gaan passen voor zn plek, had het zeker de 1e helft moeilijk en Nijland is gewoon bankzitten als Amrabat en/of Mendez er weer bij zijn.

Hopelijk onderschat Atletico PSV nu onbewust lichtjes en kunnen we verrassen met Amrabat en Mendez anders wordt het dinsdag een moeilijke avond als er zoals gisteren gebald wordt. Maar goed dinsdag is iedereen toch net dat tandje scherper dan voor zo'n potje als gister. Gelukkig wel wederom gezien dat Marcellis-Brechet een geweldig centraal duo is dat elkaar volledig completeert.

Overigens ben ik van Ajax niet bang zolang Silva, Vermaelen, v/d Wiel, Vertonghen, Lindgren, Sno, v/d Wiel en Emanuelsson daar spelen. En die zullen die seizoen allemaal vaker in de basis staan dan zo'n Nijland. Schrijnend. Undecided Maar goed wat ik maar wil zeggen is dat geen enkele NL-club 11 toppers heeft.
Reply
Prachtige goals van Biseswar. Nu volgende week 2 tegen ajaks maken dan is hij er weer.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Dat waren zeker mooie goals van Biseswar.
Was zijn spel verder ook goed?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Heb je die schoten van Biseswar gezien? Daar kon de held inderdaad niets aan doen.
Waarom heb je eigenlijk nog geen topic geopend over PSV? Die hebben toch 3 punten gehaald door Sparta van de mat te vegen? Ik heb gister gekeken, maar zolang Pieters, Nijland en Wuytens spelen ben ik niet echt bang van PSV.

Waarom heb je eigenlijk nog geen topic geopend over Ajax? Die hebben toch 3 punten gehaald door Roda van de mat te vegen? Ik heb vanmiddag gekeken, maar zolang Emanuelson, Sno, vd Wiel, Leonardo en Sarpong spelen ben ik niet echt bang van Ajax. =D> :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Peter Wrote:Hopelijk onderschat Atletico PSV nu onbewust lichtjes

PSV speelt al jaren CL en komt ook regelmatig verder dan de 2e ronde. Tevens hebben ze 2 uit 6 en nog geen goal tegen. Atletico speelt bijna nooit CL en verloor de laatste wedstrijd. Zou inderdaad zeer logisch zijn om PSV te onderschatten #-o
Reply
Bredanaar Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Heb je die schoten van Biseswar gezien? Daar kon de held inderdaad niets aan doen.

Waarom heb je eigenlijk nog geen topic geopend over Ajax? Die hebben toch 3 punten gehaald door Roda van de mat te vegen? Ik heb vanmiddag gekeken, maar zolang Emanuelson, Sno, vd Wiel, Leonardo en Sarpong spelen ben ik niet echt bang van Ajax. =D> :wink:

:lol: (was niet thuis en heb er niets van gezien)

Zolang Volendam Verhoeven heeft ben ik voor niemand bang trouwens.
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Bredanaar Wrote:

:lol: (was niet thuis en heb er niets van gezien)

Zolang Volendam Verhoeven heeft ben ik voor niemand bang trouwens.

:eeeek: :eeeek: LL, heb jij HET LICHT gezien? Ben je ontajaxt, heeft een of andere Jomanda jou van je hersenspoeling genezen? [-o<
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ontajaxt? Als Volendam in de Eredivisie speelt ben ik uiteraard voor Volendam, zoals een echte gloryhunter betaamt.
Reply
Dan ben je in ieder geval toch wel vooruitgegaan :razz:
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ach, er komt heus nog wel een tijd dat NAC jouw favoriete club is.
May The Schwartz Be With You
Reply
Not, zelfs wanneer PSV een amateurclub wordt niet. Toen ik nog een Eindhovense peuter was, was ik al een trouwe PSV-supporter. Tja t zit in mn hart en dat gaat er nooit meer uit.
Vooruit PSV !!!!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ontajaxt? Als Volendam in de Eredivisie speelt ben ik uiteraard voor Volendam, zoals een echte gloryhunter betaamt.

nep-supporter!!!

Tot volgende week zondag :wink: Twente is te doen.

Wat was die Verhoeven trouwens weer goed zeg!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Twente is een makkie inderdaad. Ik ga voor 3-1.
Kunnen we nog een echte Twent verwachten in Volendam?
Reply
gelezen op het feyenoord forum:

'ondanks zijn postuur vond ik hem erg goed keepen..'

ik was er niet bij helaas, dus ik kan niet oordelen. we werden wel lekker in het zadel geholpen door die volleyballer. na de 2-0 konden we lekker vertrouwen tanken. dat is al iets...

wel zielig voor slory...
Reply
Wat gaat er in je om, als verdediger zijnde, om op zo'n positie, zo'n handsbal te maken ?!

Je zag ook echt al z'n teamgenoten kijken 'Waar the hell ben jij mee bezig' !

Lekkere goals van die speler die weg moest bij Feyenoord, vooral die 2e !
Reply
Boots is nóg ziek van 'De Handsbal'

Hij ging expres laat naar bed en nam vlak voor het slapen gaan een borrel. Toch kon Mathieu Boots zaterdagnacht de slaap maar moeilijk vatten. 'De Handsbal' tegen Feyenoord kwam nog een paar keer in zijn gedachten voorbij.

,,Ik ben er nog ziek van'', zegt de verdediger van FC Volendam een dag na hét moment. Hij weet nog precies wat er gebeurde in de twaalfde minuut van de wedstrijd tegen Feyenoord. ,,Er komt een voorzet van Giovanni van Bronckhorst. Ik stap in om de bal weg te koppen, maar net op dat moment glijd ik uit. Ik gebruik mijn armen om weer in evenwicht te komen en voor ik het weet komt de bal tegen mijn hand. Ja, het was hands, dus zijn de regels duidelijk. Maar ik blijf het een overdreven straf vinden om voor zoiets een strafschop te geven. Er was geen tegenstander in de buurt.''

Juist dat gegeven maakte het moment zo knullig. Boots kon wel door de grond zakken. ,,Maar ja, je doet er niks aan. Het veld was keihard en de bovenlaag glad. Ik zag meer spelers uitglijden. Helaas gebeurt het voor mij op een verkeerd moment. We probeerden zo lang mogelijk de nul vast te houden, en dan krijg je zoiets.''
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Het veld was te hard, de bovenlaag was er glad en scheidsrechter werkt niet mee. Er wordt alles aan gedaan om Volendam te laten degraderen! Icon_evil
Reply
Ach het lag niet aan hem, het lag aan het veld. En omdat de scheids dat niet inziet, krijgt de arme Boots een strafschop tegen. ](*,)
Stumper, zeg gewoon de waarheid, dat je er zo op gefixeerd was dat je die bal MOEST onderscheppen en dat je dat in een impulsieve reactie met je hand doet?
Een mens kan wel eens een foutje maken.
Vooruit PSV !!!!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Het veld was te hard, de bovenlaag was er glad en scheidsrechter werkt niet mee. Er wordt alles aan gedaan om Volendam te laten degraderen! Icon_evil

Dat veld is juist zo hard gemaakt zodat Jeroen niet te diep wegzakt hoor!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Overdreven om daar een strafschop voor te geven Undecided

Toen ik het zag, dacht ik meteen die heeft gesproken met de chineze gokmaffia.

Verhoeven dook trouwens een aantal maal mooi naar de bovenhoek =D>
Reply
wat een huilverhaal. hij is zeker geen gewoon gras meer gewend? hij dacht, die keeper van ons kan er geen hol van, laat ik ff zien hoe het moet.

hoe kan hij nou uitglijen? had zijn snowBoots niet aan? prihihihihiihihihi (jaja, dat wordt weer een inzending van sekslem)
Reply
Waf, anders haal die naam ff weg... Thx
Reply
Ekslem Wrote:Waf, anders haal die naam ff weg... Thx

oh, ben jij dat? kutnaam idd :razz:
Reply

Forum Jump: